Txs, die onderste gaat op het lijstje. En exode heeft me door bricklink geloodst. Er zijn 500 stenen onderweg als het goed is. Minder dan 10 cent per steen gemiddeld en alles nieuw. Ik ben blij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dit was de set die je wil, helaas niet meer te krijgen, geen idee of er een goede opvolger is/komt
https://www.lego.com/nl-nl/product/lots-of-bricks-11030
Een keer echt wat andere kleurtjes is deze ook wel aardig, maar daar zit wel wat meer frivoliteit in
https://www.lego.com/nl-nl/product/magical-transparent-box-11040
Zie het als een investeringquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind de HP icons nog steeds erg tof, maar ik ben mezelf aan het overtuigen dat de kosten maar even zeer doen en je het daarna heus vergeet![]()
Het is niet dat we het niet kunnen missen, maar 270 euro (ik zag dat de 230 euro aanbieding bij Intertoys is afgelopen, dat krijg je als je blijft twijfelen natuurlijk…) vind ik toch wel veel geld. Maar de set blijft lonken…#zwaarleven
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef exode het volgende:
[..]
Zie het als een investering
Die set blijft populair en gaat eruit dus daarna nog lastiger om aan te komen (en duurder).
Ik vind hem wel leuk maar ik ga hem niet kopen want ik heb geen idee waar ik hem dan moet neerzetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.lego.com/nl-be/product/game-boy-72046
Wij kochten Wall-E voor ¤50 in een Kaufland toen we op een Kerstmarkt rondliepen. Met een Pixar gek in huis was dat een no brainer. Het was de eerste Lego set die we als volwassenen kochtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, inderdaadIk heb Wall-e ooit gekregen van vriend toen de set nog rond de 80 euro kostte. Ik heb gezien wat die prijs heeft gedaan
![]()
Deze HP icons set vond ik toen ie uitkwam al wel heel tof, toen nog niet echt met Lego bezig… zo gaat dat….. dus ach, het is nu of nooit.
ik ga zo er maar 1 halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.lego.com/nl-be/product/game-boy-72046
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef exode het volgende:
[..]
Wij kochten Wall-E voor ¤50 in een Kaufland toen we op een Kerstmarkt rondliepen. Met een Pixar gek in huis was dat een no brainer. Het was de eerste Lego set die we als volwassenen kochten
Leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
HerkenbaarWall-e was ook onze eerste LEGO-set!
(Ik ben van oorsprong opgeleid tot animator. En partner kwam de set ergens op tweakers tegen. )
We hebben verder niet zoveel Lego, dit is dan de derde set die we zelf echt hebben. We geven wel eens creator-setjes als verjaardagscadeau, daar zitten ook echt leuke tussen.
Cutequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:01 schreef bleiblei het volgende:
Dit was mijn eerste set als volwassene:
[ afbeelding ]
Gekocht in de legostore in Keulen in 2005 toen ik een beetje door de stad struinde terwijl mijn toenmalige vriendin haar roes uit sliep.
Gelijk wel een goede inkomerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
de eerste set als volwassene:
[ afbeelding ]
daarna heb ik de eerste 3 modulairs gekochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Cute
[..]
Gelijk wel een goede inkomer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door mschol op 04-10-2025 07:15:59 ]
Via Lego zelf? Want ik kreeg vanmorgen van Lego weer een mail dat hij verder is uitgesteld (niet op voorraad)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind de HP icons nog steeds erg tof, maar ik ben mezelf aan het overtuigen dat de kosten maar even zeer doen en je het daarna heus vergeet![]()
Het is niet dat we het niet kunnen missen, maar 270 euro (ik zag dat de 230 euro aanbieding bij Intertoys is afgelopen, dat krijg je als je blijft twijfelen natuurlijk…) vind ik toch wel veel geld. Maar de set blijft lonken…#zwaarleven
Edit: fuck it, besteld![]()
![]()
Nee uiteindelijk voor speelgoednl . nl want op veel andere plekken inderdaad niet meer op voorraad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Via Lego zelf? Want ik kreeg vanmorgen van Lego weer een mail dat hij verder is uitgesteld (niet op voorraad)
"Studs not on top."quote:
Speed Champions doen dat ook vaak heel gaaf. Maar deze set ook, nog meer dan ik bij Speed Champions heb gezien.quote:LEGO SNOT staat voor "Studs Not On Top" en is een bouwtechniek waarbij LEGO-onderdelen zo worden gebruikt dat de bekende noppen niet aan de bovenkant zitten, waardoor je in andere richtingen kunt bouwen, zoals zijwaarts of ondersteboven. Deze techniek opent grote mogelijkheden voor creatieve en professionele modellen door het gebruik van speciale SNOT-stenen en brackets, en is een essentieel hulpmiddel voor LEGO-bouwers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |