Eindelijk tijd gevonden afgelopen week. Zitten wel een paar echt gave technieken in in bv. het lichaam en de scharnieren van de benen. Wat mij betreft een must voor de Lego liefhebber die ooit in de buurt is van Lego House.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:00 schreef Sinister-D- het volgende:
In augustus weer naar Billundvorig jaar ook geweest, kinderen (toen 8 en 10) blijven er enthousiast over en hebben niet alles gedaan in Legohouse. dus maar weer terug dit jaar
![]()
Denk dat de Tribute piraat mee huiswaarts komt dit keer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Voor iedereen die graag een aquarium wil maar geen echte vissen. 4154 stukjes.
https://www.lego.com/en-us/product/icons-10366-10366
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of iemand in het topic hier hem gaat kopen.quote:
wellicht ik welquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand in het topic hier hem gaat kopen.En ik ben benieuwd wanneer we onze bestelling krijgen van bricklink.
Begin nu wel beetje ongeduldig te worden door die mail gisteren haha.
Ja maar komt door LEGO dat ik nu ongeduldig begin te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht ik welvind em opzich wel geinig maar die prijs...
en gewoon geduldig wachten
Die prijs is echt niet vreemd hoor. Zit gewoon op de ongeveer 10 cent per steentje die je bij alle lego sets betaald.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht ik welvind em opzich wel geinig maar die prijs...
en gewoon geduldig wachten
mja, sommige sets zijn dat niet waardquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die prijs is echt niet vreemd hoor. Zit gewoon op de ongeveer 10 cent per steentje die je bij alle lego sets betaald.
Heb wel regelmatig sets waarbij ze volgens mij steentjes gebruiken om het aantal steentjes maar wat op te leuken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die prijs is echt niet vreemd hoor. Zit gewoon op de ongeveer 10 cent per steentje die je bij alle lego sets betaald.
Ligt er ook een beetje aan wat en hoe natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb wel regelmatig sets waarbij ze volgens mij steentjes gebruiken om het aantal steentjes maar wat op te leuken.
Bijvoorbeeld: 2 2x1 tiles ipv 1 2x2 tile.
Vind ik niet helemaal netjes.
Het ging om iets wat niet zichtbaar was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat en hoe natuurlijkAls het gaat om een vloerbedekking in een huis dan is het soms logischer om de kleinere te pakken dan de grote.
Nouja en niet alles wordt in alle kleuren gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ging om iets wat niet zichtbaar was.
Maar op zich kan het ook zo zijn dat er bv 200 1x2tjes in de set waren en 0 2x2 dus dan is het prijstechnisch weer voordeliger om een extra 1x2tje te gebruiken. Dus het is niet zwart wit.
Maar het viel me gewoon op. Was volgens mij bij een Speed Champion. Maar kan ook Hogwarts zijn.
Het zal zo zijn reden hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja en niet alles wordt in alle kleuren gemaakt natuurlijk
Ik vind het aquarium echt heel leuk, maar ook echt boven mijn budget.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand in het topic hier hem gaat kopen.En ik ben benieuwd wanneer we onze bestelling krijgen van bricklink.
Begin nu wel beetje ongeduldig te worden door die mail gisteren haha.
10cent gemiddeld vind ik bij sets vrij duur hoor. Dan moeten er wel de nodige speciale onderdelen (bijv. bedrukt), dure licentie of veel minifigs in zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Heb hier die Enderman toren van minecraft. Die heb ik voor 99,99 euro gekocht wat neerkomt op 0,11 euro per steentje.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
10cent gemiddeld vind ik bij sets vrij duur hoor. Dan moeten er wel de nodige speciale onderdelen (bijv. bedrukt), dure licentie of veel minifigs in zitten.
Licentie (en heel veel minecraft specifieke bricks)quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb hier die Enderman toren van minecraft. Die heb ik voor 99,99 euro gekocht wat neerkomt op 0,11 euro per steentje.
Leuke prijs kan je vergeten. Legoworld heeft een deal gemaakt met 1 legowinkel (Toychamp dacht ik) en die verkopen er lego tegen reguliere winkelprijzen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:21 schreef Peejtur het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze het Home Alone-huis te koop hebben bij Legoworld. En uiteraard voor een leuke prijs. Dinsdag daarheen. Zin in
Ah jouw huis is ook al zo'n LEGO museum, herkenbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:50 schreef TLC het volgende:
Gizmo probeert weg te rijden met mijn auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb meer ruimte nodig, of een nieuw huisquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah jouw huis is ook al zo'n LEGO museum, herkenbaar.
Wij hebben ze voor een paar Kerstsets, het is erg delicaat, dunne draadjes. Dus het gaat vrij snel stuk. Ik vind ze leuk staan in ons Kerstdorp maar voor andere sets zou ik het niet snel kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Iemand ervaring met light my bricks? Is dat wat?
Jep, en jazeker. Vooral LMB2.0 werkt fijn. Het is wel een geklooi met hun eigen handleiding omdat ze die vanwege de bouwexperience in een andere volgorde doen en ik zelf liefst analoog bouw. Dus niet met de handleiding op een scherm maar vanuit het boekje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
ik ook al hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb meer ruimte nodig, of een nieuw huis![]()
![]()
heb harry potter kasteel verlicht, was een gepriegel maar staat echt heel gaaf.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Toen ik zei dat ik ze wilde kopen zijn mijn broer als electro monteur ik ga ze niet in elkaar zetten dat is zo dunbdan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Dat vind ik zelf het mooie van die plastic strips. Dat is inderdaad dun, maar voelt stukken steviger dan de dunne draadjes die ik aan chinabay lego verlichting heb zitten. + dat ik van die chinabay meuk meerdere ronde lampjes heb gehad die doorgefikt zijn. Inclusief een gesmolten blokje als gevolg. Dus die troep vertrouw ik niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik ze wilde kopen zijn mijn broer als electro monteur ik ga ze niet in elkaar zetten dat is zo dunbdan blijf ik bezig.
vorig jaar was er een bali waar je je spullen kon inleveren (hoefde niet), ik ga zaterdag met mijn neefje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaan mensen trouwens nog naar Lego World de komende dagen? En weet iemand hoe zit met de garderobe situatie daar? Alsin kan ik gewoon met een rugzak daar binnenlopen voor m'n aankopen of moet je persé je jassen en tassen daar bij een garderobe inleveren bij de ingang?
stoom boot geluidjes erbij?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:47 schreef bleiblei het volgende:
En dit is toch gewoon tof?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |