abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221461453
En eerlijk gezegd heb ik ook die tractor gekocht vanwege de buitengewoon goede review van Jang op Youtube, ik kijk zijn Lego reviews bijna dagelijks :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221473497
Hij heeft sowieso een best rustige en fijne stem - dus snap wel dat jij zijn reviews dagelijks kijkt
pi_221473531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef Kroan het volgende:
Hij heeft sowieso een best rustige en fijne stem - dus snap wel dat jij zijn reviews dagelijks kijkt
Plus zijn reviews zijn ook gewoon erg goed ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221485725
Zag dat de Olivia Rodrigo Lego te koop is nu, dus direct maar eentje besteld

Zijn toch wel veel leuke dingen te koop tegenwoordig, nu ik zo'n beetje rondkijk. Alleen wel een dure hobby. Maar heb die Dunder Mifflin wel op mijn wish list gezet.
pi_221488067
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221498775
Gisteren begonnen aan The Kiss van Klimt. De build is echt nu al anders. Bij de andere art set bouwde je eerst te lijst. Nu doe je een stukje lijst en daarna begin je aan een stuk schilderij.

Eerste 6 zakjes gedaan. Nog maar 27 te gaan :)
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:04:40 #257
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221499128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef linebear het volgende:
Gisteren begonnen aan The Kiss van Klimt. De build is echt nu al anders. Bij de andere art set bouwde je eerst te lijst. Nu doe je een stukje lijst en daarna begin je aan een stuk schilderij.

Eerste 6 zakjes gedaan. Nog maar 27 te gaan :)
Beter, dat scheelt denk ik in eentonigheid.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221502517
Lego deploys Hubble Space Telescope as detailed desktop model
https://arstechnica.com/s(...)ailed-desktop-model/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221503247
Ik heb voor 80 euro de Hogwarts Express en vier andere kleinere Harry Potter-setjes opgepikt in de straat. De kinderen zijn er heel blij mee, die hebben weer wat te doen morgen! Er zat wel een setje bij die wel al hadden, dus we hebben nu drie vliegende auto’s, want die hadden mijn dochters eerder ook al beide gekregen :D

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 11 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')