met 1 hand kom je best een eind denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met 1 hand kom je best een eind denk ik
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.
Ik ben rechts en ben behoorlijk geblesseerd aan mijn rechterschouder. Als in: toen ik probeerde een botanical setje in elkaar te zetten heb ik zitten huilen van de pijn omdat ik kracht moest zetten bij elk stukje. Maar ik kan gelukkig met links bouwen en ik ben daar inmiddels net zo handig in als met rechts. In het begin was het echt even priegelen, maar je went snel genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
quote:
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
eerste oude setjes bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan een museum beginnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.
das onhandigquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:33 schreef Troel het volgende:
Pff, nu Bricklink en Lego officieel 1 inlog hebben moet ik telkens opnieuw inloggen bij bricklink
Ik ook, maar bij mij stond er sowieso al 14 oktober bij de bestelling.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Begin van de maand Zweinstein Iconen besteld met een naleverdatum van 27 september, maar mail gehad dat het nog verder vertraagd is
Dat is snel in elkaar gezetquote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, hij is af, leuke build,
ben drie weken vrij, dus genoeg vrije tijdquote:
Ah dat scheelt al ja. Maar goed, gelukkig wel met creditcard betaald en nog niet afgeschreven, komt financieel ook wat beter uitquote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij stond er sowieso al 14 oktober bij de bestelling.
Natuurhistorisch museum besteld en nu wachten op de sets die 1 oktober uitkomen.
Volgende keer wel voorzichtig doen. Zit al allemaal gaten inquote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, hij is af, leuke build,
zelden eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
Hoevaak gebruiken jullie eigenlijk het zaklampje van de telefoon om op de grond naar miniscule kleine Lego onderdelen te zoeken ? Soms vliegt t bij mij echt namelijk alle kanten op![]()
![]()
ik heb laminaat dus als ik wat laat vallen hoor ik stuiteren over de vloer heenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:36 schreef TLC het volgende:
Hoevaak gebruiken jullie eigenlijk het zaklampje van de telefoon om op de grond naar miniscule kleine Lego onderdelen te zoeken ? Soms vliegt t bij mij echt namelijk alle kanten op![]()
![]()
Ja, ik ben natuurlijk nog niet zo lang geleden en ik gebruik dus ook die platen. Met name omdat het dan gewoon makkelijker is om dingen te verplaatsen. Het is natuurlijk wel een stuk duurder. Ik heb de eerste platen met in het midden van die boogjes zodat er eventueel elektradraden onderdoor kunnen maar de kosten van verlichting maakt dat ik dat denk ik toch niet ga doenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/8313489985398107 dat klinkt wel als een optie voor mn toekomstige stadslayout
meer mensen die dat gebruiken (of zoiets?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |