Die willen best de south pars gas installaties slopenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat die Hamas leiders gaan schieten op Iran
Dat was bewust volgens deze berichtquote:
Symbolisch gewoon dus, is meer een moetje om het gezicht binnenlands nog een beetje te redden.quote:
quote:Following the strike, reports indicate a state of disarray among American forces: satellite communications were disrupted, access to Fox News was reportedly lost, coffee was spilled in several command centers, and an outdoor barbecue reportedly exploded—resulting in minor damage and the tragic loss of several burgers.
jezus...quote:Op maandag 23 juni 2025 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat was bewust volgens deze bericht
[ x ]
Een deel, maar een deel ook niet. Want anders hadden we wel al een regimewisseling gehad.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zo trots is het Iraanse volk echt niet op hun regime. Die juichen een dode Khamenei alleen maar toe.
Zijn al lang bezig met de EU plus Poetin om een deal te sluitenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat was bewust volgens deze bericht
[ x ]
Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:23 schreef Bredemug het volgende:
''Iran gave advance notice'' daar is de eerste hint al dat het gecoördineerd is met meerdere partijen.
Internet doet ut daar toch niet of is afgesloten. Dus nobody finds out.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Symbolisch gewoon dus, is meer een moetje om het gezicht binnenlands nog een beetje te redden.
Zo simpel ligt dat vaak niet met dictatoriale regimes die de interne onderdrukking goed op orde hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een deel, maar een deel ook niet. Want anders hadden we wel al een regimewisseling gehad.
De luchtafweer waarmee deze raketten uit de lucht gehaald zijn roept waarschijnlijk wat vragen op bij haar.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri dit ook allemaal snappen vraag ik me af?
Pas als er brokstukken op de fairway liggen of de green vernield is breekt de pleuris uit op USAF basesquote:
Lijkt me teveel gevraagd, die is te druk met het hopen veel dode Joden.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri dit ook allemaal snappen vraag ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |