ik ook al hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb meer ruimte nodig, of een nieuw huis![]()
![]()
heb harry potter kasteel verlicht, was een gepriegel maar staat echt heel gaaf.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Iemand ervaring met light my bricks? Is dat wat?
Toen ik zei dat ik ze wilde kopen zijn mijn broer als electro monteur ik ga ze niet in elkaar zetten dat is zo dunbdan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:01 schreef Tink89 het volgende:
Iemand ervaring met light my bricks? Is dat wat?
Dat vind ik zelf het mooie van die plastic strips. Dat is inderdaad dun, maar voelt stukken steviger dan de dunne draadjes die ik aan chinabay lego verlichting heb zitten. + dat ik van die chinabay meuk meerdere ronde lampjes heb gehad die doorgefikt zijn. Inclusief een gesmolten blokje als gevolg. Dus die troep vertrouw ik niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik ze wilde kopen zijn mijn broer als electro monteur ik ga ze niet in elkaar zetten dat is zo dunbdan blijf ik bezig.
vorig jaar was er een bali waar je je spullen kon inleveren (hoefde niet), ik ga zaterdag met mijn neefje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaan mensen trouwens nog naar Lego World de komende dagen? En weet iemand hoe zit met de garderobe situatie daar? Alsin kan ik gewoon met een rugzak daar binnenlopen voor m'n aankopen of moet je persé je jassen en tassen daar bij een garderobe inleveren bij de ingang?
stoom boot geluidjes erbij?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:47 schreef bleiblei het volgende:
En dit is toch gewoon tof?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je daar ook een ijsberg bij ?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:47 schreef bleiblei het volgende:
En dit is toch gewoon tof?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond Rose en Jack en een deurtje wel een gemiste kans. Nu moest ik een deurtje en Trump en Kim Jong Un gebruiken.quote:
Of je bestelt de benodigde blokjes in betere kleuren? Kun je afwisselenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:57 schreef exode het volgende:
Fijn dat het geslaagd was Peejtur!
Ik wacht nog steeds op HP Icons, zouden we 5 december halen?
Vandaag de insecten collectie gebouwd, ik vond het bouwen minder leuk maar het resultaat is wel tof. Staat mooi voor het raam in de Lego kamer (foto's volgen nog).
En wat geschoven met de modulaire gebouwen. Ik irriteer me aan de pastel kleuren merk ik, ik ga op zoek naar gebouwen met meer kleur denk ik.
Haha, ja dat kan ook, maar dat wordt een nogal dure grap.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Of je bestelt de benodigde blokjes in betere kleuren? Kun je afwisselen
Tudor Cornerquote:
Die lijst kun je heel makkelijk aankomen via bricklink en dan kun je meteen steentjes gaan zoekenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Peejtur het volgende:
Ik wil heel graag het Home Alone huis maar die is nogal duur. Is dit ook zelf te maken met zelf aan te schaffen steentjes? Of wordt het dan weer veel duurder? Heb dan alleen handleiding en materiaallijst nodig.
Instructies heb ik al. Nu de lijst nog.
U bent de goeiste!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Die lijst kun je heel makkelijk aankomen via bricklink en dan kun je meteen steentjes gaan zoeken
https://www.bricklink.com(...)LEGO%20Ideas%20T=I
31 december, tenzij de voorraad eerder op is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:33 schreef Tink89 het volgende:
Hier staat bij ‘binnenkort uit de handel’.
Iemand idee hoe binnenkort?
https://www.lego.com/nl-n(...)w-3301493-1539136-15
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |