Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belezen genoeg om niet te stellen dat Israël geen bestaansrecht heeft.
Misschien kun je dat hier nog eens herhalen
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef Zoddie het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe het Westen zich veel drukker maakt om Gaza en Iran dan dat de andere Arabische landen dat doen, die kijken fluitend weg.
Israël is de laatste jaren afgegleden tot een achterlijke en bedenkelijke staat, maar in de regio misschien de beste ja. Dat zegt vooral erg veel over de regio en weinig over Israëlquote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Z'n laatste juweel, dat Israël eigenlijk net zo erg is als de rest van die regio m.b.t. LGBTQ moet wel de beste argumentatie zijn.
Meneer boert gewoon de standaard DEI-retoriek op.
Ik heb je al genoeg gequote.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?
Deze grijsharige mevrouw is ervan op de hoogte dat ze het zo goed in Noord-Korea hebben dat er kannibalisme heerst?quote:
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dit zeg. En als je dat niet kan moet je wel mans genoeg zijn om het terug te nemen hè?
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je al genoeg gequote.
En voor iedereen was je boodschap helder: wegens één debiele minister van een partij met 7 van de 120 zetels in de knesset, moeten we Israël eigenlijk afschrijven als 'veilige haven' voor LGBTQ en is het walgen van de wijze waarop LGBTQ in de rest van het MO al decennia wordt gecriminaliseerd ergens 'niet oprecht' of zo.
Echt, verdoe mijn tijd niet en deug verder op Joop.
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze grijsharige mevrouw is ervan op de hoogte dat ze het zo goed in Noord-Korea hebben dat er kannibalisme heerst?
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.
Misschien hebben zij op de Egypische Fok! ook oeverloze discussies over de grondwet van Israelquote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoort idd weinig uit buurland Egypte. Behalve als er een paar palliewappies een mars denken te gaan ondernemen.
Duitsland en Japan zijn er anders flink van opgeknapt.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.
Een tweestatenoplossing terwijl een van die staten geen bestaansrecht heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.
Als onderdeel van een twee-statenoplossing wel.
Beetje alsof ik zou moeten zeggen dat Nazi-Duitsland bestaansrecht had. Nee zij niet Duitsland wel. Dit Israel is gebaseerd op hatelijke ideologie. Dat ze zo makkelijk een bevolkingsgroep proberen te vernietigen geeft dat wel aan. Ze zien Palestijnen niet als mensen jammer genoeg.
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"
Voor la-la-land kunnen we terecht bij Buitendam en z'n Midden-Oosten als oase van gelijke rechten.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]dat dacht ik ook, ja. Terug je hok in met je fantasietjes.
Die is echt geniaal. Die grondwet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben zij op de Egypische Fok! ook oeverloze discussies over de grondwet van Israel
Ik ben toch vrij duidelijk. Israel als fascistische etnostaat heeft geen bestaansrecht. Israel als liberale democratie, 0 problemen wat mij betreft.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tweestatenoplossing terwijl een van die staten geen bestaansrecht heeft?
Kun je uitleggen hoe zulks gaat?
proestquote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij duidelijk. Israel als fascistische etnostaat heeft geen bestaansrecht. Israel als liberale democratie, 0 problemen wat mij betreft.
quote:EU-buitenlandchef Kaja Kallas benadrukte na afloop van de vergadering dat het belangrijk is om het risico op verdere escalatie "tot een minimum te beperken". De EU-buitenlandministers hebben er maandag volgens haar "bij alle partijen op aangedrongen een stap terug te doen, terug te keren naar de onderhandelingstafel en verdere escalaties te voorkomen". "Een langdurige oorlog is in niemands belang."
Je zou natuurlijk ook kunnen stoppen met een eindeloze stroom aan dreigementen aan het westen. Ik weet, een heel controversieel idee. Maar wie weet!?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie stelt dat ze het in Noord-Korea goed hebben? Enkel dat je blijkbaar nucleaire wapens nodig hebt om bommen en granaten te voorkomen vanuit landen als de VS.
Politieke bemoeienis van andere landen was trouwens juist wat Iran in 1979 de das omdeed natuurlijk. Daar is het huidige Iraanse regime zo'n beetje uit ontsprongen. Het was de voedingsbodem.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, gewoon je niet bemoeien met de politiek in het buitenland. Politiek moet van binnen af veranderen.
Hoogstens sancties, maar dan het liefst sancties die de normale lokale bevolking niet treffen.
Ik wacht nog altijd op de excursie van Queers naar Palestine.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
En voor citaten uit de Israëlische grondwet die niet bestaat ben jij de echte expert. Nou, ontopic maar weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor la-la-land kunnen we terecht bij Buitendam en z'n Midden-Oosten als oase van gelijke rechten.
Wel voor wetten die LGBTQ beschermen, die wel bestaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En voor citaten uit de Israëlische grondwet die niet bestaat ben jij de echte expert. Nou, ontopic maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |