300 euro? wtf?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:35 schreef bleiblei het volgende:
Of voor de liefhebbers... een kerstboom van 300 euro.
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt heel duur. Wij twijfelen al een tijdje over de Home Alone set, die heeft bijna 4000 steentjes en is even duur.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:08 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit dus vanalles in, waardoor er dus 3171 steentjes zijn. Dat verklaart de prijs
Home Alone set was laatst ergens enorm in de aanbieding (niet meer trouwens). 212 euro vroegen ze toen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:35 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel duur. Wij twijfelen al een tijdje over de Home Alone set, die heeft bijna 4000 steentjes en is even duur.
Ik vind het idee echt heel leuk maar ik verwachtte op zijn hoogst ¤ 250 eerlijk gezegd.
Ik vrees dat die richting Kerst niet meer in prijs zal dalen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Home Alone set was laatst ergens enorm in de aanbieding (niet meer trouwens). 212 euro vroegen ze toen.
De prijs houdt mij wel erg tegen maar ik zag gisteren toevallig dat hij wel perfect in mijn Harry Potter LEGO kast past qua breedte dus ik ga er toch even goed over nadenken voor volgend jaar en er komt vast ergens wel weer een leuke aanbieding bij de Intertoys ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:53 schreef exode het volgende:
Ik was ook geinteresseerd in deze set:
https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Maar 2 huizen zaten ook al in deze set (die ik dus al heb voor in ons Kerstdorp):
https://www.lego.com/en-nl/product/hogsmeade-village-visit-76388
Ik zie echt wel dat er verschillen tussen zitten, maar het weerhoudt mij van 380 Euro uitgeven.
ik heb alleen die trein, maar dan niet de verzameleditie, want die was er toen nietquote:Op woensdag 10 september 2025 20:01 schreef Troel het volgende:
Ja, zo heb ik getwijfeld over de weg-is-weg, maar heb verder helemaal geen HP spul.
De adventdinges van HP is trouwens wel echt heel gaaf dit jaar zag ik op YouTube.
https://www.bricklink.com/help.asp?helpID=2670quote:Hi
LEGO® Account integration is almost here!
LEGO Account integration is coming September 18th, which will create a single sign-in experience for both LEGO.com and BrickLink.com. You’ll have until December 31st, 2025, to integrate your accounts.
What happens next?
If you already have a LEGO Account, you’ll be able to merge it with your BrickLink® account starting September 18th. If you don’t have a LEGO Account yet, you’ll need to create one and then merge it with your BrickLink account to continue using all your favorite BrickLink features. In most markets, a LEGO Account is created as part of signing up for the LEGO Insiders program.
We’ve updated our Help Page with more information about the upcoming integration, including answers to frequently asked questions.
afbreken van sets is ook wel een crime hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 20:45 schreef exode het volgende:
Ik ben de boomhut aan het afbreken, zo fragiel als hij is (als mijn dochter ermee speelt, breken er overal dingen af), zo lastig is het afbreken.
Morgen afronden en dan ga ik een poging wagen om Central Perk en The Appartements in een nis in een kast te krijgen in een soort 3D schilderij achtig idee. Wellicht gooi ik na een uur al de handdoek in de ring maar misschien wordt het wel geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |