abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 21 augustus 2025 @ 12:50:34 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218554797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:40 schreef Sarabi het volgende:
Die krans ga ik denk ik ook bestellen O+
Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik hem over een maandje voor mijn verjaardag krijg van een vriend. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 21 augustus 2025 @ 12:52:42 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218554816
Verder heb ik vooral nog op de planning om wat dingen te kopen uit de Harry Potter collectie die eruit gaan. Gelukkig heb ik de grote Hedwig al. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_218556843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:25 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Het 'missende blokjes afhandel'-mannetje zal wel met vakantie zijn, ik probeer het over een tijdje nog wel een keer
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
pi_218556946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Yes, meerdere firefox varianten en chrome. oh en zelfs Safari nog.
Robert Moog died for our synths
pi_218556964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218556984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
Ik ga er binnenkort nog wel even mee stoeien. Kan ook een plug-in zijn wellicht
Robert Moog died for our synths
pi_218557263
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!

https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360

Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.

Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.

Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
pi_218557491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef exode het volgende:
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!

https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360

Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.

Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.

Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218557797
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij :D
pi_218558093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij :D
Bij ons ook niet maar daar bouwen we wel omheen :) De Italiaanse riviera gaan we ook kopen maar die past ook niet bij ons Kerstdorp, Disney tafereel of modulaire stad. We make it work.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:55:49 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_218562797
Ik heb een half uurtje geleden een mailtje gestuurd naar de LEGO over een andere tint lichtblauw in mijn Tudor-set en zo waar al binnen no time een mailtje terug met de vraag om het batchnummer, foto's en om hoeveel steentjes het gaat. Ik was even vergeten hoe fijn die klantenservice is!

Herkennen meer mensen dit trouwens? De 3x1 steentjes en de 2x1 snots die echt een andere tint lichtblauw hebben dan de rest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:22:46 #237
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_218573760
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
De mensen zijn gek geworden
pi_218573774
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef Da hopman het volgende:
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
[ afbeelding ]
dat moet waarschijnlijk het fluorescent geel van de britse wagens ofzo voorstellen
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:16:03 #239
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_218577650
Gister voor het eerst in de Lego store in Amsterdam geweest. Leuke winkel, even een bakje gevuld bij de pab en drie figuurtjes gemaakt met m’n kinderen.

Verder nog wat kleine dingen meegenomen.
Rivendell zien staan in de doos :9~

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 10 / 10
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')