Omringd door dictatoriale, radicaal-islamitische theedoeken die openlijk terroristische acties tegen ze steunen, maar Israël is de "fascistische etnostaat". Sterk staaltje ronddraai.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Als fascistische etnostaat die genocide pleegt hebben ze geen bestaansrecht.
Als onderdeel van een twee-statenoplossing wel.
Beetje alsof ik zou moeten zeggen dat Nazi-Duitsland bestaansrecht had. Nee zij niet Duitsland wel. Dit Israel is gebaseerd op hatelijke ideologie. Dat ze zo makkelijk een bevolkingsgroep proberen te vernietigen geeft dat wel aan. Ze zien Palestijnen niet als mensen jammer genoeg.
Dat is woke in een notendop.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omringd door dictatoriale, radicaal-islamitische theedoeken die openlijk terroristische acties tegen ze steunen, maar Israël is de "fascistische etnostaat". Sterk staaltje ronddraai.
Wel een wet.quote:
Interessant benadering door hamas los te willen zien van burgers in Gaza (die hamas haar platform bood/biedt).quote:Op maandag 23 juni 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar je stelt het nu alsof beroepen tot dit recht alleen geldt wanneer beide partijen dat erkennen > dat is feitelijk gewoon onjuist. Internationaal recht is er om conflicten the reguleren. Het *niet* optioneel of voorwaardelijk.
Buiten het feit natuurlijk dat dit conflict niet is begonnen met de gijzelaars.
En welke maatregelen zijn genomen om Hamas aan te spreken? genoeg... sancties, blokkades, diplomatieke isolatie, veroordelingen door de VN, onderzoek van het ICC...
Het idee dat het stadium van internaationaal reht wel is gepasseerd is gevaarlijk. als we recht laten varen omdat een situatie te complex is, dan geven we toe aan het recht van de sterksten. Beiden partijen maken fouten, dus een neutraal kader is essentieel.
Dat hamas gijzelaars vasthoudt, net als Israël, mag niet leiden tot collectieve straf van miljoenen Palestijnen.
Netanyahu is feitelijk een oorlogsmisdadiger en zal dan ook opgepakt worden als die een stap doet in 1 van de landen aangesloten bij het ICJ
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel een wet.
Die nergens in de regio verder te vinden is.
Graaf die kuil nog wat dieper.
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik ga je echt niet het verschil tussen een grondwet en datgene wat het in Israël is. Ga maar lekker lezen, hè?
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.
Die linkse watjes pissen straks liever zittend op een emmer in een vluchtelingenkamp dan Rottumerplaat te verdedigen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Jos D'Haese van de Belgische PVDA heeft iig nog wel een ethisch kompas vergeleken met de liberale 'sociaaldemocraten' van de GL-PvdA hier
[ x ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.
Kunnen jullie niet lief doen tegen elkaar? Er is al zoveel ellende in de wereldquote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net nodig. Ik weet dat je geen flauw idee hebt wat er gaande is daar.
Die LGBTQ wetten zijn niet verzonnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik geen dingen hoef te verzinnen in de hoop dat niemand het opvalt zit ik wel goed.
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet lief doen tegen elkaar? Er is al zoveel ellende in de wereld
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De tandeloze tijger wilt ook wat zeggen
Tijd voor een nieuwe 7 x B-2 + 14 x GBU-57 Bomb Run, maar dan over dit topic.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ah het is weer zo ver, het topic is in de zandbak fase beland
De woorden waarop je reageert komen uit de mond van iemand die hardop heeft uitgesproken dat alle “onschuldige burgers in Israel onderdeel zijn van een terroristische organisatie.”.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
proest
Hoe is Israël thans een 'etnostaat'?
Wat voor 'liberale democratie' gaat er precies in Palestina komen?
Wanneer ga je je opwinden over al die niet liberale democratiën rond Israël?
Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die linkse watjes pissen straks liever zittend op een emmer in een vluchtelingenkamp dan Rottumerplaat te verdedigen.
Ik moet weer lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En alsnog het enige land waar LGBTQ grondwettelijk is beschermd, zoals reeds aangetoond in post 177.
Waarom heb ik opeens trek in schnitzel...quote:Op maandag 23 juni 2025 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe Nieuwsuur is uit.![]()
Pol Pot, Stalin, Hitlerquote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |