Was dit niet het verdrag waar Rusland uit gestapt was?quote:
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Je kop gaat eraf en op naar de volgende vijand. Maar prima hoor als jij een keer in elkaar geslagen wordt. Dan hoop ik dat iedereen zich afzijdig houdt zoals jij dat wenst.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mikeytt Voor alle duidelijkheid, dit vind de realiteit van jouw morele verhevenheid:
[ afbeelding ]De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Niet de realDonaldTrumpquote:
Lezen en het onthouden van je eigen posts is kennelijk ook al moeilijk voor je.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Ja. Beter schaffen we alle zelfverdediging af. Weet je nog toen Oekraïne in Kursk bezig was, dat is Russisch grondgebied?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik nu moet kromdenken op zijn links zou dit juist nog meer Russische agressie op moeten roepen, misschien wel van veel meer landen.
Klopt, de oh zo bekende desastreuze brommerhelmen en vaccins die mensenlevens in gevaar brengen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.
Vaccins zijn slecht, lokt juist de ziekte uit.
Valse vechthonden moet je loslaten in kinderspeelzalen, zolang de peuters netjes braaf zijn gebeurt er niets.
Grasmaaien is onzin, sterf vanzelf grotendeels af in de winter.
Ja haren laten knippen is uitlokken van de haarzakjes, je zult zien dat het toch weer aangroeit, let maar eens op.
Basij motor brigade. Of mensen die in de gaten hebben, dat het niet verder gaat escaleren en het mogelijk binnenkort over is.quote:
Dus je bent het met me eens dat het pacifisme de juiste weg is?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.
Lol wat krachtig!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En daarom is het weigeren om als vijand te fungeren juist krachtig. Door je niet te laten provoceren, door niet deel te nemen aan de oorlogstaal of militaire actie, ontneem je het regime precies het instrument dat het nodig heeft > een vijand.
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen bemoeit zich waar men zich mee wil bemoeien. En als andere niet-Westerse landen dat niet willen moet men zich maar niet zo achterlijk gedragen door bijvoorbeeld openlijk vijandig te zijn en decennialang openlijk verkondigen een Westerse bondgenoot zoals Israël te willen vernietigen en daarna een poging te willen gaan wagen bij de VS.
Amerikanen verkozen dit boven Harrisquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een debieltje post van Trump
[ afbeelding ]
Iran en andere lementen, denken dachten daar anders over.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van militaire verscheping, ongeacht aan welk land.
Ben jij voorstander van wapenleveringen aan Palestina? Zou eventueel de bevolking kunnen beschermen. Net zo'n dom idee.
Met Harris zou je vrij weinig verschil merken gezien haar uitspraken over dit probleem.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Amerikanen verkozen dit boven Harris
Qatar schijnt op de hoogte te zijn geweest in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
Qatar was op de hoogte inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
MiketTT zijn vriendin op de bank, "ik ben pacifist weet je, dus toytoytoy en veel plezier jongens"quote:
Je zou als volwassene kinderen maar belachelijk willen maken omdat ze idealen hebben.quote:
Blah blah blah.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Iran en andere lementen, denken dachten daar anders over.
Hierbij genoemd dat hamas geen dollar besteedde aan bescherming, haar burgers daarvoor inzette en wapens gebruikt(e) om buiten Gaza rotzooi te willen trappen.
Prima voor die Piriwajes om weg te kijken maar ga je dan ook niet bemoeien met anderen die wel in zijn voor verdediging.
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?
Nee, je pakt ze op het moment dat ze het niet verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat het pacifisme de juiste weg is?
Kinderen en baby's vermoorden, een genocide beginnen en keer op keer lak hebben aan internationaal recht helpt de case van hun bestaansrecht op welke manier?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.
Go cry me a river to the sea bitch.
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel is een totaal onvergelijkbare situatie met welk ander land dan ook. Geen enkel ander land heeft ooit te maken gehad met zo'n vijandige omgeving, ze vechten letterlijk voor hun bestaan.
Go cry me a river to the sea bitch.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.
Uitstekende linksbuiten @Tjacka jammer van die derde wereld oorlog.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
We missen een type Forbs als minister.
Startenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helaas niet meer op als je om de paar jaar een nieuwe oorlog start. Dan ben je iets te vaak de aanvallende partij om nog van zelfverdediging te spreken.
Even bellen eerst.quote:
Omdat Nederland, afgezien van PVDA-GL, namelijk weet dat Israël door de islamofascisten eromheen in nog geen seconde vernietigd word zonder die domequote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Je bent ook wel vrij naïef als je denkt dat dreigen met het stoppen met leveren van onderdelen voor Iron Dome Netanyahu opeens gaat dwingen om zijn beleid te wijzigen. Wat je dan feitelijk aan het doen bent is hopen dat zoiets voldoende impact heeft om burgerslachtoffers te veroorzaken in de hoop dat dat de bevolking noopt tot stemmen op andere partijen.
Al is het maar zeer de vraag of Nederland een significante, laat staan onvervangbare rol speelt mbt de Iron Dome.
Nederland kent al tijden terecht een restrictief exportbeleid voor militaire goederen naar Israël, maar dat is wel gerichter dan een blind verbod.
Heb jij nog de leeftijd dat je moet dienen?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uitstekende linksbuiten @:tjacka jammer van die derde wereld oorlog.
Komen we er nooit achter of ik gelijk had.
Jammer zeg.
Alsof Israël ineens niet meer aangevallen gaat worden als Netanyahu het veld ruimt na een verkiezing inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Je bent ook wel vrij naïef als je denkt dat dreigen met het stoppen met leveren van onderdelen voor Iron Dome Netanyahu opeens gaat dwingen om zijn beleid te wijzigen. Wat je dan feitelijk aan het doen bent is hopen dat zoiets voldoende impact heeft om burgerslachtoffers te veroorzaken in de hoop dat dat de bevolking noopt tot stemmen op andere partijen.
Al is het maar zeer de vraag of Nederland een significante, laat staan onvervangbare rol speelt mbt de Iron Dome.
Nederland kent al tijden terecht een restrictief exportbeleid voor militaire goederen naar Israël, maar dat is wel gerichter dan een blind verbod.
Wow. Leestekens waar scheldwoorden moeten staan. Heftig wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Israël moet zich vanaf haar bestaan al verdedigen.
Lees *&^%$$ toch eens een keer boek man
Je domheid is frustrerend, inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wow. Leestekens waar scheldwoorden moeten staan. Heftig wel.
Die vraag kan je ook omdraaien.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?
Een glas een plas en alles was weer zoals het wasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Dit is juist naïef. De Iron Dome wordt gebruikt in de aanvalsstrategie. Natuurlijk zal Netanyahu die burgerslachtoffers niet riskeren. Dan is zijn overheid binnen no time afgezet. De aanvallen van de afgelopen dagen hebben Likud al doen instorten in de peilingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Wijze woorden van eerwaarde Tjacka.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een glas een plas en alles was weer zoals het was
Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij nog de leeftijd dat je moet dienen?
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
StartenManmanman, stukje geschiedvervalsing.
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je domheid is frustrerend, inderdaad.
Al een tijdje
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissen
Ik vermoed zelfs dat Kati Piri zal zeggen, "ja dit is natuurlijk voor hun eigen veiligheid, dit is een puur defensief wapen"quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef oheng het volgende:
Als Iran zich bezig hield met het verbeteren van de leefomstandigheden van de eigen bevolking, in plaats van decennialang uranium te verrijken tot 60%, en wereldwijd terrorisme steunen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Een hoop landen willen niet dat een stel hysterische haatbaarden kernwapens krijgen, doe dit dan ook niet.
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.
Die schiet geen deuk in een pakje boter manquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.
Allemaal reactie knul, je weet gewoon niets.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.
Nee van zelfsverdediging is wat dat betreft geen sprake.
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Sowieso raad ik u allen aan om geen mens te vertrouwen die niet wil vechten voor zijn land.
Voor onze westerse waarden die Amerika en Israël verdedigen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'
Oh dat staat buiten kijf, maar waar het meer om gaat is dat je nu een regering hebt waarin de kleine uiterst rechtse partijtjes enorm zwaar op de agenda drukken en daardoor het handelen in Gaza ook volkomen disproportioneel is en er eigenlijk geen duidelijk doel of beleid meer kan worden ongewenst ontwaard anders dan het uitvoeren van het gewenste beleid van de kolonisten.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof Israël ineens niet meer aangevallen gaat worden als Netanyahu het veld ruimt na een verkiezing inderdaad.
Er is van alles aan te merken op zijn beleid en de politieke tendensen, maar als hij weg is, is er wel weer een andere reden om Israël te haten
De neus flink poederen en gaan, ja toch. Soort van gemiddelde Feyenoorder.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.
Hoeft ook niet te schieten, gewoon blijven rennen met ammunitie. Zodat @Wotte nooit zonder zit!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Die schiet geen deuk in een pakje boter man
Grondwet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?
En dat dat je hele tirade over Israël als 'net zo erg' als de rest aldaar nogal achterlijk was?
Dat verhaal van Kati Piri is ook uit zijn verband getrokken en USA en Israël schenden de laatste dagen gewoon internstionaal rechtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef RotatoR het volgende:
Heeft Kati Piri al een motie ingediend om geen spullen meer te leveren aan Amerika? Met dat machtige leger van ze wanen ze zich onschendbaar!
Ik vertrouw je niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'
Nog altijd leuker dan je pro-islamitische propaganda.quote:
Maar je stelt het nu alsof beroepen tot dit recht alleen geldt wanneer beide partijen dat erkennen > dat is feitelijk gewoon onjuist. Internationaal recht is er om conflicten the reguleren. Het *niet* optioneel of voorwaardelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die vraag kan je ook omdraaien.
Welke maatregelen heeft het westen of midden-oosten zelf genomen om hamas te "vragen" het internationaal recht te respecteren, gijzelaars vrij te laten, daders te berechten en verder geweld te voorkomen ?
Zich beroepen op 'recht' telt alleen wanneer beide partijen dat erkennen en willen navolgen.
Ik snap de redenatie maar de zaak is toch iets gecompliceerder dan terug te vallen op internationaal recht dat als stadium wel gepasseerd is.
Hamas als de terreur autoriteit van Gaza, wil(de) soeverein Israël vernietigen dat Israël daar zijnd; op haar beurt zich niet zal laten gebeuren.
Hamas zal het zelfde denken waarbij zij niet de (land)kaarten heeft die Israël wel heeft afgebakend en hamas beter kan inbinden tbv het welzijn voor haar burgers in Gaza. Curieus blijft dat Israël verantwoordelijk wordt gehouden voor het welzijn terwijl hamas daar geen enkele boodschap aan heeft. Toto op de dag van vandaag houdt zij ca 50 gijzelaars vast, waarvan de helft ws dood en lijkt niet van plan om in vrede met Israël te gaan bestaan.
Iran terroriseert de hele regio de moeder dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat verhaal van Kati Piri is ook uit zijn verband getrokken en USA en Israël schenden de laatste dagen gewoon internstionaal recht
User @Buitendam doucht graag in de Afellay kleedkamer.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd leuker dan je pro-islamitische propaganda.
https://commonslibrary.parliament.uk/research-briefings/cbp-9457/
Iran is een schurkenstaat. Israël en USA waren dat ooit niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran terroriseert de hele regio de moeder dus dat heft elkaar mooi op.
Buitendam is 100% woke. En onbelezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:buitendam doucht graag in de Afellay kleedkamer.
Mijn strategie is slechts harder rennen dan de laatste soldaat. Forbs lijkt me dan niet wenselijk in mijn peleton.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet te schieten, gewoon blijven rennen met ammunitie. Zodat @:wotte nooit zonder zit!
Dat krijg met je DEI-debielenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe het Westen zich veel drukker maakt om Gaza en Iran dan dat de andere Arabische landen dat doen, die kijken fluitend weg.
Jij bent een intelligente jongen maar ziet alles zwart/wit. Buitendam is een domme jongen, maar weet ook dat er een grijs midden is.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buitendam is 100% woke. En onbelezen.
Nou met zulke verdachtmakingen is zijn mening inderdaad waardeloos. Gelukkig ben jij 0% woke en geven dit soort posts duidelijk weer hoeveel kennis je haalt uit dat belezen zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grijs? Die gozer is diepdonkergroen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent een intelligente jongen maar ziet alles zwart/wit. Buitendam is een domme jongen, maar weet ook dat er een grijs midden is.
#teamBuitendam
Pure porno dit.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:10 schreef Perrin het volgende:
Seven U.S. Air Force B-2 Spirits first prepare to support Operation MIDNIGHT HAMMER and then return from the operation at Whiteman Air Force Base, Missouri, June 20-22, 2025. (bron)
Bekijk deze YouTube-video
Ik lees het liefst de Israëlische grondwet. En het Donald Duck Zomerboek zit er vast weer aan te komen dus dan kun jij ook weer aan de bak.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belezen genoeg om niet te stellen dat Israël geen bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nou met zulke verdachtmakingen is zijn mening inderdaad waardeloos. Gelukkig ben jij 0% woke en geven dit soort posts duidelijk weer hoeveel kennis je haalt uit dat belezen zijn.
Serieus het verbaast je dat Westerse landen meer geven om mensenrechten dan landen in het Midden-Oosten. Wow shocking inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe het Westen zich veel drukker maakt om Gaza en Iran dan dat de andere Arabische landen dat doen, die kijken fluitend weg.
Lees liever de pro-LGBTQ wetten die er in Israël wel zijn, en daaromheen niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees het liefst de Israëlische grondwet. En het Donald Duck Zomerboek zit er vast weer aan te komen dus dan kun jij ook weer aan de bak.
Wij wachten op je onderbouwing.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grijs? Die gozer is diepdonkergroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |