Ja ho maar weer hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helpen? De burgerbevolking lijdt aan het luchtverdedigingssysteem. Het gebruik in de aanvalsstrategie van de Israëlische overheid heeft al honderden burgerdoden tot gevolg.
De iron dome ontmantelen, of in ieder geval niet financieren vanuit onze kant, kan pacifisme in de hand werken met vele voorkomen burgerdoden.
De één wacht totdat nonsens werkelijkheid wordt en de ander ziet het gevaar van tevoren. Als gebrek aan visie alleen die personen zou treffen zou ik er geen moeite mee hebben, maar de rest wordt er ook in meegesleurd.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is zo'n onderbuikgevoel nonsens.
Hetzelfde als het zogenaamde einde der tijden als Noord-Korea aan kernwapens zou komen.!
Neutraliteit heeft zijn kracht en Iran zal vanzelf regime change zien.
Ik heb persoonlijk liever dat jij verwarmingsmonteur bent dan politicus.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima. Heb liever een miljoen extra naïeve geitenwollensokken die geloven in een vredige wereld dan een miljoen extra mensen die denken dat bommen en granaten afvuren een goede keuze is.
De burgers in Israël bepalen natuurlijk niet wat wij met onze militaire onderdelen moeten doen. Dat bepalen de Nederlandse inwoners democratisch.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een democratisch land. Anders dan alle omliggende landen. De burgers bepalen dat daar zelf.
Dus ik ben net als jij helemaal voor het helpen van die bevolking bij hun verdediging.
Maar ik begrijp dat Israël voor jou anders ligt?
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De burgers in Israël bepalen natuurlijk niet wat wij met onze militaire onderdelen moeten doen. Dat bepalen de Nederlandse inwoners democratisch.
Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je eigen schrijfsels.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, gewoon je niet bemoeien met de politiek in het buitenland. Politiek moet van binnen af veranderen.
Hoogstens sancties, maar dan het liefst sancties die de normale lokale bevolking niet treffen.
Hoe durven ze te beweren dat de aanval niet De Beste Aanval Ooit wasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een debieltje post van Trump
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is Allison Cooper?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is waar de president van de US of A zich vooral druk over maakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het aan pacifisten lag, won de grootste bullebak keer op keer.quote:
Niemand mag zich bemoeien met elkaars politiek maar we moeten wel eisen dat Israël zijn verdediging even opgeeft.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je eigen schrijfsels.
Pacifisten krijgen een stijve als ze in elkaar geslagen worden en noemt de aanvaller ineens Meester.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan pacifisten lag, won de grootste bullebak keer op keer.
Dementie slaat weer toe bij Trump? Generaal Caine zei gisteren heel wat anders.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de ander snapt dat nonsens simpelweg nonsens is. Bemoei je niet met buitenlandse conflicten. Niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Iran, want je krijgt alleen maar zooi over je heen. We presenteren onszelf als het ethisch superieure deel van de wereld dat andere landen telkens de les wil lezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De één wacht totdat nonsens werkelijkheid wordt en de ander ziet het gevaar van tevoren. Als gebrek aan visie alleen die personen zou treffen zou ik er geen moeite mee hebben, maar de rest wordt er ook in meegesleurd.
quote:Al Udeid Air Base in Qatar was attacked “by short-range and medium-range ballistic missiles originating from Iran,” a US defense official said Monday.
Anderson Cooper ken ik ook, nota bene van CNN.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat werd me zojuist ook snel duidelijk.
Rules for thee, not for me.
Klopt helemaal, hulde.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef 2172619626795 het volgende:
Ahh kijk, we zien weer de beargumentatie terug met als basis morele verhevenheid. Deze moet wel een parel in het kompas der ethische waarden zijn.
Is dit niet de persoon die dwangmatig op zoek is naar aandacht? En die het zelfs niet schuwt om dit te doen over de ruggen van kinderen met kanker?
Ja, we hebben weer het boegbeeld van ethiek te pakken, zo lijkt. Toevallig weer van iemand die de grootste mond vol heeft over morele waarden maar toevallig ook de zieke hypocrisie kent om in daden te laten zien dat dit niet voor hem/haarzelf geldt.
Je aan een goed moreel kompas houden geldt alleen voor anderen. Niet voor henzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |