Lol, en dan een fake news foto erbijquote:Op maandag 23 juni 2025 19:49 schreef capricia het volgende:
Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.
Merz? Die loopt Trump en Netanyahu al 2 weken lang toe te juichen met hoe ze ons vuile werk opknappen en niets fout doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Israëlische luchtmacht terugtrekken nu en Iran aan de tafel vragen, laat bijvoorbeeld Merz dit maar regelen, ze zijn eigenlijk en eindelijk wel klaar om hun terroristische nucleaire ambities op te geven, kun je twee kanten op,
1. Zonder regime change, heb je kans dat er een paddenstoel boven New York hangt ergens in 2030.
2. Met regime change, dan zul je een tropisch eiland moeten regelen voor de Grote Soepjurk met zijn schatrijke gevolg, is de kans op de paddenstoel een stukje kleiner.
quote:"Er is voor ons, of voor mij persoonlijk, geen reden om te bekritiseren wat Israël een week geleden is begonnen, en er is evenmin reden om kritiek te uiten op wat Amerika afgelopen weekend heeft gedaan,"
En dat er geen spanning op die stroppen om de nekken staat, heb ik het idee dat er weer iemand iets heeft zitten creatieven op zijn/haar zolderkamer…quote:Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mijn OCD vindt het jammer dat ze niet allemaal recht hangen.
Heb je geen zin in een regime change?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
Een logische tegenaanval op een humane manier, met vooraf waarschuwing en geen doden. Kan ik alleen maar respecteren.
Nu wapenstilstand a.u.b.
Een regime change in Iran zeker wel, maar niet met buitenlandse inmenging. We hebben al vaak genoeg gezien waartoe dat kan leiden.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geen zin in een regime change?
Kwestie van de juiste parameters scheppen. Toch?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een regime change in Iran zeker wel, maar niet met buitenlandse inmenging. We hebben al vaak genoeg gezien waartoe dat kan leiden.
Het enige dat de mens van de geschiedenis leert is dat de mens niets van de geschiedenis leert.
Neequote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende: [..] Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.
Nee, gewoon je niet bemoeien met de politiek in het buitenland. Politiek moet van binnen af veranderen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste parameters scheppen. Toch?
Zoals niet ingrijpen in de luchtverdediging van andere landen, omdat dat de lokale bevolking gaat treffen?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, gewoon je niet bemoeien met de politiek in het buitenland. Politiek moet van binnen af veranderen.
Hoogstens sancties, maar dan het liefst sancties die de normale lokale bevolking niet treffen.
M.u.v. een aantal geradicaliseerde moslims is er werkelijk niemand die het regime in Iran goed vindt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even doorsturen naar Frans en Kati aub.
Helaas, deze foto heeft zelfs een award gewonnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat er geen spanning op die stroppen om de nekken staat, heb ik het idee dat er weer iemand iets heeft zitten creatieven op zijn/haar zolderkamer…
Ik ben tegen elke vorm van militaire verscheping, ongeacht aan welk land.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals niet ingrijpen in de luchtverdediging van andere landen, omdat dat de lokale bevolking gaat treffen?
Jij bent dus tegen die Piri motie.
Nice man.
De VN ook maar opdoeken dan?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
M.u.v. een aantal geradicaliseerde moslims is er werkelijk niemand die het regime in Iran goed vindt.
Dat je een regime slecht acht, betekent niet dat je er raketten op af moet vuren.
misschien niet eens zo'n slecht idee? Wie luistert daar nog naar?quote:
Die gaat helemaal niks doen. Beetje boze tweetjes, dankbaar voor THE GREAT US OF A MILITARY . En dat was het wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef Jojoke het volgende:
Eens kijken hoe Trump nu reageert. Accepteert hij de symbolische actie of gebruikt hij het voor escalatie?
Dan krijg je vanzelf een keer een kernbom op je dak vanwege je verderfelijke westerse normen en waarden.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, gewoon je niet bemoeien met de politiek in het buitenland. Politiek moet van binnen af veranderen.
Hoogstens sancties, maar dan het liefst sancties die de normale lokale bevolking niet treffen.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van militaire verscheping, ongeacht aan welk land.
Ben jij voorstander van wapenleveringen aan Palestina? Zou eventueel de bevolking kunnen beschermen. Net zo'n dom idee.
Dus gewoon de burgerbevolking van bestaande landen blijven helpen met hun luchtverdediging.quote:Hoogstens sancties, maar dan het liefst sancties die de normale lokale bevolking niet treffen.
Ik vind de humanitaire missies van de VN prima.quote:
Dit is zo'n onderbuikgevoel nonsens.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan krijg je vanzelf een keer een kernbom op je dak vanwege je verderfelijke westerse normen en waarden.
Wist ik niet. Deze foto wordt vooral gebruikt in bepaalde kringen als uitlaatklep voor geweldsfantasieën tegen het regime.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Helaas, deze foto heeft zelfs een award gewonnen.
https://www.photoawards.com/winner/zoom.php?eid=8-189884-20
Zoals UNWRA medewerkers die meehielpen om Israeli te ontvoeren op 7 oktober?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind de humanitaire missies van de VN prima.
Helpen? De burgerbevolking lijdt aan het luchtverdedigingssysteem. Het gebruik in de aanvalsstrategie van de Israëlische overheid heeft al honderden burgerdoden tot gevolg.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Dus gewoon de burgerbevolking van bestaande landen blijven helpen met hun luchtverdediging.
Helemaal voor!!
Zo leren wij van elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wist ik niet. Deze foto wordt vooral gebruikt in bepaalde kringen als uitlaatklep voor geweldsfantasieën tegen het regime.
Daar zitten teveel geitenwollen sokken, die zien het verschil niet tussen Ali met zijn snode plannen en Fatima met haar drie hongerige kindertjes.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind de humanitaire missies van de VN prima.
Kees Kees Kees.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helpen? De burgerbevolking lijdt aan het luchtverdedigingssysteem. Het gebruik in de aanvalsstrategie van de Israëlische overheid heeft al honderden burgerdoden tot gevolg.
De iron dome ontmantelen, of in ieder geval niet financieren vanuit onze kant, kan pacifisme in de hand werken met vele voorkomen burgerdoden.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helpen? De burgerbevolking lijdt aan het luchtverdedigingssysteem. Het gebruik in de aanvalsstrategie van de Israëlische overheid heeft al honderden burgerdoden tot gevolg.
De iron dome ontmantelen, of in ieder geval niet financieren vanuit onze kant, kan pacifisme in de hand werken met vele voorkomen burgerdoden.
Het is een democratisch land. Anders dan alle omliggende landen. De burgers bepalen dat daar zelf.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nergens om maar als een tak naar de beer smijten het sterkste staaltje militair strategisch denken is van onze Iraanse vrienden. Dan houd ik mijn hart vast als ze daadwerkelijk een rode knop hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is zo'n onderbuikgevoel nonsens.
Hetzelfde als het zogenaamde einde der tijden als Noord-Korea aan kernwapens zou komen.!
Neutraliteit heeft zijn kracht en Iran zal vanzelf regime change zien.
Fantastisch idee kunnen we meteen Capuchon belgje wat geschiedenis leren.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
Morgen België binnenvallen omdat we het niet eens zijn met de abortuswetgeving.
Als het echt is, dan is het walgelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Helaas, deze foto heeft zelfs een award gewonnen.
https://www.photoawards.com/winner/zoom.php?eid=8-189884-20
Je bent serieus aan het reageren op Mikeyttquote:Op maandag 23 juni 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een democratisch land. Anders dan alle omliggende landen. De burgers bepalen dat daar zelf.
Dus ik ben net als jij helemaal voor het helpen van die bevolking bij hun verdediging.
Maar ik begrijp dat Israël voor jou anders ligt?
Prima. Heb liever een miljoen extra naïeve geitenwollensokken die geloven in een vredige wereld dan een miljoen extra mensen die denken dat bommen en granaten afvuren een goede keuze is.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zitten teveel geitenwollen sokken, die zien het verschil niet tussen Ali met zijn snode plannen en Fatima met haar drie hongerige kindertjes.
Nu overtref je jezelf.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja ho maar weer hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De één wacht totdat nonsens werkelijkheid wordt en de ander ziet het gevaar van tevoren. Als gebrek aan visie alleen die personen zou treffen zou ik er geen moeite mee hebben, maar de rest wordt er ook in meegesleurd.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is zo'n onderbuikgevoel nonsens.
Hetzelfde als het zogenaamde einde der tijden als Noord-Korea aan kernwapens zou komen.!
Neutraliteit heeft zijn kracht en Iran zal vanzelf regime change zien.
Ik heb persoonlijk liever dat jij verwarmingsmonteur bent dan politicus.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima. Heb liever een miljoen extra naïeve geitenwollensokken die geloven in een vredige wereld dan een miljoen extra mensen die denken dat bommen en granaten afvuren een goede keuze is.
De burgers in Israël bepalen natuurlijk niet wat wij met onze militaire onderdelen moeten doen. Dat bepalen de Nederlandse inwoners democratisch.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een democratisch land. Anders dan alle omliggende landen. De burgers bepalen dat daar zelf.
Dus ik ben net als jij helemaal voor het helpen van die bevolking bij hun verdediging.
Maar ik begrijp dat Israël voor jou anders ligt?
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De burgers in Israël bepalen natuurlijk niet wat wij met onze militaire onderdelen moeten doen. Dat bepalen de Nederlandse inwoners democratisch.
Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je eigen schrijfsels.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe durven ze te beweren dat de aanval niet De Beste Aanval Ooit wasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een debieltje post van Trump
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is Allison Cooper?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is waar de president van de US of A zich vooral druk over maakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het aan pacifisten lag, won de grootste bullebak keer op keer.quote:
Niemand mag zich bemoeien met elkaars politiek maar we moeten wel eisen dat Israël zijn verdediging even opgeeft.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je eigen schrijfsels.
Pacifisten krijgen een stijve als ze in elkaar geslagen worden en noemt de aanvaller ineens Meester.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan pacifisten lag, won de grootste bullebak keer op keer.
Dementie slaat weer toe bij Trump? Generaal Caine zei gisteren heel wat anders.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de ander snapt dat nonsens simpelweg nonsens is. Bemoei je niet met buitenlandse conflicten. Niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Iran, want je krijgt alleen maar zooi over je heen. We presenteren onszelf als het ethisch superieure deel van de wereld dat andere landen telkens de les wil lezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De één wacht totdat nonsens werkelijkheid wordt en de ander ziet het gevaar van tevoren. Als gebrek aan visie alleen die personen zou treffen zou ik er geen moeite mee hebben, maar de rest wordt er ook in meegesleurd.
quote:Al Udeid Air Base in Qatar was attacked “by short-range and medium-range ballistic missiles originating from Iran,” a US defense official said Monday.
Anderson Cooper ken ik ook, nota bene van CNN.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat werd me zojuist ook snel duidelijk.
Rules for thee, not for me.
Klopt helemaal, hulde.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef 2172619626795 het volgende:
Ahh kijk, we zien weer de beargumentatie terug met als basis morele verhevenheid. Deze moet wel een parel in het kompas der ethische waarden zijn.
Is dit niet de persoon die dwangmatig op zoek is naar aandacht? En die het zelfs niet schuwt om dit te doen over de ruggen van kinderen met kanker?
Ja, we hebben weer het boegbeeld van ethiek te pakken, zo lijkt. Toevallig weer van iemand die de grootste mond vol heeft over morele waarden maar toevallig ook de zieke hypocrisie kent om in daden te laten zien dat dit niet voor hem/haarzelf geldt.
Je aan een goed moreel kompas houden geldt alleen voor anderen. Niet voor henzelf.
Géén leveringen doen is exact dat.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je eigen schrijfsels.
De humanitaire crisis bevind zich op de straten van Teheran en Gaza, mogelijk gemaakt door Iran (en een beetje door types als Frans en Kati)quote:Op maandag 23 juni 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En de ander snapt dat nonsens simpelweg nonsens is. Bemoei je niet met buitenlandse conflicten. Niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Iran, want je krijgt alleen maar zooi over je heen. We presenteren onszelf als het ethisch superieure deel van de wereld dat andere landen telkens de les wil lezen.
We staan op het randje een nieuwe humanitaire crisis te veroorzaken... En dan klagen over de vluchtelingenstroom, man man man.
Je weet het niet met die man.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal niks doen. Beetje boze tweetjes, dankbaar voor THE GREAT US OF A MILITARY . En dat was het wel.
Hier is een dreigende en agressieve Trump-stijl tweet:quote:Op maandag 23 juni 2025 20:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal niks doen. Beetje boze tweetjes, dankbaar voor THE GREAT US OF A MILITARY . En dat was het wel.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De humanitaire crisis bevind zich op de straten van Teheran en Gaza, mogelijk gemaakt door Iran (en een beetje door types als Frans en Kati)
Die heb je zelf verzonnen zojuist?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier is een dreigende en agressieve Trump-stijl tweet:
---
@:realDonaldTrump
Iran fired rockets at our bases and missed — AGAIN. No damage, no injuries, just humiliation. If they try this stunt one more time, we won’t just respond — we’ll END it. Total destruction. You’ve been warned. 🇺🇸
Dit is ook wel genieten ja.quote:
Wie zegt dat dat geëist wordt? Enkel dat wij ons niet meer gaan bemoeien met hun verdediging.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand mag zich bemoeien met elkaars politiek maar we moeten wel eisen dat Israël zijn verdediging even opgeeft.
Spreek ik hier met een cavia of zo?
Kwek kwek.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Experts zijn het erover eens dat Iran degene is die de aanval is begonnen die een schending was van het internationaal recht... Oh nee, dat was Israël.
Met een beetje geluk zullen de beelden nu je DM binnenrollen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een stukje Fok! soap gemist lees ik.
Vandaar die bijna 14.000 kilogram zware bommen die ze droppen. Stelt niks voor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je vingers in je oren te stoppen en hardop nonsens te roepen. Een regime bestaat bij de gratie van een vijand als zondebok voor eigen falen. Zonder een vijand zou de bevolking de pijlen richting het regime richten. Als jij degene bent die als vijand is uitgekozen dan is het niet meer dan logisch dat je je verdedigt. Een nucleaire aanval beperkt zich niet tot landsgrenzen dus is het niet meer dan logisch dat meer landen er zich mee gaan bemoeien.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En de ander snapt dat nonsens simpelweg nonsens is. Bemoei je niet met buitenlandse conflicten. Niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Iran, want je krijgt alleen maar zooi over je heen. We presenteren onszelf als het ethisch superieure deel van de wereld dat andere landen telkens de les wil lezen.
We staan op het randje een nieuwe humanitaire crisis te veroorzaken... En dan klagen over de vluchtelingenstroom, man man man.
Israël kan zich ook aan het internationaal recht houden. Dan krijgen ze ook een stuk minder kritiek.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, Iran valt Israël al jaren aan vermomd als Hezbollah en Hamas.
De europese lidstaten willen vanwege het expansionisme van het russische regieme juist gezamelijk o.a. Iron Dome gezamelijk gaan inkopen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De europese lidstaten willen vanwege het expansionisme van het russische regieme juist gezamelijk o.a. Iron Dome gezamelijk gaan inkopen.
En daarom is het weigeren om als vijand te fungeren juist krachtig. Door je niet te laten provoceren, door niet deel te nemen aan de oorlogstaal of militaire actie, ontneem je het regime precies het instrument dat het nodig heeft > een vijand.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je vingers in je oren te stoppen en hardop nonsens te roepen. Een regime bestaat bij de gratie van een vijand als zondebok voor eigen falen. Zonder een vijand zou de bevolking de pijlen richting het regime richten. Als jij degene bent die als vijand is uitgekozen dan is het niet meer dan logisch dat je je verdedigt. Een nucleaire aanval beperkt zich niet tot landsgrenzen dus is het niet meer dan logisch dat meer landen er zich mee gaan bemoeien.
Het Westen bemoeit zich waar men zich mee wil bemoeien. En als andere niet-Westerse landen dat niet willen moet men zich maar niet zo achterlijk gedragen door bijvoorbeeld openlijk vijandig te zijn en decennialang openlijk verkondigen een Westerse bondgenoot zoals Israël te willen vernietigen en daarna een poging te willen gaan wagen bij de VS.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens ja, wat het allemaal uitkraamt is oliedom, Kees begrijpt het niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen we met z'n allen afspreken om NIET op die trol te reageren?
De Europese lidstaten zijn ook al jaren gekaapt door oorlogshitsers.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Digi2 het volgende:
De europese lidstaten willen vanwege het expansionisme van het russische regieme juist gezamelijk o.a. Iron Dome gezamelijk gaan inkopen.
Als ik nu moet kromdenken op zijn links zou dit juist nog meer Russische agressie op moeten roepen, misschien wel van veel meer landen.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
En daarom is het weigeren om als vijand te fungeren juist krachtig. Door je niet te laten provoceren, door niet deel te nemen aan de oorlogstaal of militaire actie, ontneem je het regime precies het instrument dat het nodig heeft > een vijand.
Was dit niet het verdrag waar Rusland uit gestapt was?quote:
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Je kop gaat eraf en op naar de volgende vijand. Maar prima hoor als jij een keer in elkaar geslagen wordt. Dan hoop ik dat iedereen zich afzijdig houdt zoals jij dat wenst.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mikeytt Voor alle duidelijkheid, dit vind de realiteit van jouw morele verhevenheid:
[ afbeelding ]De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Niet de realDonaldTrumpquote:
Lezen en het onthouden van je eigen posts is kennelijk ook al moeilijk voor je.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Ja. Beter schaffen we alle zelfverdediging af. Weet je nog toen Oekraïne in Kursk bezig was, dat is Russisch grondgebied?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik nu moet kromdenken op zijn links zou dit juist nog meer Russische agressie op moeten roepen, misschien wel van veel meer landen.
Klopt, de oh zo bekende desastreuze brommerhelmen en vaccins die mensenlevens in gevaar brengen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.
Vaccins zijn slecht, lokt juist de ziekte uit.
Valse vechthonden moet je loslaten in kinderspeelzalen, zolang de peuters netjes braaf zijn gebeurt er niets.
Grasmaaien is onzin, sterf vanzelf grotendeels af in de winter.
Ja haren laten knippen is uitlokken van de haarzakjes, je zult zien dat het toch weer aangroeit, let maar eens op.
Basij motor brigade. Of mensen die in de gaten hebben, dat het niet verder gaat escaleren en het mogelijk binnenkort over is.quote:
Dus je bent het met me eens dat het pacifisme de juiste weg is?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.
Lol wat krachtig!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En daarom is het weigeren om als vijand te fungeren juist krachtig. Door je niet te laten provoceren, door niet deel te nemen aan de oorlogstaal of militaire actie, ontneem je het regime precies het instrument dat het nodig heeft > een vijand.
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen bemoeit zich waar men zich mee wil bemoeien. En als andere niet-Westerse landen dat niet willen moet men zich maar niet zo achterlijk gedragen door bijvoorbeeld openlijk vijandig te zijn en decennialang openlijk verkondigen een Westerse bondgenoot zoals Israël te willen vernietigen en daarna een poging te willen gaan wagen bij de VS.
Amerikanen verkozen dit boven Harrisquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iran en andere lementen, denken dachten daar anders over.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van militaire verscheping, ongeacht aan welk land.
Ben jij voorstander van wapenleveringen aan Palestina? Zou eventueel de bevolking kunnen beschermen. Net zo'n dom idee.
Met Harris zou je vrij weinig verschil merken gezien haar uitspraken over dit probleem.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Amerikanen verkozen dit boven Harris
Qatar schijnt op de hoogte te zijn geweest in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
Qatar was op de hoogte inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
MiketTT zijn vriendin op de bank, "ik ben pacifist weet je, dus toytoytoy en veel plezier jongens"quote:
Je zou als volwassene kinderen maar belachelijk willen maken omdat ze idealen hebben.quote:
Blah blah blah.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Iran en andere lementen, denken dachten daar anders over.
Hierbij genoemd dat hamas geen dollar besteedde aan bescherming, haar burgers daarvoor inzette en wapens gebruikt(e) om buiten Gaza rotzooi te willen trappen.
Prima voor die Piriwajes om weg te kijken maar ga je dan ook niet bemoeien met anderen die wel in zijn voor verdediging.
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?
Nee, je pakt ze op het moment dat ze het niet verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat het pacifisme de juiste weg is?
Kinderen en baby's vermoorden, een genocide beginnen en keer op keer lak hebben aan internationaal recht helpt de case van hun bestaansrecht op welke manier?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.
Go cry me a river to the sea bitch.
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.
Go cry me a river to the sea bitch.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.
Uitstekende linksbuiten @Tjacka jammer van die derde wereld oorlog.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
We missen een type Forbs als minister.
Startenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.
Even bellen eerst.quote:
Omdat Nederland, afgezien van PVDA-GL, namelijk weet dat Israël door de islamofascisten eromheen in nog geen seconde vernietigd word zonder die domequote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Je bent ook wel vrij naïef als je denkt dat dreigen met het stoppen met leveren van onderdelen voor Iron Dome Netanyahu opeens gaat dwingen om zijn beleid te wijzigen. Wat je dan feitelijk aan het doen bent is hopen dat zoiets voldoende impact heeft om burgerslachtoffers te veroorzaken in de hoop dat dat de bevolking noopt tot stemmen op andere partijen.
Al is het maar zeer de vraag of Nederland een significante, laat staan onvervangbare rol speelt mbt de Iron Dome.
Nederland kent al tijden terecht een restrictief exportbeleid voor militaire goederen naar Israël, maar dat is wel gerichter dan een blind verbod.
Heb jij nog de leeftijd dat je moet dienen?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uitstekende linksbuiten @:tjacka jammer van die derde wereld oorlog.
Komen we er nooit achter of ik gelijk had.
Jammer zeg.
Alsof Israël ineens niet meer aangevallen gaat worden als Netanyahu het veld ruimt na een verkiezing inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Je bent ook wel vrij naïef als je denkt dat dreigen met het stoppen met leveren van onderdelen voor Iron Dome Netanyahu opeens gaat dwingen om zijn beleid te wijzigen. Wat je dan feitelijk aan het doen bent is hopen dat zoiets voldoende impact heeft om burgerslachtoffers te veroorzaken in de hoop dat dat de bevolking noopt tot stemmen op andere partijen.
Al is het maar zeer de vraag of Nederland een significante, laat staan onvervangbare rol speelt mbt de Iron Dome.
Nederland kent al tijden terecht een restrictief exportbeleid voor militaire goederen naar Israël, maar dat is wel gerichter dan een blind verbod.
Wow. Leestekens waar scheldwoorden moeten staan. Heftig wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Israël moet zich vanaf haar bestaan al verdedigen.
Lees *&^%$$ toch eens een keer boek man
Je domheid is frustrerend, inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wow. Leestekens waar scheldwoorden moeten staan. Heftig wel.
Die vraag kan je ook omdraaien.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?
Een glas een plas en alles was weer zoals het wasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Dit is juist naïef. De Iron Dome wordt gebruikt in de aanvalsstrategie. Natuurlijk zal Netanyahu die burgerslachtoffers niet riskeren. Dan is zijn overheid binnen no time afgezet. De aanvallen van de afgelopen dagen hebben Likud al doen instorten in de peilingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Wijze woorden van eerwaarde Tjacka.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een glas een plas en alles was weer zoals het was
Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij nog de leeftijd dat je moet dienen?
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
StartenManmanman, stukje geschiedvervalsing.
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je domheid is frustrerend, inderdaad.
Al een tijdje
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissen
Ik vermoed zelfs dat Kati Piri zal zeggen, "ja dit is natuurlijk voor hun eigen veiligheid, dit is een puur defensief wapen"quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef oheng het volgende:
Als Iran zich bezig hield met het verbeteren van de leefomstandigheden van de eigen bevolking, in plaats van decennialang uranium te verrijken tot 60%, en wereldwijd terrorisme steunen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Een hoop landen willen niet dat een stel hysterische haatbaarden kernwapens krijgen, doe dit dan ook niet.
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.
Die schiet geen deuk in een pakje boter manquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.
Allemaal reactie knul, je weet gewoon niets.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.
Nee van zelfsverdediging is wat dat betreft geen sprake.
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Sowieso raad ik u allen aan om geen mens te vertrouwen die niet wil vechten voor zijn land.
Voor onze westerse waarden die Amerika en Israël verdedigen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'
Oh dat staat buiten kijf, maar waar het meer om gaat is dat je nu een regering hebt waarin de kleine uiterst rechtse partijtjes enorm zwaar op de agenda drukken en daardoor het handelen in Gaza ook volkomen disproportioneel is en er eigenlijk geen duidelijk doel of beleid meer kan worden ongewenst ontwaard anders dan het uitvoeren van het gewenste beleid van de kolonisten.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof Israël ineens niet meer aangevallen gaat worden als Netanyahu het veld ruimt na een verkiezing inderdaad.
Er is van alles aan te merken op zijn beleid en de politieke tendensen, maar als hij weg is, is er wel weer een andere reden om Israël te haten
De neus flink poederen en gaan, ja toch. Soort van gemiddelde Feyenoorder.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.
Hoeft ook niet te schieten, gewoon blijven rennen met ammunitie. Zodat @Wotte nooit zonder zit!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Die schiet geen deuk in een pakje boter man
Grondwet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?
En dat dat je hele tirade over Israël als 'net zo erg' als de rest aldaar nogal achterlijk was?
Dat verhaal van Kati Piri is ook uit zijn verband getrokken en USA en Israël schenden de laatste dagen gewoon internstionaal rechtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef RotatoR het volgende:
Heeft Kati Piri al een motie ingediend om geen spullen meer te leveren aan Amerika? Met dat machtige leger van ze wanen ze zich onschendbaar!
Ik vertrouw je niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'
Nog altijd leuker dan je pro-islamitische propaganda.quote:
Maar je stelt het nu alsof beroepen tot dit recht alleen geldt wanneer beide partijen dat erkennen > dat is feitelijk gewoon onjuist. Internationaal recht is er om conflicten the reguleren. Het *niet* optioneel of voorwaardelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die vraag kan je ook omdraaien.
Welke maatregelen heeft het westen of midden-oosten zelf genomen om hamas te "vragen" het internationaal recht te respecteren, gijzelaars vrij te laten, daders te berechten en verder geweld te voorkomen ?
Zich beroepen op 'recht' telt alleen wanneer beide partijen dat erkennen en willen navolgen.
Ik snap de redenatie maar de zaak is toch iets gecompliceerder dan terug te vallen op internationaal recht dat als stadium wel gepasseerd is.
Hamas als de terreur autoriteit van Gaza, wil(de) soeverein Israël vernietigen dat Israël daar zijnd; op haar beurt zich niet zal laten gebeuren.
Hamas zal het zelfde denken waarbij zij niet de (land)kaarten heeft die Israël wel heeft afgebakend en hamas beter kan inbinden tbv het welzijn voor haar burgers in Gaza. Curieus blijft dat Israël verantwoordelijk wordt gehouden voor het welzijn terwijl hamas daar geen enkele boodschap aan heeft. Toto op de dag van vandaag houdt zij ca 50 gijzelaars vast, waarvan de helft ws dood en lijkt niet van plan om in vrede met Israël te gaan bestaan.
Iran terroriseert de hele regio de moeder dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat verhaal van Kati Piri is ook uit zijn verband getrokken en USA en Israël schenden de laatste dagen gewoon internstionaal recht
User @Buitendam doucht graag in de Afellay kleedkamer.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd leuker dan je pro-islamitische propaganda.
https://commonslibrary.parliament.uk/research-briefings/cbp-9457/
Iran is een schurkenstaat. Israël en USA waren dat ooit niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran terroriseert de hele regio de moeder dus dat heft elkaar mooi op.
Buitendam is 100% woke. En onbelezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:buitendam doucht graag in de Afellay kleedkamer.
Mijn strategie is slechts harder rennen dan de laatste soldaat. Forbs lijkt me dan niet wenselijk in mijn peleton.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet te schieten, gewoon blijven rennen met ammunitie. Zodat @:wotte nooit zonder zit!
Dat krijg met je DEI-debielenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe het Westen zich veel drukker maakt om Gaza en Iran dan dat de andere Arabische landen dat doen, die kijken fluitend weg.
Jij bent een intelligente jongen maar ziet alles zwart/wit. Buitendam is een domme jongen, maar weet ook dat er een grijs midden is.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buitendam is 100% woke. En onbelezen.
Nou met zulke verdachtmakingen is zijn mening inderdaad waardeloos. Gelukkig ben jij 0% woke en geven dit soort posts duidelijk weer hoeveel kennis je haalt uit dat belezen zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grijs? Die gozer is diepdonkergroen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent een intelligente jongen maar ziet alles zwart/wit. Buitendam is een domme jongen, maar weet ook dat er een grijs midden is.
#teamBuitendam
Pure porno dit.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:10 schreef Perrin het volgende:
Seven U.S. Air Force B-2 Spirits first prepare to support Operation MIDNIGHT HAMMER and then return from the operation at Whiteman Air Force Base, Missouri, June 20-22, 2025. (bron)
Bekijk deze YouTube-video
Ik lees het liefst de Israëlische grondwet. En het Donald Duck Zomerboek zit er vast weer aan te komen dus dan kun jij ook weer aan de bak.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belezen genoeg om niet te stellen dat Israël geen bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nou met zulke verdachtmakingen is zijn mening inderdaad waardeloos. Gelukkig ben jij 0% woke en geven dit soort posts duidelijk weer hoeveel kennis je haalt uit dat belezen zijn.
Serieus het verbaast je dat Westerse landen meer geven om mensenrechten dan landen in het Midden-Oosten. Wow shocking inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe het Westen zich veel drukker maakt om Gaza en Iran dan dat de andere Arabische landen dat doen, die kijken fluitend weg.
Lees liever de pro-LGBTQ wetten die er in Israël wel zijn, en daaromheen niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees het liefst de Israëlische grondwet. En het Donald Duck Zomerboek zit er vast weer aan te komen dus dan kun jij ook weer aan de bak.
Wij wachten op je onderbouwing.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grijs? Die gozer is diepdonkergroen.
Z'n laatste juweel, dat Israël eigenlijk net zo erg is als de rest van die regio m.b.t. LGBTQ moet wel de beste argumentatie zijn.quote:
Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belezen genoeg om niet te stellen dat Israël geen bestaansrecht heeft.
Misschien kun je dat hier nog eens herhalen
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Israël is de laatste jaren afgegleden tot een achterlijke en bedenkelijke staat, maar in de regio misschien de beste ja. Dat zegt vooral erg veel over de regio en weinig over Israëlquote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Z'n laatste juweel, dat Israël eigenlijk net zo erg is als de rest van die regio m.b.t. LGBTQ moet wel de beste argumentatie zijn.
Meneer boert gewoon de standaard DEI-retoriek op.
Ik heb je al genoeg gequote.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?
Deze grijsharige mevrouw is ervan op de hoogte dat ze het zo goed in Noord-Korea hebben dat er kannibalisme heerst?quote:
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je al genoeg gequote.
En voor iedereen was je boodschap helder: wegens één debiele minister van een partij met 7 van de 120 zetels in de knesset, moeten we Israël eigenlijk afschrijven als 'veilige haven' voor LGBTQ en is het walgen van de wijze waarop LGBTQ in de rest van het MO al decennia wordt gecriminaliseerd ergens 'niet oprecht' of zo.
Echt, verdoe mijn tijd niet en deug verder op Joop.
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze grijsharige mevrouw is ervan op de hoogte dat ze het zo goed in Noord-Korea hebben dat er kannibalisme heerst?
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.
Misschien hebben zij op de Egypische Fok! ook oeverloze discussies over de grondwet van Israelquote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.
Duitsland en Japan zijn er anders flink van opgeknapt.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.
Een tweestatenoplossing terwijl een van die staten geen bestaansrecht heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.
Als onderdeel van een twee-statenoplossing wel.
Beetje alsof ik zou moeten zeggen dat Nazi-Duitsland bestaansrecht had. Nee zij niet Duitsland wel. Dit Israel is gebaseerd op hatelijke ideologie. Dat ze zo makkelijk een bevolkingsgroep proberen te vernietigen geeft dat wel aan. Ze zien Palestijnen niet als mensen jammer genoeg.
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"
Voor la-la-land kunnen we terecht bij Buitendam en z'n Midden-Oosten als oase van gelijke rechten.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]dat dacht ik ook, ja. Terug je hok in met je fantasietjes.
Die is echt geniaal. Die grondwet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben zij op de Egypische Fok! ook oeverloze discussies over de grondwet van Israel
Ik ben toch vrij duidelijk. Israel als fascistische etnostaat heeft geen bestaansrecht. Israel als liberale democratie, 0 problemen wat mij betreft.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tweestatenoplossing terwijl een van die staten geen bestaansrecht heeft?
Kun je uitleggen hoe zulks gaat?
proestquote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij duidelijk. Israel als fascistische etnostaat heeft geen bestaansrecht. Israel als liberale democratie, 0 problemen wat mij betreft.
quote:EU-buitenlandchef Kaja Kallas benadrukte na afloop van de vergadering dat het belangrijk is om het risico op verdere escalatie "tot een minimum te beperken". De EU-buitenlandministers hebben er maandag volgens haar "bij alle partijen op aangedrongen een stap terug te doen, terug te keren naar de onderhandelingstafel en verdere escalaties te voorkomen". "Een langdurige oorlog is in niemands belang."
Je zou natuurlijk ook kunnen stoppen met een eindeloze stroom aan dreigementen aan het westen. Ik weet, een heel controversieel idee. Maar wie weet!?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.
Politieke bemoeienis van andere landen was trouwens juist wat Iran in 1979 de das omdeed natuurlijk. Daar is het huidige Iraanse regime zo'n beetje uit ontsprongen. Het was de voedingsbodem.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de excursie van Queers naar Palestine.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
En voor citaten uit de Israëlische grondwet die niet bestaat ben jij de echte expert. Nou, ontopic maar weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor la-la-land kunnen we terecht bij Buitendam en z'n Midden-Oosten als oase van gelijke rechten.
Wel voor wetten die LGBTQ beschermen, die wel bestaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En voor citaten uit de Israëlische grondwet die niet bestaat ben jij de echte expert. Nou, ontopic maar weer.
Omringd door dictatoriale, radicaal-islamitische theedoeken die openlijk terroristische acties tegen ze steunen, maar Israël is de "fascistische etnostaat". Sterk staaltje ronddraai.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.
Als onderdeel van een twee-statenoplossing wel.
Beetje alsof ik zou moeten zeggen dat Nazi-Duitsland bestaansrecht had. Nee zij niet Duitsland wel. Dit Israel is gebaseerd op hatelijke ideologie. Dat ze zo makkelijk een bevolkingsgroep proberen te vernietigen geeft dat wel aan. Ze zien Palestijnen niet als mensen jammer genoeg.
Dat is geen grondwet. Die heb je verzonnen. Leugenaartje.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel voor wetten die LGBTQ beschermen, die wel bestaan.
In Israël.
Daarbuiten in de regio niet.
Idd, ontopic maar weer.
Dat is woke in een notendop.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omringd door dictatoriale, radicaal-islamitische theedoeken die openlijk terroristische acties tegen ze steunen, maar Israël is de "fascistische etnostaat". Sterk staaltje ronddraai.
Wel een wet.quote:
Interessant benadering door hamas los te willen zien van burgers in Gaza (die hamas haar platform bood/biedt).quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar je stelt het nu alsof beroepen tot dit recht alleen geldt wanneer beide partijen dat erkennen > dat is feitelijk gewoon onjuist. Internationaal recht is er om conflicten the reguleren. Het *niet* optioneel of voorwaardelijk.
Buiten het feit natuurlijk dat dit conflict niet is begonnen met de gijzelaars.
En welke maatregelen zijn genomen om Hamas aan te spreken? genoeg... sancties, blokkades, diplomatieke isolatie, veroordelingen door de VN, onderzoek van het ICC...
Het idee dat het stadium van internaationaal reht wel is gepasseerd is gevaarlijk. als we recht laten varen omdat een situatie te complex is, dan geven we toe aan het recht van de sterksten. Beiden partijen maken fouten, dus een neutraal kader is essentieel.
Dat hamas gijzelaars vasthoudt, net als Israël, mag niet leiden tot collectieve straf van miljoenen Palestijnen.
Netanyahu is feitelijk een oorlogsmisdadiger en zal dan ook opgepakt worden als die een stap doet in 1 van de landen aangesloten bij het ICJ
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een wet.
Die nergens in de regio verder te vinden is.
Graaf die kuil nog wat dieper.
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik ga je echt niet het verschil tussen een grondwet en datgene wat het in Israël is. Ga maar lekker lezen, hè?
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.
Die linkse watjes pissen straks liever zittend op een emmer in een vluchtelingenkamp dan Rottumerplaat te verdedigen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Jos D'Haese van de Belgische PVDA heeft iig nog wel een ethisch kompas vergeleken met de liberale 'sociaaldemocraten' van de GL-PvdA hier
[ x ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.
Kunnen jullie niet lief doen tegen elkaar? Er is al zoveel ellende in de wereldquote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.
Die LGBTQ wetten zijn niet verzonnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet lief doen tegen elkaar? Er is al zoveel ellende in de wereld
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De tandeloze tijger wilt ook wat zeggen
Tijd voor een nieuwe 7 x B-2 + 14 x GBU-57 Bomb Run, maar dan over dit topic.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ah het is weer zo ver, het topic is in de zandbak fase beland
De woorden waarop je reageert komen uit de mond van iemand die hardop heeft uitgesproken dat alle “onschuldige burgers in Israel onderdeel zijn van een terroristische organisatie.”.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
proest
Hoe is Israël thans een 'etnostaat'?
Wat voor 'liberale democratie' gaat er precies in Palestina komen?
Wanneer ga je je opwinden over al die niet liberale democratiën rond Israël?
Ga je witte erfschuld elders inlossenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is geen grondwet. Die heb je verzonnen. Leugenaartje.
Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die linkse watjes pissen straks liever zittend op een emmer in een vluchtelingenkamp dan Rottumerplaat te verdedigen.
Ik moet weer lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En alsnog het enige land waar LGBTQ grondwettelijk is beschermd, zoals reeds aangetoond in post 177.
Waarom heb ik opeens trek in schnitzel...quote:Op maandag 23 juni 2025 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe Nieuwsuur is uit.![]()
Pol Pot, Stalin, Hitlerquote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.
Die denken vast ook dat de kruistochten een gezellige wandeling naar het midden oosten was om daar met een paar kleitabletten te protesteren.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"
Dan snap ik je niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Err, I guess... you've got me there!
Dat was een vertaling van een zinsnede uit het rapport dat ik reeds heb geupload, meerdere malen, een rapport dat al je beweringen over LGBTQ en het Midden-Oosten bij het grof vuil parkeertquote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet weer lachenhet dikgedrukte theatrale en dan twee posts later erachter komen dat het onzin blijkt. Schitterend.
Als extreemrechtse figuren als Hitler al te links zijn voor je, dan snap ik de rest van je reacties in het topic wel.quote:
Het was niet inhoudelijk, maar lelijk was het ook niet. My bad!quote:
Iets liever doenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Hitler en Stalin hangen zeker als poster boven je regenboogbed?
Ik ben een lieve inhoudsloze jongen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het was niet inhoudelijk, maar lelijk was het ook niet. My bad!
En jij moet ophouden met je gtrollquote:Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als extreemrechtse figuren als Hitler al te links zijn voor je, dan snap ik de rest van je reacties in het topic wel.
Doe dit nou nietquote:Op maandag 23 juni 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was een vertaling van een zinsnede
Je vergeet zijn held Mao, de grootste massamoordenaar.quote:
Toch 8 B-2's?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:45 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet voor minder dan een 8 gaan.
Vroeger was alles beter inderdaad toen oorlog nog enkel het domein was van testosteron.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was een vertaling van een zinsnede uit het rapport dat ik reeds heb geupload, meerdere malen, een rapport dat al je beweringen over LGBTQ en het Midden-Oosten bij het grof vuil parkeert
Except for Israel, there are no constitutional, employment, or other protections for LGBT+ people.
https://commonslibrary.parliament.uk/research-briefings/cbp-9457/
Echt, ga je onwetendheid ergens anders etaleren.
Dit is niet breaking. Allang op de Nederlandse media uitgebracht en is vrij normaal voor dergelijke aanvallen.quote:
Olieprijs vandaag -6%quote:Op maandag 23 juni 2025 21:49 schreef Evangelion het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-hogere-olieprijzen
Aanvallen op Iran. Leidt dat tot hogere olieprijzen?
Prioriteiten
Komt bij mij over als fake newsquote:
Ik hoop dat de VS nu eerst even rustig ademhaalt en even rustig nadenkt. Niets aan de hand. Iran heeft een signaal terug kunnen geven. Klaar nu.quote:
“We will hit you, your wife, your children..”quote:
Ik heb me er eerder al over uitgesproken dat ik vind dat deze actie niet nodig was als ze eerder hadden gehandeld en dat het van Trump geen verstandige zet was om uit het atoomakkoord te stappen in 2018, ondanks de beargumentatie daarvoor vanuit die hoek.quote:
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VS nu eerst even rustig ademhaalt en even rustig nadenkt. Niets aan de hand. Iran heeft een signaal terug kunnen geven. Klaar nu.
Doet de VS dat niet en gaan ze er nu keihard in, dan is dat een signaal van een heel andere orde. Het zou iets kunnen zeggen over de agenda van de VS. En daarmee bedoel ik niet dat ze vanavond niets hebben staan, maar eerder dat ze juist al iets gepland hadden.
Ben benieuwd!
Je denkt dat zaken als de onderwerpen van dit topic belangrijker gaan zijn dan "migratie!" en zaken als stijgende prijzen voor alles?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:54 schreef 2172619626795 het volgende:
Gelukkig zal het hypocriete stockholmsyndroom van extreemlinks bij de volgende verkiezingen het gesprek van de dag worden.
Trump kan niet ademhalen en rustig nadenkenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VS nu eerst even rustig ademhaalt en even rustig nadenkt. Niets aan de hand. Iran heeft een signaal terug kunnen geven. Klaar nu.
Doet de VS dat niet en gaan ze er nu keihard in, dan is dat een signaal van een heel andere orde. Het zou iets kunnen zeggen over de agenda van de VS. En daarmee bedoel ik niet dat ze vanavond niets hebben staan, maar eerder dat ze juist al iets gepland hadden.
Ben benieuwd!
Voor GroenLins welquote:Op maandag 23 juni 2025 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je denkt dat zaken als de onderwerpen van dit topic belangrijker gaan zijn dan "migratie!" en zaken als stijgende prijzen voor alles?
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van álle blunders begaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.
Dit zal Trump wel een goede deal vinden.
Nee joh. Verkiezingen zijn in oktober. Dan maken we ons weer heel druk om de andere waan van de dag.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:58 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Voor GroenLins wel
En dat is alles wat er nodig is om dat rookgordijn te doorgronden: GroenLinksers die hun mond bewegen.
Blunders maken is voor Trump niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van álle blunders begaan.
Ik hoop het echt.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh. Verkiezingen zijn in oktober. Dan maken we ons weer heel druk om de andere waan van de dag.
Wow, een zeldzaam 'netjes' en degelijk geschreven berichtje, waarin niemand afgezeken wordt en iemand zelfs netjes wordt bedanktquote:
Elon Musk moet zo langzamerhand zijn X abonnement blokkerenquote:
Dan is het de schuld van Bidenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van álle blunders begaan.
Het laat zien dat Iran eieren voor z'n geld kiest, en tegelijkertijd z'n "reputatie" probeert te beschermen. Ze hebben immers "teruggeslagen".quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.
Dit zal Trump wel een goede deal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |