die mils platen, zoals ik ze zag, hebben geen basisplaten, je kan ze wellicht wel gebruiken om basisplaten op te zetten..quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:37 schreef Troel het volgende:
Maar die MILSplaten hebben ook wel gewoon een basisplaat dus die witte kun je gewoon onderop doen
Overigens: ik was net te laat om goedkoop 2e halve prijs dingen bij de Kruidvat te halen. Dat moet ik toch wat beter in de gaten houden, want soms hebben ze best leuke dingen.
Dan is HOF de uitzondering. De meeste MILS die ik zie hebben gewoon een baseplate als basis. Wellicht ligt dat aan het algoritme (maar ik denk het niet, want ik kijk ook wel video's van HOF). Hier kun je duidelijk zien dat de baseplate gebruikt wordt: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
die mils platen, zoals ik ze zag, hebben geen basisplaten, je kan ze wellicht wel gebruiken om basisplaten op te zetten..
Ik bouw vooral overdag, zodat ik voldoende daglicht heb om die steentjes te zoeken..quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
Hoevaak gebruiken jullie eigenlijk het zaklampje van de telefoon om op de grond naar miniscule kleine Lego onderdelen te zoeken ? Soms vliegt t bij mij echt namelijk alle kanten op![]()
![]()
Veel bouwplezier !quote:Op zondag 28 september 2025 00:43 schreef Ama het volgende:
Vanavond gekregen voor mijn verjaardag (dat was donderdag):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, moet nog maar snel de Jazzclub bestellen voor ie weg isquote:Op zondag 28 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-gb/categories/last-chance-to-buy er gaan ook weer een heleboel sets uit productie..
die heb ik in juni besteld; maar de lighthouse en kasteel zou ik nog best willen hebbenquote:Op zondag 28 september 2025 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, moet nog maar snel de Jazzclub bestellen voor ie weg is.
Ik heb nog de arrenslee en de bezorgauto van de kerstman besteld voor mijn winter villagequote:Op zondag 28 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-gb/categories/last-chance-to-buy er gaan ook weer een heleboel sets uit productie..
Supertof! Wel extreem druk; tip na 4 uur loopt het leegquote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:08 schreef Peejtur het volgende:
21 oktober naar Legoworld Utrecht met oudste dochter van 6![]()
Leuk voor papa en voor haar.
Mijn zoontje heeft zo'n classic box. Daar zitten er best veel in. Soms zijn die redelijk goedkoop in de aanbieding te krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Tips voor waar te bestellen voor een zoon die vooral zo veel mogelijk 2 x 4 bricks in alle kleuren van de regenboog wilt? Die sets in die stapeldozen zit zo veel klein spul in dat hij die niet zo leuk vindt. Hij wil gewoon grote huizen bouwen.
Tof! Die onderste heb ik net in elkaar gezetquote:Op zondag 28 september 2025 00:43 schreef Ama het volgende:
Vanavond gekregen voor mijn verjaardag (dat was donderdag):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En volgende week krijg ik deze nog omdat het niet eerder verzonden kan worden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Staat denk ik wel leuk bij Hagrid zijn huisje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Tof! Die onderste heb ik net in elkaar gezet
Ik denk dat de verhouding daar nirt klopt. Maar probeer het?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat denk ik wel leuk bij Hagrid zijn huisje.
Ja ik zie tegen die tijd wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhouding daar nirt klopt. Maar probeer het?
Bij mij staan ze nu leuk in de vensterbank
Zoveel ruimte heb ik niet, dus na de setjes die er nog staan mag ik even niks meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie tegen die tijd wel.Heb straks een aardig voorraadje om te bouwen zodra ik ben hersteld (daar praat ik liever niet over), stuk of negen sets/setjes.
Ja voor sommige mensen is dit niks maar voor mijn doen is het best wel een voorraadje.Krijg ook nog die bricklink set ergens in de komende twee maanden.
Maar ik heb voor Harry Potter LEGO een kast.Ook voor mijn andere LEGO maar dat mag niet in die kast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |