Formeel is Medvedev nog steeds de partijvoorzitter van Rusland en sinds 2020 is hij vice-voorzitter van Ruslands veiligheidsraad.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk tegen Putin dat die zijn personeel niet aankan en dat Medvedev “uit het raam moet vallen”
Benieuwd of Putin daar iets mee doet.
Omdat de satelliet beelden dat letterlijk laten zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Hoezo komt iedereen erbij dat die qatar basis leeg is
CENTCOM forward HQ zit daar, veel ander personeel, veel andere hardwarequote:Op maandag 23 juni 2025 18:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Omdat de satelliet beelden dat letterlijk laten zien.
ChatGPT, de betaalde versie, zegt ook:quote:Op maandag 23 juni 2025 16:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
ChatGPT zegt op basis van het CBS dat er in 2023 VERMOEDELIJK 1,2 tot 1,5 miljoen mensen in Nederland wonen die afkomstig zijn uit islamitische landen.
Je moet voor de grap eens opzoek wat de grootste groep allochtonen in Nederland is.
Satellietbeelden. Trump aanval was ook 'gelekt' door een bevriend land aka Rusland. Daarom konden ze al dat spul weghalen. Zit al lang in de molen dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Hoezo komt iedereen erbij dat die qatar basis leeg is
Afgesproken dus nee.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:21 schreef Haags het volgende:
Leuk als ze dat vanavond doen, heeft vast geen invloed op komst morgen Trump naar Nederland.
Ben bang je ondertitel met "Belg" een beetje overbodig is.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zag op sociale media dat iran de ambassade van de vs zou hebben gebombardeerd. Maar dut lijkt le heel erg fake.
Ik ben ondertussen die fake filmpjes op sociale media wel baat.
Ik denk meer dat ze een hele gecalculeerde en symbolische aanval gaan doen op een of meerdere VS bases, dat met grootspraak een beetje opkloppen, iets zeggen als “als de VS ons nog een keer durft aan te vallen zullen de gevolgen catastrofaal zijn bla bla” en het er dan bij laten…quote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef Momo het volgende:
Ze verwachten dus dat Iran maar om zich heen gaat slaan als een klein kind dat geen snoepje krijgt?
Ja heel erg belangrijk dit.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ben bang je ondertitel met "Belg" een beetje overbodig is.
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat gewoon een alibi aanval woorden. Paar raketjes op die lege Qatar basis. Paar gaten in de runway.
Iran die heel hard kan tweeten hoe hard ze de VS geneukt hebben in hun militaire poepertje. Paar AI filmpjes.
Trump die helemaal boos is, maar blij dat niemand gewond is omdat hij de beste is.
En dat was het.
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat gewoon een alibi aanval woorden. Paar raketjes op die lege Qatar basis. Paar gaten in de runway.
Iran die heel hard kan tweeten hoe hard ze de VS geneukt hebben in hun militaire poepertje. Paar AI filmpjes.
Trump die helemaal boos is, maar blij dat niemand gewond is omdat hij de beste is.
En dat was het.
Kan ik voor mij zien inderdaad, echte middelen hebben ze niet. En burgers doden in Qatar of UAE gaat ze ook duur staan.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze een hele gecalculeerde en symbolische aanval gaan doen op een of meerdere VS bases, dat met grootspraak een beetje opkloppen, iets zeggen als “als de VS ons nog een keer durft aan te vallen zullen de gevolgen catastrofaal zijn bla bla” en het er dan bij laten…
Hij was natuurlijk gewoon zetbaas van Poetin die zelf aan de touwtjes trok.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Formeel is Medvedev nog steeds de partijvoorzitter van Rusland en sinds 2020 is hij vice-voorzitter van Ruslands veiligheidsraad.
In die laatste functie twittert en praat hij al sinds de oorlog met Oekraïne over nucleaire dreiging vanuit Rusland en over een mogelijke 3e Wereldoorlog. Hij zit nog steeds op zijn post en is voor Poetin een prima bliksemafleider.
Ik denk dat Trump geen idee heeft wat Medvedev tegenwoordig doet. Hij noemt hem "Former President". Tsja.
Zoals ik al eerder zei....dit is een kleuter in het lichaam van een volwassene. Een regelrechte aanfluiting voor het ambt van president.quote:
Liegende politici, een fake news-oorlog die op het internet wordt gevoerd. Nu is er iets nieuws bijgekomen: zogenaamde 'content creators' uit New Delhi, Nairobi, Lagos en soortgelijke steden. Met behulp van AI maken ze filmpjes puur voor de clicks en uiteindelijk het geldquote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zag op sociale media dat iran de ambassade van de vs in tel aviv zou hebben gebombardeerd. Maar dut lijkt le heel erg fake.
Ik ben ondertussen die fake filmpjes op sociale media wel baat.
Alleen snap ik niet waarom ze voor Qatar kiezen (vermoedelijk). Zou een aanval op bases in bijv Irak niet veel makkelijker zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Kan ik voor mij zien inderdaad, echte middelen hebben ze niet. En burgers doden in Qatar of UAE gaat ze ook duur staan.
Die B35 heavy bomber van een paar dagen geleden was dan wel weer grappigquote:Op maandag 23 juni 2025 18:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Liegende politici, een fake news-oorlog die op het internet wordt gevoerd. Nu is er iets nieuws bijgekomen: zogenaamde 'content creators' uit New Delhi, Nairobi, Lagos en soortgelijke steden. Met behulp van AI maken ze filmpjes puur voor de clicks en uiteindelijk het geld
Hier is bijvoorbeeld het nieuwst aanwinst. Zie de pilot lekker chillen.![]()
[ afbeelding ]
Zei het al ja.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat we een lege stoel hebben bij het diner van WimLex morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |