abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218735925
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Boeiend?

Nee. Ze is gestopt. Maar de kaaglebberij moet doorgaan natuurlijk bij de publieke.
[..]
Ff eerlijk: die heb ik niet gezegd he.
Dat geloof ik van je.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218735927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ff eerlijk: die heb ik niet gezegd he.
Dat klopt. Maakte je insinuatie echter niet minder schaamteloos. Die vooral voortkomt uit ongefundeerde linkse haat. En Timmermans, Halsema en Kaag is dan wel de perfecte trifecta wat dat betreft.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735929
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je projecteert.
Ja? Quote eens een reactie van me in dit topic die dat bevestigd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735934
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Wat gaat deze moord voor effect hebben, denken jullie?
Niks.

De moord in juni in Minnesota op een politica had ook geen meetbaar effect.
pi_218735944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je kan ook overdrijven hoor.

Maar idd wel tragisch
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller omdat aan de andere kant moreel en cultureel relativisme overheerst, maar ook bij rechts zijn er nog genoeg bedenkelijke en zelfs verwerpelijke figuren. Maar Charlie Kirk man kwam van wat ik er in elk geval van heb gezien echter over als een iemand met een uitstekende set van normen en waarden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 september 2025 @ 23:44:25 #106
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218735953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:34 schreef Joppiez het volgende:
Tja wat mij betreft ook te danken aan Trump en zijn aanhang wat zo haar eigen bijdragen heeft (gehad) in het totaal verneukte politieke debat en gepolariseerde samenleving daar.
:')

Uhu
pi_218735957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ken die Kirk niet heel goed maar afgaande op wat ik van hem ken was het een aartsconservatief en als het hem uitkwam ook een wetenschapsontkenner. Dat gezegd hebbende: ik vind dat niemand om zijn mening vermoord mag worden, ook mafklappers niet.
Hij was inderdaad behoorlijk conservatief, dat is een positief aspect natuurlijk. Op welk vlak ben je van mening dat hij de wetenschap aan het ontkennen was?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218735958
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef HowardRoark het volgende:
het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas
in het linkse kamp lees ik toch een beetje een andere mening:

toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."

of

"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"

Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218735967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."

of

"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"

Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
Waarin HowardRoark dan wel de objectieve waarheid immer in pacht heeft natuurlijk
pi_218735968
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller omdat aan de andere kant moreel en cultureel relativisme overheerst, maar ook bij rechts zijn er nog genoeg bedenkelijke en zelfs verwerpelijke figuren. Maar Charlie Kirk man kwam van wat ik er in elk geval van heb gezien echter over als een iemand met een uitstekende set van normen en waarden.
pi_218735976
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.

twitter
pi_218735977
quote:
Niks, want is een rode staat
pi_218735978
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller
Daar verschillen op zijn minst de meningen over. Ik vind mensen als Trump, Vance en Hegseth en een heleboel van hun volgelingen nou niet echt een voorbeeld van mensen met een goed werkend moreel kompas. Van Kirk weet ik dat niet omdat ik de man niet echt goed ken. Maar dan nog zou dat geen reden voor moord moeten zijn,
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218735983
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.

[ twitter ]
Ik heb geen empathie voor Israelis
  woensdag 10 september 2025 @ 23:47:26 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218735984
Meer beelden van de dader op het dak:

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218735997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik heb geen empathie voor Israelis
Daar gaat het dan hier ook niet over, het gaat hier over reacties van Arabisch sprekende Al Jazeera volgers/kijkers, die de aanslag op Kirk schijnbaar helemaal fantastisch vinden.
pi_218736000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef jigggy het volgende:

[..]

Uhu
Aha
pi_218736015
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat geloof ik van je.
Fair :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 23:51:47 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218736017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

of

Neem gewoon 1 kijkje in POL AMV topic.

Geen quotes in het Engels nodig.
What can change the nature of a man?
pi_218736020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
pi_218736021
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Dat soort extremisme komt van alle kanten en uit alle hoeken, helaas.
pi_218736022
quote:
goede zaken voor bedrijven die beveiligers leveren en uitrusting voor beveiligers maken
pi_218736024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
Ik heb mijn thoughts and prayers alvast klaarstaan
  woensdag 10 september 2025 @ 23:52:54 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218736025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Dit beeld is van de linkerkant
twitter
  woensdag 10 september 2025 @ 23:53:41 #125
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218736034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Perrin het volgende:
Dader op het dak, van grote afstand het doelwit door de nek geschoten. Ziet er professioneel uit.

[ x ]

Lijkt vanaf deze locatie:

https://maps.app.goo.gl/uJrwDrGF9gp5PBFM9
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218736035
quote:

[..]
hoeft niet eens die persoon te zijn.. als ie er mee weg komt, kunnen velen anderen gaan denken, ok het kan dus, ik kan dit ook .....
  woensdag 10 september 2025 @ 23:54:01 #127
38496 Perrin
pi_218736036
quote:

[..]
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).
pi_218736039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef ems. het volgende:

[..]
Je bent weer aan het projecteren. De man was een absolute loser maar zijn dood is alleen maar een treurige illustratie van de huidige staat van dat derde wereld land.
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.

Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
pi_218736040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.
pi_218736045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Kirk vergelijken met Hamas.

'Progressief' NL in een nutshell.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:32 #131
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218736052
Wat een niveau hier zeg - intriest. Een man wordt vermoord om zijn meningen en standpunten en dan krijg je dit soort hersenloze reacties hier. De staat van Amerika is om te janken maar datzelfde kan van dit forum gezegd worden.

Voor je mening uitkomen is je goed recht - dit heeft dezelfde bijsmaak als de moord op Fortuyn.......
"Hoka Hey!"
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:35 #132
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_218736053
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld.

Maar ondertussen had hij toch een behoorlijk invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse conservatieve media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Omgekomen soldaten zijn toch ook suckers en losers volgens Charlie zijn idool.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:58 #133
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_218736057
twitter

quote:
especially me
:') Typisch Trump.
pi_218736060
quote:

[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.

Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.

En nee, dat geeft niet het recht aan iemand om hem dan maar te vermoorden.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:58:32 #135
38496 Perrin
pi_218736067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.
Er zijn genoeg opsporingsmethoden om zo iemand alsnog te vangen.
pi_218736069
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 10-09-2025 23:58:55 ]
pi_218736071
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.

Waarom is het voor jou zo lastig om de Arabische en Islamitische wereld te zien voor wat deze is een probeer je een bizarre valse vergelijking te maken tussen een Amerikaanse influencer en Islamitische terroristen?
pi_218736072
quote:

[..]
Waar heb je het allemaal over :')
quote:
Zijn dood verandert niets aan zn karakter. Wat een kindse idee van moraliteit heb jij.
Conscience do cost.
pi_218736075
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.

En nee, dat geeft niet het recht aan iemand om hem dan maar te vermoorden.
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.

Aldus het perfecte morele kompas volgens Howard
  donderdag 11 september 2025 @ 00:00:07 #140
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736076
I stand with charlie
  donderdag 11 september 2025 @ 00:00:32 #141
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736081
Veel linkse rakkers hier
pi_218736082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kirk vergelijken met Hamas.

'Progressief' NL in een nutshell.
Links en moslimterrorisme zijn twee rotte appeltjes van dezelfde boomgaard.
pi_218736084
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.

Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218736086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom dat er niet `in zou gaan' bij me. Je kan genoeg kritiek hebben op hoe dat is aangepakt.

Dat doet echter niks af aan het feit dat, hoewel je het wellicht wat genuanceerder bracht, je eigenlijk gewoon denkt dat dit soort politici het geen ene donder interesseren dat een jong meisje dood is. Dat vind ik toch wel bijzonder treurig want dan heb je totaal niet meer het vermogen om iemand buiten zijn of haar politieke functie te zien. Zijn ook gewoon mensen. Met kinderen in dit geval.
Zou het halsema iets interesseren dan? Zal ze echt kijken naar feiten?

Nee. Nota bene zat ze zelf nog op twitter zand in de ogen te strooien dat het allemaal 'mannenproblemen' waren. Genoeg over zelfs in het topic al hier. Als het maar niet politiek aan haar blijft plakken. Dat is haar grootste prioriteit. Want de oorzaak pakt ze niet aan, ontkent het zelfs.

Maar hey, we kunnen wel naar het Lisa topic gaan. Dit gaat over wat anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218736088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt.

Wapens zijn het probleem ook niet, mensen wel.

Zoals je weet is er in Nederland een grote toename in het aantal steekpartijen (vooral onder jongeren). Kortom, alle messen maar uit de winkels halen en aardappels gaan schillen met een vork?

Ook hier: messen zijn het probleem niet, mensen wel.
pi_218736090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef jigggy het volgende:
Veel linkse rakkers hier
Charlie heeft met zijn standpunt mbt gun control wel een hoop linkse rakkers geowned.

ofzo
pi_218736091
quote:

[..]
Nee, omdat je zo schieten alleen maar in het leger of misschien wat milities leert en iedereen weet dat linkse trans-woke-types niet in het leger gaan omdat die de USA haten is de vraag: Is het geen rechtse false flag?
pi_218736092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef jigggy het volgende:
I stand with charlie
Die staat niet meer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:02:01 #149
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_218736093
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.

Waarom is het voor jou zo lastig om de Arabische en Islamitische wereld te zien voor wat deze is een probeer je een bizarre valse vergelijking te maken tussen een Amerikaanse influencer en Islamitische terroristen?
No hate like Christian love. Ik discrimineer niet als het aan komt op de overheersende religies op deze planeet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 11 september 2025 @ 00:02:28 #150
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die staat niet meer
Ik wel
pi_218736098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.
pi_218736101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.
Is goed, Lubach
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736106
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 11 september 2025 @ 00:04:03 #154
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218736107
125 meter afstand. Welk wapen zou er gebruikt zijn?

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218736112
quote:
16s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.

Try again.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736114
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:56 schreef matspontius het volgende:
Wat een niveau hier zeg - intriest. Een man wordt vermoord om zijn meningen en standpunten en dan krijg je dit soort hersenloze reacties hier. De staat van Amerika is om te janken maar datzelfde kan van dit forum gezegd worden.

Voor je mening uitkomen is je goed recht - dit heeft dezelfde bijsmaak als de moord op Fortuyn.......
Ehhh

Normaal zou ik ook niet veel kritiek hebben maar Charlie Kirk gaf aan dat mensen die omkomen door wapengeweld het waard is om de "2nd amendment" te behouden.

Het is dan erg ironisch ofzo dat hij op deze manier omkomt.
pi_218736115
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
Vast geen pepperspray.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218736117
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
vast weer een ar15
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218736120
quote:
Al besproken, en een beetje walgelijke manier om te victim blamen.

Komt goed uit nu, snap ik, maar nog steeds braakopwekkend wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736121
Triest. Heel triest,

Net als de kansloze discussies hier. Een 31-jarige man en vader van 2 kinderen is vanavond om het leven gebracht. Wat boeien die discussies hierboven? Ongeacht iemands mening is dit toch verschrikkelijk?
pi_218736125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.

Try again.
Waar heb je het over?

quote:
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.
pi_218736126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:05 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ehhh

Normaal zou ik ook niet veel kritiek hebben maar Charlie Kirk gaf aan dat mensen die omkomen door wapengeweld het waard is om de "2nd amendment" te behouden.

Het is dan erg ironisch ofzo dat hij op deze manier omkomt.
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
[..]
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.
Lubach
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.
Maar dat is wel het gevolg van het amendment
pi_218736132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende: [..] Daarom lekker in het openbaar geen mening hebben toch. :@
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
pi_218736133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lubach
Dat maakt de boel niet duidelijker voor me.
pi_218736136
quote:
An unbelievable moment on the House floor.

Rep. Lauren Boebert requests a moment of prayer for Charlie Kirk.

Democrats can be heard shouting "no!"

Then, Rep. Anna Paulina Luna shouts back "y'all caused this!"
twitter

https://x.com/townhallcom/status/1965886297140244838
pi_218736137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
Moet je alleen niet in Vlissingen komen

_O-
pi_218736140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bedoel je roos94 hier mee?
pi_218736148
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bedoel je roos94 hier mee?
Nee natuurlijk niet, die zit een eiland verder.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:10:10 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736150
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..

Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_218736159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Links verkneukeld zich dat een rechts-conservatieve Amerikaanse kerel doodgeschoten is.

Met de obligate toevoeging "ja nog geen reden om iemand dood te schieten heurrrrrr" uiteraard erbij.
Waar zie je verkneukelde berichtjes precies?
pi_218736164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Moet je alleen niet in Vlissingen komen

_O-
Nee, das nog best een eindje rijden.
pi_218736168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef Solispolar het volgende:
Triest. Heel triest,

Net als de kansloze discussies hier. Een 31-jarige man en vader van 2 kinderen is vanavond om het leven gebracht. Wat boeien die discussies hierboven? Ongeacht iemands mening is dit toch verschrikkelijk?
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 september 2025 @ 00:12:18 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218736170
Land of the free.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:12:31 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218736172
quote:

[..]

Try again.
Try again.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218736174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
Stukje fophef
pi_218736176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:10 schreef theguyver het volgende:
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..

Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
pi_218736185
quote:

[..]

Try again.
Omdat er gelukkig nog voldoende niet-Republikeinen wonen daar, anders was het een ander verhaal geweest.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218736189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.

Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
pi_218736193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Dven het volgende:

[..]
Try again.
Zelfde voor slavernij (van illegale arbeidsmigranten).
pi_218736194
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:13 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
CIDI of een of ander Israeli politiebureau in Nederland
Een Israëlisch politiebureau in Nederland?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:15:16 #183
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_218736195
Godver,berichten worden verwijderd terwijl ik ze aan het lezen ben }:|
pi_218736197
quote:
Een hete winter in de vs waarbij vele doden te betreuren zullen zijn.
pi_218736201
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Overijverig modje om middernacht in het enige actieve topic, heeft niks beters te doen lol
pi_218736202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.

Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
Aan Republikeinse zijde misschien, maar daarbuiten niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:15:57 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
Ja zoiets inderdaad.. bizar trouwens wel laatste woord van Kirk was "Violence".

Ging over geweld door gang members..

Sneu dit!
Was er al wat duidelijk wie de dader is er was eerst een opmerking over een oude knaller die opgepakt zou zijn maar .. later las ik dat dit niet de dader was en dat hij van grote afstand was neergeschoten..
pi_218736205
quote:
Sneller posten.
pi_218736207
quote:
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
pi_218736210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten hier dan ook maar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
pi_218736217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing, of het nu een kogel is of een virtueel gummetje.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:18:47 #192
177810 Evenveel
en niet minder
pi_218736218
Is er al wat duidelijkheid rondom de dader? Had wel verwacht dat die nu al gepakt zou zijn...
Doei.
pi_218736223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik wil het niet zien. Ik merk dat ik al erg afgestompt ben. Ik geef de schuld aan rotten.com en liveleaks.
Flashback naar Ogrish . Org
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218736227
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Ik kan wel inschatten dat het geen Tromp aanhangster is…
  donderdag 11 september 2025 @ 00:19:45 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218736228
Lijkt me een goed idee om nog meer wapens in de samenleving te laten rondgaan. Dan gebeurt dit vast nooit meer.
pi_218736229
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
Misschien lekker opbokken met je insinuaties mafkees. Ik heb hem niet eens getr'd
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 00:20:04 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218736231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Hij vergelijkt het met auto-ongelukken. Niet moedwilligen mensen doorrijden.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:20:04 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736232
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.
pi_218736238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing
Klopt. Daarom vroeg ik je ook. Welke users zijn dit aan het ophemelen?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:21:04 #200
177810 Evenveel
en niet minder
pi_218736240
twitter
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')