abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219430489
Het Kerstdorp vordert gestaag :D We hebben toch de opzet gewijzigd en de treinbaan de lucht in gebouwd. Ik zal einde dag weer eens een foto maken. Ik maak vandaag het dorpdeel af en daarna gaan we aan de skiberg beginnen en het Kerstmannen en Elfjes deel.

B heeft van Sinterklaas oa de Harry Potter Icons set gekregen, die jongen is er een partij blij mee, hij bouwt er non stop aan.
pi_219431094
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer: welke verlichting moet ik bestellen voor het vikingvillage? Google levert heel veel resultaten… waar moet ik op letten?
ik denk reviews van kwaliteit van de verlichting?
pi_219432496
Hey ik had van de kringloop een zak (een kilo denk ik) willekeurig lego gekocht. Er zitten interessante dingen tussen maar er zitten onder andere wieltjes tussen met metalen verbindingsstuk.
Nu ben ik nog niet heel lang met lego bezig, maar is het niet zo dat ze al best een tijdje geen metalen verbindingsstuk gebruiken maar plastic?
Hoe oud is de lego die ik heb gehaald?
Twiddel
pi_219432534
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:07 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik had van de kringloop een zak (een kilo denk ik) willekeurig lego gekocht. Er zitten interessante dingen tussen maar er zitten onder andere wieltjes tussen met metalen verbindingsstuk.
Nu ben ik nog niet heel lang met lego bezig, maar is het niet zo dat ze al best een tijdje geen metalen verbindingsstuk gebruiken maar plastic?
Hoe oud is de lego die ik heb gehaald?
zoiets
of
zoiets?
  zondag 7 december 2025 @ 14:24:22 #230
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219433651

Vandaag begonnen met de Decoratieve Kerstboom. Wat een set!
Met zijn drieen voor het eerst samen bouwen met de Builder-app. Zit goed in elkaar. Je geeft telkens gebouwde stukken door aan de ander, heel goed gedaan.

Jammer dat je dan alsnog op een scherm werkt, maar goed het zij zo.
Where law ends, tyrrany begins.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 10 / 10
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')