abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218735446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Al besef ik mij nu dat ik best wel wat meningsverschillen heb met mensen op FOK!

:{
  woensdag 10 september 2025 @ 22:54:29 #227
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218735447
quote:
11s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen hebben toch geen democraten om dood te schieten, niemand is relevant genoeg of kreeg zo veel cloud als Charlie Kirk.

Wie is de volgende? Elon Musk? Joe Rogan? iedereen die een andere mening heeft?
niet joe rogan ;(

die had die achterlijke liver king al achter zich aan ook...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218735448
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Serieus jongens, even logisch nadenken: je hebt een auto, betekent dat dat je iemand mag doodrijden? Nee.
Hetzelfde met wapens of politieke meningen: iemand steunt het Tweede Amendement? Geen reden voor geweld.
Meningsverschillen los je op met woorden, niet met bloed.
Je hebt een wapen om anderen te doden.

Een auto om te rijden.

Dat is ook de reden dat in fatsoenlijke landen het hebben van een wapen sterk gereguleerd is.
pi_218735450
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uiteraard vind ik dat ziek.

Maar ik vind het nóg zieker om dan maar 'alle 'linkse' users' te beschuldigen van dat soort ziek gedachtegoed. Of heel POL erbij te slepen. Of alle mensen die links stemmen.

Walgelijk :r
Ik wilde je adviseren om het 1e topic terug te lezen, maar er is al eea opgeschoond. Ik kon nog een voorbeeld terugvinden (geciteerd in een post van mij):

Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.

Er waren meer soortgelijke posts, geliked door figuren als hopper.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218735452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Er is werkelijk niemand in dit topic die claimt dat hij doodgeschoten mocht worden. Althans, die mensen heb ik nog niet gezien.
Je maakt net zelf het punt dat het zijn eigen schuld is.
pi_218735455
Volgens Trump is hij dus overleden. Echt, hier schrik ik enorm van.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_218735456
quote:
16s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
niet joe rogan ;(
rip joe rogan
  woensdag 10 september 2025 @ 22:54:46 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_218735458
Dader nog niet gepakt
Vraag me af waarom ze die ene kerel dan in bedwang hielden
pi_218735459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Er is werkelijk niemand in dit topic die claimt dat hij doodgeschoten mocht worden. Althans, die mensen heb ik nog niet gezien.
Jij geeft aan dat als je dat soort dingen roept het logisch is dat je vermoord wordt.

potato patato
Groot fan van User Wotte
pi_218735460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Doden die zijn gevallen tijdens de bestorming van U.S. Capitol?

Melissa Hortman en haar man die zijn doodgeschoten door iemand die een lange lijst had met 40+ Democraten als mogelijke slachtoffers?

Even twee snelle voorbeelden zonder lang na te hoeven denken.

Doe nou niet alsof alles van één kant komt, want dan ben jij ook echt niet meer dan ondereel van het probleem.
De schutter van Trump en de trans schutter waren het ook niet (democraat).
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 september 2025 @ 22:55:10 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218735461
quote:
11s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen hebben toch geen democraten om dood te schieten, niemand is relevant genoeg of kreeg zo veel cloud als Charlie Kirk.

Wie is de volgende? Elon Musk? Joe Rogan? iedereen die een andere mening heeft?
Doe het dan wel juist, het is clout, niet cloud.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218735463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Tsja. Zo is er wel meer. Wat dingen die ik me kon herinneren:

Die indringer bij Pelosi die de man van Pelosi mishandelde, wat zo te zien maar leuk gevonden werd door Trump en co.

De gepoogde ontvoering van Democratische governor Gretchen Whitmer.
Of de brandstichting bij Shapiro, oh wacht dat is een verkeerd voorbeeld :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 10 september 2025 @ 22:55:34 #238
459912 FlippingCoin
pi_218735465
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Een auto om te rijden.

Dat is ook de reden dat in fatsoenlijke landen het hebben van een wapen sterk gereguleerd is.
als je een wapen hebt om te doden in diezelfde zin als dat je een auto hebt om te rijden zouden er veel meer doden zijn in de vs, getuige er meer wapens dan inwoners zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218735466
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Misschien heeft hij nu wel heel veel cloud
pi_218735470
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tech-giants steunen Trump, dus ze hebben ook niet genoeg cloud. Ofzo.
  woensdag 10 september 2025 @ 22:56:08 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218735471
quote:
16s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ten eerste doet dat niets af aan mijn post, ten tweede waar doe ik dit precies?
Dat doet vanalles af aan je post. Want je deed (en anderen met posts van soortgelijke strekking ook, die ik er uitdrukkelijkóók in betrok) of het schering en inslag was. Het blijken slechts een paar idioten te zijn die je kunt oplepelen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218735474
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uiteraard vind ik dat ziek.

Maar ik vind het nóg zieker om dan maar 'alle 'linkse' users' te beschuldigen van dat soort ziek gedachtegoed. Of heel POL erbij te slepen. Of alle mensen die links stemmen.

Walgelijk :r
Dat heeft toch niemand geroepen? Bewijs graag.

Daarnaast is het dus zieker om jou tere zieltje te raken dan mensen te vermoorden of daartoe op te roepen iig?
  woensdag 10 september 2025 @ 22:56:26 #243
459912 FlippingCoin
pi_218735476
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Misschien heeft hij nu wel heel veel cloud
cloud komt uit final fantasy 7
pi_218735477
quote:
GOP Utah Sen. Curtis warns of "escalating" political violence, says Kirk shooting "very personal"

From CNN’s Alison Main, Manu Raju and Casey Riddle

GOP Sen. John Curtis condemned political violence in the wake of Trump ally Charlie Kirk’s shooting, reflecting on the impact on his community.

The Utah Republican said, “this is my backyard. This is very, very personal because of that. And leaves a scar, as you well know, not just on, on Charlie, but on everybody that was there and on the community.”

Curtis spoke to reporters before President Trump shared that Kirk had died from the shooting.

Asked about the state of political violence in the US, Curtis responded, “it really is escalating,” urging Americans to “reevaluate how we’re talking about issues.”

“If we’re honest, we’re having conversations within families that are too heated. We’re having conversations among friends that are too heated, and then that obviously escalates as it gets to a broader conversation. It’s not healthy. It’s not who we are. It’s, this is why it’s so impactful to me. It’s especially not who we are in Utah and Utah County where this happened, and I would hope we’re better than that,” he continued.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218735479
Nou, dit maar opzetten dan.

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 10 september 2025 @ 22:56:42 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218735482
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Doden die zijn gevallen tijdens de bestorming van U.S. Capitol?

Melissa Hortman en haar man die zijn doodgeschoten door iemand die een lange lijst had met 40+ Democraten als mogelijke slachtoffers?

Even twee snelle voorbeelden zonder lang na te hoeven denken.

Doe nou niet alsof alles van één kant komt, want dan ben jij ook echt niet meer dan ondereel van het probleem.
Denk dat we een steeds meer een probleem hebben van extremisten die compleet in hun eigen bubbel leven. Vroeger zei je omgeving nog dat je normaal moest doen. Nu kan je ergens online groepen vinden voor de meest gekke meningen of ideeën. Ook wel verhalen gehoord van mensen eerst gematigd waren en ineens in een fuik vallen binnen maanden.
pi_218735483
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Een auto om te rijden.

Daar denken sommige terroristen en sommige drugsdealers anders over.
Groot fan van User Wotte
pi_218735485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Of de brandstichting bij Shapiro, oh wacht dat is een verkeerd voorbeeld :{
De twee aanslagen op Trump...
  woensdag 10 september 2025 @ 22:57:00 #249
459912 FlippingCoin
pi_218735487
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat doet vanalles af aan je post. Want je deed (en anderen met posts van soortgelijke strekking ook, die ik er uitdrukkelijkóók in betrok) of het schering en inslag was. Het blijken slechts een paar idioten te zijn die je kunt oplepelen.
je leest wel hardnekkig over het deel heen van verwijderde posts niet waar?

ik ga de discussie afsluiten je bent niet voor rede vatbaar
  woensdag 10 september 2025 @ 22:57:12 #250
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218735489
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Beide kanten, inderdaad. In een jaar tijd een moordaanslag op een conservatieve president en nu op een conservatieve journalist. Maar het gaat beide kanten op, toch?

Kijk naar Nederland: de geslaagde moordaanslagen op de “ultralinkse” Fortuyn en Van Gogh. Het gevaar komt écht van beide kanten.
?
In heel 2024 waren er in de VS 13 moorden door politiek extremisme. Alle 13 waren rechts-extremistisch. 8 vanuit white supremacists.

Dus als je wil spreken over "beiden kanten", dan klopt het dat het gevaar vooral vanuit 1 bepaalde hoek komt, rechtsextremisme.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')