Adventure in Transylvania?quote:Op maandag 15 september 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Plaats wel even foto als ik hem binnen heb.
Nee ik heb het paddenstoelendorp gekocht.quote:Op maandag 15 september 2025 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Adventure in Transylvania?![]()
Is wel vroeg trouwens. Heb zelf nog geen bericht binnen van de set die ik besteld heb.
Ik dacht van niet. GWPs krijg je er ook niet bij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Krijg je ook LEGO punten met bricklink sets? Ja ik weet het hoort bij LEGO. Maar ik ging daar eigenlijk nooit vanuit maar er staat bij mijn bestelling wel: Je LEGOŽ Insiders-punten zijn onderweg.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Krijg je ook LEGO punten met bricklink sets? Ja ik weet het hoort bij LEGO. Maar ik ging daar eigenlijk nooit vanuit maar er staat bij mijn bestelling wel: Je LEGOŽ Insiders-punten zijn onderweg.
de bricklink designer orders lopen via lego, daar krijg je insider punten voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. GWPs krijg je er ook niet bij bijvoorbeeld.
cutequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:29 schreef drakin het volgende:
Dit wordt mijn volgende projectje, ja -tje, zo groot is het niet.
Schattige plantjes
[ afbeelding ]
Ah nicequote:Op dinsdag 16 september 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
de bricklink designer orders lopen via lego, daar krijg je insider punten voor
Duurt het verwerken na betalen altijd wat langer met die bricklink sets? Hij staat nog steeds op verwerken namelijk maar wellicht is dit altijd zo want ik moet eerlijk bekennen dat ik al zeker een jaar niks meer via de LEGO webshop had gekocht.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je order geshipped is, gewoon jepunten geschiedenis eff checken
geen idee, maar ze krijgen in 1x heel veel bestellingen, kan best dat dat het e.e.a. nog wat vertraagdquote:Op donderdag 18 september 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Duurt het verwerken na betalen altijd wat langer met die bricklink sets? Hij staat nog steeds op verwerken namelijk maar wellicht is dit altijd zo want ik moet eerlijk bekennen dat ik al zeker een jaar niks meer via de LEGO webshop had gekocht.
Stond in die mail wel echt iets over verzenden dus ik krijg hem niet in november pas lijkt me.
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2025 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar ze krijgen in 1x heel veel bestellingen, kan best dat dat het e.e.a. nog wat vertraagd
Dat spookhuis staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef Arizona het volgende:
Hoi allemaal! Ik kom hier graag meeposten. Ik ben sinds een paar jaar weer begonnen met Lego. Als kind bouwde en speelde ik er heel veel mee.
Ik heb een aantal Botanicals, de Rustgevende tuin en een paar Winter Village sets. De Winter Village sets zijn mijn favorieten. Beste kerstversiering ooit.
Mijn meest recente bouwsel is deze, om mijn huis in Halloween-sferen te krijgen. Was erg leuk om te bouwen.
[ afbeelding ]
Voor komend seizoen heb ik de Skihut nog liggen en ik overweeg sterk om het Postkantoor alsnog te halen, want de kersttrein van dit jaar boeit me niet zo.
met 1 hand kom je best een eind denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met 1 hand kom je best een eind denk ik
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig en bouw ook altijd met die hand.
Ik ben rechts en ben behoorlijk geblesseerd aan mijn rechterschouder. Als in: toen ik probeerde een botanical setje in elkaar te zetten heb ik zitten huilen van de pijn omdat ik kracht moest zetten bij elk stukje. Maar ik kan gelukkig met links bouwen en ik ben daar inmiddels net zo handig in als met rechts. In het begin was het echt even priegelen, maar je went snel genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan sowieso de hele maand oktober even niks bouwen helaas.
Ook al denkt die arts dat ik na 2 weken bijna alles wel weer kan maar dat betwijfel ik.
quote:
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
eerste oude setjes bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan een museum beginnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook wel echt iconische sets/dingen op de achtergrond staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |