Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die linkse watjes pissen straks liever zittend op een emmer in een vluchtelingenkamp dan Rottumerplaat te verdedigen.
Ik moet weer lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En alsnog het enige land waar LGBTQ grondwettelijk is beschermd, zoals reeds aangetoond in post 177.
Waarom heb ik opeens trek in schnitzel...quote:Op maandag 23 juni 2025 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe Nieuwsuur is uit.![]()
Pol Pot, Stalin, Hitlerquote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Links beleid zorgt ervoor dat mensen helemaal niet hoeven te vluchten door regionale instabiliteit te creëren met bommen en granaten.
Die denken vast ook dat de kruistochten een gezellige wandeling naar het midden oosten was om daar met een paar kleitabletten te protesteren.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bleke snuitjes compleet in shock, "maar we komen jullie broeders toch juist helpen"
Dan snap ik je niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Err, I guess... you've got me there!
Dat was een vertaling van een zinsnede uit het rapport dat ik reeds heb geupload, meerdere malen, een rapport dat al je beweringen over LGBTQ en het Midden-Oosten bij het grof vuil parkeertquote:Op maandag 23 juni 2025 21:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet weer lachenhet dikgedrukte theatrale en dan twee posts later erachter komen dat het onzin blijkt. Schitterend.
Als extreemrechtse figuren als Hitler al te links zijn voor je, dan snap ik de rest van je reacties in het topic wel.quote:
Het was niet inhoudelijk, maar lelijk was het ook niet. My bad!quote:
Iets liever doenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Hitler en Stalin hangen zeker als poster boven je regenboogbed?
Ik ben een lieve inhoudsloze jongen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het was niet inhoudelijk, maar lelijk was het ook niet. My bad!
En jij moet ophouden met je gtrollquote:Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als extreemrechtse figuren als Hitler al te links zijn voor je, dan snap ik de rest van je reacties in het topic wel.
Doe dit nou nietquote:Op maandag 23 juni 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was een vertaling van een zinsnede
Je vergeet zijn held Mao, de grootste massamoordenaar.quote:
Toch 8 B-2's?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:45 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet voor minder dan een 8 gaan.
Vroeger was alles beter inderdaad toen oorlog nog enkel het domein was van testosteron.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was een vertaling van een zinsnede uit het rapport dat ik reeds heb geupload, meerdere malen, een rapport dat al je beweringen over LGBTQ en het Midden-Oosten bij het grof vuil parkeert
Except for Israel, there are no constitutional, employment, or other protections for LGBT+ people.
https://commonslibrary.parliament.uk/research-briefings/cbp-9457/
Echt, ga je onwetendheid ergens anders etaleren.
Dit is niet breaking. Allang op de Nederlandse media uitgebracht en is vrij normaal voor dergelijke aanvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |