Heb je een Lego paspoort? Zo nee, dan kan je die vragen (en stempels verzamelen).quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:00 schreef Troel het volgende:
Ok, we gaan volgende week naar de legoshop in Amsterdam. Waar moeten we op letten en wat moeten we zeker niet vergeten?
ik heb 1x een lego paspoort gehad, maar dat ding was ongeldig het jaar erop en mocht ik opnieuw beginnen met stempels verzamelenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:51 schreef exode het volgende:
[..]
Heb je een Lego paspoort? Zo nee, dan kan je die vragen (en stempels verzamelen).
Ik vind het in Lego shops altijd leuk om een Lego minifig te maken met opdruk van de stad.
En als het goed is verkopen ze een 3 pack van Halloween minifigs.
Wat is dat voor raars? Wij hebben er al jaren 2, nog nooit een nee gehoord. Had je net een onwillige medewerker. Wat stom.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1x een lego paspoort gehad, maar dat ding was ongeldig het jaar erop en mocht ik opnieuw beginnen met stempels verzamelen
Nee doe mozaïek heeft mij ook nooit geïnteresseerd. Maar die minifigs zijn wel leuk in de grotere Lego shops omdat je het lijfje kan laten bedrukken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:56 schreef Troel het volgende:
Ik zag ook iets van build your own minifig maar geen idee of dat wat is. Ik ga geen 80 euro uitgeven aan een mozaiek, hoe leuk het ook lijkt.
Het paspoort is wel grappig, maar de kans dat er veel stempels inkomen is niet zo groot denk ik
Dat lijkt mij wel leuk, je eigen minifig makenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:56 schreef Troel het volgende:
Ik zag ook iets van build your own minifig maar geen idee of dat wat is. Ik ga geen 80 euro uitgeven aan een mozaiek, hoe leuk het ook lijkt.
Het paspoort is wel grappig, maar de kans dat er veel stempels inkomen is niet zo groot denk ik
nee, stond ook letterlijk in het boekje, was tot een jaar na de eerste stempel geldig oidquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:21 schreef exode het volgende:
[..]
Wat is dat voor raars? Wij hebben er al jaren 2, nog nooit een nee gehoord. Had je net een onwillige medewerker. Wat stom.
Wat gek, dat herken ik helemaal niet. Er is ook nooit naar gevraagd of naar gekeken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, stond ook letterlijk in het boekje, was tot een jaar na de eerste stempel geldig oid
ik heb mijn eerste MILS plaat in elkaar gezet.. stevige basis.. ik ben nog niet helemaal om ivm investering die ik moet gaan doen maar ik neig er wel naar alles op die dingen te gaan zetten..
hmm, oke naja, ik heb niet het idee dat ik echt wat mis verderquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef exode het volgende:
[..]
Wat gek, dat herken ik helemaal niet. Er is ook nooit naar gevraagd of naar gekeken.
Onze zoon heeft hem al een jaar of 5 a 6 denk ik en kreeg afgelopen augustus gewoon stempels erin in Lego House.
ik ben benieuwd naar foto;s van het bouwen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
Jeej mijn eerste bricklink set is eindelijk gearriveerd. 🥳
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is geen Legoquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
Jeej mijn eerste bricklink set is eindelijk gearriveerd. 🥳
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb het betaald via de LEGO website.quote:
alles staat in verzenddozen op de zaak, misschien kan ik ze vanavond meenemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van jouw bestelling?
Ohja dat was ook zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat in verzenddozen op de zaak, misschien kan ik ze vanavond meenemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |