Had dus eigenlijk ruilen staan, maar op mijn bricklink staan ze ook. Dus prijzen bijgevoegd.quote:
http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8156quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef valek het volgende:
Ik wacht af wat je nog meer voor Lego hebt ts.
Onderste spul is al verkocht, wordt woensdag opgehaald.Eigenlijk alles wat ik heb gepost hier is weg, op het postkantoor, ferrari en de ufo's na.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef zuigmarmot het volgende:
ik ben wel geinteresseerd in het 6362 Postkantoor, en de Cargo Train 7898: afstandbediening / batterijbasis / motor
maar dat laatste, wat zit er allemaal in de set ? ook de treinwielen voor de Motor, en de kabels voor de motor en het batterijhuis ?
Die 9v motortjes rijden prima op een setje van 3 stuks penlite. Heb ook wel eens een 9v batterij op zo'n motortje aangesloten maar toen ging die als een dolle. Jij was toch zo'n techneut? Was zelf ook nog eens van plan uit te zoeken of ik een potmetertje tussen een batteypack en zo'n motortje kon knutselen om er 1 op 9v trafo te laten lopen en dan een andere baan te kruisen op batterijen. Maar er is trouwens tegenwoordig ook al weer een nieuw RC-systeem genaamd 'power functions' ofzo. Kan je beter daar in investeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:42 schreef zuigmarmot het volgende:
Jammer, ik zocht nog een motor ter vervanging van het 9V systeem
Kopen?quote:
Haha, nee sorry. Ik heb hem nog steeds wel. Wel in een bak met héél wat meer spul, maar de onderdelen zijn er nog.quote:
Ik ben inderdaad een techneut, en die oplossing kan ik met 2 handen op mijn rug wel maken, maar (blijkbaar ben ik de enige hier) had dat spul in gedachten voor mijn kinderenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die 9v motortjes rijden prima op een setje van 3 stuks penlite. Heb ook wel eens een 9v batterij op zo'n motortje aangesloten maar toen ging die als een dolle. Jij was toch zo'n techneut? Was zelf ook nog eens van plan uit te zoeken of ik een potmetertje tussen een batteypack en zo'n motortje kon knutselen om er 1 op 9v trafo te laten lopen en dan een andere baan te kruisen op batterijen. Maar er is trouwens tegenwoordig ook al weer een nieuw RC-systeem genaamd 'power functions' ofzo. Kan je beter daar in investeren.
Het postkantoor is er nog wel
[..]
Kopen?
Qua treinen zou ik me even verdiepen in dat 'power functions' gebeuren. Is verbeterde versie van hetgene wat ik te koop had.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een techneut, en die oplossing kan ik met 2 handen op mijn rug wel maken, maar (blijkbaar ben ik de enige hier) had dat spul in gedachten voor mijn kinderendus dat die er makkelijk mee kunnen spelen.
Het postkantoor vindt ik erg leuk, maar ook erg duur helaas daar kan ik zelfs leuke nieuwe lego voor kopen(alhoewel je niet de duurste bent http://nl.kapaza.be/belgie/lego-6362-post-office-box-54183601.htm
Mooi 50 euro geboden, ik zocht nog wat 9v spulquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trein 4559, http://www.peeron.com/inv/sets/4559-1
Hij is wel compleet, blokjes zijn in prima staat, maar de doos heb ik zeker niet meer. Boekjes zou ik enorm naar moeten zoeken (dit ga ik vrijdag doen als het afgekoeld is). Ik wil hem sowieso wel uitprinten voor de koper.
Iemand die deze wel wilt kopen? In het vorige topic zei iemand dat ie 50-100 euro waard is, voor 50 euro gaat ie meteen weg.
Nou ja, zuigmarmot geeft er 50 voor en aangezien ik binnenkort op vakantie ga; ik kan het geld goed gebruikenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef valek het volgende:
dju, daar had ik wel geld voor over. Is de trein al weg RacerKDB?
Beetje standaardprijs. Maar als de deal niet doorgaat hoor ik het graag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou ja, zuigmarmot geeft er 50 voor en aangezien ik binnenkort op vakantie ga; ik kan het geld goed gebruiken
Is 50 euro zo goedkoop dan, dat gelijk 2 mensen het willen
9volt treinen en rails worden niet meer geproduceerd terwijl er nog genoeg mensen zijn die het willen hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is 50 euro zo goedkoop dan, dat gelijk 2 mensen het willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |