Dat geloof ik van je.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boeiend?
Nee. Ze is gestopt. Maar de kaaglebberij moet doorgaan natuurlijk bij de publieke.
[..]
Ff eerlijk: die heb ik niet gezegd he.
Dat klopt. Maakte je insinuatie echter niet minder schaamteloos. Die vooral voortkomt uit ongefundeerde linkse haat. En Timmermans, Halsema en Kaag is dan wel de perfecte trifecta wat dat betreft.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ff eerlijk: die heb ik niet gezegd he.
Ja? Quote eens een reactie van me in dit topic die dat bevestigdquote:
Niks.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Wat gaat deze moord voor effect hebben, denken jullie?
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor.
Maar idd wel tragisch
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:34 schreef Joppiez het volgende:
Tja wat mij betreft ook te danken aan Trump en zijn aanhang wat zo haar eigen bijdragen heeft (gehad) in het totaal verneukte politieke debat en gepolariseerde samenleving daar.
Hij was inderdaad behoorlijk conservatief, dat is een positief aspect natuurlijk. Op welk vlak ben je van mening dat hij de wetenschap aan het ontkennen was?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ken die Kirk niet heel goed maar afgaande op wat ik van hem ken was het een aartsconservatief en als het hem uitkwam ook een wetenschapsontkenner. Dat gezegd hebbende: ik vind dat niemand om zijn mening vermoord mag worden, ook mafklappers niet.
in het linkse kamp lees ik toch een beetje een andere mening:quote:Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef HowardRoark het volgende:
het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas
Waarin HowardRoark dan wel de objectieve waarheid immer in pacht heeft natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in het linkse kamp lees ik toch een beetje een andere mening:
toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."
of
"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"
Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.
In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller omdat aan de andere kant moreel en cultureel relativisme overheerst, maar ook bij rechts zijn er nog genoeg bedenkelijke en zelfs verwerpelijke figuren. Maar Charlie Kirk man kwam van wat ik er in elk geval van heb gezien echter over als een iemand met een uitstekende set van normen en waarden.
Niks, want is een rode staatquote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Daar verschillen op zijn minst de meningen over. Ik vind mensen als Trump, Vance en Hegseth en een heleboel van hun volgelingen nou niet echt een voorbeeld van mensen met een goed werkend moreel kompas. Van Kirk weet ik dat niet omdat ik de man niet echt goed ken. Maar dan nog zou dat geen reden voor moord moeten zijn,quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller
Ik heb geen empathie voor Israelisquote:Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.
[ twitter ]
Daar gaat het dan hier ook niet over, het gaat hier over reacties van Arabisch sprekende Al Jazeera volgers/kijkers, die de aanslag op Kirk schijnbaar helemaal fantastisch vinden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb geen empathie voor Israelis
Fairquote:
Neem gewoon 1 kijkje in POL AMV topic.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in het linkse kamp lees ik toch een beetje een andere mening:
toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."
of
"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"
Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:
Meer beelden van de dader op het dak:
[ x ]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.
[ twitter ]
goede zaken voor bedrijven die beveiligers leveren en uitrusting voor beveiligers makenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Ik heb mijn thoughts and prayers alvast klaarstaanquote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
Dit beeld is van de linkerkantquote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:
Meer beelden van de dader op het dak:
[ x ]
Lijkt vanaf deze locatie:quote:Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Perrin het volgende:
Dader op het dak, van grote afstand het doelwit door de nek geschoten. Ziet er professioneel uit.
[ x ]
hoeft niet eens die persoon te zijn.. als ie er mee weg komt, kunnen velen anderen gaan denken, ok het kan dus, ik kan dit ook .....quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bent weer aan het projecteren. De man was een absolute loser maar zijn dood is alleen maar een treurige illustratie van de huidige staat van dat derde wereld land.
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).
Kirk vergelijken met Hamas.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Dat soort extremisme komt van alle kanten en uit alle hoeken, helaas.
Omgekomen soldaten zijn toch ook suckers en losers volgens Charlie zijn idool.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld.
Maar ondertussen had hij toch een behoorlijk invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse conservatieve media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.
Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Er zijn genoeg opsporingsmethoden om zo iemand alsnog te vangen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Dat soort extremisme komt van alle kanten en uit alle hoeken, helaas.
Waar heb je het allemaal overquote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.
Zijn dood verandert niets aan zn karakter. Wat een kindse idee van moraliteit heb jij.quote:Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.
En nee, dat geeft niet het recht aan iemand om hem dan maar te vermoorden.
Links en moslimterrorisme zijn twee rotte appeltjes van dezelfde boomgaard.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kirk vergelijken met Hamas.
'Progressief' NL in een nutshell.
Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.
Aldus het perfecte morele kompas volgens Howard
Zou het halsema iets interesseren dan? Zal ze echt kijken naar feiten?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat er niet `in zou gaan' bij me. Je kan genoeg kritiek hebben op hoe dat is aangepakt.
Dat doet echter niks af aan het feit dat, hoewel je het wellicht wat genuanceerder bracht, je eigenlijk gewoon denkt dat dit soort politici het geen ene donder interesseren dat een jong meisje dood is. Dat vind ik toch wel bijzonder treurig want dan heb je totaal niet meer het vermogen om iemand buiten zijn of haar politieke functie te zien. Zijn ook gewoon mensen. Met kinderen in dit geval.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.
Aldus het perfecte morele kompas volgens Howard
Nee, omdat je zo schieten alleen maar in het leger of misschien wat milities leert en iedereen weet dat linkse trans-woke-types niet in het leger gaan omdat die de USA haten is de vraag: Is het geen rechtse false flag?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die staat niet meerquote:
No hate like Christian love. Ik discrimineer niet als het aan komt op de overheersende religies op deze planeet.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.
Waarom is het voor jou zo lastig om de Arabische en Islamitische wereld te zien voor wat deze is een probeer je een bizarre valse vergelijking te maken tussen een Amerikaanse influencer en Islamitische terroristen?
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links en moslimterrorisme zijn twee rotte appeltjes van dezelfde boomgaard.
Is goed, Lubachquote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.
Ehhhquote:Op woensdag 10 september 2025 23:56 schreef matspontius het volgende:
Wat een niveau hier zeg - intriest. Een man wordt vermoord om zijn meningen en standpunten en dan krijg je dit soort hersenloze reacties hier. De staat van Amerika is om te janken maar datzelfde kan van dit forum gezegd worden.
Voor je mening uitkomen is je goed recht - dit heeft dezelfde bijsmaak als de moord op Fortuyn.......
Vast geen pepperspray.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:
125 meter afstand. Welk wapen zou er gebruikt zijn?
[ afbeelding ]
vast weer een ar15quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:
125 meter afstand. Welk wapen zou er gebruikt zijn?
[ afbeelding ]
Al besproken, en een beetje walgelijke manier om te victim blamen.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.
Try again.
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.quote:Links en moslimterrorisme zijn twee rotte appeltjes van dezelfde boomgaard.
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ehhh
Normaal zou ik ook niet veel kritiek hebben maar Charlie Kirk gaf aan dat mensen die omkomen door wapengeweld het waard is om de "2nd amendment" te behouden.
Het is dan erg ironisch ofzo dat hij op deze manier omkomt.
Lubachquote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
[..]
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.
Maar dat is wel het gevolg van het amendmentquote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende: [..] Daarom lekker in het openbaar geen mening hebben toch.
![]()
quote:An unbelievable moment on the House floor.
Rep. Lauren Boebert requests a moment of prayer for Charlie Kirk.
Democrats can be heard shouting "no!"
Then, Rep. Anna Paulina Luna shouts back "y'all caused this!"
Moet je alleen niet in Vlissingen komenquote:Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
Bedoel je roos94 hier mee?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
Waar zie je verkneukelde berichtjes precies?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links verkneukeld zich dat een rechts-conservatieve Amerikaanse kerel doodgeschoten is.
Met de obligate toevoeging "ja nog geen reden om iemand dood te schieten heurrrrrr" uiteraard erbij.
Nee, das nog best een eindje rijden.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Moet je alleen niet in Vlissingen komen
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef Solispolar het volgende:
Triest. Heel triest,
Net als de kansloze discussies hier. Een 31-jarige man en vader van 2 kinderen is vanavond om het leven gebracht. Wat boeien die discussies hierboven? Ongeacht iemands mening is dit toch verschrikkelijk?
Try again.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.
Try again.
Stukje fophefquote:Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:10 schreef theguyver het volgende:
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..
Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Omdat er gelukkig nog voldoende niet-Republikeinen wonen daar, anders was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Try again.
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Een Israëlisch politiebureau in Nederland?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
CIDI of een of ander Israeli politiebureau in Nederland
Een hete winter in de vs waarbij vele doden te betreuren zullen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Overijverig modje om middernacht in het enige actieve topic, heeft niks beters te doen lolquote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Godver,berichten worden verwijderd terwijl ik ze aan het lezen ben
Aan Republikeinse zijde misschien, maar daarbuiten niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.
Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
Ja zoiets inderdaad.. bizar trouwens wel laatste woord van Kirk was "Violence".quote:Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
Sneller posten.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te postenquote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier dan ook maar polariserende gezwellen te posten
kuch kuch Uitstraling
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing, of het nu een kogel is of een virtueel gummetje.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten
kuch kuch Uitstraling
Flashback naar Ogrish . Orgquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien. Ik merk dat ik al erg afgestompt ben. Ik geef de schuld aan rotten.com en liveleaks.
Ik kan wel inschatten dat het geen Tromp aanhangster is…quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Misschien lekker opbokken met je insinuaties mafkees. Ik heb hem niet eens getr'dquote:Op donderdag 11 september 2025 00:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
Hij vergelijkt het met auto-ongelukken. Niet moedwilligen mensen doorrijden.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Klopt. Daarom vroeg ik je ook. Welke users zijn dit aan het ophemelen?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |