En aangezien het Iraanse volk verstoken is van internet....quote:
"Brave peoples of Iran, we have killed all the dog Jews in all of the whool world, Allah and I are great, tnak you, your SL"quote:
Dapper.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Wel verdorie. Ik vlieg begin september via Doha naar Bali
Dit is binnen een maand alweer weg.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Internet is al een tijdje terug. Het is meer bedoeld om hardliners van de garde te plezieren. Veel geruchten in Iran over complotten. Mogelijk dat een cabal van zakenmannen, politici en officieren actief bezig zijn om Khamenei buitenspel te zetten. Dat kan onzin zijn of ze kunnen mogelijk ontdekt worden. Wat er ook van waar is en wat er ook gaat gebeuren, Khamenei is uitgespeeld. Vergeet niet dat het regime meer een oligarch is, lijkt meer op China dan het Rusland van Poetin.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Internet doet ut daar toch niet of is afgesloten. Dus nobody finds out.
Tijd om je hond uit te laten. Oh nee dat mocht ook niet meer
Daar kan ik kort over zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri dit ook allemaal snappen vraag ik me af?
Dat wordt een weekendje Texel.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Ze hebben gewoon een heul nieuwe batterij uit hun mouw geschud.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zijn toch allemaal al kapot?
Ja maar je kunt moeilijk zeggen dat je weerloos bent als je het volk continu voorliegt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel korte afstand geschut zijn. Maar nee er zit nog heel wat spul in die ondergrondse basissen. Zelfs straaljagers en speedboten.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nah, niet echt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.
Mijn OCD vindt het jammer dat ze niet allemaal recht hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |