quote:Op woensdag 10 september 2025 22:53 schreef Tjacka het volgende:
Al besef ik mij nu dat ik best wel wat meningsverschillen heb met mensen op FOK!
niet joe roganquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen hebben toch geen democraten om dood te schieten, niemand is relevant genoeg of kreeg zo veel cloud als Charlie Kirk.
Wie is de volgende? Elon Musk? Joe Rogan? iedereen die een andere mening heeft?
Je hebt een wapen om anderen te doden.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Serieus jongens, even logisch nadenken: je hebt een auto, betekent dat dat je iemand mag doodrijden? Nee.
Hetzelfde met wapens of politieke meningen: iemand steunt het Tweede Amendement? Geen reden voor geweld.
Meningsverschillen los je op met woorden, niet met bloed.
Ik wilde je adviseren om het 1e topic terug te lezen, maar er is al eea opgeschoond. Ik kon nog een voorbeeld terugvinden (geciteerd in een post van mij):quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat ziek.
Maar ik vind het nóg zieker om dan maar 'alle 'linkse' users' te beschuldigen van dat soort ziek gedachtegoed. Of heel POL erbij te slepen. Of alle mensen die links stemmen.
Walgelijk
Je maakt net zelf het punt dat het zijn eigen schuld is.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand in dit topic die claimt dat hij doodgeschoten mocht worden. Althans, die mensen heb ik nog niet gezien.
Jij geeft aan dat als je dat soort dingen roept het logisch is dat je vermoord wordt.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand in dit topic die claimt dat hij doodgeschoten mocht worden. Althans, die mensen heb ik nog niet gezien.
De schutter van Trump en de trans schutter waren het ook niet (democraat).quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Doden die zijn gevallen tijdens de bestorming van U.S. Capitol?
Melissa Hortman en haar man die zijn doodgeschoten door iemand die een lange lijst had met 40+ Democraten als mogelijke slachtoffers?
Even twee snelle voorbeelden zonder lang na te hoeven denken.
Doe nou niet alsof alles van één kant komt, want dan ben jij ook echt niet meer dan ondereel van het probleem.
Doe het dan wel juist, het is clout, niet cloud.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen hebben toch geen democraten om dood te schieten, niemand is relevant genoeg of kreeg zo veel cloud als Charlie Kirk.
Wie is de volgende? Elon Musk? Joe Rogan? iedereen die een andere mening heeft?
Of de brandstichting bij Shapiro, oh wacht dat is een verkeerd voorbeeldquote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsja. Zo is er wel meer. Wat dingen die ik me kon herinneren:
Die indringer bij Pelosi die de man van Pelosi mishandelde, wat zo te zien maar leuk gevonden werd door Trump en co.
De gepoogde ontvoering van Democratische governor Gretchen Whitmer.
als je een wapen hebt om te doden in diezelfde zin als dat je een auto hebt om te rijden zouden er veel meer doden zijn in de vs, getuige er meer wapens dan inwoners zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je hebt een wapen om anderen te doden.
Een auto om te rijden.
Dat is ook de reden dat in fatsoenlijke landen het hebben van een wapen sterk gereguleerd is.
Misschien heeft hij nu wel heel veel cloudquote:Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe het dan wel juist, het is clout, niet cloud.
Tech-giants steunen Trump, dus ze hebben ook niet genoeg cloud. Ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe het dan wel juist, het is clout, niet cloud.
Dat doet vanalles af aan je post. Want je deed (en anderen met posts van soortgelijke strekking ook, die ik er uitdrukkelijkóók in betrok) of het schering en inslag was. Het blijken slechts een paar idioten te zijn die je kunt oplepelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ten eerste doet dat niets af aan mijn post, ten tweede waar doe ik dit precies?
Dat heeft toch niemand geroepen? Bewijs graag.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat ziek.
Maar ik vind het nóg zieker om dan maar 'alle 'linkse' users' te beschuldigen van dat soort ziek gedachtegoed. Of heel POL erbij te slepen. Of alle mensen die links stemmen.
Walgelijk
cloud komt uit final fantasy 7quote:Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nu wel heel veel cloud
quote:GOP Utah Sen. Curtis warns of "escalating" political violence, says Kirk shooting "very personal"
From CNN’s Alison Main, Manu Raju and Casey Riddle
GOP Sen. John Curtis condemned political violence in the wake of Trump ally Charlie Kirk’s shooting, reflecting on the impact on his community.
The Utah Republican said, “this is my backyard. This is very, very personal because of that. And leaves a scar, as you well know, not just on, on Charlie, but on everybody that was there and on the community.”
Curtis spoke to reporters before President Trump shared that Kirk had died from the shooting.
Asked about the state of political violence in the US, Curtis responded, “it really is escalating,” urging Americans to “reevaluate how we’re talking about issues.”
“If we’re honest, we’re having conversations within families that are too heated. We’re having conversations among friends that are too heated, and then that obviously escalates as it gets to a broader conversation. It’s not healthy. It’s not who we are. It’s, this is why it’s so impactful to me. It’s especially not who we are in Utah and Utah County where this happened, and I would hope we’re better than that,” he continued.
Denk dat we een steeds meer een probleem hebben van extremisten die compleet in hun eigen bubbel leven. Vroeger zei je omgeving nog dat je normaal moest doen. Nu kan je ergens online groepen vinden voor de meest gekke meningen of ideeën. Ook wel verhalen gehoord van mensen eerst gematigd waren en ineens in een fuik vallen binnen maanden.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Doden die zijn gevallen tijdens de bestorming van U.S. Capitol?
Melissa Hortman en haar man die zijn doodgeschoten door iemand die een lange lijst had met 40+ Democraten als mogelijke slachtoffers?
Even twee snelle voorbeelden zonder lang na te hoeven denken.
Doe nou niet alsof alles van één kant komt, want dan ben jij ook echt niet meer dan ondereel van het probleem.
Daar denken sommige terroristen en sommige drugsdealers anders over.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je hebt een wapen om anderen te doden.
Een auto om te rijden.
Dat is ook de reden dat in fatsoenlijke landen het hebben van een wapen sterk gereguleerd is.
De twee aanslagen op Trump...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Of de brandstichting bij Shapiro, oh wacht dat is een verkeerd voorbeeld
je leest wel hardnekkig over het deel heen van verwijderde posts niet waar?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet vanalles af aan je post. Want je deed (en anderen met posts van soortgelijke strekking ook, die ik er uitdrukkelijkóók in betrok) of het schering en inslag was. Het blijken slechts een paar idioten te zijn die je kunt oplepelen.
?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Beide kanten, inderdaad. In een jaar tijd een moordaanslag op een conservatieve president en nu op een conservatieve journalist. Maar het gaat beide kanten op, toch?
Kijk naar Nederland: de geslaagde moordaanslagen op de “ultralinkse” Fortuyn en Van Gogh. Het gevaar komt écht van beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |