Een glas een plas en alles was weer zoals het wasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Dit is juist naïef. De Iron Dome wordt gebruikt in de aanvalsstrategie. Natuurlijk zal Netanyahu die burgerslachtoffers niet riskeren. Dan is zijn overheid binnen no time afgezet. De aanvallen van de afgelopen dagen hebben Likud al doen instorten in de peilingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef Monolith het volgende:
Je bent ook wel vrij naïef als je denkt dat dreigen met het stoppen met leveren van onderdelen voor Iron Dome Netanyahu opeens gaat dwingen om zijn beleid te wijzigen. Wat je dan feitelijk aan het doen bent is hopen dat zoiets voldoende impact heeft om burgerslachtoffers te veroorzaken in de hoop dat dat de bevolking noopt tot stemmen op andere partijen.
Al is het maar zeer de vraag of Nederland een significante, laat staan onvervangbare rol speelt mbt de Iron Dome.
Nederland kent al tijden terecht een restrictief exportbeleid voor militaire goederen naar Israël, maar dat is wel gerichter dan een blind verbod.
Wijze woorden van eerwaarde Tjacka.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een glas een plas en alles was weer zoals het was
Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Olie futures geloven er ook niet zoveel meer van. Staat vrijwel op het zelfde niveau als net voor de aanval van Israël.
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij nog de leeftijd dat je moet dienen?
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker. We gaan glorieus sterven voor de koning en het vaderland.
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
StartenManmanman, stukje geschiedvervalsing.
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je domheid is frustrerend, inderdaad.
Al een tijdje
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben 31. Ik ga net buiten de boot pissen
Ik vermoed zelfs dat Kati Piri zal zeggen, "ja dit is natuurlijk voor hun eigen veiligheid, dit is een puur defensief wapen"quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef oheng het volgende:
Als Iran zich bezig hield met het verbeteren van de leefomstandigheden van de eigen bevolking, in plaats van decennialang uranium te verrijken tot 60%, en wereldwijd terrorisme steunen, dan was dit allemaal niet gebeurd.
Een hoop landen willen niet dat een stel hysterische haatbaarden kernwapens krijgen, doe dit dan ook niet.
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
17 t/m 45 maat. Ik zie je in het schuttersputje.
Die schiet geen deuk in een pakje boter manquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel 100% contact maken met Forbs. Als ammunitie runner.
Allemaal reactie knul, je weet gewoon niets.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon vrij simpel opzoeken he? Suezcrisis, zesdaagse, Libanon etc etc.
Nee van zelfsverdediging is wat dat betreft geen sprake.
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Vertel anders nog eens wat over de grondwet van Israël?
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'quote:Op maandag 23 juni 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Sowieso raad ik u allen aan om geen mens te vertrouwen die niet wil vechten voor zijn land.
Voor onze westerse waarden die Amerika en Israël verdedigen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kom je al snel aan bij de vraag 'voor welk land?'
Oh dat staat buiten kijf, maar waar het meer om gaat is dat je nu een regering hebt waarin de kleine uiterst rechtse partijtjes enorm zwaar op de agenda drukken en daardoor het handelen in Gaza ook volkomen disproportioneel is en er eigenlijk geen duidelijk doel of beleid meer kan worden ongewenst ontwaard anders dan het uitvoeren van het gewenste beleid van de kolonisten.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof Israël ineens niet meer aangevallen gaat worden als Netanyahu het veld ruimt na een verkiezing inderdaad.
Er is van alles aan te merken op zijn beleid en de politieke tendensen, maar als hij weg is, is er wel weer een andere reden om Israël te haten
De neus flink poederen en gaan, ja toch. Soort van gemiddelde Feyenoorder.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Samen met jou lijkt het mij toch een stuk minder zwaar.
Hoeft ook niet te schieten, gewoon blijven rennen met ammunitie. Zodat @Wotte nooit zonder zit!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:03 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Die schiet geen deuk in een pakje boter man
Grondwet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat i.t.t. tot omringende landen er wetten in Israël zijn die vrouwen, homo's en andersdenkenden beschermen?
En dat dat je hele tirade over Israël als 'net zo erg' als de rest aldaar nogal achterlijk was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |