abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220169085

Welkom in het enige echt LEGO-topic. Met o.a. treinen, kastelen, piraten, city, technic en al het andere wat erbuiten valt. Post ook vooral je eigen creaties!

Handige links:
Peeron
Een site met een overzicht van bijna alle onderdelen, en in welke sets deze zitten en ingescande handleidingen.
BrickLink
Een site waar een hoop LEGO-webwinkels staan, en waar je per onderdeel kan sorteren op o.a. prijs, land of voorraad.
LowLug
Een Nederlandse LEGO usergroup (LUG).
LEGO Servicesite (NL)
Officiële LEGO service site voor missende stukjes en bestellen losse stukjes.
Brickset
Een handige online database waar vrijwel alle uitgegeven LEGOsets te vinden zijn. Handig om je verzameling bij te houden of sets van vroeger op te zoeken.
Rebrickable
Site voor alternatieve builds voor 1 of meerdere modellen.
Brock Owl
Net als BrickLink een marktplaats voor LEGO, maar deze is geheel onafhankelijk.

Hier kan je praten over nep LEGO: *klik*
Voor het verkopen of kopen van LEGO op FOK!: *klik*
Alle vorige delen kan je hier vinden: *klik*
pi_220169091
Als sluiter het niet doet, doe ik het maar.
pi_220170357
Ik ben nog steeds bezig met de Death Star. Ik ben klaar met zakje 13 en ben bijna door het eerste boek (wat 14 zakjes dekt) heen. :)

Ik wilde dat ik foto's kon delen, maar ik weet niet hoe, aangezien FOK! geen plaatjes host. Misschien dat ik een mastodon account aanmaak.
pi_220170429
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 21:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met de Death Star. Ik ben klaar met zakje 13 en ben bijna door het eerste boek (wat 14 zakjes dekt) heen. :)

Ik wilde dat ik foto's kon delen, maar ik weet niet hoe, aangezien FOK! geen plaatjes host. Misschien dat ik een mastodon account aanmaak.
je kan bv uploaden naar imgur
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220170451
Sharex gebruiken. Is gratis en dan upload die automatisch de screenshots die je maakt. Super handig om snel dingen te delen. Mits je op pc zit en niet via je telefoon op fok zit dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220170490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 21:18 schreef over_hedge het volgende:
Sharex gebruiken. Is gratis en dan upload die automatisch de screenshots die je maakt. Super handig om snel dingen te delen. Mits je op pc zit en niet via je telefoon op fok zit dan.
helaas kan je imgur niet meer koppelen met sharex ;(
dan moet je een andere dienst gebruiken
  Spellchecker zondag 22 februari 2026 @ 13:55:27 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220183055
hebben mensen hier bij de vorige bricklink ronde wat besteld?

zijn jullie insider punten al binnengekomen?

ik heb wel de rekening(en), maar mn punten zijn onveranderd en kan em bij gedane aankopen ook niet terug vinden (maar mobiel gecheckt, wellicht helpt dat niet mee)
pi_220186442
Ik heb eens wat van CaDA besteld.

Vloeken in de kerk. I don't care. :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')