Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik hem over een maandje voor mijn verjaardag krijg van een vriend.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:40 schreef Sarabi het volgende:
Die krans ga ik denk ik ook bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het 'missende blokjes afhandel'-mannetje zal wel met vakantie zijn, ik probeer het over een tijdje nog wel een keer
Yes, meerdere firefox varianten en chrome. oh en zelfs Safari nog.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edgequote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Ik ga er binnenkort nog wel even mee stoeien. Kan ook een plug-in zijn wellichtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef exode het volgende:
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!
https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360
Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.
Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.
Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
Bij ons ook niet maar daar bouwen we wel omheenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij
dat moet waarschijnlijk het fluorescent geel van de britse wagens ofzo voorstellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef Da hopman het volgende:
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |