Dan hebben ze daarna een stok om mee te slaan. Nu hebben ze 'nog niets'quote:Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom schakelen ze die launchers niet meteen uit.
Dit was nog van 14 mei met de Sheikh Tamim van Qatar, betere vriendjes met de VS?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:35 schreef oblo het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom ze voor Qatar kiezen (vermoedelijk). Zou een aanval op bases in bijv Irak niet veel makkelijker zijn?
Misschien proberen ze te coördineren met hun proxies? Of zouden ze deze aanval uitsluitend vanuit hun eigen grondgebied uitvoeren om een krachtiger signaal af te geven?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Iran moet snel zijn met die vergelding op de Amerikanen want Israël is hard op weg al Iran's slachtkracht te vernietigen
Daarom ben je ook een Belg.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik Iran was zou ik gewoon een paar olieschepen raken.
Zal wel geschoten worden uit het zuid-oostenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarom schakelen ze die launchers niet meteen uit.
Een Belg met meer verstand in mijn kleine teen dan jij in heel je bovenkamerquote:
Ja dat klopt wel, maar Qatar heeft haar vingers wel goed in de pap in het MO, dus dat kan grote gevolgen hebben voor Iran. Als ze in Irak aanvallen dan lijkt mij dat minder erg.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was nog van 14 mei met de Sheikh Tamim van Qatar, betere vriendjes met de VS?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel op een toilet waar je ook gewoon uitzicht over de stad hebt, dus dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou schijten in mijn luxe hotel daar als ik dat zag
Steve ligt nog maar 4 uur te slapen. 4 uur geleden was zijn laatste live.quote:
JONGENS BLIJF RUSTIG, NIET IN PANIEK RAKEN GODVERDOMME, BLIJF NOU RUSTIG!! DIT GAAT HELEMAAL FOUT, BLIJF NOU RUSTIG!!!quote:
Zou wel lachen zijn als ze die per ongeluk raken.quote:
Dat is nieuw voor je?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef Toefjes het volgende:
Nou het kan het regime in Iran dus helemaal niks schelen. Strijdend ten onder.
quote:
Lieverd, ik vulde je post alleen aan met wat ik dacht dat een interessant artikel zou zijn over dit soort cijfers. Er zat verder geen oordeel of sturende gedachte achter.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:06 schreef Knoc het volgende:
[..]
Ja joh, laten we de doelpalen even verschuiven en vervolgens appels en peren gaan vergelijken!
Ik heb de daadwerkelijke studie waar het artikel wat je noemt op gebaseerd is doorgelezen. Dat had je misschien ook even moeten doen? Dan had je namelijk gerealiseerd op welke data die studie is gebaseerd. En zou je snappen waarom de conclusies uit de studie niet toepasbaar zijn op de situatie in de Verenigde Staten. Heeft iets met democratie te maken.
Let op ik ben absoluut geen fan van Trump. Integendeel zelfs, ik vind hem een complete idioot. Maar het gebrek van veel mensen om daadwerkelijk zelf onderzoek te doen, en bronnen te verifiëren, is in mijn ogen stuitend.
Niet reageren betekent gezichtsverlies voor het regime wat al verzwakt is, dit ligt in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef Toefjes het volgende:
Nou het kan het regime in Iran dus helemaal niks schelen. Strijdend ten onder.
Wat verwacht je precies dat er dan gaat gebeuren?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iran heeft net zijn doodsvonnis getekend. Als er Amerikaanse doden zijn gevallen en er is schade.....
Denk dat Trump dan heel erg woest en razend wordt.
Lees ik nu ook bij officiële bronnenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:46 schreef oblo het volgende:
Ook nog een raket richting Irak vanuit Iran hoor ik op Israelisch nieuws.
Ik ken ze nog niet zo goed dus ik was op alles voorbereid. Maar goed, ze gaan dus voor het suicidale scenario.quote:
Die Iraanse raketten konden toch niet nauwkeurig schieten?quote:
Luchtdefensie?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef RotatoR het volgende:
6 raketjes maar. Geen match voor het Thaad/Patriot genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |