300 euro? wtf?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:35 schreef bleiblei het volgende:
Of voor de liefhebbers... een kerstboom van 300 euro.
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt heel duur. Wij twijfelen al een tijdje over de Home Alone set, die heeft bijna 4000 steentjes en is even duur.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:08 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit dus vanalles in, waardoor er dus 3171 steentjes zijn. Dat verklaart de prijs
Home Alone set was laatst ergens enorm in de aanbieding (niet meer trouwens). 212 euro vroegen ze toen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:35 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel duur. Wij twijfelen al een tijdje over de Home Alone set, die heeft bijna 4000 steentjes en is even duur.
Ik vind het idee echt heel leuk maar ik verwachtte op zijn hoogst ¤ 250 eerlijk gezegd.
Ik vrees dat die richting Kerst niet meer in prijs zal dalen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Home Alone set was laatst ergens enorm in de aanbieding (niet meer trouwens). 212 euro vroegen ze toen.
De prijs houdt mij wel erg tegen maar ik zag gisteren toevallig dat hij wel perfect in mijn Harry Potter LEGO kast past qua breedte dus ik ga er toch even goed over nadenken voor volgend jaar en er komt vast ergens wel weer een leuke aanbieding bij de Intertoys ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:53 schreef exode het volgende:
Ik was ook geinteresseerd in deze set:
https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Maar 2 huizen zaten ook al in deze set (die ik dus al heb voor in ons Kerstdorp):
https://www.lego.com/en-nl/product/hogsmeade-village-visit-76388
Ik zie echt wel dat er verschillen tussen zitten, maar het weerhoudt mij van 380 Euro uitgeven.
ik heb alleen die trein, maar dan niet de verzameleditie, want die was er toen nietquote:Op woensdag 10 september 2025 20:01 schreef Troel het volgende:
Ja, zo heb ik getwijfeld over de weg-is-weg, maar heb verder helemaal geen HP spul.
De adventdinges van HP is trouwens wel echt heel gaaf dit jaar zag ik op YouTube.
https://www.bricklink.com/help.asp?helpID=2670quote:Hi
LEGO® Account integration is almost here!
LEGO Account integration is coming September 18th, which will create a single sign-in experience for both LEGO.com and BrickLink.com. You’ll have until December 31st, 2025, to integrate your accounts.
What happens next?
If you already have a LEGO Account, you’ll be able to merge it with your BrickLink® account starting September 18th. If you don’t have a LEGO Account yet, you’ll need to create one and then merge it with your BrickLink account to continue using all your favorite BrickLink features. In most markets, a LEGO Account is created as part of signing up for the LEGO Insiders program.
We’ve updated our Help Page with more information about the upcoming integration, including answers to frequently asked questions.
afbreken van sets is ook wel een crime hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 20:45 schreef exode het volgende:
Ik ben de boomhut aan het afbreken, zo fragiel als hij is (als mijn dochter ermee speelt, breken er overal dingen af), zo lastig is het afbreken.
Morgen afronden en dan ga ik een poging wagen om Central Perk en The Appartements in een nis in een kast te krijgen in een soort 3D schilderij achtig idee. Wellicht gooi ik na een uur al de handdoek in de ring maar misschien wordt het wel geweldig.
Endermanquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:15 schreef KoningWouter het volgende:
Heb bijna al mijn Ali illegali setjes er doorheen. vanaf nu/(paar maanden geleden) koop ik enkel nog echte lego.
Mijn laatste aankoop was minecraft Elderman Tower voor 100 euro. Zie ik die gisteren op bol.com staan voor 30 euro minder.
[ afbeelding ]
Een beetje te prijzig voor wat je er voor krijgt. Zat binnen twee uurtjes in elkaar. Maar ik moest gewoon een Minecraft setje hebben en de Elderman vond ik altijd gaaf in Minecraft.
Verder ben ik gek van de Speed Champions serie. Heb er nu 12.
Ben wel benieuwd wat je dan besteld hebtquote:Op maandag 15 september 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Ik had in juni voor het eerst iets bij bricklink besteld, kreeg laatst nog bericht dat het in november klaar zou zijn maar ze gaan hem nu al verzenden.![]()
Dat is wel erg leuk zo vlak voor mijn verjaardag.En krijg met mijn verjaardag ook nog allemaal LEGO.
dit jaquote:Op maandag 15 september 2025 17:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je dan besteld hebt
Adventure in Transylvania?quote:Op maandag 15 september 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Plaats wel even foto als ik hem binnen heb.
Nee ik heb het paddenstoelendorp gekocht.quote:Op maandag 15 september 2025 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Adventure in Transylvania?![]()
Is wel vroeg trouwens. Heb zelf nog geen bericht binnen van de set die ik besteld heb.
Ik dacht van niet. GWPs krijg je er ook niet bij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Krijg je ook LEGO punten met bricklink sets? Ja ik weet het hoort bij LEGO. Maar ik ging daar eigenlijk nooit vanuit maar er staat bij mijn bestelling wel: Je LEGO® Insiders-punten zijn onderweg.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Krijg je ook LEGO punten met bricklink sets? Ja ik weet het hoort bij LEGO. Maar ik ging daar eigenlijk nooit vanuit maar er staat bij mijn bestelling wel: Je LEGO® Insiders-punten zijn onderweg.
de bricklink designer orders lopen via lego, daar krijg je insider punten voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. GWPs krijg je er ook niet bij bijvoorbeeld.
cutequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:29 schreef drakin het volgende:
Dit wordt mijn volgende projectje, ja -tje, zo groot is het niet.
Schattige plantjes
[ afbeelding ]
Ah nicequote:Op dinsdag 16 september 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
de bricklink designer orders lopen via lego, daar krijg je insider punten voor
Duurt het verwerken na betalen altijd wat langer met die bricklink sets? Hij staat nog steeds op verwerken namelijk maar wellicht is dit altijd zo want ik moet eerlijk bekennen dat ik al zeker een jaar niks meer via de LEGO webshop had gekocht.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je order geshipped is, gewoon jepunten geschiedenis eff checken
geen idee, maar ze krijgen in 1x heel veel bestellingen, kan best dat dat het e.e.a. nog wat vertraagdquote:Op donderdag 18 september 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Duurt het verwerken na betalen altijd wat langer met die bricklink sets? Hij staat nog steeds op verwerken namelijk maar wellicht is dit altijd zo want ik moet eerlijk bekennen dat ik al zeker een jaar niks meer via de LEGO webshop had gekocht.
Stond in die mail wel echt iets over verzenden dus ik krijg hem niet in november pas lijkt me.
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2025 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar ze krijgen in 1x heel veel bestellingen, kan best dat dat het e.e.a. nog wat vertraagd
Dat spookhuis staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef Arizona het volgende:
Hoi allemaal! Ik kom hier graag meeposten. Ik ben sinds een paar jaar weer begonnen met Lego. Als kind bouwde en speelde ik er heel veel mee.
Ik heb een aantal Botanicals, de Rustgevende tuin en een paar Winter Village sets. De Winter Village sets zijn mijn favorieten. Beste kerstversiering ooit.
Mijn meest recente bouwsel is deze, om mijn huis in Halloween-sferen te krijgen. Was erg leuk om te bouwen.
[ afbeelding ]
Voor komend seizoen heb ik de Skihut nog liggen en ik overweeg sterk om het Postkantoor alsnog te halen, want de kersttrein van dit jaar boeit me niet zo.
met 1 hand kom je best een eind denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met 1 hand kom je best een eind denk ik
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.
Ik ben rechts en ben behoorlijk geblesseerd aan mijn rechterschouder. Als in: toen ik probeerde een botanical setje in elkaar te zetten heb ik zitten huilen van de pijn omdat ik kracht moest zetten bij elk stukje. Maar ik kan gelukkig met links bouwen en ik ben daar inmiddels net zo handig in als met rechts. In het begin was het echt even priegelen, maar je went snel genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
quote:
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
eerste oude setjes bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan een museum beginnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.
das onhandigquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:33 schreef Troel het volgende:
Pff, nu Bricklink en Lego officieel 1 inlog hebben moet ik telkens opnieuw inloggen bij bricklink
Ik ook, maar bij mij stond er sowieso al 14 oktober bij de bestelling.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Begin van de maand Zweinstein Iconen besteld met een naleverdatum van 27 september, maar mail gehad dat het nog verder vertraagd is
Dat is snel in elkaar gezetquote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, hij is af, leuke build,
ben drie weken vrij, dus genoeg vrije tijdquote:
Ah dat scheelt al ja. Maar goed, gelukkig wel met creditcard betaald en nog niet afgeschreven, komt financieel ook wat beter uitquote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij stond er sowieso al 14 oktober bij de bestelling.
Natuurhistorisch museum besteld en nu wachten op de sets die 1 oktober uitkomen.
Volgende keer wel voorzichtig doen. Zit al allemaal gaten inquote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, hij is af, leuke build,
zelden eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
Hoevaak gebruiken jullie eigenlijk het zaklampje van de telefoon om op de grond naar miniscule kleine Lego onderdelen te zoeken ? Soms vliegt t bij mij echt namelijk alle kanten op![]()
![]()
ik heb laminaat dus als ik wat laat vallen hoor ik stuiteren over de vloer heenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
Hoevaak gebruiken jullie eigenlijk het zaklampje van de telefoon om op de grond naar miniscule kleine Lego onderdelen te zoeken ? Soms vliegt t bij mij echt namelijk alle kanten op![]()
![]()
Ja, ik ben natuurlijk nog niet zo lang geleden en ik gebruik dus ook die platen. Met name omdat het dan gewoon makkelijker is om dingen te verplaatsen. Het is natuurlijk wel een stuk duurder. Ik heb de eerste platen met in het midden van die boogjes zodat er eventueel elektradraden onderdoor kunnen maar de kosten van verlichting maakt dat ik dat denk ik toch niet ga doenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/8313489985398107 dat klinkt wel als een optie voor mn toekomstige stadslayout
meer mensen die dat gebruiken (of zoiets?)
die mils platen, zoals ik ze zag, hebben geen basisplaten, je kan ze wellicht wel gebruiken om basisplaten op te zetten..quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:37 schreef Troel het volgende:
Maar die MILSplaten hebben ook wel gewoon een basisplaat dus die witte kun je gewoon onderop doen
Overigens: ik was net te laat om goedkoop 2e halve prijs dingen bij de Kruidvat te halen. Dat moet ik toch wat beter in de gaten houden, want soms hebben ze best leuke dingen.
Dan is HOF de uitzondering. De meeste MILS die ik zie hebben gewoon een baseplate als basis. Wellicht ligt dat aan het algoritme (maar ik denk het niet, want ik kijk ook wel video's van HOF). Hier kun je duidelijk zien dat de baseplate gebruikt wordt: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
die mils platen, zoals ik ze zag, hebben geen basisplaten, je kan ze wellicht wel gebruiken om basisplaten op te zetten..
Ik bouw vooral overdag, zodat ik voldoende daglicht heb om die steentjes te zoeken..quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
![]()
Veel bouwplezier !quote:Op zondag 28 september 2025 00:43 schreef Ama het volgende:
Vanavond gekregen voor mijn verjaardag (dat was donderdag):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, moet nog maar snel de Jazzclub bestellen voor ie weg isquote:Op zondag 28 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-gb/categories/last-chance-to-buy er gaan ook weer een heleboel sets uit productie..
die heb ik in juni besteld; maar de lighthouse en kasteel zou ik nog best willen hebbenquote:Op zondag 28 september 2025 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, moet nog maar snel de Jazzclub bestellen voor ie weg is.
Ik heb nog de arrenslee en de bezorgauto van de kerstman besteld voor mijn winter villagequote:Op zondag 28 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-gb/categories/last-chance-to-buy er gaan ook weer een heleboel sets uit productie..
Supertof! Wel extreem druk; tip na 4 uur loopt het leegquote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:08 schreef Peejtur het volgende:
21 oktober naar Legoworld Utrecht met oudste dochter van 6![]()
Leuk voor papa en voor haar.
Mijn zoontje heeft zo'n classic box. Daar zitten er best veel in. Soms zijn die redelijk goedkoop in de aanbieding te krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Tips voor waar te bestellen voor een zoon die vooral zo veel mogelijk 2 x 4 bricks in alle kleuren van de regenboog wilt? Die sets in die stapeldozen zit zo veel klein spul in dat hij die niet zo leuk vindt. Hij wil gewoon grote huizen bouwen.
Tof! Die onderste heb ik net in elkaar gezetquote:Op zondag 28 september 2025 00:43 schreef Ama het volgende:
Vanavond gekregen voor mijn verjaardag (dat was donderdag):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Staat denk ik wel leuk bij Hagrid zijn huisje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Tof! Die onderste heb ik net in elkaar gezet
Ik denk dat de verhouding daar nirt klopt. Maar probeer het?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat denk ik wel leuk bij Hagrid zijn huisje.
Ja ik zie tegen die tijd wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhouding daar nirt klopt. Maar probeer het?
Bij mij staan ze nu leuk in de vensterbank
Zoveel ruimte heb ik niet, dus na de setjes die er nog staan mag ik even niks meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie tegen die tijd wel.Heb straks een aardig voorraadje om te bouwen zodra ik ben hersteld (daar praat ik liever niet over), stuk of negen sets/setjes.
Ja voor sommige mensen is dit niks maar voor mijn doen is het best wel een voorraadje.Krijg ook nog die bricklink set ergens in de komende twee maanden.
Maar ik heb voor Harry Potter LEGO een kast.Ook voor mijn andere LEGO maar dat mag niet in die kast.
Tx, paar setjes op de valreep gekocht nog.quote:Op zondag 28 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
Ik heb er gewoon tig bij lego zelf gekocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Tips voor waar te bestellen voor een zoon die vooral zo veel mogelijk 2 x 4 bricks in alle kleuren van de regenboog wilt? Die sets in die stapeldozen zit zo veel klein spul in dat hij die niet zo leuk vindt. Hij wil gewoon grote huizen bouwen.
bricklink?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb er eens op zitten neuzen, maar kom niet helemaal wijs uit de website. Hoe kan ik nou een grote set van allerlei kleurtjes basisbricks scoren daar?quote:
Ik kan je wel helpen, dm me even. Ik heb net 300 witte steentjes van 2x4 gekocht. Als je de structuur eenmaal door hebt, is het makkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb er eens op zitten neuzen, maar kom niet helemaal wijs uit de website. Hoe kan ik nou een grote set van allerlei kleurtjes basisbricks scoren daar?
Je kunt zelf een verkoper kiezen en daar een set samenstellen. Het 2x4 blokje heeft nummer 3001.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb er eens op zitten neuzen, maar kom niet helemaal wijs uit de website. Hoe kan ik nou een grote set van allerlei kleurtjes basisbricks scoren daar?
Dit ja, want je kijkt toch even wat er aanwezig is wat je nog op je wanted hebt staanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:03 schreef bleiblei het volgende:
En dan ga ik vervolgens in die shop rondneuzen wat ze nog meer hebben en eindig ik met een dure bestelling.
Je boft maar dat je zo'n store in de buurt hebt. Ik zou er graag eentje in Enschede willen. Misschien moet ik ze eens mailenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:26 schreef exode het volgende:
Ik kocht pas geleden 300 witte blokjes via Bricklink en bestelde meteen 5 minifigs bij dezelfde verkoper. Vond ik best netjes, had nog veel meer willen kopen.
Vandaag in de Lego shop in Utrecht de upscale minifig Kerstman gekocht. Ze krijgen er veel belletjes over blijkbaar.
De Kerstboom viel tegen, kleiner in het echt zeg maar.
Wij hebben ook 1 pax kast Harry Potter en 1 pax kast "overig". 🤪quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie tegen die tijd wel.Heb straks een aardig voorraadje om te bouwen zodra ik ben hersteld (daar praat ik liever niet over), stuk of negen sets/setjes.
Ja voor sommige mensen is dit niks maar voor mijn doen is het best wel een voorraadje.Krijg ook nog die bricklink set ergens in de komende twee maanden.
Maar ik heb voor Harry Potter LEGO een kast.Ook voor mijn andere LEGO maar dat mag niet in die kast.
Die is schattigquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Gisteren deze ook nog gekregen:
[ link | afbeelding ]
Maar ik ga over 2 a 3 weken eerst Gizmo bouwen en de Halloween krans. Ook niet alles wat ik heb gekregen of heb gekocht heb ik haast mee om in elkaar te zetten.
Ik heb het Spookhuis ook al een tijdje in de kast uitgestald staan, ik vind hem zo leukquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren alle Halloween lego uitgestald
En nu net Santas Visit besteld. Ik vond de trein van dit jaar toch niet leuk genoeg.
Of zelf 1 startenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Je boft maar dat je zo'n store in de buurt hebt. Ik zou er graag eentje in Enschede willen. Misschien moet ik ze eens mailen
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Past wel leuk bij mijn ukelele van LEGO.
Typfoutjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh wacht.. https://www.lego.com/nl-nl/product/tropical-ukulele-31156 dat is een ukulele
oh, dat had ik niet eens gezien..quote:
quote:De LEGO Game Boy is deze week uitgekomen. Iemand heeft hem nu al gemodificeerd om echte games mee te kunnen spelen. Natalie the Nerd voorzag de speelgoedhandheld van een custom Game Boy-pcb en andere componenten, en kan daarmee nu officiėle cartridges spelen.
Bricklink een optie?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Oh dat is best wel tof.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)e-kunnen-spelen.html![]()
[..]
Dit was de set die je wil, helaas niet meer te krijgen, geen idee of er een goede opvolger is/komtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Txs, die onderste gaat op het lijstje. En exode heeft me door bricklink geloodst. Er zijn 500 stenen onderweg als het goed is. Minder dan 10 cent per steen gemiddeld en alles nieuw. Ik ben blij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dit was de set die je wil, helaas niet meer te krijgen, geen idee of er een goede opvolger is/komt
https://www.lego.com/nl-nl/product/lots-of-bricks-11030
Een keer echt wat andere kleurtjes is deze ook wel aardig, maar daar zit wel wat meer frivoliteit in
https://www.lego.com/nl-nl/product/magical-transparent-box-11040
Zie het als een investeringquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind de HP icons nog steeds erg tof, maar ik ben mezelf aan het overtuigen dat de kosten maar even zeer doen en je het daarna heus vergeet![]()
Het is niet dat we het niet kunnen missen, maar 270 euro (ik zag dat de 230 euro aanbieding bij Intertoys is afgelopen, dat krijg je als je blijft twijfelen natuurlijk…) vind ik toch wel veel geld. Maar de set blijft lonken…#zwaarleven
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef exode het volgende:
[..]
Zie het als een investering
Die set blijft populair en gaat eruit dus daarna nog lastiger om aan te komen (en duurder).
Ik vind hem wel leuk maar ik ga hem niet kopen want ik heb geen idee waar ik hem dan moet neerzetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.lego.com/nl-be/product/game-boy-72046
Wij kochten Wall-E voor ¤50 in een Kaufland toen we op een Kerstmarkt rondliepen. Met een Pixar gek in huis was dat een no brainer. Het was de eerste Lego set die we als volwassenen kochtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, inderdaadIk heb Wall-e ooit gekregen van vriend toen de set nog rond de 80 euro kostte. Ik heb gezien wat die prijs heeft gedaan
![]()
Deze HP icons set vond ik toen ie uitkwam al wel heel tof, toen nog niet echt met Lego bezig… zo gaat dat….. dus ach, het is nu of nooit.
ik ga zo er maar 1 halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.lego.com/nl-be/product/game-boy-72046
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef exode het volgende:
[..]
Wij kochten Wall-E voor ¤50 in een Kaufland toen we op een Kerstmarkt rondliepen. Met een Pixar gek in huis was dat een no brainer. Het was de eerste Lego set die we als volwassenen kochten
Leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
HerkenbaarWall-e was ook onze eerste LEGO-set!
(Ik ben van oorsprong opgeleid tot animator. En partner kwam de set ergens op tweakers tegen. )
We hebben verder niet zoveel Lego, dit is dan de derde set die we zelf echt hebben. We geven wel eens creator-setjes als verjaardagscadeau, daar zitten ook echt leuke tussen.
Cutequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:01 schreef bleiblei het volgende:
Dit was mijn eerste set als volwassene:
[ afbeelding ]
Gekocht in de legostore in Keulen in 2005 toen ik een beetje door de stad struinde terwijl mijn toenmalige vriendin haar roes uit sliep.
Gelijk wel een goede inkomerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
de eerste set als volwassene:
[ afbeelding ]
daarna heb ik de eerste 3 modulairs gekochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Cute
[..]
Gelijk wel een goede inkomer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door mschol op 04-10-2025 07:15:59 ]
Via Lego zelf? Want ik kreeg vanmorgen van Lego weer een mail dat hij verder is uitgesteld (niet op voorraad)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind de HP icons nog steeds erg tof, maar ik ben mezelf aan het overtuigen dat de kosten maar even zeer doen en je het daarna heus vergeet![]()
Het is niet dat we het niet kunnen missen, maar 270 euro (ik zag dat de 230 euro aanbieding bij Intertoys is afgelopen, dat krijg je als je blijft twijfelen natuurlijk…) vind ik toch wel veel geld. Maar de set blijft lonken…#zwaarleven
Edit: fuck it, besteld![]()
![]()
Nee uiteindelijk voor speelgoednl . nl want op veel andere plekken inderdaad niet meer op voorraad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Via Lego zelf? Want ik kreeg vanmorgen van Lego weer een mail dat hij verder is uitgesteld (niet op voorraad)
"Studs not on top."quote:
Speed Champions doen dat ook vaak heel gaaf. Maar deze set ook, nog meer dan ik bij Speed Champions heb gezien.quote:LEGO SNOT staat voor "Studs Not On Top" en is een bouwtechniek waarbij LEGO-onderdelen zo worden gebruikt dat de bekende noppen niet aan de bovenkant zitten, waardoor je in andere richtingen kunt bouwen, zoals zijwaarts of ondersteboven. Deze techniek opent grote mogelijkheden voor creatieve en professionele modellen door het gebruik van speciale SNOT-stenen en brackets, en is een essentieel hulpmiddel voor LEGO-bouwers.
O ja allemaal gekke nieuwe bouwsteentjes heb je nu.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
"Studs not on top."
Dus niet gewoon alle steentjes met de pinnetjes naar boven maar lego magic toepassen om ze op de kop en zijkanten en zo te gebruiken.
[..]
Speed Champions doen dat ook vaak heel gaaf. Maar deze set ook, nog meer dan ik bij Speed Champions heb gezien.
de mijn wil ik bestellen, kan ik vast wel mooi neerzetten ergensquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:22 schreef bleiblei het volgende:
Nog iemand die de bricklink-ronde meedoet dit keer? Ik vind geen van de 5 sets interessant. Of nouja, de mijn is geinig. Maar heb niets in dat genre, dus het zou dan opbouwen en afbreken worden. Want om het ding tussen de moc-blokjes te mikken is zonde met dit soort sets. Dus... mooi 300 euro bespaard.
Net nog even bij de speelgoedwinkel hier in het dorp gaan kijken maar ook daar hadden ze hem niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lego gameboy set is binnen. Laatste jaren soms planten van lego gekocht/gekregen. Normale sets niet, want mijn dochter is (helaas) niet van de lego. Maar wel erg leuk om deze te gaan maken en neer te zetten als retro gamenerd
Wowquote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:15 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Shiny little minerals
Leuke set hoewel de standaardjes wat eentonig zijn. Maar de mineralen zijn echt heel erg tof gedaan.
Doe maar rustig aan danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wow
Foto van Game Boy komt nog. Even teveel aan mijn hoofd.
Oh hehe ja duhquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef over_hedge het volgende:
Even groot als een gameboy neem ik aan
Ligt er aan hoe handig je bent! https://blog.nataliethene(...)ing-game-boy-part-1/quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:49 schreef drakin het volgende:
Jammer dat je er niet echt spellen op kunt spelen.
Ja 1 persoon kan erop spelen, dus alle onhandige mensen niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe handig je bent! https://blog.nataliethene(...)ing-game-boy-part-1/
Ach wees blij. Anders was die niet 70 maar 700 euroquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 persoon kan erop spelen, dus alle onhandige mensen niet.
Je hebt 10 teveel betaaldquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach wees blij. Anders was die niet 70 maar 700 euro(beetje overdreven maar snapt het punt)
Ik heb hem helemaal nietquote:
Hier hetzelfde, mijn huis is al vol genoeg maar door mijn zoon ben ik ineens lego verslaafd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal nietMaar gaat er ooit wel komen! Ik vind lego bouwen wel leuk. Alleen wil niet mijn halve huis vol hebben staan met lego, dus koop vrij weinig.
Heb nu die camera van 100 jaar disney staan. En de Gameboy denk ik met kerst maar vragen afhankelijk van voor hoeveel geld we de lootjes doen dit jaar.
¤59,99 Lego store Wijnegem Shopping Centerquote:
dan moet je wel echt wat met mineralen hebben, ik vind dat setje maar niksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:15 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Shiny little minerals
Leuke set hoewel de standaardjes wat eentonig zijn. Maar de mineralen zijn echt heel erg tof gedaan.
Pics van je LEGO kamer wanneer die klaar is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef exode het volgende:
Ik houd van edelstenen en mineralen maar de echte niet van Lego gemaakt.
Ik ben inmiddels bij zakje 11 van Tudor Corner, het bouwen is leuk maar de vele spleetjes tussen met name de schuin naar recht overgangen storen me.
De Lego kamer is inmiddels echt bijna klaar, vandaag kwamen er nog 450 witte 2x4 steentjes binnen voor de 2e minifig muur. Dus nog wat plakwerk te doen en dan zijn we wel even klaar voorlopig. (De Legoplaten muur hebben we vooruit geschoven, we zijn sinds 10 maart aan het verbouwen en klussen. Klaar ermee)
Hoe is de kleur licht blauw? Ik heb uiteindelijk nieuwe steentjes gekregen. Ik snap je spleetfrustratie (hihi tegenovergestelde van penisnijd?) trouwens!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef exode het volgende:
Ik houd van edelstenen en mineralen maar de echte niet van Lego gemaakt.
Ik ben inmiddels bij zakje 11 van Tudor Corner, het bouwen is leuk maar de vele spleetjes tussen met name de schuin naar recht overgangen storen me.
De Lego kamer is inmiddels echt bijna klaar, vandaag kwamen er nog 450 witte 2x4 steentjes binnen voor de 2e minifig muur. Dus nog wat plakwerk te doen en dan zijn we wel even klaar voorlopig. (De Legoplaten muur hebben we vooruit geschoven, we zijn sinds 10 maart aan het verbouwen en klussen. Klaar ermee)
Geloof je het zelfquote:
Was er bij jou iets mis mee? Ik vind het een mooie kleur, mooi afwijkend van alle blauw wat we al hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe is de kleur licht blauw? Ik heb uiteindelijk nieuwe steentjes gekregen. Ik snap je spleetfrustratie (hihi tegenovergestelde van penisnijd?) trouwens!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:28 schreef exode het volgende:
[..]
Was er bij jou iets mis mee? Ik vind het een mooie kleur, mooi afwijkend van alle blauw wat we al hebben.
Home Alone komt er hier ook aanVia Marktplaats.
Ik heb keurig andere blokjes opgestuurd gekregen, maar moet ze nog vervangen. Heb het nu zo staan zodat je het niet ziet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:55 schreef Troel het volgende: Ik heb een half uurtje geleden een mailtje gestuurd naar de LEGO over een andere tint lichtblauw in mijn Tudor-set en zo waar al binnen no time een mailtje terug met de vraag om het batchnummer, foto's en om hoeveel steentjes het gaat. Ik was even vergeten hoe fijn die klantenservice is! Herkennen meer mensen dit trouwens? De 3x1 steentjes en de 2x1 snots die echt een andere tint lichtblauw hebben dan de rest?
Ah ok, nee dat heb ik niet. Ze zijn echt allemaal exact dezelfde kleur licht blauw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb keurig andere blokjes opgestuurd gekregen, maar moet ze nog vervangen. Heb het nu zo staan zodat je het niet ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |