Ik heb me er eerder al over uitgesproken dat ik vind dat deze actie niet nodig was als ze eerder hadden gehandeld en dat het van Trump geen verstandige zet was om uit het atoomakkoord te stappen in 2018, ondanks de beargumentatie daarvoor vanuit die hoek.quote:
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VS nu eerst even rustig ademhaalt en even rustig nadenkt. Niets aan de hand. Iran heeft een signaal terug kunnen geven. Klaar nu.
Doet de VS dat niet en gaan ze er nu keihard in, dan is dat een signaal van een heel andere orde. Het zou iets kunnen zeggen over de agenda van de VS. En daarmee bedoel ik niet dat ze vanavond niets hebben staan, maar eerder dat ze juist al iets gepland hadden.
Ben benieuwd!
Je denkt dat zaken als de onderwerpen van dit topic belangrijker gaan zijn dan "migratie!" en zaken als stijgende prijzen voor alles?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:54 schreef 2172619626795 het volgende:
Gelukkig zal het hypocriete stockholmsyndroom van extreemlinks bij de volgende verkiezingen het gesprek van de dag worden.
Trump kan niet ademhalen en rustig nadenkenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VS nu eerst even rustig ademhaalt en even rustig nadenkt. Niets aan de hand. Iran heeft een signaal terug kunnen geven. Klaar nu.
Doet de VS dat niet en gaan ze er nu keihard in, dan is dat een signaal van een heel andere orde. Het zou iets kunnen zeggen over de agenda van de VS. En daarmee bedoel ik niet dat ze vanavond niets hebben staan, maar eerder dat ze juist al iets gepland hadden.
Ben benieuwd!
Voor GroenLins welquote:Op maandag 23 juni 2025 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je denkt dat zaken als de onderwerpen van dit topic belangrijker gaan zijn dan "migratie!" en zaken als stijgende prijzen voor alles?
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van įlle blunders begaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.
Dit zal Trump wel een goede deal vinden.
Nee joh. Verkiezingen zijn in oktober. Dan maken we ons weer heel druk om de andere waan van de dag.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:58 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Voor GroenLins wel
En dat is alles wat er nodig is om dat rookgordijn te doorgronden: GroenLinksers die hun mond bewegen.
Blunders maken is voor Trump niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van įlle blunders begaan.
Ik hoop het echt.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh. Verkiezingen zijn in oktober. Dan maken we ons weer heel druk om de andere waan van de dag.
Wow, een zeldzaam 'netjes' en degelijk geschreven berichtje, waarin niemand afgezeken wordt en iemand zelfs netjes wordt bedanktquote:
Elon Musk moet zo langzamerhand zijn X abonnement blokkerenquote:
Dan is het de schuld van Bidenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van įlle blunders begaan.
Het laat zien dat Iran eieren voor z'n geld kiest, en tegelijkertijd z'n "reputatie" probeert te beschermen. Ze hebben immers "teruggeslagen".quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zij 14 bunker busters, Iran 14 raketjes die onderschept zijn. Klinkt redelijk.
Dit zal Trump wel een goede deal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |