Als het goed is zitten er dan ook twee boekjes in.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:12 schreef Remco het volgende:
Helemaal verbaasd was ik laatst dat er op de doos 1 tot 2 spelers stond. Na het open maken kwam ik er pas achter dat je met een app met z'n 2en kan bouwen. Waarschijnlijk allang bekend hier, maar dat werkt erg leuk
Bij slot Neuschwanzstein zat maar 1 boek en die heb ik met de app samen met mijn vrouw gemaakt.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er dan ook twee boekjes in.
Je kan Senna zijn helm ook bouwen later dit jaar: LEGO Editions 43024 Ayrton Senna Helmet.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij slot Neuschwanzstein zat maar 1 boek en die heb ik met de app samen met mijn vrouw gemaakt.
Nadat in mijn FOK! kerstpakket een F1 Speed champions zat (Aston Martin) heb ik besloten dat ik die alle 10 wil.
Dus gisteren zijn de Ferrari, de McLaren en de Williams binnengekomen hier.
Moet nog beginnen met bouwen.
Ik moet soberzo Senna zn auto ook nog. Maar eerst die F1 speed champions.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan Senna zijn helm ook bouwen later dit jaar: LEGO Editions 43024 Ayrton Senna Helmet.
Nee er zat maar 1 boekje in, was ook niet zo'n grote set, de tortelduifjes.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er dan ook twee boekjes in.
Heb alle 10 de Speed Champions in een keer gekocht in een aanbiedinsset. En nog maar 1 gebouwdquote:Op zondag 11 januari 2026 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij slot Neuschwanzstein zat maar 1 boek en die heb ik met de app samen met mijn vrouw gemaakt.
Nadat in mijn FOK! kerstpakket een F1 Speed champions zat (Aston Martin) heb ik besloten dat ik die alle 10 wil.
Dus gisteren zijn de Ferrari, de McLaren en de Williams binnengekomen hier.
Moet nog beginnen met bouwen.
=edit=
1 boekje, 2 telefoons met app en ieder z'n eigen stukje bouwen dus. Dat er dus niet altijd dan 2 boekjes bijzitten denk ik dan.
Die lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan Senna zijn helm ook bouwen later dit jaar: LEGO Editions 43024 Ayrton Senna Helmet.
Ff wachten tot je netvlies loslaat. Dan ken je die mooi allemaal met 1 oog bouwen.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heb alle 10 de Speed Champions in een keer gekocht in een aanbiedinsset. En nog maar 1 gebouwd![]()
En nog een paar andere sets staan om te bouwen. Waaronder de Mansell Williams en de Red Bull RB21.
Verkoop die wat ik nog niet heb aan mij, 20 euro per stuk.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef Starflyer het volgende:
Heb alle 10 de Speed Champions in een keer gekocht in een aanbiedinsset. En nog maar 1 gebouwd![]()
De Williams van Mansell is wel gaaf. Stuk degelijker dan die speed champion f1'squote:En nog een paar andere sets staan om te bouwen. Waaronder de Mansell Williams en de Red Bull RB21.
Dat ziet er wel leuk uit, ja.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef vosss het volgende:
De Senna van deze ga ik ook nog halen. Die komt ook in zo'n zelfde case te staan op dressoir in de woonkamer.
De rest van de speed champions moet ik even kijken, of in de nog te arriveren nieuwe vitrinekast of aan de muur in een mooi frame. Zijn hele gave frames voor te koop zag ik, bijvoorbeeld zoiets:
[ afbeelding ]
Uiteraard belachelijk duur, maar wel tof om aan de muur te knallen naast mijn simrig.
Zelfde schaal. Ook 6 nops breed en reguliere bogies. Kan zijn dat ie net wat hoger is dan de huidige passagiers treinen omdat die huidige treinen tussen de bogies gebouwd wordt ipv. erop. Maar het zal ongeveer net zo hoog zijn als goederentreinen en bijv. De Emerald night. Maar smaller en kleiner dan de Orient Express en Hogwarts Express.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:03 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-u(...)ay-train-scene-76321
wel benieuwd hoe dat metrostel zich verhoudt tov de normale treinsets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |