Formeel is Medvedev nog steeds de partijvoorzitter van Rusland en sinds 2020 is hij vice-voorzitter van Ruslands veiligheidsraad.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk tegen Putin dat die zijn personeel niet aankan en dat Medvedev “uit het raam moet vallen”
Benieuwd of Putin daar iets mee doet.
Omdat de satelliet beelden dat letterlijk laten zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Hoezo komt iedereen erbij dat die qatar basis leeg is
CENTCOM forward HQ zit daar, veel ander personeel, veel andere hardwarequote:Op maandag 23 juni 2025 18:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Omdat de satelliet beelden dat letterlijk laten zien.
ChatGPT, de betaalde versie, zegt ook:quote:Op maandag 23 juni 2025 16:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
ChatGPT zegt op basis van het CBS dat er in 2023 VERMOEDELIJK 1,2 tot 1,5 miljoen mensen in Nederland wonen die afkomstig zijn uit islamitische landen.
Je moet voor de grap eens opzoek wat de grootste groep allochtonen in Nederland is.
Satellietbeelden. Trump aanval was ook 'gelekt' door een bevriend land aka Rusland. Daarom konden ze al dat spul weghalen. Zit al lang in de molen dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Hoezo komt iedereen erbij dat die qatar basis leeg is
Afgesproken dus nee.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:21 schreef Haags het volgende:
Leuk als ze dat vanavond doen, heeft vast geen invloed op komst morgen Trump naar Nederland.
Ben bang je ondertitel met "Belg" een beetje overbodig is.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zag op sociale media dat iran de ambassade van de vs zou hebben gebombardeerd. Maar dut lijkt le heel erg fake.
Ik ben ondertussen die fake filmpjes op sociale media wel baat.
Ik denk meer dat ze een hele gecalculeerde en symbolische aanval gaan doen op een of meerdere VS bases, dat met grootspraak een beetje opkloppen, iets zeggen als “als de VS ons nog een keer durft aan te vallen zullen de gevolgen catastrofaal zijn bla bla” en het er dan bij laten…quote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef Momo het volgende:
Ze verwachten dus dat Iran maar om zich heen gaat slaan als een klein kind dat geen snoepje krijgt?
Ja heel erg belangrijk dit.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ben bang je ondertitel met "Belg" een beetje overbodig is.
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat gewoon een alibi aanval woorden. Paar raketjes op die lege Qatar basis. Paar gaten in de runway.
Iran die heel hard kan tweeten hoe hard ze de VS geneukt hebben in hun militaire poepertje. Paar AI filmpjes.
Trump die helemaal boos is, maar blij dat niemand gewond is omdat hij de beste is.
En dat was het.
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat gewoon een alibi aanval woorden. Paar raketjes op die lege Qatar basis. Paar gaten in de runway.
Iran die heel hard kan tweeten hoe hard ze de VS geneukt hebben in hun militaire poepertje. Paar AI filmpjes.
Trump die helemaal boos is, maar blij dat niemand gewond is omdat hij de beste is.
En dat was het.
Kan ik voor mij zien inderdaad, echte middelen hebben ze niet. En burgers doden in Qatar of UAE gaat ze ook duur staan.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze een hele gecalculeerde en symbolische aanval gaan doen op een of meerdere VS bases, dat met grootspraak een beetje opkloppen, iets zeggen als “als de VS ons nog een keer durft aan te vallen zullen de gevolgen catastrofaal zijn bla bla” en het er dan bij laten…
Hij was natuurlijk gewoon zetbaas van Poetin die zelf aan de touwtjes trok.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Formeel is Medvedev nog steeds de partijvoorzitter van Rusland en sinds 2020 is hij vice-voorzitter van Ruslands veiligheidsraad.
In die laatste functie twittert en praat hij al sinds de oorlog met Oekrane over nucleaire dreiging vanuit Rusland en over een mogelijke 3e Wereldoorlog. Hij zit nog steeds op zijn post en is voor Poetin een prima bliksemafleider.
Ik denk dat Trump geen idee heeft wat Medvedev tegenwoordig doet. Hij noemt hem "Former President". Tsja.
Zoals ik al eerder zei....dit is een kleuter in het lichaam van een volwassene. Een regelrechte aanfluiting voor het ambt van president.quote:
Liegende politici, een fake news-oorlog die op het internet wordt gevoerd. Nu is er iets nieuws bijgekomen: zogenaamde 'content creators' uit New Delhi, Nairobi, Lagos en soortgelijke steden. Met behulp van AI maken ze filmpjes puur voor de clicks en uiteindelijk het geldquote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zag op sociale media dat iran de ambassade van de vs in tel aviv zou hebben gebombardeerd. Maar dut lijkt le heel erg fake.
Ik ben ondertussen die fake filmpjes op sociale media wel baat.
Alleen snap ik niet waarom ze voor Qatar kiezen (vermoedelijk). Zou een aanval op bases in bijv Irak niet veel makkelijker zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Kan ik voor mij zien inderdaad, echte middelen hebben ze niet. En burgers doden in Qatar of UAE gaat ze ook duur staan.
Die B35 heavy bomber van een paar dagen geleden was dan wel weer grappigquote:Op maandag 23 juni 2025 18:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Liegende politici, een fake news-oorlog die op het internet wordt gevoerd. Nu is er iets nieuws bijgekomen: zogenaamde 'content creators' uit New Delhi, Nairobi, Lagos en soortgelijke steden. Met behulp van AI maken ze filmpjes puur voor de clicks en uiteindelijk het geld
Hier is bijvoorbeeld het nieuwst aanwinst. Zie de pilot lekker chillen.![]()
[ afbeelding ]
Zei het al ja.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat we een lege stoel hebben bij het diner van WimLex morgen.
Dan hebben ze daarna een stok om mee te slaan. Nu hebben ze 'nog niets'quote:Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom schakelen ze die launchers niet meteen uit.
Dit was nog van 14 mei met de Sheikh Tamim van Qatar, betere vriendjes met de VS?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:35 schreef oblo het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom ze voor Qatar kiezen (vermoedelijk). Zou een aanval op bases in bijv Irak niet veel makkelijker zijn?
Misschien proberen ze te cordineren met hun proxies? Of zouden ze deze aanval uitsluitend vanuit hun eigen grondgebied uitvoeren om een krachtiger signaal af te geven?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Iran moet snel zijn met die vergelding op de Amerikanen want Isral is hard op weg al Iran's slachtkracht te vernietigen
Daarom ben je ook een Belg.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik Iran was zou ik gewoon een paar olieschepen raken.
Zal wel geschoten worden uit het zuid-oostenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom schakelen ze die launchers niet meteen uit.
Een Belg met meer verstand in mijn kleine teen dan jij in heel je bovenkamerquote:
Ja dat klopt wel, maar Qatar heeft haar vingers wel goed in de pap in het MO, dus dat kan grote gevolgen hebben voor Iran. Als ze in Irak aanvallen dan lijkt mij dat minder erg.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was nog van 14 mei met de Sheikh Tamim van Qatar, betere vriendjes met de VS?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel op een toilet waar je ook gewoon uitzicht over de stad hebt, dus dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou schijten in mijn luxe hotel daar als ik dat zag
Steve ligt nog maar 4 uur te slapen. 4 uur geleden was zijn laatste live.quote:
JONGENS BLIJF RUSTIG, NIET IN PANIEK RAKEN GODVERDOMME, BLIJF NOU RUSTIG!! DIT GAAT HELEMAAL FOUT, BLIJF NOU RUSTIG!!!quote:
Zou wel lachen zijn als ze die per ongeluk raken.quote:
Dat is nieuw voor je?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef Toefjes het volgende:
Nou het kan het regime in Iran dus helemaal niks schelen. Strijdend ten onder.
quote:
Lieverd, ik vulde je post alleen aan met wat ik dacht dat een interessant artikel zou zijn over dit soort cijfers. Er zat verder geen oordeel of sturende gedachte achter.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:06 schreef Knoc het volgende:
[..]
Ja joh, laten we de doelpalen even verschuiven en vervolgens appels en peren gaan vergelijken!
Ik heb de daadwerkelijke studie waar het artikel wat je noemt op gebaseerd is doorgelezen. Dat had je misschien ook even moeten doen? Dan had je namelijk gerealiseerd op welke data die studie is gebaseerd. En zou je snappen waarom de conclusies uit de studie niet toepasbaar zijn op de situatie in de Verenigde Staten. Heeft iets met democratie te maken.
Let op ik ben absoluut geen fan van Trump. Integendeel zelfs, ik vind hem een complete idioot. Maar het gebrek van veel mensen om daadwerkelijk zelf onderzoek te doen, en bronnen te verifiren, is in mijn ogen stuitend.
Niet reageren betekent gezichtsverlies voor het regime wat al verzwakt is, dit ligt in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef Toefjes het volgende:
Nou het kan het regime in Iran dus helemaal niks schelen. Strijdend ten onder.
Wat verwacht je precies dat er dan gaat gebeuren?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iran heeft net zijn doodsvonnis getekend. Als er Amerikaanse doden zijn gevallen en er is schade.....
Denk dat Trump dan heel erg woest en razend wordt.
Lees ik nu ook bij officile bronnenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef oblo het volgende:
Ook nog een raket richting Irak vanuit Iran hoor ik op Israelisch nieuws.
Ik ken ze nog niet zo goed dus ik was op alles voorbereid. Maar goed, ze gaan dus voor het suicidale scenario.quote:
Die Iraanse raketten konden toch niet nauwkeurig schieten?quote:
Luchtdefensie?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef RotatoR het volgende:
6 raketjes maar. Geen match voor het Thaad/Patriot genot.
Een militaire basis in Qatar was toch de bedoeling?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:50 schreef franske19 het volgende:
Iran valt Qatar aan, even kijken hoe de Nederlandse media dit gaan duiden.
Ze gooien die namen volgens mij gewoon door een AI bot heenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:51 schreef skysherrif het volgende:
Iran's state TV IRIB says Operation Basharat al-Fath against U.S. bases has begun.
Operation Glad Tidings of Victory in het engels
Gaat zijn achterban vast leuk vinden. Afghanistan, Irak, Libi.. maar nu gaat het lukken hoor, daar iets voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iran heeft net zijn doodsvonnis getekend. Als er Amerikaanse doden zijn gevallen en er is schade.....
Denk dat Trump dan heel erg woest en razend wordt.
Whahahahaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:51 schreef skysherrif het volgende:
Iran's state TV IRIB says Operation Basharat al-Fath against U.S. bases has begun.
Ja we hebben gezien hoe nauwkeurig die raketten in Israel waren. Ze hebben zowat alles geraakt behalve militaire doelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een militaire basis in Qatar was toch de bedoeling?
Had je maar geen Amerikaanse basis in je land moeten hebben. Eigen schuld. Zelf uitgelokt.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:51 schreef skysherrif het volgende:
Mooi, scheelt mij ook weer een hoop werkquote:
Geven ze wel geschiedenis in Belgi?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welk land heeft Amerika nog op die manier zo hard kunnen treffen? Ik denk aan de twin-tower aanval maar dat was niet van een bepaald land maar van een terreurgroep?
Ik denk dan aan Duitsland/Japan in de Tweede wereldoorlog.
Steve ziet t nieuws, rent nog ff naar de WC, kamt z'n haar, neemt een liter koffie en gaan met die banaan aardappel.quote:
Hebben wij Belgi en Nederland ook Amerikaanse basissen ?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Had je maar geen Amerikaanse basis in je land moeten hebben. Eigen schuld. Zelf uitgelokt.
Schuld van Isral sws.
Iran is vredelievend en zou zoiets nooit zomaar doen.
()
Patriot- en THAADgenot.quote:
Niks mis met een regelmatige stoelgang.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou schijten in mijn luxe hotel daar als ik dat zag
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hebben wij Belgi en Nederland ook Amerikaanse basissen ?
Hij gaat al slapen met zijn blouse aan deze dagen zodat hij snel live kan en eet eigenlijk alleen warm eten uit de airfyer.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steve gaat deze oorlog niet overleven zo.
Het is een Belg h.quote:
Wel jammer van de lichaam na een paar decennia stresshormonen gierend door je karkas.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Steve ziet t nieuws, rent nog ff naar de WC, kamt z'n haar, neemt een liter koffie en gaan met die banaan aardappel.
Lijkt me toch wel een grappige manier van inkomsten verdienen. Hoe meer er gaande is hoe beter je inkomen
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef myShizzle het volgende:
Bahrein en Kuweit ook volgens sommige berichten 😲
2 jaar geleden nog, allemaal terroristjes met drones die VS bases hebben aangevallen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welk land heeft Amerika nog op die manier zo hard kunnen treffen? Ik denk aan de twin-tower aanval maar dat was niet van een bepaald land maar van een terreurgroep?
Margratenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar alleen als de Belgische piloot ziek is.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste persoon met het Breaking News syndroom.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wel jammer van de lichaam na een paar decennia stresshormonen gierend door je karkas.
Nou daar zijn de meningen wel over verdeeld in hoeverre het niet een bepaald land was.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk aan de twin-tower aanval maar dat was niet van een bepaald land maar van een terreurgroep?
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:57 schreef HowardRoark het volgende:
Vuren ze nu ook nog wat op Saoedi-Arabi af?
[ twitter ]
THIS JUST IN THIS JUST IN mummel mummel lepeltje advocaatquote:Op maandag 23 juni 2025 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eerste persoon met het Breaking News syndroom.
Zegt op z'n 70e alleen maar de woorden BREAKING NEWS EVERYONE, waarna ie weer in z'n stoel zakt.
Noord Vietnam.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Steve is leuk om ff te kijken als entertainement maar na 10 minuten ben ik het wel zatquote:Op maandag 23 juni 2025 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eerste persoon met het Breaking News syndroom.
Zegt op z'n 70e alleen maar de woorden BREAKING NEWS EVERYONE, waarna ie weer in z'n stoel zakt.
Precies dat. als er een paar minuten niks gebeurt dan ben ik meestal weer wegquote:Op maandag 23 juni 2025 18:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Steve is leuk om ff te kijken als entertainement maar na 10 minuten ben ik het wel zat
Ik ben jou nooit zatquote:Op maandag 23 juni 2025 18:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Steve is leuk om ff te kijken als entertainement maar na 10 minuten ben ik het wel zat
Frans zal wel boos zijn dat de Amerikanen hun verdediging op orde hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat een faal als Iran niet eens 1 raket erdoor weet te krijgen
Hele Randstad voor niks afgesloten deze week…quote:Op maandag 23 juni 2025 19:02 schreef Momo het volgende:
Trump is currently in the White House Situation Room, monitoring Iranian retaliation
Frans Bauer?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Frans zal wel boos zijn dat de Amerikanen hun verdediging op orde hebben.
Net rond lunchtijd, Trump is WOEST. Maar ja, spannend kijken met eten is ook lekker.quote:
En een big mac in zijn andere handquote:
Ja dat was alleen voor Trump natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele Randstad voor niks afgesloten deze week…
Daar zitten nog wel wat Nederlandse Rode Baretten.quote:
Tuurlijk Hansquote:Iranian Armed Forces saying they hit U.S. base Al Udeid in Qatar with a "devastating and powerful" missile attack.
Die nederlanders waren toch weggehaald las ik vanmorgen?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zitten nog wel wat Nederlandse Rode Baretten.
Onze buurjongen zat daar vorige week ook nog, in het door de Ameriknen geannexeerde en tot basis omgebouwde voormalige paleis van Sadam Hoesein…
Tja, grootspraak voor het eigen volk. In geen enkel land met persvrijheid nemen ze dit serieus natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Revolutionary Guards:
The era of "hit and run" is over - any repeated attack will accelerate the collapse of the American presence in West Asia.
Future attacks could lead to the collapse of the American military infrastructure in the region and of the Zionist regime.
is het al voorbij?
Nee, maar een deel…quote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Die nederlanders waren toch weggehaald las ik vanmorgen?
De landen in de regio hebben de productie verhoogd om wapens te kopen en de olie-industrie in de VS onder druk te zetten?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]![]()
Had eerder een flinke prijsstijging verwacht
Too little too late, i supose![]()
Alleen diegene waarvan de uitzending erop zat.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Die nederlanders waren toch weggehaald las ik vanmorgen?
JD Vance zal ons wel weer komen vertellen hoe Europa achteruit kachelt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Benieuwd of Trump nog komt morgen.
Uiteraard, de grote oranje leider moet wel gepleast worden…quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja dat was alleen voor Trump natuurlijk.
Ja las het net iddquote:
quote:Er zijn nu nog ongeveer 75 Nederlandse militairen in Irak. Ze vervoeren en beveiligen in Irak onder meer NAVO-adviseurs en adviseren de Iraakse overheid.
De missie van deze Nederlandse militairen eindigt eind deze maand. Dan mogen ook de resterende Nederlandse militairen terug naar huis. De militairen zitten sinds januari in Irak: ze losten toen een groep andere Nederlandse militairen af.
Bom eropquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Nu al? Ik neem aan dat dit van iets anders is. Dat kan haast niet zo snel.
[ twitter ]
Pro Iran in Irakquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ohh dat zou wat zijn. NAVO-top startschot WW3.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Trump doet beroep op artikel 5 van de navo straks
Gaat hem niet worden, want dit voldoet niet aan de voorwaarden van artikel 5quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef Frutsel het volgende:
De Whatsapp groepen draaien weer overuren…quote:De Amerikaanse regering is op de hoogte, meldt Reuters. Het Witte Huis en het ministerie van Defensie volgen de ontwikkelingen in het Midden-Oosten op de voet, laat een regeringsmedewerker weten.
dit moet echt fake zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Met het bord op schoot zou Mart zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net rond lunchtijd, Trump is WOEST. Maar ja, spannend kijken met eten is ook lekker.
Dat lijkt mij dus ook, maar vond de video toch wel hilarisch.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Olga het volgende:
[..]
dit moet echt fake zijnpro iran in irak
Hoho hij eet alleen cheeseburgers.quote:
Trump krijgt morgen bij diner met Wimlex en Maxima geen gefrituurd eten en flipt hem dan en gaat helemaal los met zijn leger overal.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohh dat zou wat zijn. NAVO-top startschot WW3.
Truequote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, want dit voldoet niet aan de voorwaarden van artikel 5
Genoeg zullen er wel intrappen helaasquote:Op maandag 23 juni 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, maar vond de video toch wel hilarisch.
Je weet wat ze zeggen.quote:
Nee dat doet ie niet. Plus hij is zelf "begonnen". Iran reageert daarop. Dus dan geldt dat artikel eigenlijk soberzo al niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef Frutsel het volgende:
DAS WAR EIN BEFEHLquote:Op maandag 23 juni 2025 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump krijgt morgen bij diner met Wimlex en Maxima geen gefrituurd eten en flipt hem dan en gaat helemaal los met zijn leger overal.
Natuurlijk wel. Hij hoeft zelf geen bommen te gooien.quote:
Spannend.quote:
Zolang de bommen maar niet hier komenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij hoeft zelf geen bommen te gooien.
Ja dat heb je wel vaker bij die fake news accountjes dat iets niet kloptquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
De Qatarese staatsomproep Al Jazeera blaten ze wel vaker na.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:50 schreef franske19 het volgende:
quote:Qatar meldt geen slachtoffers bij de Iraanse aanval op de basis van de VS. Het dreigt met eigen reactie.
Waarom zou Trump willen dat Iran geen gezichtsverlies heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:12 schreef Bredemug het volgende:
Best case scenario is dat ze gezamenlijk dit met US achter gesloten deuren zelf hebben geregeld. "wij gooien bommen, jullie paar rakketen, de wereld ziet ons als machtige land en jullie hebben geen gezichtsverlies.''
Hopelijk is het hiermee dan ook klaar. We zullen zien.
Laten we het hopenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:12 schreef Bredemug het volgende:
Best case scenario is dat ze gezamenlijk dit met US achter gesloten deuren zelf hebben geregeld. "wij gooien bommen, jullie paar rakketen, de wereld ziet ons als machtige land en jullie hebben geen gezichtsverlies.''
De Britten reageren al jaren nergens meer op en laten zich gewoon koloniseren.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:13 schreef Jojoke het volgende:
Dit was wel te verwachten, Iran heeft een trots volk. Het is alsof je de Britten beschiet en dan verwacht dat ze niet reageren.
Het is ook goed mogelijk dat de informatie over de op handen zijnde aanval bekend was vanwege spionage. Isral blijkt natuurlijk verrassend goed op de hoogte van veel zaken in Iran.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:12 schreef Bredemug het volgende:
Yup, filmpje is kennelijk al een paar dagen oud ...quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
En enge plaatjes gemaakt met AI.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook goed mogelijk dat de informatie over de op handen zijnde aanval bekend was vanwege spionage. Isral blijkt natuurlijk verrassend goed op de hoogte van veel zaken in Iran.
Iran heeft ook helemaal niet zoveel middelen. Vooralsnog lijkt grootspraak hun belangrijkste wapen.
Zo trots is het Iraanse volk echt niet op hun regime. Die juichen een dode Khamenei alleen maar toe.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:13 schreef Jojoke het volgende:
Dit was wel te verwachten, Iran heeft een trots volk. Het is alsof je de Britten beschiet en dan verwacht dat ze niet reageren.
Gaat het om de schade of het signaal?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:16 schreef BEFEM het volgende:
Als Iran serieus was zouden ze wel alles op 1 basis schieten ipv op meerdere.
Ik vond die van een Iranir met een pan op zijn hoofd met de tekst Iron Dome nog het leukst, maar ik weet niet of die echt of AI was.quote:
Beter kan iedereen z'n gemak houden en terug aan de onderhandelingstafel komen zonder verder bloedvergieten.quote:
Aan jou heb je ook niks als de oorlog uitbreekt h.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter kan iedereen z'n gemak houden en terug aan de onderhandelingstafel komen zonder verder bloedvergieten.
Nope.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan jou heb je ook niks als de oorlog uitbreekt h.
Afleidingsmanoeuvre voor Gaza!quote:Op maandag 23 juni 2025 18:50 schreef franske19 het volgende:
Probleem is wel dat er met een aantal niet te onderhandelen valt...quote:Op maandag 23 juni 2025 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter kan iedereen z'n gemak houden en terug aan de onderhandelingstafel komen zonder verder bloedvergieten.
Ze kunnen ook niet tellen dus.quote:
Teleurgesteld zijn.quote:
The markets can stay irrational longer then you can stay solvent.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
De (olie)markt vind het ook wat ongeloofwaardig van Iran![]()
Crude Oil Aug 25 (CL=F)
70.66 -3.18 (-4.31%)
Die willen best de south pars gas installaties slopenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat die Hamas leiders gaan schieten op Iran
Dat was bewust volgens deze berichtquote:
Symbolisch gewoon dus, is meer een moetje om het gezicht binnenlands nog een beetje te redden.quote:
quote:Following the strike, reports indicate a state of disarray among American forces: satellite communications were disrupted, access to Fox News was reportedly lost, coffee was spilled in several command centers, and an outdoor barbecue reportedly exploded—resulting in minor damage and the tragic loss of several burgers.
jezus...quote:Op maandag 23 juni 2025 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat was bewust volgens deze bericht
[ x ]
Een deel, maar een deel ook niet. Want anders hadden we wel al een regimewisseling gehad.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zo trots is het Iraanse volk echt niet op hun regime. Die juichen een dode Khamenei alleen maar toe.
Zijn al lang bezig met de EU plus Poetin om een deal te sluitenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat was bewust volgens deze bericht
[ x ]
Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:23 schreef Bredemug het volgende:
''Iran gave advance notice'' daar is de eerste hint al dat het gecordineerd is met meerdere partijen.
Internet doet ut daar toch niet of is afgesloten. Dus nobody finds out.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Symbolisch gewoon dus, is meer een moetje om het gezicht binnenlands nog een beetje te redden.
Zo simpel ligt dat vaak niet met dictatoriale regimes die de interne onderdrukking goed op orde hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een deel, maar een deel ook niet. Want anders hadden we wel al een regimewisseling gehad.
De luchtafweer waarmee deze raketten uit de lucht gehaald zijn roept waarschijnlijk wat vragen op bij haar.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Zou Kati Piri dit ook allemaal snappen vraag ik me af?
Pas als er brokstukken op de fairway liggen of de green vernield is breekt de pleuris uit op USAF basesquote:
Lijkt me teveel gevraagd, die is te druk met het hopen veel dode Joden.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
En aangezien het Iraanse volk verstoken is van internet....quote:
"Brave peoples of Iran, we have killed all the dog Jews in all of the whool world, Allah and I are great, tnak you, your SL"quote:
Dapper.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Wel verdorie. Ik vlieg begin september via Doha naar Bali
Dit is binnen een maand alweer weg.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Internet is al een tijdje terug. Het is meer bedoeld om hardliners van de garde te plezieren. Veel geruchten in Iran over complotten. Mogelijk dat een cabal van zakenmannen, politici en officieren actief bezig zijn om Khamenei buitenspel te zetten. Dat kan onzin zijn of ze kunnen mogelijk ontdekt worden. Wat er ook van waar is en wat er ook gaat gebeuren, Khamenei is uitgespeeld. Vergeet niet dat het regime meer een oligarch is, lijkt meer op China dan het Rusland van Poetin.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Internet doet ut daar toch niet of is afgesloten. Dus nobody finds out.
Tijd om je hond uit te laten. Oh nee dat mocht ook niet meer
Daar kan ik kort over zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat wordt een weekendje Texel.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
Ze hebben gewoon een heul nieuwe batterij uit hun mouw geschud.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zijn toch allemaal al kapot?
Ja maar je kunt moeilijk zeggen dat je weerloos bent als je het volk continu voorliegt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel korte afstand geschut zijn. Maar nee er zit nog heel wat spul in die ondergrondse basissen. Zelfs straaljagers en speedboten.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nah, niet echt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou bijna sympathie en ook een klein beetje medelijden krijgen met het Iraanse regime.
Mijn OCD vindt het jammer dat ze niet allemaal recht hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |