Was dit niet het verdrag waar Rusland uit gestapt was?quote:
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Je kop gaat eraf en op naar de volgende vijand. Maar prima hoor als jij een keer in elkaar geslagen wordt. Dan hoop ik dat iedereen zich afzijdig houdt zoals jij dat wenst.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mikeytt Voor alle duidelijkheid, dit vind de realiteit van jouw morele verhevenheid:
[ afbeelding ]De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Niet de realDonaldTrumpquote:
Lezen en het onthouden van je eigen posts is kennelijk ook al moeilijk voor je.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft morele verhevenheid te maken met de gemiddelde mening in een land?De partij waarop ik zal stemmen heeft voor 62% dezelfde mening als ik blijkbaar.
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb weleens een flinke stoot gehad op mijn maag ja. Niet teruggeslagen en de situatie gede-escaleerd.
Ja. Beter schaffen we alle zelfverdediging af. Weet je nog toen Oekraïne in Kursk bezig was, dat is Russisch grondgebied?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik nu moet kromdenken op zijn links zou dit juist nog meer Russische agressie op moeten roepen, misschien wel van veel meer landen.
Klopt, de oh zo bekende desastreuze brommerhelmen en vaccins die mensenlevens in gevaar brengen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brommerhelm is ook niet fair, lokt het asfalt uit.
Vaccins zijn slecht, lokt juist de ziekte uit.
Valse vechthonden moet je loslaten in kinderspeelzalen, zolang de peuters netjes braaf zijn gebeurt er niets.
Grasmaaien is onzin, sterf vanzelf grotendeels af in de winter.
Ja haren laten knippen is uitlokken van de haarzakjes, je zult zien dat het toch weer aangroeit, let maar eens op.
Basij motor brigade. Of mensen die in de gaten hebben, dat het niet verder gaat escaleren en het mogelijk binnenkort over is.quote:
Dus je bent het met me eens dat het pacifisme de juiste weg is?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was gewoon gezien het formaat van de tegenstander een juiste strategische afwegingen. Hadden ze in Iran nog wat van kunnen leren.
Lol wat krachtig!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En daarom is het weigeren om als vijand te fungeren juist krachtig. Door je niet te laten provoceren, door niet deel te nemen aan de oorlogstaal of militaire actie, ontneem je het regime precies het instrument dat het nodig heeft > een vijand.
Welke maatregelen heeft het westen genomen om Israël te vragen om het internationaal recht te respecteren en te voorkomen mee vijanderen te maken?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen bemoeit zich waar men zich mee wil bemoeien. En als andere niet-Westerse landen dat niet willen moet men zich maar niet zo achterlijk gedragen door bijvoorbeeld openlijk vijandig te zijn en decennialang openlijk verkondigen een Westerse bondgenoot zoals Israël te willen vernietigen en daarna een poging te willen gaan wagen bij de VS.
Amerikanen verkozen dit boven Harrisquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een debieltje post van Trump
[ afbeelding ]
Iran en andere lementen, denken dachten daar anders over.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van militaire verscheping, ongeacht aan welk land.
Ben jij voorstander van wapenleveringen aan Palestina? Zou eventueel de bevolking kunnen beschermen. Net zo'n dom idee.
Met Harris zou je vrij weinig verschil merken gezien haar uitspraken over dit probleem.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Amerikanen verkozen dit boven Harris
Qatar schijnt op de hoogte te zijn geweest in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
Qatar was op de hoogte inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was allemaal getelefoneerd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |