Same same,quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een spel voor buiten?
May the farce be with you?quote:
May the Schwartz be with you!quote:
Dat is Star Trekquote:
Weet ik. En ik weet ook wat je terug hoort te zeggenquote:Op maandag 17 augustus 2026 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is Star Trek
Mister Spock 🖖
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkochtquote:Op maandag 17 augustus 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Even een reminder, vanmiddag om 17.00 gaan de restanten van Bricklink Series 6 in de verkoop https://nl.pepper.com/aan(...)us-vanaf-1700-414887
Die sequoia’s zijn ook wel echt heel tofquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een keertje voor wie het heeft gemist
[..]
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkocht
thnxquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een keertje voor wie het heeft gemist
[..]
De Art Factory en Sequoia's zijn volgens mij inmiddels wel uitverkocht
Ja, gelijk om 17.00 uur besteldquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
De forest den ding nog gescoord
heb jij je sequoia nog kunnen scoren?
nicequote:
Ja ik baalde dat ik de sequoia's bij de eerste release niet heb besteld (geen idee waarom), dus hield het extra in de gatenquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
ik wist het niet, dus die reminder was fijn om toch nog wat te scoren
Scheelde wel erg qua prijs, deze bedragen en de bedragen die je moest neerleggen voor een bijvoorbeeld op bol stond.quote:Op maandag 17 augustus 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik baalde dat ik de sequoia's bij de eerste release niet heb besteld (geen idee waarom), dus hield het extra in de gaten
Ja die prijzen van opkopers/resellers zijn schandaligquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelde wel erg qua prijs, deze bedragen en de bedragen die je moest neerleggen voor een bijvoorbeeld op bol stond.
Die Forest Den was 350 elders, en 230 deze week. Absurd.
Maar hij is binnen. Zal van de week eens vragen of mijn nichtje samen wil bouwen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, ik heb een vrouw nodig die vaak boos is
Bekijk deze YouTube-video
tofquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Boompies
[ afbeelding ]
Erg leuke set om te bouwen, en flink groter en gedetailleerder dan die op de foto's lijktJe merkt wel in de instructies dat het geen 'echte' Lego-set is, soms beetje rare opmaak en erg makkelijk om een stukje te missen, zeker met al het groen. Zitten wel heel veel beestjes in
(op de foto staat de A-Frame cabin ernaast)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |