Dan heb je in Nederland 600k man nodig. Dat is minder dan ik dacht.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Interessant leesvoer: vanaf 3,5% van de bevolking is het voor een regering niet meer houdbaar.
Er zijn meerdere mensen die stelden dat Israël hier de agressor was, zo onder meer GroenLinks-Pvda:quote:Op maandag 23 juni 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat Iran onschuldig is?
Daarmee wordt er natuurlijk wel degelijk het beeld geschetst dat Iran het slachtoffer is.quote:De Tweede Kamerfractie van GroenLinks-PvdA wil dat de levering van Nederlandse onderdelen voor het Israëlische luchtverdedigingssysteem Iron Dome wordt stilgelegd. "Israël is op dit moment de agressor, als Israël slachtoffer zou zijn, hebben we een andere discussie", zei Kamerlid Piri in een debat met demissionair minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp. Die reageerde geschrokken op het standpunt, omdat het luchtverdedigingssysteem burgers beschermt tegen raketaanvallen.
Bron
Gelukkig zijn de meeste mensen in Nederland niet zo snel te porren voor fanatiek gedrag omdat we het meestal wel best vinden met alles wat we hebben. Er zijn er niet genoeg die dat op het spel willen zetten voor een principe.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan heb je in Nederland 600k man nodig. Dat is minder dan ik dacht.
Nou ja, volgens mij laten de boerenprotesten zien dat je nog met veel minder af kan als je er zwaar materieel bij inzet.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor een samenstelling en achtergrond de groep heeft, die rode lijn demonstraties van laatst zag ik toch vooral tante Mien met haar breiwerkje en haar man Diederik met zijn paarse Jazz-broek voorbij schuifelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:23 schreef Qarrad het volgende:
Gelukkig zijn de meeste mensen in Nederland niet zo snel te porren voor fanatiek gedrag omdat we het meestal wel best
3,5miljoen moslims (officieel)quote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die zijn meestal in de nacht op straat.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
3,5miljoen moslims (officieel)
Als daar een deel van op straat gaat dan zou Nl het niet meer trekken? Dat geloof ik dan ook niet.
Het betekent niet dat iedereen die ontevreden is over Trump de straat op is gegaan hè.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef Knoc het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, puur basisschool niveau rekenen. Er waren tijdens de demonstraties volgens de meest gunstige schattingen 6 miljoen demonstranten op de been. Wat natuurlijk heel veel mensen zijn. Ga je het echter vergelijken met de totale populatie van de Verenigde Staten (ongeveer 340 miljoen) dan volgt er een heel klein percentage, slechts 1,76 procent.
Ik was even in een actieve bui en tikte de opdracht in op google.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe maar met bron graag. Klopt volgens mij geen hol van.
Jij denkt meer?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe maar met bron graag. Klopt volgens mij geen hol van.
Excuses ik bedoelde personen met een moslim achtergrond.quote:
Dat zijn de mensen die nog elke avond trouw de NPO aanzetten en daarom het idee kregen dat ze een genocide konden voorkomen door die paarse broek voor een rode (ook een klassieker die alleen Nederlandse Diederikken voor elkaar boksen) te verwisselen voor een dag. Zolang de NPO alleen nog een bescheiden horde op leeftijd kan mobiliseren om naast de beroepsdemonstranten en de loonlijst van Qatar/Iran te gaan staan maak ik me niet zo'n zorgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor een samenstelling en achtergrond de groep heeft, die rode lijn demonstraties van laatst zag ik toch vooral tante Mien met haar breiwerkje en haar man Diederik met zijn paarse Jazz-broek voorbij schuifelen.
Officieel hequote:Op maandag 23 juni 2025 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Excuses ik bedoelde personen met een moslim achtergrond.
Afkomstig uit landen met een islamitisch geloof.
klopt ook nietquote:Op maandag 23 juni 2025 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier raak zelfs ik een beetje treurig van.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die nog elke avond trouw de NPO aanzetten en daarom het idee kregen dat ze een genocide konden voorkomen door die paarse broek voor een rode (ook een klassieker die alleen Nederlandse Diederikken voor elkaar boksen) te verwisselen voor een dag. Zolang de NPO alleen nog een bescheiden horde op leeftijd kan mobiliseren om naast de beroepsdemonstranten en de loonlijst van Qatar/Iran te gaan staan maak ik me niet zo'n zorgen.
Een groot deel van de jongeren in de grote steden stemt Denk en zit met hun energieke, beïnvloedbare hoofdjes in de bubbel waar de Joden 11/9 nog altijd hebben gepleegd en waar alles een complot is tegen de islam. Daar maak ik me meer zorgen over, het gebrek aan daadkracht om de angel uit dat soort desinformatie en de invloed van de politieke islam te krijgen.
Laatst was dat interview met Sinan Çankaya die vertelde dat zijn moeder bang was naar aanleiding van wat er in Gaze gebeurt. "Dat willen ze dus met ons doen." was haar reactie. Dat is dus een keurige vrouw waarvan de kinderen netjes naar school zijn gegaan en geslaagd zijn, geen onderdrukte, klein en dom gehouden importechtgenote. En die dacht dat oprecht, dat "ze" een genocide op moslims wilden plegen. Dan wil ik niet weten wat er in de koppies omgaat van die kansloze snertjong op straat.
Speren. Het meest gebruikte wapen. Eventueel combineren met een schild, alhoewel je dan een stalen schild moet hebben en kogels onder een grote hoek moet laten afketsen. In grote aantallen zelfs effectief tegen moderne infanterie. Niet zo heel praktisch tegen gepantserde voertuigen of alles wat vliegt.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom mag je daar niet bang voor zijn? Iran en Rusland zijn momenteel extreem gevaarlijk omdat ze zo zwak zijn. Rusland ziet inmiddels ook wel dat ze tegen dat modernste spul van de VS geen schijn van kans hebben. Die zagen hun modernste luchtafweer in amper 48 uur volledig vernietigd in Iran door een paar F35s. Hun ultieme wraak en geldingsdrang kan nu zijn door hun nucleaire kennis of zelfs wapens te delen met Iran, waardoor Rusland opeens weer serieus genomen wordt en weer de grootmacht wordt die ze zo graag willen zijn, en Iran die al helemaal niets meer te verliezen heeft kan dan hun religieuze profetie laten uitkomen.
Iets met katten in het nauw..
Ze zijn op dit moment op hun gevaarlijkst vrees ik.
Ja joh, laten we de doelpalen even verschuiven en vervolgens appels en peren gaan vergelijken!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Interessant leesvoer: vanaf 3,5% van de bevolking is het voor een regering niet meer houdbaar.
Je zit weer gewoon wat te verzinnen dus. Want ook dat klopt simpelweg nietquote:Op maandag 23 juni 2025 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Problemenzoekmachine Netanyahoo weet dat iedere bom op Iran er eentje op zn eigen bevolking retour is.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:08 schreef Eagles89 het volgende:
Nog een klein lichtpuntje tussen al het pessimisme in:
[ x ]
Hebbie zeker op feesboek gelezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja jullie denken, hoe komt ie erbij.
Hele andere discussie.
Maar Nl heeft iets van 12,9milj autochtone inwoners. De rest komt vanuit werk en andere migratie. Daarvan komt 3 tot 3,5 milj uit een land, of van een ouder die uit dat land komt, met een islamitische achtergrond.
Helaas is dat niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |