Never change, Calandquote:Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
Giftig topic, ik ben weer weg. Maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.
Meneertje van Shownieuws en de Story neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://x.com/GdenAantrekker/status/1965884433095077993
nou nou nou, misschien beter om de wijn weg te zetten en naar bed te gaanquote:Op donderdag 11 september 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet jij niet buiten gaan töeteren?
Momenteel heeft de VS al meer wapens dan mensen, vandaar dat het opperen van het idee om de wapens aan banden te leggen ook zo bespottelijk is. Er zijn altijd al wapens geweest in de VS, random shootings zijn pas iets van de afgelopen vijftig jaar. Dat benadrukt dat het een cultureel probleem is en geen probleem met wapens.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee om nog meer wapens in de samenleving te laten rondgaan. Dan gebeurt dit vast nooit meer.
99% in Nederland kent Kirk nietquote:Op donderdag 11 september 2025 00:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Meneertje van Shownieuws en de Story neem ik niet serieus. ook
Verstandig ja. We hoeven hier geen aantoonbare leugens.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Giftig topic, ik ben weer weg. Maar je hebt helemaal gelijk.
Nou, hij heeft bijvoorbeeld eens gezegd over antropogene klimaatverandering, dat hij zelfs een consensus van 99% onder klimaatwetenschappers niet overtuigend vindt. Dat kun je wel wetenschapsontkenning noemen, omdat het hem uitkomt.Hij heeft in dezelfde trant ook altijd beweerd dat de opwarming van de aarde niet te bewijzen valt, en wetenschappers ervan beschuldigd de betekenis van begrippen als klimaatverandering en global warming naar believen aan te passen om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij was inderdaad behoorlijk conservatief, dat is een positief aspect natuurlijk. Op welk vlak ben je van mening dat hij de wetenschap aan het ontkennen was?
Tja een mes is ook een wapen.. weekje of wat geleden werd er nog Oekraīense griet random overhoop gestoken in New York om niks.. toevallig verkeerde plek gaan zitten in de metro voor ze besef had wat haar overkwam lag ze naast der stoel beetje dood te bloeden.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee om nog meer wapens in de samenleving te laten rondgaan. Dan gebeurt dit vast nooit meer.
Ik lees dat het een soort Jack van Gelder van de VS is.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:23 schreef butz0rs het volgende:
[..]
99% in Nederland kent Kirk niet
Die consensus is niet 99% maar stukken lager.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:23 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou, hij heeft bijvoorbeeld eens gezegd over antropogene klimaatverandering, dat hij zelfs een consensus van 99% onder klimaatwetenschappers niet overtuigend vindt.
– Ben Shapiroquote:Like all of you, I am utterly stunned and heartbroken and sick to my soul today. It is unimaginable to write these words. I met Charlie Kirk when he was 18 years old, a young man so eager and determined that I immediately turned to a friend and said, “That kid is going to be the head of the RNC one day.” Charlie became even bigger and more important than that. It was a privilege to watch this principled man stand up for his beliefs and create the single most important conservative political organization in America. But more importantly, Charlie was a good man, a man who believed in right and wrong, who stood by his Biblical values. All of us will miss him, and I can’t imagine the pain of his beautiful young family, and we must all pray for them. And we must pick up the baton where Charlie left it, fighting for the things he believed in so passionately. And we must fight for a better America - an America where good people can speak truth and debate passionately without fear of a bullet. I weep for Charlie’s family, and I weep for my country today. Most of all, I weep for Charlie.
Dan was jij er een stuk drukker mee geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dat het een soort Jack van Gelder van de VS is.
Mooie statement van Ben.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef Nober het volgende:
[..]
– Ben Shapiro
https://x.com/benshapiro/status/1965882795210977411
Volgens de politiescanner en bewakingsbeelden hebben ze wel iemand geidentificeerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Doet er niet toe, hij heeft gezegd dat zelfs een consensus van 99% niet overtuigend isquote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die consensus is niet 99% maar stukken lager.
Ja, ze hadden broers kunnen zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dat het een soort Jack van Gelder van de VS is.
Die lopen nog wat achter danquote:Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Persconferentie bij Steve zegt dat ze de shooter nog niet hebben
De allerbelangrijkste vraag op dit momentquote:
Patel heeft 10 minuten geleden getweet dat ze iemand hebben opgepakt.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Persconferentie bij Steve zegt dat ze de shooter nog niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |