De landen in de regio hebben de productie verhoogd om wapens te kopen en de olie-industrie in de VS onder druk te zetten?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]![]()
Had eerder een flinke prijsstijging verwacht
Too little too late, i supose![]()
Alleen diegene waarvan de uitzending erop zat.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Die nederlanders waren toch weggehaald las ik vanmorgen?
JD Vance zal ons wel weer komen vertellen hoe Europa achteruit kachelt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Benieuwd of Trump nog komt morgen.
Uiteraard, de grote oranje leider moet wel gepleast worden…quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja dat was alleen voor Trump natuurlijk.
Ja las het net iddquote:
quote:Er zijn nu nog ongeveer 75 Nederlandse militairen in Irak. Ze vervoeren en beveiligen in Irak onder meer NAVO-adviseurs en adviseren de Iraakse overheid.
De missie van deze Nederlandse militairen eindigt eind deze maand. Dan mogen ook de resterende Nederlandse militairen terug naar huis. De militairen zitten sinds januari in Irak: ze losten toen een groep andere Nederlandse militairen af.
Bom eropquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Nu al? Ik neem aan dat dit van iets anders is. Dat kan haast niet zo snel.
[ twitter ]
Pro Iran in Irakquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ohh dat zou wat zijn. NAVO-top startschot WW3.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Trump doet beroep op artikel 5 van de navo straks
Gaat hem niet worden, want dit voldoet niet aan de voorwaarden van artikel 5quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Trump doet beroep op artikel 5 van de navo straks
De Whatsapp groepen draaien weer overuren…quote:De Amerikaanse regering is op de hoogte, meldt Reuters. Het Witte Huis en het ministerie van Defensie volgen de ontwikkelingen in het Midden-Oosten op de voet, laat een regeringsmedewerker weten.
dit moet echt fake zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Met het bord op schoot zou Mart zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net rond lunchtijd, Trump is WOEST. Maar ja, spannend kijken met eten is ook lekker.
Dat lijkt mij dus ook, maar vond de video toch wel hilarisch.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Olga het volgende:
[..]
dit moet echt fake zijnpro iran in irak
Hoho hij eet alleen cheeseburgers.quote:
Trump krijgt morgen bij diner met Wimlex en Maxima geen gefrituurd eten en flipt hem dan en gaat helemaal los met zijn leger overal.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohh dat zou wat zijn. NAVO-top startschot WW3.
Truequote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, want dit voldoet niet aan de voorwaarden van artikel 5
Genoeg zullen er wel intrappen helaasquote:Op maandag 23 juni 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, maar vond de video toch wel hilarisch.
Je weet wat ze zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |