abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218002340

13 juni 2025: "Operation Rising Lion"
• Vroege ochtend 03:00 lokale tijd: Israelische luchtmacht lanceert vijf golven luchtaanvallen op zo'n 100 doelen
• Doelen zijn o.a. nucleaire sites (Natanz, Teheran, Isfahan, Arak, Khorramabad) en militaire infrastructuur
• 200+ gevechtsvliegtuigen, 330+ precisiemunitie ingezet .
• Mossad-sabotage: installatie van dronebasis nabij Teheran, vernietigt luchtafweercapaciteiten

Doelwitten en slachtoffers
• Nucleaire infrastructuur zwaar getroffen: vooral in Natanz en andere verrijkingsfaciliteiten
• Doden onder hoge militairen & wetenschappers:
• IRGC-commandant Hossein Salami
• Stafchef Mohammad Bagheri
• Airforce-commandant Amir Ali Hajizadeh
• Diverse toponderzoekers (o.a. Fereydoun Abbasi, Mohammad Mehdi Tehranchi)

Burgerslachtoffers gemeld in Teheran en omliggende woonwijken, met ruim 70 doden en ongeveer 320 gewonden.

twitter

twitter

Een tijdlijn:

2005-2010
• Iran intensiveert uraniumverrijking; Isral en VS waarschuwen voor kernwapenontwikkeling.
• Hezbollah (Libanon, door Iran gesteund) herbewapent zich na de oorlog van 2006 met Isral.
• Isral voert cyberaanvallen uit op Iraanse nucleaire installaties (o.a. Stuxnet-virus, ontdekt rond 2010).

2011-2015
• Syrische burgeroorlog: Iran stuurt Revolutionaire Garde en Hezbollah-strijders om Assad te steunen.
• Isral begint reeks luchtaanvallen op wapenkonvooien en Iraanse bases in Syri.
• Iran sluit nucleair akkoord (JCPOA) met VS, EU, Rusland, China -> tijdelijk wat lucht.

2016-2020
• VS (Trump) trekt zich in 2018 eenzijdig terug uit JCPOA; spanningen laaien weer op.
• Iran hervat verrijking; Isral intensiveert gerichte moorden op Iraanse kernwetenschappers.
• Proxy-groeperingen zoals Hezbollah en pro-Iraanse milities in Irak en Jemen worden actiever tegen Isral en bondgenoten.

2021-nu
• Isral voert 'schaduwoorlog' verder op: sabotage van centrifugesites, explosies in militaire fabrieken.
• Toenemende drone-aanvallen vanuit Syri en Irak op Isralische doelen en bondgenoten.
• Pogingen tot nieuw nucleair akkoord mislukken; wederzijds wantrouwen verdiept zich.
pi_218002356
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:24 schreef koffiekoekjes het volgende: [..] militair ingrijpen = oorlog
Ja, oorlog.
quote:
Daarnaast die hele redenering kan 2 kanten op, Iran's proxies vallen Israel aan omdat ze continu met een genocide bezig zijn en Palestijnse gebieden innemen.
quote:
The Islamic Republic of Iran officially recognises Palestine as a state. Ali Khamenei, the Supreme Leader of Iran, rejects a two-state solution and implies that Palestine is inseparable, while Iran's former President Mahmoud Ahmadinejad called for a free referendum for the entire Palestinian population, including Arab citizens of Israel, to determine the type of government in the future Palestinian State,[1] while reiterating that establishment of a Palestinian State alongside Israel would "never mean an endorsement of the Israeli occupation".[2]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Palestine_relations En lees dit maar door: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Israel_relations

Irans positie is voor zo ver ik weet niet: “als Israel stopt met de Palestijnen aanvallen kunnen we vrienden zijn”, maar “de zionisten moeten van de kaart geveegd worden en alles moet worden teruggegeven aan de Palestijnen”. Denk jij wat anders? Heb je bronnen?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:33:49 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218002358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:31 schreef koffiekoekjes het volgende: [..] Ja die link zegt ook niks anders Tegen westers imperialisme, tegen Israel die alles inneemt
Je zei net wel wat anders. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:34:12 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_218002368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Bij een grote oorlog zal het niet bij proxies blijven, zeker niet als Iran er in slaagt er een religieuze oorlog van te maken ipv Israel/VS vs Iran.
Dat is gewoon een illusie. Niemand aldaar heeft enige sympathie voor iran.
&lt;signature here&gt;.
pi_218002383
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef oblo het volgende:

[..]
Ja, oorlog.
[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Palestine_relations En lees dit maar door: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Israel_relations

Irans positie is voor zo ver ik weet niet: “als Israel stopt met de Palestijnen aanvallen kunnen we vrienden zijn”, maar “de zionisten moeten van de kaart geveegd worden en alles moet worden teruggegeven aan de Palestijnen”. Denk jij wat anders? Heb je bronnen?
Waarom zou Iran stoppen bij het bereiken van een 2 staten oorlog als Israel zelf dat ook niet wil(de).

Dus Iran zou tevreden moeten zijn met 2 staten oplossing maar Israel mag lekker proberen alles en iedereen in Gaza, Westbank etc. dood te schieten?
pi_218002389
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Alle religieuze vriendjes van Iran doen al mee.
pi_218002390
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ze hoeven geen sympathie te hebben voor Iran als de haat voor VS/Israel groter is

Er zijn genoeg groeperingen in Oekrane die vechten aan de kant van Oekrane en die meer haat hebben tegen Rusland dan sympathie voor Oekrane
pi_218002414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:35 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Waarom zou Iran stoppen bij het bereiken van een 2 staten oorlog als Israel zelf dat ook niet wil(de).

Dus Iran zou tevreden moeten zijn met 2 staten oplossing maar Israel mag lekker proberen alles en iedereen in Gaza, Westbank etc. dood te schieten?
Geen idee waar je het over hebt nu.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:37:19 #9
131800 Tarado
cap de fusca
pi_218002431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Bij een grote oorlog zal het niet bij proxies blijven, zeker niet als Iran er in slaagt er een religieuze oorlog van te maken ipv Israel/VS vs Iran.
Ze staan redelijk alleen, denk niet dat ze veel landen mee krijgen in een oorlog tegen VS.
pi_218002440
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef oblo het volgende:

[..]
Iran positie is Israel moet van de kaart geveegd worden.

Israels positie is Palestijnen moeten van de kaart geveegd worden.

Als de n legitiem is, is de andere dat ook.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:37:49 #11
131800 Tarado
cap de fusca
pi_218002443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef oblo het volgende:

[..]
Dat heeft hij zelf niet eens
pi_218002461
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat heeft hij zelf niet eens
Jij kan denk ik beter bij het voetbal hangen. Misschien 2e plek vieren ofzo
pi_218002468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit is wel zo, de inschatting was denk ik geweest dat het volk van Iran de macht zou grijpen na de eerste mokerslagen tegen het regime (Rising Lion), het verder bombarderen van militaire doelen heeft eigenlijk totaal geen zin meer omdat ze daarbij onvermijdelijk ook burgers treffen, ze kunnen beter alles wat ze hebben op de nucleaire doelen afschieten, desnoods met behulp van de Amerikanen met hun veel zwaardere munitie.

Bovendien helpt het feit dat er Iraanse rakketen door het schild heenkomen niet mee, het IDF zal hierbij in actie moeten komen tegen de lanceerlocaties, kwestie van tijd alvorens deze naast ziekenhuizen en kindercrches komen te staan natuurlijk.
Dat is een totaal verkeerde inschatting geweest. Een regime wijzig je nooit door een land te bombarderen. Een bevolking gaat juist meer achter de regering staan. Zelfs de Japanse keizer bleef in 1945 op de troon.

Isral raakt straks door zijn munitie heen. Als de VS nu verder gaat ingrijpen, dan is Trump alle geloofwaardigheid kwijt. Als Trump een te zware bom gaat gooien op Iran, dan is uiteindelijk Oekrane de klos. De Russen hoeven zich dan ook niet meer in te houden met nucleaire wapens.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:40:06 #14
131800 Tarado
cap de fusca
pi_218002475
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Jij kan denk ik beter bij het voetbal hangen. Misschien 2e plek vieren ofzo
Wel beter dan die shit van jou hier lezen inderdaad, maar het blijft wel bullshit.
pi_218002488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:39 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat is een totaal verkeerde inschatting geweest. Een regime wijzig je nooit door een land te bombarderen. Een bevolking gaat juist meer achter de regering staan. Zelfs de Japanse keizer bleef in 1945 op de troon.

Isral raakt straks door zijn munitie heen. Als de VS nu verder gaat ingrijpen, dan is Trump alle geloofwaardigheid kwijt. Als Trump een te zware bom gaat gooien op Iran, dan is uiteindelijk Oekrane de klos. De Russen hoeven zich dan ook niet meer in te houden met nucleaire wapens.
Daarnaast zal een oorlog met Iran waarschijnlijk ook iets triggeren bij China wat betreft Taiwan. Als dan de chipindustrie ook op z'n gat ligt kunnen we een leuke komende 10 jaar tegemoet gaan.
pi_218002494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel beter dan die shit van jou hier lezen inderdaad, maar het blijft wel bullshit.
Adios vriend :W Ga jij je maar bezig houden met de opstelling ofzo
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:41:43 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218002497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:40 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Daarnaast zal een oorlog met Iran waarschijnlijk ook iets triggeren bij China wat betreft Taiwan. Als dan de chipindustrie ook op z'n gat ligt kunnen we een leuke komende 10 jaar tegemoet gaan.
Eerst maar eens deze zomer zonder kleerscheuren doorkomen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218002502
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef oblo het volgende:

[..]
Ja, oorlog.
[..]
[..]

Maar dat is toch niet anti-joods. Joods zijn is toch niet hetzelfde als zionist zijn?
Voor je me beschuldigt van liegen, hij zegt toch specifiek zionisme en niet jodendom. Volgens mij is zionisme een giftige ideologie geen godsdienst?
Op zich is het toch vergelijkbaar met hoe Netanyahu in Gaza, Hamas wil uitroeien. Van die uitspraak zou ik ook niet gelijk maken dat Netanyahu dan al zegt dat alle Palstijnen doodmoeten. Want Hamas uitroeien of de Palestijnenen uitroeien is nogal een verschil. Ik denk op dezelfde manier als zionisme willen uitroeien of joden willen uitroeien best een verschil is.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:42:40 #19
131800 Tarado
cap de fusca
pi_218002506
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Adios vriend :W Ga jij je maar bezig houden met de opstelling ofzo
Ook daar heb ik meer verstand van.
pi_218002509
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Eerst maar eens deze zomer zonder kleerscheuren doorkomen.
Banden tussen Turkije en Armeni is trouwens wel aan de beterende hand, dat is wel een win, de rest gaat naar de klote.

Toch nog ergens een stuk positiviteit
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:44:27 #21
38496 Perrin
pi_218002518
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:42 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Banden tussen Turkije en Armeni is trouwens wel aan de beterende hand, dat is wel een win, de rest gaat naar de klote.

Toch nog ergens een stuk positiviteit
Ja Turkije zit daar lekker terwijl iedereen om hen heen elkaar in de haren vliegt.
pi_218002524
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Iran positie is Israel moet van de kaart geveegd worden.

Israels positie is Palestijnen moeten van de kaart geveegd worden.

Als de n legitiem is, is de andere dat ook.
Beiden vind ik niet legitiem. Zou wat zijn. Kunnen we dan ook zeggen dat het legitiem is als Gaza van de kaart geveegd moet worden omdat de machthebbers daar Israel van de kaart willen vegen?
pi_218002527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja Turkije zit daar lekker terwijl iedereen om hen heen elkaar in de haren vliegt.
Misschien hopen de Koerden ook op een kansje.
pi_218002530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:39 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Had makkelijk zo kunnen lopen, zie de massale Iraanse opstanden in 2022, de verhalen van Iraanse vluchtelingen en het feit dat dit niet zomaar bombarderen was maar een chirurgisch bediende scalpel om de militaire machtshebbers en nucleaire wetenschappers uit te schakelen, de kapitale fout achteraf is dat ze het niet aangedurfd hebben om de klerikale macht ook rechtstreeks uit te schakelen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:46:28 #25
38496 Perrin
pi_218002533
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Die krijgen straks vast Noord-West Iran.
pi_218002537
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Grappig genoeg hebben die een paar weken geleden ook vrede gesloten met Turkije en heeft de PKK zichzelf opgeheven.

Turkije heeft redelijk wat 'wins' binnengehaald met Syri, Koerden, Armeni en nu toch een stukje Iran/Israel
pi_218002541
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die krijgen straks vast Noord-West Iran.
Ik gok dat Azerbaijan ook aast op die hoek
pi_218002542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Had makkelijk zo kunnen lopen, zie de massale Iraanse opstanden in 2022, de verhalen van Iraanse vluchtelingen en het feit dat dit niet zomaar bombarderen was maar een chirurgisch bediende scalpel om de militaire machtshebbers en nucleaire wetenschappers uit te schakelen, de kapitale fout achteraf is dat ze het niet aangedurfd hebben om de klerikale macht ook rechtstreeks uit te schakelen.
Tuurlijk Priesters bombarderen doet het goed in een land dat een theocratie is. Dat is echt de manier hoe ze positiever over Israel gaan denken :')
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:47:57 #29
38496 Perrin
pi_218002544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:47 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Grappig genoeg hebben die een paar weken geleden ook vrede gesloten met Turkije en heeft de PKK zichzelf opgeheven.

Turkije heeft redelijk wat 'wins' binnengehaald met Syri, Koerden, Armeni en nu toch een stukje Iran/Israel
Iedereen wil de Turken te vriend houden. VS, EU, Isral, Rusland. Geen slechte positie om in te zitten.
pi_218002545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet anti-joods. Joods zijn is toch niet hetzelfde als zionist zijn?
Voor je me beschuldigt van liegen, hij zegt toch specifiek zionisme en niet jodendom. Volgens mij is zionisme een giftige ideologie geen godsdienst?
Op zich is het toch vergelijkbaar met hoe Netanyahu in Gaza, Hamas wil uitroeien. Van die uitspraak zou ik ook niet gelijk maken dat Netanyahu dan al zegt dat alle Palstijnen doodmoeten. Want Hamas uitroeien of de Palestijnenen uitroeien is nogal een verschil. Ik denk op dezelfde manier als zionisme willen uitroeien of joden willen uitroeien best een verschil is.
Volgens mij quote je een verkeerde user want ik heb je nooit beschuldigd van antisemitisme en ik heb nooit gezegd dat Iran het NIET heeft over zionisme. Sowieso is dat een hele andere discussie, ik denk in ieder geval dat de lijn tussen zionisten en joden in de ogen van het Iraans regime redelijk vaag is.
pi_218002552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:45 schreef oblo het volgende:

[..]
Beiden vind ik niet legitiem. Zou wat zijn. Kunnen we dan ook zeggen dat het legitiem is als Gaza van de kaart geveegd moet worden omdat de machthebbers daar Israel van de kaart willen vegen?
Jij hoeft het niet legitiem te vinden, de landen zelf vinden het wel legitiem.

Daarom is de n niet beter dan de ander.
pi_218002554
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk Priesters bombarderen doet het goed in een land dat een theocratie is. Dat is echt de manier hoe ze positiever over Israel gaan denken :')
Ik zal ze anders noemen dan zodat ook jij het misschien begrijpt, ook al heb ik die hoop al opgegeven, Godsdienstwaanzinnige massamoordenaars in een soepjurk.
pi_218002583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Godsdienstwaanzinnige massamoordenaars in een soepjurk.
Je zal specifieker moeten zijn qua godsdienstwaanzinnige massamoordenaars in een soepjurk.

Er zijn namelijk een hoop groepen die deze omschrijving matchen
pi_218002590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Jij hoeft het niet legitiem te vinden, de landen zelf vinden het wel legitiem.

Daarom is de n niet beter dan de ander.
Geen idee welk punt je probeert te maken, sorry.
pi_218002596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:51 schreef oblo het volgende:

[..]
Geen idee welk punt je probeert te maken, sorry.
Dan moet je maar je posts teruglezen of terug naar groep 8
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:52:50 #36
438527 MissButterflyy
pi_218002597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
Iedereen wil de Turken te vriend houden. VS, EU, Isral, Rusland. Geen slechte positie om in te zitten.
Het is ook belangrijk dat het in Turkije rustig blijft.
pi_218002604
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
In Turkije is het momenteel vooral intern onrustig tussen de grootste oppositie partij en de partij van Erdogan.

Maar verkiezingen zijn pas over 2-3 jaar, tot die tijd blijft het wel rustig gok ik
pi_218002611
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Erdogan zijn droom is alle Turken onder een non-seculiere vlag (vandaar de herbestemming van de Hagia Sophia als moskee in plaats van museum), met als extraatje de dominante macht in de Oostelijke Middellandse Zee zijn, vandaar dat je jezelf in Libi ook wel kunt redden met wat woordjes Turks.
pi_218002617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:52 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dan moet je maar je posts teruglezen of terug naar groep 8
Als je jezelf niet wil verduidelijken dan laat ik het hier maar bij. Kan aan mij leggen hoor, maar dit is mij te vaag.

Terug on-topic:
quote:
B-2 stealth bombers appear to move towards Guam hours before Trump expected at White House
https://www.foxnews.com/l(...)onflict-june-21-2025
pi_218002618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:48 schreef oblo het volgende:

[..]
Volgens mij quote je een verkeerde user want ik heb je nooit beschuldigd van antisemitisme en ik heb nooit gezegd dat Iran het NIET heeft over zionisme. Sowieso is dat een hele andere discussie, ik denk in ieder geval dat de lijn tussen zionisten en joden in de ogen van het Iraans regime redelijk vaag is.
Nee ik quote niet de verkeerde. Ik was gewoon benieuwd wat je daarover denkt. Het lijkt me zeer relevant voor hoe hoog we de dreiging voor Israel moeten inschatten.
Ja dat snap ik wel een beetje vanuit wat we in Gaza zien. Als Israel al geen lijn trekt tussen Hamas en Palestijn. Dan is het misschien naief van mij om te denken dat Iran wel een lijn zou zien tussen zionist en jood.
pi_218002639
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee ik quote niet de verkeerde. Ik was gewoon benieuwd wat je daarover denkt. Het lijkt me zeer relevant voor hoe hoog we de dreiging voor Israel moeten inschatten.
Ja dat snap ik wel een beetje vanuit wat we in Gaza zien. Als Israel al geen lijn trekt tussen Hamas en Palestijn. Dan is het misschien naief van mij om te denken dat Iran wel een lijn zou zien tussen zionist en jood.
Alstu, https://en.m.wikipedia.or(...)el_in_Iranian_policy
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:00:55 #42
38496 Perrin
pi_218002647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Erdogan zijn droom is alle Turken onder een non-seculiere vlag (vandaar de herbestemming van de Hagia Sophia als moskee in plaats van museum), met als extraatje de dominante macht in de Oostelijke Middellandse Zee zijn, vandaar dat je jezelf in Libi ook wel kunt redden met wat woordjes Turks.
Stukje Ottomanie.
pi_218002688
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Stukje Ottomanie.
Nou ja groot Turkije stopt in de ogen van Erdogan in oostelijke richting een stukje voorbij de stad rmqi, met een beetje pech kan Steve hier ook nog eens live verslag van gaan doen.
pi_218002726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:33 schreef Perrin het volgende:
Wat heeft deze discussie met de Isral-Iran oorlog te maken?
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit topic glijdt af in bijna alleen maar saaie, uitgekauwde discussies die al op talloze plekken zijn gevoerd op fok.
Ik lees liever het laatste nieuws. Niet wat user X of Y voor de zoveelste keer beweerd.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:05 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ja maar @:ali_boo slaapt nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hebt wel gelijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, die gast houdt het wel allemaal bij als hij hier is! :)
Weet je wat het is? Op deze manier is het voor mij ook heel weinig aan. Via een kleine omweg zal ik proberen mijn punt te maken.

Een van de sterke punten van Steve Loonker is, dat hij het nieuws zo objectief mogelijk brengt. Zonder al te veel eigen inbreng. Hij presenteert de feiten zoals ze zijn en geeft de ruimte aan zijn users om tot hun eigen conclusie te komen.

Ondanks dat ik issues heb met beide kanten, heb ik voor een soortgelijke aanpak gekozen. Niet alleen heb ik heel veel tijd en energie gestoken om de mensen hier zo goed mogelijk te informeren. Maar om dit op zo'n manier te doen zonder een duidelijke voorkeur te tonen voor partij A of B. Een oprechte poging om zo neutraal mogelijk te blijven. Hoe de mensen vervolgens de informatie verwerken moeten ze allemaal zelf weten.

Waar ik niet op dit te wachten is dat deze reeks tot een circlejerk getransformeerd word. Zelfs wanneer ik nieuwe info post, worden deze berichten ondergesneeuwd omdat men dezelfde uitgekauwde 'discussies' moet voeren, die ik al enkele honderden keren heb gehoord. En waar werkelijk geen hond op zit te wachten.

Mochten er bommen vallen dan zal ik er uiteraard bij zijn. Tot die tijd zal ik het topic van een afstand volgen :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218002728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ah oke dan begreep ik het verkeerd. Als Iran het heeft over de vernietiging van Iran dan is er een existentile dreiging voor de meerderheid van dr Israelis en vooral de Isralische joden, volgens Khamenei zelf:

https://x.com/khamenei_ir/status/531366667377717248
Kijk vooral naar punt 4.

Volgens Khamenei zou het dus legitiem zijn als de Palestijnen in een referendum zouden kiezen om “non-Palestinian emigrants” AKA 99% van de Isralische joden etnisch te zuiveren.

Dat lijkt mij volgens alle definities een existentile dreiging voor de joden in Israel.
pi_218002746
Klopt het nou dat er een aanval is geweest op de bunker van de Ayatollah?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218002749
pi_218002765
De B2's zijn onderweg las ik :9
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:17:49 #50
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218002812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:12 schreef Haags het volgende:
Onderweg naar Guam ja, perfecte uitvalsbasis voor een strike tegen Fordor.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:18:07 #51
38496 Perrin
pi_218002816
En blijkbaar nogal aan de zware kant..

twitter
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:19:32 #52
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218002831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:11 schreef oblo het volgende:
[ afbeelding ]
Het advies om Joden niet de zee in te gooien :D

Verder wel punten waar denk ik de meeste mensen (hier) achter zullen staan die tegen GeNoCiDe zijn. Wel nog een tip voor een nieuwe naam: Paliran.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218002834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Onderweg naar Guam ja, perfecte uitvalsbasis voor een strike tegen Fordor.
Ik kreeg het weerbericht van Teheran al in de vriendenapp. Vandaag tot en met zondag prima weer daar, maandag 1400 graden en een vreemde wolk boven Teheran.
pi_218002846
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:12 schreef Haags het volgende:
En nog heeeeel veel meer duur spul. We gaan binnenkort weer flink wat van het modernste wapentuig in actie zien dat kan toch echt niet meer anders.

Ik hoop voor een korte en succesvolle operatie. Regime change is veel te risicovol, maar alle wapen depots, nucleaire faciliteiten, en al het andere militaire materieel zoals tanks etc helemaal kapot bombarderen lijkt me een uitstekende beslissing.
Dan heeft het volk een eerlijke kans tot een opstand, en heeft het westen de komende tig jaar niets meer te vrezen van de dreiging uit Iran.
pi_218002868
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:18 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Zouden ze doorvliegen naar Diego Garcia, zoveel parkeerplek was daar laatst niet meer?
pi_218002943
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef oblo het volgende:

[..]
Ah oke dan begreep ik het verkeerd. Als Iran het heeft over de vernietiging van Iran dan is er een existentile dreiging voor de meerderheid van dr Israelis en vooral de Isralische joden, volgens Khamenei zelf:
[ afbeelding ]
https://x.com/khamenei_ir/status/531366667377717248
Kijk vooral naar punt 4.

Volgens Khamenei zou het dus legitiem zijn als de Palestijnen in een referendum zouden kiezen om “non-Palestinian emigrants” AKA 99% van de Isralische joden etnisch te zuiveren.

Dat lijkt mij volgens alle definities een existentile dreiging voor de joden in Israel.
Lijkt me een slecht plan inderdaad, etnisch zuiveren is idioot. Dat is wat ik Israel ook heel kwalijk neem dat ze voornemens zijn een vergelijkbaar plan uit te voeren. Dat Iraanse plan is dus onacceptabel daarover kunnen we het eens zijn.

Maar het toont ook wel de dubbele standaard . Als Israel etnisch zuivert in Gaza, is het okay. Neemt Iran het voor is het een existentiele dreiging voor heel Israel. Wat dat betreft is het ook aan Israel om de Palestijnen hun staat te geven, dat zou deze relaties waarschijnlijk flink verbeteren. Dan hoeft Israel ook minder bang te zijn voor Iran. Op die manier zou een atoomwapen voor Iran ook juist een goed idee zijn dan hoef Iran minder bang te zijn voor Israel. Misschien voelt Israel zich dan ook meer genoodzaakt een oplossing te zoeken met de Palestijnen. Kan een goede stok achter de deur zijn voor het vredesproces.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:32:11 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218002950
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218002988
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:19 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik kreeg het weerbericht van Teheran al in de vriendenapp. Vandaag tot en met zondag prima weer daar, maandag 1400 graden en een vreemde wolk boven Teheran.
Moeten ze vast de verkeerde afslag hebben genomen. :D
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:40:22 #59
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218003002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zouden ze doorvliegen naar Diego Garcia, zoveel parkeerplek was daar laatst niet meer?
Blijven gewoon op Guam waarschijnlijk. Druk zetten op alle speelborden tegelijk.

The cluster of deployments is certainly about Iran, but it is also about proving the United States can surge credible combat power in one hotspot without dropping the ball elsewhere. In the Pentagon’s lexicon, that is integrated deterrence: one set of moves, multiple audiences, Tehran, Beijing, Moscow, regional partners, and domestic critics, each receiving its own tailored signal. (militarytimes.com) (stripes.com)

Kortom: n posture-move, vijf boodschappen. Het gaat dus niet enkel om Teheran onder druk zetten, maar om het tegelijkertijd "managen" van hele strategische speelveld.

United States Armed Forces = Always Ready to Blow Up the Sunshine + Any Time + Any Place ;)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_218003004
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lijkt me een slecht plan inderdaad, etnisch zuiveren is idioot. Dat is wat ik Israel ook heel kwalijk neem dat ze voornemens zijn een vergelijkbaar plan uit te voeren. Dat Iraanse plan is dus onacceptabel daarover kunnen we het eens zijn.

Maar het toont ook wel de dubbele standaard . Als Israel etnisch zuivert in Gaza, is het okay. Neemt Iran het voor is het een existentiele dreiging voor heel Israel. Wat dat betreft is het ook aan Israel om de Palestijnen hun staat te geven, dat zou deze relaties waarschijnlijk flink verbeteren.
De plannen die voorgesteld zijn om Gaza etnisch te zuiveren door Israelische ministers, Bibi en Trump zijn zeker niet OK. Een Palestijnse staat lijkt mij ook een rechtvaardige en verstandige oplossing.

Daarnaast ontken ik ook niet dat na 7 oktober de Gazanen een existentile dreiging ervaren.
quote:
Dan hoeft Israel ook minder bang te zijn voor Iran. Op die manier zou een atoomwapen voor Iran ook juist een goed idee zijn dan hoef Iran minder bang te zijn voor Israel. Misschien voelt Israel zich dan ook meer genoodzaakt een oplossing te zoeken met de Palestijnen. Kan een goede stok achter de deur zijn voor het vredesproces.
Iran is categorisch tegen een tweestatenoplossing, want Iran accepteert het bestaan van Israel in principle niet, ook niet naast een Palestijnse staat. Dus de dreiging vanuit Iran zal altijd blijven bestaat, behalve als ze zelf met een verandering in hun beleid komen. Daarom bereik je met vrijspel geven voor nucleaire wapens aan Iran niks mbt vrede tussen Israel en de Palestijnen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:41:35 #61
24533 ACT-F
pi_218003008
pi_218003026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:40 schreef Hallulama het volgende:

[..]
Blijven gewoon op Guam waarschijnlijk. Druk zetten op alle speelborden tegelijk.

The cluster of deployments is certainly about Iran, but it is also about proving the United States can surge credible combat power in one hotspot without dropping the ball elsewhere. In the Pentagon’s lexicon, that is integrated deterrence: one set of moves, multiple audiences, Tehran, Beijing, Moscow, regional partners, and domestic critics, each receiving its own tailored signal. (militarytimes.com) (stripes.com)

Kortom: n posture-move, vijf boodschappen. Het gaat dus niet enkel om Teheran onder druk zetten, maar om het tegelijkertijd "managen" van hele strategische speelveld.

United States Armed Forces = Always Ready to Blow Up the Sunshine + Any Time + Any Place ;)
Tijdelijk het plekje van de hoogbejaarde USS Nimitz innemen dus.
pi_218003046

De commandant van de Weapons Transfer Unit (190) van de Quds-troepen van de Revolutionaire Garde, Behanam Shahriari, is door de IAF gedood

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218003065
quote:
Dat zijn toeristen die terug naar huis willen. En Israelis die terug naar Israel willen. Je drie filmpjes tonen verschillende beelden met misleidende titels.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:50:50 #65
438527 MissButterflyy
pi_218003089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:46 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

De commandant van de Weapons Transfer Unit (190) van de Quds-troepen van de Revolutionaire Garde, Behanam Shahriari, is door de IAF gedood

[ afbeelding ]
Zijn dat nou twee foto’s van dezelfde man?
pi_218003122
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zijn dat nou twee foto’s van dezelfde man?
Nee, tweede is behnam shahriyari
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:54:32 #67
24533 ACT-F
pi_218003127
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:48 schreef oblo het volgende:

[..]
Dat zijn toeristen die terug naar huis willen. En Israelis die terug naar Israel willen. Je drie filmpjes tonen verschillende beelden met misleidende titels.
Ik zou op dit moment niet zo graag naar Tel Aviv gaan dus zo gek is het niet dat er naast toeristen ook inwoners zijn die een veiligere plek opzoeken nu de spanning hoog oploopt.
pi_218003134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:46 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.
pi_218003138
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Weet je wat het is? Op deze manier is het voor mij ook heel weinig aan. Via een kleine omweg zal ik proberen mijn punt te maken.

Een van de sterke punten van Steve Loonker is, dat hij het nieuws zo objectief mogelijk brengt. Zonder al te veel eigen inbreng. Hij presenteert de feiten zoals ze zijn en geeft de ruimte aan zijn users om tot hun eigen conclusie te komen.

Ondanks dat ik issues heb met beide kanten, heb ik voor een soortgelijke aanpak gekozen. Niet alleen heb ik heel veel tijd en energie gestoken om de mensen hier zo goed mogelijk te informeren. Maar om dit op zo'n manier te doen zonder een duidelijke voorkeur te tonen voor partij A of B. Een oprechte poging om zo neutraal mogelijk te blijven. Hoe de mensen vervolgens de informatie verwerken moeten ze allemaal zelf weten.

Waar ik niet op dit te wachten is dat deze reeks tot een circlejerk getransformeerd word. Zelfs wanneer ik nieuwe info post, worden deze berichten ondergesneeuwd omdat men dezelfde uitgekauwde 'discussies' moet voeren, die ik al enkele honderden keren heb gehoord. En waar werkelijk geen hond op zit te wachten.

Mochten er bommen vallen dan zal ik er uiteraard bij zijn. Tot die tijd zal ik het topic van een afstand volgen :W
Je hebt helemaal gelijk, en sorry voor mijn aandeel daarin.

Mijn aandeel daarin komt voort uit het feit dat we gezworen hebben nooit meer de ogen te zullen sluiten voor antisemitisme. Niet voor niets dat dit bij wet verboden is.

Nu herinner ik mij nog goed dat ik op het voortgezet onderwijs leerde dat een van de eerste tekenen dat antisemitisme weer voeten in aarde krijgt, is dat het uit een totaal onverwachte hoek komt. En, -helaas- in dit topic-, blijkt nu dus dat het tegen je verwachtingen in bijvoorbeeld zomaar je Nederlandse buurjongen kan zijn.

De hele staat Israel bestempelen als terreurorganisatie en alle onschuldige burgers in Israel bestempelen als onderdeel van een terreurorganisatie zijn uitspraken die cht gevaarlijk zijn. Geesteszieke gevaarlijke uitspraken waar ons land op termijn aan onderdoor gaat.

Door de basis van deze generalisaties, antisemitisme, zijn de Nazi’s groot geworden, met miljoenen verloren mensenlevens als gevolg. Ook dr begon het klein, wat uitgroeide tot dergelijke uitspraken hierboven. Als je in Nederland woont is dit onlosmakelijk onderdeel van onze geschiedenis, dus ook van ons als burger en dit besef mag ook nooit ondergesneeuwd raken.

Dus ik kan daar niet omheen kijken. Iedereen mag zijn of haar mening hebben, maar van antisemitisme mag niet weggekeken worden. Nooit.

Sorry als ik daarmee medeverantwoordelijk ben voor jou verlies aan plezier in dit topic. Ik begrijp goed dat je dat vind, maar ik doe dat niet met die intentie.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 21-06-2025 16:01:23 ]
pi_218003148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:53 schreef oblo het volgende:

[..]
Nee, tweede is behnam shahriyari
Haring Arie, de bekende visboer uit Ramallah.
pi_218003161
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik zou op dit moment niet zo graag naar Tel Aviv gaan dus zo gek is het niet dat er naast toeristen ook inwoners zijn die een veiligere plek opzoeken nu de spanning hoog oploopt.
De titels kloppen gewoon niet met de beelden. Want die rijen die je ziet zijn toeristen die terug naar huis gaan en Israelis die terug naar Israel gaan. Dat er hier een daar een aantal Israelis tussen zitten die vluchten uit Israel is natuurlijk wel zo.
pi_218003166
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als dit klopt vliegen ze meteen door naar hun doelwit:
twitter
pi_218003201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als dit klopt vliegen ze meteen door naar hun doelwit:
[ x ]
In totaal zestien van die GBU-57 bommen aan boord dus, dat gaat een flink vuurwerk worden boven Fordow dus.
pi_218003222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In totaal zestien van die GBU-57 bommen aan boord dus, dat gaat een flink vuurwerk worden boven Fordow dus.
Hoe laat begint de show? 🍿
pi_218003226
Die USS Carl Vinson is al behoorlijk lang op zijn missie, vanaf 18 november vorig jaar zelfs, hopelijk werken alle toiletten en de airco aan boord nog.
pi_218003236
Zolang dat kutgeloof met die kutoorlogen in het midden oosten blijven is het nog best.
Als de hele wereld hierdoor (icm met andere oorlogen) in een nieuwe wereld oorlog komen dan ben ik het daar niet mee eens.
Slecht voor de handel.
Vakman pur sang
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:09:38 #77
24533 ACT-F
pi_218003241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:59 schreef oblo het volgende:

[..]
De titels kloppen gewoon niet met de beelden. Want die rijen die je ziet zijn toeristen die terug naar huis gaan en Israelis die terug naar Israel gaan. Dat er hier een daar een aantal Israelis tussen zitten die vluchten uit Israel is natuurlijk wel zo.
De term 'toeristen' is inderdaad misplaatst. Derdelanders die er wonen en werken zou een betere omschrijving zijn. GL is ook van de partij :')

twitter
pi_218003244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je kunt niet zeggen dat ze half te werk gaan…
16 keer de zwaarste niet nucleaire bom op aarde op je dak krijgen, ben benieuwd wat voor klappers dat gaan worden zeg. Of misschien pakken ze die andere faciliteit ook meteen mee, in Tardiz ofzo uit mijn hoofd. 8 op elke faciliteit is al van een categorie dat sinds 1945 in een oorlog in elk geval al niet meer op 1 dag op aarde ontploft is en lijkt me toch wel een volledige zekerheid op vernietiging hebben.
pi_218003247
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Zolang dat kutgeloof met die kutoorlogen in het midden oosten blijven is het nog best.
Als de hele wereld hierdoor (icm met andere oorlogen) in een nieuwe wereld oorlog komen dan ben ik het daar niet mee eens.
Slecht voor de handel.
Het is al 1400 jaar ellende met dat kutgeloof.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:12:35 #80
24533 ACT-F
pi_218003264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het grootste probleem is de radicale invulling van het geloof door niet al te gesofisticeerd volk en niet zozeer het geloof zelf. Het gewone volk zie je niet in de media.
pi_218003281
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Het grootste probleem is de radicale invulling van het geloof door niet al te gesofisticeerd volk en niet zozeer het geloof zelf. Het gewone volk zie je niet in de media.
Bij de islam is dat toch wel anders. Het is meer een ideologie gebaseerd op militante heerszucht.
Overal ter wereld is hetzelfde patroon te zien; daar waar de islam verschijnt wordt moord en doodslag geoogst.
pi_218003293
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:14 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Bij de islam is dat toch wel anders. Het is meer een ideologie gebaseerd op militante heerszucht.
Overal ter wereld is hetzelfde patroon te zien; daar waar de islam verschijnt wordt moord en doodslag geoogst.
Zoek het aantal Christenen in moslimlanden in de Levant in 1900 eens op, doe daarna hetzelfde voor 2025 en je snapt een beetje wat er gaande is.
pi_218003295
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je kunt niet zeggen dat ze half te werk gaan…
16 keer de zwaarste niet nucleaire bom op aarde op je dak krijgen, ben benieuwd wat voor klappers dat gaan worden zeg. Of misschien pakken ze die andere faciliteit ook meteen mee, in Tardiz ofzo uit mijn hoofd. 8 op elke faciliteit is al van een categorie dat sinds 1945 in een oorlog in elk geval al niet meer op 1 dag op aarde ontploft is en lijkt me toch wel een volledige zekerheid op vernietiging hebben.
Hoe diep zit dat Fordow onder de grond?
pi_218003301
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De term 'toeristen' is inderdaad misplaatst. Derdelanders die er wonen en werken zou een betere omschrijving zijn.
Nee dit klopt niet gast.

Je tweets gebruiken beelden van twee verschillende situaties:

1. Israelis die terugkeren naar Israel: https://apnews.com/articl(...)7874d140aeaf0e4c69c5

2. Toeristen die Israel ontvluchten https://www.timesofisrael(...)und-cruise-ship/amp/
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:17:47 #85
38496 Perrin
pi_218003304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
100 meter ofzo
pi_218003311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
100 meter ofzo
Dan is volledige vernietiging een utopie lijkt me.

Wellicht dat instorting ook wel afdoende zal zijn.
pi_218003315
quote:

Er zijn ook genoeg voorbeelden te verzinnen waar dit niet het geval is. Het is te makkelijk om elke moslim op die manier over 1 kan te scheren vind ik.
pi_218003316
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
100 meter ofzo
Ik lees net naar schatting een halve kilometer, voor waardevolle gevoelige nucleaire apparatuur dan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 16:20:37 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_218003327
quote:

[..]
Al wel meer dan 2000 jaar ellende met kutgeloven in het algemeen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218003352
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb geen last van het jodendom en het christendom maar wel van de islam dat steeds meer van de publieke ruimte claimt, met al het terreur en geweld tegen degene die daar niet van gediend zijn.
pi_218003353
quote:

[..]
Voor die tijd hadden we polythesme en vereerden we de natuur en beeldjes van dikke vrouwen, dat gaf toch minder ellende lijkt het wel.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:23:25 #92
24533 ACT-F
pi_218003359
quote:

[..]
Ik denk dat je mening vooral gebaseerd is op wat je in de media leest en niet op basis van persoonlijke ervaring.
pi_218003361
quote:

[..]
Klopt, maar een van die geloven hebben we van ons af kunnen schudden. Nu die andere nog.
pi_218003368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Voor die tijd hadden we polythesme en vereerden we de natuur en beeldjes van dikke vrouwen, dat gaf toch minder ellende lijkt het wel.
Ik mis de dagen van de verering van Thor en Odin, lekker Mede drinken uit de schedels van je overwonnen vijanden.
pi_218003373
quote:

[..]
Waren wel toleranter tegenover elkaar. Zaten echter ook weer nadelen aan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 16:26:15 #96
284411 crew  heywoodu
pi_218003376
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik heb geen last van het jodendom en het christendom maar wel van de islam dat steeds meer van de publieke ruimte claimt, met al het terreur en geweld tegen degene die daar niet van gediend zijn.
Jij niet, de vele slachtoffers van uitbreidingsoorlogen enzo door de eeuwen heen wel, lijkt me (net als bij de islam natuurlijk, het is niet zo dat de islam veel gestart is en de christenen/joden/voorgangers niet) :D

Het is historisch gezien gewoon allemaal doffe ellende.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_218003380
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik mis de dagen van de verering van Thor en Odin, lekker Mede drinken uit de schedels van je overwonnen vijanden.
Beetje het hart van je levende tegenstanders eruit snijden, het verse bloed drinken en daarna het lijk van de trap van de Pyramide aftiefen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:28:03 #98
438527 MissButterflyy
pi_218003386
quote:

[..]
Ik denk niet dat het leven toen makkelijker, vredelievender of beter was toen. Allerlei stammen sloegen elkaar toen ook de koppen in.
De Romeinen waren ook niet bepaald vredestichters. En alle stammen in Europa voerden ook oorlogen met elkaar.

Bovendien, in India vereerd men ook duizenden goden, maar zou er toch liever niet wonen.
Ook daar heb je als vrouw vaak weinig te zeggen. Sowieso niet in de laagste kasten. Mannen en vrouwen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:28:12 #99
24533 ACT-F
pi_218003390
quote:

[..]
Maak er maar 100.000 jaar van toen de mensheid zich begon af te vragen waar ze vandaan kwamen en dingen begonnen te verzinnen om er een verklaring aan te geven.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:30:30 #100
438527 MissButterflyy
pi_218003408
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Maak er maar 100.000 jaar van toen de mensheid zich begon af te vragen waar ze vandaan kwamen en dingen begonnen te verzinnen om er een verklaring aan te geven.
En ook toen werd er al flink geruzied om voedsel, land, enz.
Wat denk ik de daadwerkelijke oorzaken zijn.

Een van de oorzaken van de kruistochten was ook overbevolking in Europa.
pi_218003424
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Saladin is wel een intrigerend figuur in de historie, een beetje de Oosterse variant van John Snow.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:32:59 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003428
quote:

[..]

De kruistochten waren een gevolg van islamitische agressie.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:34:35 #103
38496 Perrin
pi_218003441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
[..]
Ik lees net naar schatting een halve kilometer, voor waardevolle gevoelige nucleaire apparatuur dan.
Wie weet gaan ze Tom Cruise vragen om in te breken in Fordow met een 25 kiloton rugzak-nuke.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:35:41 #104
438527 MissButterflyy
pi_218003450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
De kruistochten waren een gevolg van islamitische agressie.
Wikipedia:

quote:
In de tiende eeuw was er een einde gekomen aan de invasies van Europa door Vikingen, Moren en Aziatische steppevolkeren. De hierop volgende stabiliteit zorgde vanaf de elfde eeuw voor een expansiebeweging. Venen en moerassen werden drooggelegd, bossen gerooid en grond werd ontgonnen. Door de groeiende bevolking ontstond een drang naar gebiedsuitbreiding. Met de militaire verovering van Zuid-Itali door de Normandirs vanaf 1029 begon een eeuwenlange kolonisatie, eerst rond de Middellandse Zee, onder andere door de repubbliche marinare, later ook in de rest van de wereld.[6]:242-243
Nu de dreiging van buitenaf was weggevallen, richtten de krijgers die aanvankelijk de Vikingen en andere binnenvallende volken bestreden hadden, zich tegen elkaar, tegen de kerk en tegen de lokale bevolking. Als reactie hierop ontstond vanuit de kerk de godsvredebeweging. Was dit aanvankelijk een oproep aan lokale heren, later werd dit ook een oproep aan christelijke staten om onderling geweld te stoppen. Paus Urbanus II gebruikte dit argument om de onderlinge strijd te staken en zich te richten op de gemeenschappelijke vijand van het geloof.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:36:01 #105
24533 ACT-F
pi_218003453
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:22 schreef RotatoR het volgende:

Je hebt vooral last van achtergesteld volk dat en masse richting beschaafde wereld trekt, want daar is het leven beter. Maar dat domme volk begrijpt niet dat dit juist het gevolg is van vrijheid. Jij hebt echt geen last van de beschaafde seculiere moslims. Overigens heb je ook in het Jodendom en Christendom radicale figuren die je liever niet aan de macht wilt. Dat zie je vooral terug op gemeentelijk niveau in de bijbelgordel waar het geloof boven de democratie staat. Het is maar dat ze afgeremd worden, anders....
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:36:06 #106
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218003454
Zo vet die B2's en met een zootje van die MOPjes aan boord. Druk zetten op Ali of meteen toeslaan?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_218003458
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie weet gaan ze Tom Cruise vragen om in te breken in Fordow met een 25 kiloton rugzak-nuke.
Zou met grote ogen kijken.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:37:37 #108
24533 ACT-F
pi_218003472
quote:

[..]

Geloof laat zich makkelijk misbruiken om macht uit te oefenen. Waarom doen we dit? Nou, zo staat het geschreven en voor de rest niet al te kritische vragen stellen :(
pi_218003489
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wikipedia:
[..]

Moet je eigenlijk de periode hiervoor nog even doorlezen denk ik, de invasies in Europa door de Moren.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:39:24 #110
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_218003495
De haat tegen Isral is bij PvdAgl groter dan het weerzin tegen het Iraanse regime en/of de compassie met het Iraanse volk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:40:15 #111
438527 MissButterflyy
pi_218003505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Moet je eigenlijk de periode hiervoor nog even doorlezen denk ik, de invasies in Europa door de Moren.
Die zijn niet tot west Europa gekomen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:40:47 #112
38496 Perrin
pi_218003507
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De haat tegen Isral is bij PvdAgl groter dan het weerzin tegen het Iraanse regime en/of de compassie met het Iraanse volk.
Ja het is een luguber schouwspel.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:44:36 #113
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_218003542
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tom Cruise vliegt gewoon zo’n tunnel in met een F14
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_218003562
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik doel meer op de verovering van Jerusalem tijdens het kalifaat van de Rashidun, het begin van de Arabische expansie vanuit het schiereiland, waardoor de voor Christenen heilige stad Jerusalem onder islamitisch bestuur kwam te staan.
pi_218003573
quote:

[..]
Maar dan nog een kleine opmerking, het Alhambra ligt er schitterend bij deze zomer.
pi_218003590
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Maar dan nog een kleine opmerking, het Alhambra ligt er schitterend bij deze zomer.
Vieze smerige hete kutplek is dat.
Vakman pur sang
pi_218003596
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
twitter

Ze roepen nog net geen heil hitler
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:50:44 #118
438527 MissButterflyy
pi_218003606
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zie Spanje als zuid Europa.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:50:50 #119
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218003611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:18 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Kisten gaan vrij leeg weg en er wordt standaard na take off bijgetankt.

Al die fantasie tweetjes met "ze hebben bommen bij" is onzin. En je kunt aan je likes en welle tweets je quote ook zien wie geen flauw idee heeft.

Reden is met bv B-2s dat mocht er iets mis gaan of een toestel "tech" gaan ze meteen terugkunnen zonder eerst lang fuel te moeten dumpen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:51:59 #120
438527 MissButterflyy
pi_218003621
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vieze smerige hete kutplek is dat.
Het zal er nu wel te warm zijn, maar Granada is prachtig.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:52:31 #121
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218003624
Dat "dan hebben ze 16 bommen bij zich" is ook verzonnen door een fantast.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 16:52:34 #122
38496 Perrin
pi_218003626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Kisten gaan vrij leeg weg en er wordt standaard na take off bijgetankt.

Al die fantasie tweetjes met "ze hebben bommen bij" is onzin. En je kunt aan je likes en welle tweets je quote ook zien wie geen flauw idee heeft.

Reden is met bv B-2s dat mocht er iets mis gaan of een toestel "tech" gaan ze meteen terugkunnen zonder eerst lang fuel te moeten dumpen.
Hehheh, dank voor de toelichting.
pi_218003633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef Haags het volgende:

[..]
[ x ]

Ik ben wel benieuwd of de peilingen nu gaan veranderen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 16:54:35 #124
284411 crew  heywoodu
pi_218003652
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik doel meer op de verovering van Jerusalem tijdens het kalifaat van de Rashidun, het begin van de Arabische expansie vanuit het schiereiland, waardoor de voor Christenen heilige stad Jerusalem onder islamitisch bestuur kwam te staan.
Nadat Jeruzalem dan weer ooit (met meer militair geweld) ingenomen werd door de voorgangers van de Joden. Het houdt niet op, niet vanzelf, als je terug blijft gaan :+
pi_218003662
Volgens mij proberen ze ons warm te maken voor een oorlog

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218003672
quote:

[..]
[ x ]

Even serieus, die Kati is toch verstandelijk beperkt?

Vakman pur sang
pi_218003683
quote:

[..]
[ x ]

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het zal er nu wel te warm zijn, maar Granada is prachtig.
ben er wel geweest maar was toen 46C of warmer.
Terug naar de kust scheelde zo 5C.
Vakman pur sang
pi_218003695
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
De inwoners van de VS ja.
Vakman pur sang
pi_218003745
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dat maar zo, dan had ze nog een excuus.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:01:50 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003747
quote:

[..]
Maar wel in Spanje en deels Frankrijk.
pi_218003763
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zie Spanje als zuid Europa.
Dat zie je dan verkeerd.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:03:29 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je kan er in ieder geval geen fapje op zetten.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:05:16 #133
438527 MissButterflyy
pi_218003780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat zie je dan verkeerd.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zuid-Europa

Je bent wel eigenwijs. Ik had het niet over ‘het westen’.
pi_218003782
Araghchi ondertussen bij zijn Saudische tegenhanger. Houthi's komen straks met een verklaring om zes uur. Zit een deal aan te komen?
pi_218003793
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:55 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Vooral de gersenspoelde MAGA lui aan de andere kant van de oceaan. Ik denk niet dat de Amerikaanse staatsomroep het heel belangrijk vindt wat wij er hier van vinden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_218003799
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
ben er wel geweest maar was toen 46C of warmer.
Terug naar de kust scheelde zo 5C.
Dacht dat we na het tijdperk woke wel helemaal klaar waren met lelijke verzuurde borderline vrouwen.
pi_218003804
quote:

[..]
[ x ]

Wat een achterlijke post. Je zou je moeten schamen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:07:47 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vooral de gersenspoelde MAGA lui aan de andere kant van de oceaan. Ik denk niet dat de Amerikaanse staatsomroep het heel belangrijk vindt wat wij er hier van vinden.
Geen enkele Amerikaan zit te wachten op weer opnieuw een conflict in het Midden Oosten.
pi_218003817
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen enkele Amerikaan zit te wachten op weer opnieuw een conflict in het Midden Oosten.
Laten we hopen dat dat klopt en zo blijft ondanks hardnekkige propaganda.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:08:59 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218003825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:11 schreef oblo het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft toch bijzonder om te zien hoe binnen bepaalde (Arabische) en Islamitische kringen men denkt dit gebied te kunnen opeisen ten koste van de inheemse bewoners van dit gebied, want dat zijn natuurlijk Joden.

Ik heb het al vaker gezegd: het Westen had hier al veel eerder ongenadig hard moeten optreden en de Islamitische wereld laten zien dat men hier helemaal niets te zoeken heeft. Zij hebben dit veroverd, gearabiseerd en geslamiseerd, niet andersom.
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar het toont ook wel de dubbele standaard . Als Israel etnisch zuivert in Gaza, is het okay. Neemt Iran het voor is het een existentiele dreiging voor heel Israel. Wat dat betreft is het ook aan Israel om de Palestijnen hun staat te geven, dat zou deze relaties waarschijnlijk flink verbeteren. Dan hoeft Israel ook minder bang te zijn voor Iran. Op die manier zou een atoomwapen voor Iran ook juist een goed idee zijn dan hoef Iran minder bang te zijn voor Israel. Misschien voelt Israel zich dan ook meer genoodzaakt een oplossing te zoeken met de Palestijnen. Kan een goede stok achter de deur zijn voor het vredesproces.
Isral is niet bezig met een etnische zuivering.
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De term 'toeristen' is inderdaad misplaatst. Derdelanders die er wonen en werken zou een betere omschrijving zijn. GL is ook van de partij :')

[ x ]
Dit soort mensen moeten worden opgepakt en hard worden bestraft. Dit is niets meer dan etnische haat. Eens kijken hoe leuk men dat vindt als het resulteert in een paar maanden gevangenisstraf.
quote:

[..]
De Islam is ht probleem op veel plekken in de wereld. Het vormt de reden voor conflict, agressie, intimidatie, onderdrukking, oorlogen, genocides, daarom is het ook nooit een goed idee om miljoenen moslims toegang te geven tot het Westen.

En gelukkig zijn er ook moslims die hier allemaal niet aan meedoen en juist naar het Westen willen om goed te integreren en assimileren, maar dat deel is niet het merendeel en het is helaas ook lastig van te voren te bepalen voor wie dit geldt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jij niet, de vele slachtoffers van uitbreidingsoorlogen enzo door de eeuwen heen wel, lijkt me (net als bij de islam natuurlijk, het is niet zo dat de islam veel gestart is en de christenen/joden/voorgangers niet) :D

Het is historisch gezien gewoon allemaal doffe ellende.
Het Jodendom en Christendom zijn simpelweg niet te vergelijken met de Islam. En daarnaast hebben ook de eerste twee een duidelijke fase van liberalisering doorgemaakt, voor de Islam gaat dat niet op.

Mozes en Jezus waren geen legerleider zoals Mohammed die met geweld de Islam probeerde te verspreiden en gebieden te veroveren. Die aard zit nog altijd in de Islam, partijen zoals Al-Qaeda, IS of Hamas zijn uitzonderingen, zij baseren zich op de letterlijke interpretatie van de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:10:45 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het gewoon spierballentaal is om Iran naar de onderhandelingstafel te krijgen. Als dat uberhaupt nog een mogelijkheid is.
pi_218003847
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zuid-Europa

Je bent wel eigenwijs. Ik had het niet over ‘het westen’.
Als je hebt het over Spanje in geopolitieke en geschiedkundige zin (<------) hebt dan ligt het land zowel gelijktijdig in Zuid-Europa als West-Europa, als je het over aardrijkskundig Zuid-Europa hebt ligt Spanje alleen in Zuid-Europa.
pi_218003858
Hier is de peiling, voor de geinteresseerden:

twitter
pi_218003875
Voorlopig niet dus. :')

Boze meneer met de verklaring.
twitter
pi_218003884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef tesssssssss het volgende:

[ x ]
Make CDA great again.

Maar dit wordt per voorbaat niks in NL.
Je zult een grote CDA/VVD moeten hebben om weer op te bouwen.
Weg met prutsers als PVV, GL/PVDA en al die kut partijtjes met andere prutsers.
Vakman pur sang
pi_218003890
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:13 schreef Doler12 het volgende:

[ x ]
Toch maar weer de helft van de B-2's door laten vliegen naar Diego Garcia.
pi_218003896
Van GeenStijl:

quote:
Nu de motie Roopram over het niet verbieden van de levering van Iron Dome-onderdelen. Luid boe-geroep. Blonde jongen spreekt in: 'Het blijven leveren van defensieve wapens zou zijn alsof we een massamoordenaar een kogelvrij vest geven tijdens een moordpartij.'

Uitslag stemming motie-Roopram: 20,5 procent voor, 79,5 procent tegen. Verworpen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_218003900
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Inderdaad maar ik geloof er niks van. Als in Europa de Tories al zinspelen op misschien toch maar meedoen met Amerika en er ook best wat Democraten in Amerika altijd te porren zijn voor een oorlog hier of daar kan het zomaar toch weer zo'n drama als Irak worden.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:15:22 #149
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_218003901
quote:

[ x ]
Ongelofelijk dat PVV nog steeds op 30 zetels staat, ondanks dat ze de boel verkloot hebben het afgelopen jaar en eigenlijk niks voor elkaar gekregen hebben.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:16:23 #150
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218003911
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Coelho het volgende:

[..]
Ongelofelijk dat PVV nog steeds op 30 zetels staat, ondanks dat ze de boel verkloot hebben het afgelopen jaar en eigenlijk niks voor elkaar gekregen hebben.
Gezien de enorme hoeveelheid tokkies in dit land valt het nog mee. Maar offtopic.
pi_218003912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Van GeenStijl:
[..]

Scherp van die jongen inderdaad.
pi_218003921
quote:

[ x ]
Aardig in lijn met hoe men het inschatte in dit topic... moet het CDA nog wel iets verder door groeien: POL / Wie wordt de nieuwe premier en op welke datum?
pi_218003932
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Inderdaad maar ik geloof er niks van. Als in Europa de Tories al zinspelen op misschien toch maar meedoen met Amerika en er ook best wat Democraten in Amerika altijd te porren zijn voor een oorlog hier of daar kan het zomaar toch weer zo'n drama als Irak worden.
Irak was dikke prima.
Vakman pur sang
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:17:47 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218003934
quote:

[..]
[ x ]

Mja, gaat ook weer een beetje ver natuurlijk, maar het is wel schrikbarend om te zien.

Een deel van het electoraat van GroenLinks–PvdA radicaliseert ook snel. Het is geen 'centrumlinkse' partij zoals mensen soms zeggen maar een links tot radicaal linkse partij met extremistische elementen. Deze motie is daar natuurlijk een voorbeeld van, maar ook de recente video waarin men gewapende strijd van de Palestijnen probeert te legitimeren.

Er valt weinig anders te concluderen dan dat mensen die voor deze partij stemmen en het met deze motie eens zijn, moreel verwerpelijk zijn. Simpelweg verachtelijke mensen die schijnbaar graag zien dat Isral als land vernietigd wordt en er zoveel mogelijk Joden om het leven komen.

Men zou nooit zo'n standpunt innemen als het over Arabische moslims ging, die ziet men immers als een quasi heilige groep.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218003936
Is die vlucht van de B2s ergens te volgen?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:18:08 #156
438527 MissButterflyy
pi_218003939
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Irak was dikke prima.
:?
pi_218003954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Van GeenStijl:
[..]

Ik vraag me wel eens af wanneer het vermogen om gezichten te lezen verloren is gegaan bij een heleboel mensen, als je kijkt naar de mimiek en het hoofd van Frans Timmermans en Kati Piri weet je toch al genoeg, deze mensen denken dat ze als enige deugen in de hele wereld en zijn bereid heel erg ver te gaan op jou en iedereen daarvan te overtuigen, alsof de zon op hun gezicht plaats heeft gemaakt voor een citroen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:20:06 #158
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003958
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:13 schreef Doler12 het volgende:

[ x ]
Ja graaf je eigen graf maar. :')
pi_218003967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het gewoon spierballentaal is om Iran naar de onderhandelingstafel te krijgen. Als dat uberhaupt nog een mogelijkheid is.
Elke keer als ze weer iets gestoords doen roept men van "ja, dat zal wel zijn om te onderhandelen", maar dat is in strijd met het feit dat ze problemen verzinnen waar dus ook geen oplossing voor is (fentanyl vanuit Canada, handelstekort verwarren voor importheffing), en zelf bereikte akkoorden weer te verscheuren.

Bovendien had de VS al een prima werkend akkoord met Iran, wat nota bene door Trump door de schredder is gehaald.
pi_218003992
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mja, gaat ook weer een beetje ver natuurlijk, maar het is wel schrikbarend om te zien.

Een deel van het electoraat van GroenLinks–PvdA radicaliseert ook snel. Het is geen 'centrumlinkse' partij zoals mensen soms zeggen maar een links tot radicaal linkse partij met extremistische elementen. Deze motie is daar natuurlijk een voorbeeld van, maar ook de recente video waarin men gewapende strijd van de Palestijnen probeert te legitimeren.

Er valt weinig anders te concluderen dan dat mensen die voor deze partij stemmen en het met deze motie eens zijn, moreel verwerpelijk zijn. Simpelweg verachtelijke mensen die schijnbaar graag zien dat Isral als land vernietigd wordt en er zoveel mogelijk Joden om het leven komen.

Men zou nooit zo'n standpunt innemen als het over Arabische moslims ging, die ziet men immers als een quasi heilige groep.
Je stemt in ieder geval op dezelfde partij als Mohammed Bouyeri en Volkert van der Graaf en dan zou er eigenlijk al wel een lichtje moeten gaan branden.
pi_218003993
quote:

[ x ]
Zou daarin de recente gekte van de PvdA zijn meegenomen?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:23:36 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_218003995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Coelho het volgende:

[..]
Die mensen hebben elkaar vreselijk lopen opjutten op social media om toch maar weer vooral op Wilders te stemmen en zorgen dat hij de grootste is en blijft. Ze zijn daadwerkelijk in de waan dat hij het voor elkaar krijgt om in zijn eentje 76 zetels te krijgen.

Compleet van de pot gerukt in die hoek.
pi_218004001
twitter
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:25:41 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_218004017
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Elke keer als ze weer iets gestoords doen roept men van "ja, dat zal wel zijn om te onderhandelen", maar dat is in strijd met het feit dat ze problemen verzinnen waar dus ook geen oplossing voor is (fentanyl vanuit Canada, handelstekort verwarren voor importheffing), en zelf bereikte akkoorden weer te verscheuren.

Bovendien had de VS al een prima werkend akkoord met Iran, wat nota bene door Trump door de schredder is gehaald.
Tsja, Trumps wegen zijn moeilijk te doorgronden. Ik probeer het niet eens meer. :')
pi_218004021
De democratische vrije verkiezingen in Iran zijn ook weer afgelopen,

https://x.com/Jerusalem_Post/status/1936374603313471746
pi_218004022
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:?
Ja bullshit verhaal dat door de jaren is opgejut, dat Irak onnodig was enz.
Irak was een prima oorlog voor het westen met goede uitkomst.
Vakman pur sang
pi_218004038
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef UitStraling het volgende:
De democratische vrije verkiezingen in Iran zijn ook weer afgelopen,

https://x.com/Jerusalem_Post/status/1936374603313471746
Volgens mij is het bullshit. Die knakkers worden gekozen. Ook niet door het volk, maar een groepje incontinente bejaarden. :')
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:28:20 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218004044
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Misschien nog niet, maar je onderschat vrees ik hoe populair dit standpunt eigenlijk is. Vooral bij de jongere generaties die niet het moreel kompas hebben van bijvoorbeeld de meer oudere PvdA'ers.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:28:22 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_218004045
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Toen ze Koeweit binnen waren gevallen was het prima ja, die tweede keer na 9-11 was totaal overbodig, want militair gezien lag Irak toen al volledig op zijn gat. Dat was gewoon iets persoonlijks tussen Bush en Saddam.
pi_218004051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
twitter
pi_218004061
De rust is volgens mij wedergekeerd. Zo gaat het altijd met dit soort conflicten. Zie ook India en Afghanistan van vorige maand, hoorde je na 3 dagen niks meer over.

Op naar het volgende conflict :')
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:29:43 #172
438527 MissButterflyy
pi_218004067
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kun je dat uitleggen?
pi_218004076
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien nog niet, maar je onderschat vrees ik hoe populair dit standpunt eigenlijk is. Vooral bij de jongere generaties die niet het moreel kompas hebben van bijvoorbeeld de meer oudere PvdA'ers.
Ik denk niet dat ik dat onderschat. Ik ken de Cohen-kliek vrij goed en kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst ernstig gaan twijfelen hierdoor.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:31:03 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218004082
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
[ x ]
Denk zou 100% zijn natuurlijk.

Ik vraag mij ook af of GroenLinks–PvdA met Denk zou samenwerken, die hebben er in de peilingen weer een zetel bij.
pi_218004088
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Veel jonge PvdA'ers hebben dan ook een vrij typische achternaam.
pi_218004144
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
[ x ]
Hm ja, maar het stof was toen misschien nog niet neergedaald. Dit speelde allemaal donderdag aan het einde van de dag.
pi_218004170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Veel jonge PvdA'ers hebben dan ook een vrij typische achternaam.
Een jonge PvdA'er, is dat geen contradictio in terminis?
pi_218004212
Ik hoor al een decenia lang dat Iran een weekje verwijderd is van een atoombom, je zou zeggen dat dat weekje allang voorbij is. Geloof niets van al dat propagande van beide kanten..
pi_218004216
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
#vrij vertaald naar Winston Churchill,

Als je 18 bent en rechts stemt ben je wel een beetje een balletje of een onmens, als je 40 bent en je stemt links ben je of naef of echt gruwelijk dom.
pi_218004321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef AFA2022 het volgende:
Ik hoor al een decenia lang dat Iran een weekje verwijderd is van een atoombom, je zou zeggen dat dat weekje allang voorbij is. Geloof niets van al dat propagande van beide kanten..
Misschien snappen ze niet helemaal goed hoe die werkt.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:47:32 #181
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218004348
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Misschien snappen ze niet helemaal goed hoe die werkt.
Ze hebben de verkeerde kleur draadjes met elkaar verbonden.
pi_218004351
Gewoon totale schijt aan de democratie hebben *O*

https://www.bnnvara.nl/jo(...)rderheid-nodig-heeft
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:49:05 #183
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_218004359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:48 schreef UitStraling het volgende:

En ondertussen dwepen met internationaal recht _O-
pi_218004381
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
En ondertussen dwepen met internationaal recht _O-
Enge club, ik snap inmiddels erg goed dat de Nederlandse Joden graag wegwillen uit het land.
pi_218004388
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ze hebben de verkeerde kleur draadjes met elkaar verbonden.
Ahh wat aardig van Trump dan dat hij er een handleiding bij heeft gedaan in de soon af te leveren 'zware' bommen.
pi_218004420
* European nuclear proposals ‘unrealistic’, Iranian official says
* Khamenei picks possible successors amid war, son Mojtaba not among them
* Amnesty warns of rising executions in Iran amid Israel conflict
* Iran says no talks with US under bombardment
* Putin says Russia told Israel Iran has no nuclear weapons plans
* Iran files complaint against IAEA chief over stance on nuclear program
* Trump’s 14-day deadline timed for carrier arrival in Mideast, Petraeus says

https://www.iranintl.com/en/liveblog/202506186220
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:59:53 #187
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_218004447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Enge club, ik snap inmiddels erg goed dat de Nederlandse Joden graag wegwillen uit het land.
Ik ook, en vind het erg pijnlijk.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 17:59:55 #188
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218004449
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Toch maar weer de helft van de B-2's door laten vliegen naar Diego Garcia.
Bij nader inzien lijkt dat ook te gaan gebeuren, en ik gok dat ze allemaal doorvliegen (na een tussenstop).

Ik dacht dat er al B-2's aanwezig waren op Diego Garcia, maar blijkbaar staan daar alleen B-52's en KC-135's.

Waarom heb je ze alle 6 nodig? Twee MOPs per B-2 en een veiligheidsmarge.

U.S. planners would almost certainly cap the Fordo raid at half a dozen B-2s. That provides 8 - 12 GBU-57s, enough to give physics, and luck, a fair shot at burying Fordo, yet leaves a comparable number of bombers stateside for nuclear and Pacific contingencies. Anything larger would be militarily marginal and strategically reckless. Anything smaller risks wasting America’s last set of 30-ton bunker busters on a half-finished hole.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_218004451
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D
pi_218004467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Toen ze Koeweit binnen waren gevallen was het prima ja, die tweede keer na 9-11 was totaal overbodig, want militair gezien lag Irak toen al volledig op zijn gat. Dat was gewoon iets persoonlijks tussen Bush en Saddam.
Bedoel ook die eerste keer
Vakman pur sang
pi_218004477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:59 schreef Hallulama het volgende:

[..]
Bij nader inzien lijkt dat ook te gaan gebeuren, en ik gok dat ze allemaal doorvliegen (na een tussenstop).

Ik dacht dat er al B-2's aanwezig waren op Diego Garcia, maar blijkbaar staan daar alleen B-52's en KC-135's.

U.S. planners would almost certainly cap the Fordo raid at half a dozen B-2s. That provides 8 - 12 GBU-57s, enough to give physics, and luck, a fair shot at burying Fordo, yet leaves a comparable number of bombers stateside for nuclear and Pacific contingencies. Anything larger would be militarily marginal and strategically reckless. Anything smaller risks wasting America’s last set of 30-ton bunker busters on a half-finished hole.
Waar halen jullie deze informatie steeds vandaan? :o
pi_218004503
quote:

Schieten ze zichzelf toch heerlijk mee in de voet. Dat er bij PvdA-GL nou zo achterlijk veel mensen de motie steunen is geen verrassing. Van de "zwijgende" meerderheid, waar PvdA-GL zich steeds op verkijkt, steunt vrijwel niemand deze motie.
pi_218004528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:59 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik gok op traditionele op en neertjes van de B-2's, Whiteman - target - Diego Garcia - target - Whiteman.

Weet alleen niet of ze die bommen ook op Diego Garcia hebben, dacht van niet.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:10:13 #194
38496 Perrin
pi_218004541
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:03 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waar halen jullie deze informatie steeds vandaan? :o
Er is een hele community die alles in detail (voor zover mogelijk zonder inside info) volgt.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:10:21 #195
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218004544
quote:

De nazi's hebben nooit een meerderheid behaald in de Reichstag en toch slaagden ze erin om in zes jaar tijd 30 miljoen mensen om zeep te helpen, doodeng dit soort gelul van Joop.
pi_218004569
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er is een hele community die alles in detail (voor zover mogelijk zonder inside info) volgt.
Waar? X? Telegram?

Ik vraag dit voor een vriend :+
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:14:44 #197
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218004575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waar? X? Telegram?

Ik vermoed Reddit.
pi_218004584
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waar? X? Telegram?

https://x.com/RonConte/status/1936377123767210140
pi_218004592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De nazi's hebben nooit een meerderheid behaald in de Reichstag en toch slaagden ze erin om in zes jaar tijd 30 miljoen mensen om zeep te helpen, doodeng dit soort gelul van Joop.
Je kunt ook overdrijven hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:20:44 #200
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218004655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:20 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Kletsaccountje.
Hence the word "think"
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:25:54 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218004685
De Taliban die profiteren van al die herrie overal
Iedere week een miljoen dollar voor de haatbaarden
https://www.telegraaf.nl/(...)htruim/73083547.html

quote:
Afghanistan profiteert van strijd Iran-Isral, veel meer vluchten door luchtruim

Luchtvaartmaatschappijen vliegen veel meer door het luchtruim van Afghanistan omdat door het conflict tussen Isral en Iran grote delen van het Midden-Oosten zijn gesloten voor vliegverkeer en alternatieve routes worden gekozen.
Volgens luchtvaartmonitor Flightradar24 is er sinds het uitbreken van het conflict vorige week vrijdag een zeer sterke stijging van het aantal vluchten boven Afghanistan te zien.

Flightradar24 stelt dat er nu gemiddeld 280 vluchten per dag via het luchtruim van het door de Taliban gecontroleerde Afghanistan gaan.
Dat waren er gemiddeld ongeveer vijftig per dag voor het Isralisch-Iraanse militaire conflict begon.
Het luchtruim van Iran, Isral en Irak is gesloten. Zo vliegt KLM in ieder geval tot 1 juli niet op Tel Aviv.

Veel maatschappijen meden eerder het luchtruim van Afghanistan nadat in 2021 de Taliban weer aan de macht waren gekomen in het land.

De Taliban zouden een commissie vragen van 700 dollar per vlucht, die dan via tussenpartijen wordt gend.

Dat zou betekenen dat de Taliban financieel gewin hebben door al die extra vluchten, met een extra weekopbrengst van ruim 1 miljoen dollar.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218004717
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Denk zou 100% zijn natuurlijk.

Ik vraag mij ook af of GroenLinks–PvdA met Denk zou samenwerken, die hebben er in de peilingen weer een zetel bij.
Het gaat zelfs zo ver dat stemmers van PvdA-GL op LinkedIn Iran gaan verdedigen, een van de achterlijkste regimes op aarde.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 18:30:08 #204
284411 crew  heywoodu
pi_218004736
quote:
Die verwacht dat die B-2's op dit moment al onderweg zijn om daadwerkelijk bommen te droppen?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:30:21 #205
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218004740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Het gaat zelfs zo ver dat stemmers van PvdA-GL op LinkedIn Iran gaan verdedigen, een van de achterlijkste regimes op aarde.
Die Timmermans is volledig gestoord
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218004742
quote:

[..]
Op LinkedIn nog wel…
pi_218004777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En toch staat 80% van het congres er achter, en heeft het geen effect op de peilingen.

Nederland staat er niet best voor.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:33:12 #208
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218004792
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die verwacht dat die B-2's op dit moment al onderweg zijn om daadwerkelijk bommen te droppen?
Die kletsmajoor kan Whiteman nog niet eens spellen.
pi_218004818
quote:

[..]
quote:

[..]
Isral ondermijnen is meer dan normaal. Dat is heel erg logisch.

Isral is al heel lang de oorzaak van alle ellende daar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]
En toch staat 80% van het congres er achter, en heeft het geen effect op de peilingen.

Nederland staat er niet best voor.
Zie hierboven.
En NL staat er idd niet goed voor omdat NL isral steunt.
pi_218004837
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De transponders van de begeleidende tankvliegtuigen staan inmiddels uit dus niemand van de burgerij die het weet, ze kunnen in ieder geval een heel stukje vliegen en ze zijn bewapend.
pi_218004848
quote:

[..]
Zouden die idioten weten dat homo's bijvoorbeeld daar en masse ter dood worden veroordeeld en opgehangen, naast het gebruikelijke jonge vrouwen doodmartelen omdat ze geen hoofddoek dragen?

Compleet gestoord als je dat regime gaat steunen in je jodenhaat :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 18:37:26 #212
284411 crew  heywoodu
pi_218004858
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De transponders van de begeleidende tankvliegtuigen staan inmiddels uit dus niemand van de burgerij die het weet, ze kunnen in ieder geval een heel stukje vliegen en ze zijn bewapend.
Stel dat ze wel in n ruk naar Fordow vliegen, hoe laat zouden ze daar dan ongeveer moeten zijn op basis van hun gemiddelde snelheid? Heeft vast iemand wel uitgezocht :+
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:38:19 #213
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218004874
quote:

[..]
Deze gladjanus zit ook een beetje in een spagaat.
Van nature (limburger) heeft hij anti-semitische wortels, maar moet als pvda opperhoofd zowel zn liefde voor de islamitische achterban als (de restanten van) de Joodse pvda traditie hoog houden.
pi_218004877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Stel dat ze wel in n ruk naar Fordow vliegen, hoe laat zouden ze daar dan ongeveer moeten zijn op basis van hun gemiddelde snelheid? Heeft vast iemand wel uitgezocht :+
Dat vraag je voor een vriend uiteraard? O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 18:39:29 #215
284411 crew  heywoodu
pi_218004897
Ah.

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218004903
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nog niet uitgerekend maar Trump heeft twee uur na aankomst boven Iran van de B-2's een spoedmeeting, dus als je weet of opzoekt zit je goed.
pi_218004914
PdvA/GL, het nieuwe rechts :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 18:41:08 #218
284411 crew  heywoodu
pi_218004926
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nog niet uitgerekend maar Trump heeft twee uur na aankomst boven Iran van de B-2's een spoedmeeting, dus als je weet of opzoekt zit je goed.
Morgenavond dus pas, dus die vliegen niet in n keer die kant op volgens die schatting :P
pi_218004940
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Morgenavond dus pas, dus die vliegen niet in n keer die kant op volgens die schatting :P
Mmmm zou zomaar kunnen, dan zijn we erachter wat er staat te gebeuren :Y
pi_218004954
Of ze vliegen rechtstreeks door en we missen het grootste live vuurwerk op Aarde.
pi_218004958
twitter

Slaap lekker allen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 18:45:00 #222
284411 crew  heywoodu
pi_218004962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Slaap lekker allen.
Als Trump dit had gezegd zou ik NU de livestream van Fordow erbij zoeken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juni 2025 @ 18:51:27 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218005026
quote:

[..]
Tuurlijk. Dit is een voetbalwedstrijd in de ogen van de radicalere achterban, en ze staan blind achter hun partij en iedere vijand van Isral.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218005046
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Slaap lekker allen.
Zo'n order kan altijd nog komen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:54:33 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218005067
quote:

[..]
Men zou Rusland, China en Noord-Korea nog verdedigen. Het is allemaal een kans om te kunnen haten op Isral (en Joden).
pi_218005078
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef AFA2022 het volgende:
Er wordt gezegd dat als ze de keuze maken er in een paar weken een bom is. Nederland is ook een van de landen die aardig snel een bom kan hebben, maar wij dreigen niet buurlanden op te blazen, dus vinden andere landen het minder spannend.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:57:36 #227
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218005099
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:
PdvA/GL, het nieuwe rechts :+
Leg mij het verschil tussen extreem links en extreem rechts eens uit
pi_218005140
US officials confirm B-2 bombers moved to Guam as Trump mulls striking Iran
https://www.timesofisrael(...)mulls-striking-iran/
pi_218005148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:57 schreef kibo het volgende:

[..]
Leg mij het verschil tussen extreem links en extreem rechts eens uit
In 1 afbeelding:

pi_218005170
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zouden die idioten weten dat homo's bijvoorbeeld daar en masse ter dood worden veroordeeld en opgehangen, naast het gebruikelijke jonge vrouwen doodmartelen omdat ze geen hoofddoek dragen?

Compleet gestoord als je dat regime gaat steunen in je jodenhaat :r
Niet enthousiast zijn over de volgende oorlog van Isral wordt tegenwoordig ook al snel antisemitisme genoemd. Ben benieuwd naar die LinkedIn posts, want mijn voorzichtige gok is dat ze Iran helemaal niet geweldig vinden.
pi_218005252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
de volgende oorlog van Isral
Hiermee lijk je te impliceren dat de vorige oorlog ook door Israel is gestart.

Bedoel je dat ook zo?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:19:02 #232
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_218005304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef heywoodu het volgende:
Ah.

[ x ]

SPOILER
Ruim 40 uur onderweg. Waarom vliegen ze niet de andere kant op, richting Europa? Lijkt me een stuk sneller. Of alles om maar zo lang mogelijk boven de oceaan te zitten en dus minder zichtbaar te zijn?
pi_218005332
Is het ineens hip om Iran met Palestina te vergelijken oid?

Israel aanvallen en dan achteraf lopen janken. Bah.
pi_218005343
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef Coelho het volgende:

[..]
Ruim 40 uur onderweg. Waarom vliegen ze niet de andere kant op, richting Europa? Lijkt me een stuk sneller. Of alles om maar zo lang mogelijk boven de oceaan te zitten en dus minder zichtbaar te zijn?
Anders moet je door het luchtruim van andere landen. Lijkt me logischer dat ze via Garcia gaan, kunnen ze over water zo Iran in.
pi_218005358
Het zou me niet verbazen als ze vannacht / dit weekend nog aanvallen. Beurs dicht en Trump zou diverse security meetings in the Oval Office hebben.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:23:33 #236
438527 MissButterflyy
pi_218005374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef littlemindy het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze vannacht / dit weekend nog aanvallen. Beurs dicht en Trump zou diverse security meetings in the Oval Office hebben.
Nou, ben benieuwd.
pi_218005413
Ik denk dat er wel een bepaalde consensus is als het gaat over dat gedweep met die Iraanse en Palestijnse vlaggen. Ik denk dat die mensen die vlaggen niet dragen omdat ze nou perse voor dat regime zijn maar meer om een signaal af te geven. Bij gebrek aan een alternatief symbool kiezen ze maar de vlag van de verdediger. Daarmee staan de vlaggen symbool voor de afkeuring van reacties tegen Isral. Datzelfde zag je ook met Oekrane. Maar weinig mensen hadden veel op met Oekrane toch zagen we ineens overal Oekraense vlaggen terwijl als je het objectief beschouwd het ook nog een extreem corrupt land is maar toevallig kozen zij voor de goede kant.
Zelf vind ik het kiezen voor de Iraanse of Palestijnse vlag wel redelijk controversieel. Niet omdat ze strijden tegen Isral maar omdat het landen/gebiede zijn die zelf geen haar beter zijn, zij het op andere manieren.
pi_218005419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:22 schreef littlemindy het volgende:
Alles wijst wel die richting op inderdaad.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:29:49 #239
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218005431
Die speculatie over de mogelijke inzet van B2 bombers is natuurlijk wel iets waar oom Donald een stijfje van krijgt.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:32:04 #240
438527 MissButterflyy
pi_218005450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef kibo het volgende:
Die speculatie over de mogelijke inzet van B2 bombers is natuurlijk wel iets waar oom Donald een stijfje van krijgt.
Het is echt de grote vraag wat die draaikont gaat doen ja.
Hij dreigt veel, maar veel gebeurd ook niet.

Afwachten dus. :)
pi_218005534
quote:

[..]
Nou was de kans dat ik op ze zou stemmen sowieso niet zo groot, maar ik had niet verwacht dat ze op het niveau PVV zouden komen
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:41:13 #242
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218005559
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik denk dat er wel een bepaalde consensus is als het gaat over dat gedweep met die Iraanse en Palestijnse vlaggen. Ik denk dat die mensen die vlaggen niet dragen omdat ze nou perse voor dat regime zijn maar meer om een signaal af te geven. Bij gebrek aan een alternatief symbool kiezen ze maar de vlag van de verdediger.
Het is wel handig. Weet je gelijk welke mensen je moet mijden.

Alleen begrijp ik dan weer niet dat diezelfde mensen (die hier ook posten) niet durven te zeggen dat ze pro-Iran zijn maar wel pro-Palestina?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218005583
Als die B2s bommen aan boord hebben kunnen ze niet landen. Daarom stijgen ze eerst op en worden daarna in de lucht herhaaldelijk bijgetankt. Dat tanken is ook precies wat gebeurde direct na opstijgen in Missouri, wat erop lijkt te wijzen dat er inderdaad bommen aan boord zijn, anders hadden ze wel op de grond al getankt.

Als dit slechts een Trump show is en ze zonder nadere actie weer terugkeren, dan wordt het een hele dure operatie voor niks. Daar geloof ik weinig van. Die dingen zijn opgestegen met een doel.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:43:46 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218005594
quote:
Ik denk dat er wel een bepaalde consensus is als het gaat over dat gedweep met die Iraanse en Palestijnse vlaggen. Ik denk dat die mensen die vlaggen niet dragen omdat ze nou perse voor dat regime zijn maar meer om een signaal af te geven. Bij gebrek aan een alternatief symbool kiezen ze maar de vlag van de verdediger. Daarmee staan de vlaggen symbool voor de afkeuring van reacties tegen Isral. Datzelfde zag je ook met Oekrane. Maar weinig mensen hadden veel op met Oekrane toch zagen we ineens overal Oekraense vlaggen terwijl als je het objectief beschouwd het ook nog een extreem corrupt land is maar toevallig kozen zij voor de goede kant.
Zelf vind ik het kiezen voor de Iraanse of Palestijnse vlag wel redelijk controversieel. Niet omdat ze strijden tegen Isral maar omdat het landen/gebiede zijn die zelf geen haar beter zijn, zij het op andere manieren.
Ik denk dat het meer een protestsignaal is richting het land wat met een enorme overmacht het internationale recht stemt.
Dit, dus.
  Forum Admin zaterdag 21 juni 2025 @ 19:43:47 #245
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218005595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:42 schreef littlemindy het volgende:
Als die B2s bommen aan boord hebben kunnen ze niet landen. Daarom stijgen ze eerst op en worden daarna in de lucht herhaaldelijk bijgetankt. Dat tanken is ook precies wat gebeurde direct na opstijgen in Missouri, wat erop lijkt te wijzen dat er inderdaad bommen aan boord zijn, anders hadden ze wel op de grond al getankt.

Als dit slechts een Trump show is en ze zonder nadere actie weer terugkeren, dan wordt het een hele dure operatie voor niks. Daar geloof ik weinig van. Die dingen zijn opgestegen met een doel.
Nou dat geld zal ze echt niet interesseren ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juni 2025 @ 19:47:36 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218005640

;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218005716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:14 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Hiermee lijk je te impliceren dat de vorige oorlog ook door Israel is gestart.

Bedoel je dat ook zo?
Hiermee impliceer je dat Isral de oorlog tegen Iran is begonnen terwijl Irans proxies nu al bijna twee jaar schieten op joodse burgers.

Ik ruik een antisemiet.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:56:13 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  zaterdag 21 juni 2025 @ 19:57:06 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218005770
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

;(
Mensen zien eruit als ze uit Iran zouden kunnen komen, niet zo raar toch?
  Forum Admin zaterdag 21 juni 2025 @ 20:01:02 #250
pi_218005824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

;(
Waar is dit? :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:06:05 #251
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218005884
Steve _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juni 2025 @ 20:06:19 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218005887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensen zien eruit als ze uit Iran zouden kunnen komen, niet zo raar toch?
Iraanse diaspora noemen dit soort mensen over het algemeen 'useful idiots'. Die hebben een grotere pleurishekel aan het regime dan je denkt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:07:01 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juni 2025 @ 20:07:27 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218005907
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waar is dit? :{
Londen volgens mij
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin zaterdag 21 juni 2025 @ 20:08:22 #255
pi_218005916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Londen volgens mij
Ja da's ook een lekkere stad tegenwoordig.

Met een Iraanse vlag wapperen en een free palestine shirt lopen. Echt waar :')
pi_218005923
quote:
Ik vind de vergelijking met de Oekrane wel interessant. Dat was ook een steunbetuiging naar de bevolking van de Oekrane en een afwijzing richting Rusland.

Het vlagvertoon met de vlag van Iran zal dan wel hetzelfde zijn, als steunbetuiging aan de bevolking en niet als steun aan de ayatolla's. Al maakte ik me ook wel schuldig aan die aanname.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:11:05 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218005943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iraanse diaspora noemen dit soort mensen over het algemeen 'useful idiots'. Die hebben een grotere pleurishekel aan het regime dan je denkt :P
Iraniers in Nederland die ik ben tegen gekomen zijn ook relatief goed opgeleid en gentegreerd. Kan mij niet voorstellen dat die fan zijn van het regime. Nooit echt diepe politiek met ze besproken, maar weet dat sommige gewoon athest waren.
pi_218005952
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hiermee impliceer je dat Isral de oorlog tegen Iran is begonnen terwijl Irans proxies nu al bijna twee jaar schieten op joodse burgers.

Ik ruik een antisemiet.
Wat is dit voor een rare post dan?? :D
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:12:54 #259
438527 MissButterflyy
pi_218005966
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Iraniers in Nederland die ik ben tegen gekomen zijn ook relatief goed opgeleid en gentegreerd. Kan mij niet voorstellen dat die fan zijn van het regime. Nooit echt diepe politiek met ze besproken, maar weet dat sommige gewoon athest waren.
Natuurlijk niet, dat zijn doorgaans Iranirs die zijn gevlucht voor het regime.
pi_218005968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik vind de vergelijking met de Oekrane wel interessant. Dat was ook een steunbetuiging naar de bevolking van de Oekrane en een afwijzing richting Rusland.

Het vlagvertoon met de vlag van Iran zal dan wel hetzelfde zijn, als steunbetuiging aan de bevolking en niet als steun aan de ayatolla's. Al maakte ik me ook wel schuldig aan die aanname.
De illegale Mexicanen, die zwaaien met de vlag van Mexico (en Iran en Palestina) landen waar ze juist voor geen goud willen wonen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:13:06 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218005969
twitter

Grote operaties wel
pi_218005970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:38 schreef HiZ het volgende:

[..]
Nou was de kans dat ik op ze zou stemmen sowieso niet zo groot, maar ik had niet verwacht dat ze op het niveau PVV zouden komen
Iets als dat Timmermans zegt: "Willen jullie meer of minder Joden?"
En dat de PvdA/GL-aanhang ronddanst: "Minder! Minder!"
En dat PvdA/GL Fok!-aanhang hier mensen vertelt van "Nee, bij bedoelde alleen criminele Joden." Want natuurlijk is het dan wel goed.
pi_218006002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Grote operaties wel
Laat Bruin Links/Partij van de Antisemieten het maar niet horen. Nog even en ze willen dat Nederland soldaten gaat sturen om mee te vechten met de as van het kwaad. Nou ja, het islamitische deel dan…
pi_218006019
Hij zat op zich wel dicht bij het vuur vroeger, maar geen idee hoe goed ingelicht deze veroordeelde oplichter nu is... Voor wat het waard is:

twitter
pi_218006028

Moeilijk, moeilijk.

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_218006037
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:11 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wat is dit voor een rare post dan?? :D
Hoezo is hij raar?
pi_218006052
School leraar van Kateeb Hezbollah geeft les. Hun raketten kunnen alle Amerikaanse basissen in Irak raken! Ook krijgen we gratis een muziekles cadeau! Dat is ook aardig!
twitter
pi_218006055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij zat op zich wel dicht bij het vuur vroeger, maar geen idee hoe goed ingelicht deze veroordeelde oplichter nu is... Voor wat het waard is:

[ x ]
Ik zat deze knakker ook even te kijken. Hij had een geluidsopname van de minister van defensie die riep dat het ging gebeuren. Iets van die strekking.

Maar ja, geen idee of zoiets nu fake is of niet.
pi_218006081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoezo is hij raar?
Ik stelde je gewoon een normale vraag. Waarom reageer je daar zo vreemd op?
pi_218006098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik zat deze knakker ook even te kijken. Hij had een geluidsopname van de minister van defensie die riep dat het ging gebeuren. Iets van die strekking.

Maar ja, geen idee of zoiets nu fake is of niet.
Normaal knallen ze dat toch gewoon in een openbare signal groep :?.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_218006109
quote:
De B2 is naar verluidt de enige bommenwerper die de zware Massive Ordnance Penatrator (MOP) kan inzetten.
NOS

Penatrator _O- @Zipportal @TweedeKlum @GGMM @onlogisch
pi_218006127
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja da's ook een lekkere stad tegenwoordig.

Met een Iraanse vlag wapperen en een free palestine shirt lopen. Echt waar :')
Ja dan snap je niet helemaal wie nu wie aan het onderdrukken is.

Ik blijf mij trouwens verbazen dat Isral zo ver gaat en ik denk dat het regime in Iran ook spijt heeft van water in oktober 23 gebeurd is. Gehele machtbasis waar ze 30 jaar aan gewerkt hebben is foetsie.
pi_218006153
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
NOS

Penatrator _O- @:Zipportal @:TweedeKlum @:GGMM @:onlogisch
pi_218006164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dat de Pride trein?
pi_218006220
Trump vond dat ze genoeg olie hadden dus geen kernactiviteiten nodig hebben

quote:
Iranian President Masoud Pezeshkian said his country is ready to “provide guarantees” and “build trust” about the country’s nuclear activities, state news agency IRNA reported, after France’s President Emmanuel Macron expressed concerns in a phone call Saturday.

“The Islamic Republic of Iran is ready for negotiation and dialogue to resolve issues, but any talks or preconditions will only be accepted within the framework of international laws and norms,” Pezeshkian said in a statement Saturday.

Pezeshkian added that Tehran “will never accept reducing nuclear activities to zero,” according to Iran’s semi-official Tasnim news agency, and warned that Iran’s response “will be even more decisive and forceful” in the face of Israel’s onslaught.
CNN
pi_218006253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Trump vond dat ze genoeg olie hadden dus geen kernactiviteiten nodig hebben
[..]
CNN
pi_218006258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]

Moeilijk, moeilijk.

_O-
Deze mensen ontkennen en ontkrachten zelfs de gebeurtenissen van 7 oktober 2023, ze denken dat het een allesomvattend Isralisch complot is om de Palestijnen te vernietigen, jammer de bammer alleen dat er veel beelden van zijn, die ze vervolgens categorisch weigeren te bekijken overigens, Lord_Omdraai en Greta Thunberg praten en denken ook precies zo.
pi_218006276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:42 schreef littlemindy het volgende:

Spannendddd vuurwerkshow incoming *O*
pi_218006354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Grote operaties wel
Isral heeft weer miljoenen weg gepist door drie gestripte F-14-frames op te blazen. Wel waren ze dit keer verstandig genoeg om niet te beweren dat ze tegen hun straaljagers gebruikt zouden worden. :')
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:44:57 #280
498210 KoningWouter
pi_218006357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:39 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Spannendddd vuurwerkshow incoming *O*
De vraag is alleen nog wanneer.

Steve is behoorlijk saai.
pi_218006373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
De vraag is alleen nog wanneer.

Steve is behoorlijk saai.
Volgens mij had Trump een speciale veiligheidsmeeting om 18:00 uur lokale tijd. Uit mn hoofd is dat rond 1 uur vanavond NL tijd. En dat is ongeveer dat die B2’s ergens in Iran vliegen. Maar dit is allemaal beetje gissen.
Ik denk dat het komende dagen gaat gebeuren, als ze alle poppetjes op de juiste plekken hebben om eventuele gekke tegenaanvallen makkelijk te kunnen weerstaan.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:48:32 #282
438527 MissButterflyy
pi_218006381
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:47 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Volgens mij had Trump een speciale veiligheidsmeeting om 18:00 uur lokale tijd. Uit mn hoofd is dat rond 1 uur vanavond NL tijd. En dat is ongeveer dat die B2’s ergens in Iran vliegen. Maar dit is allemaal beetje gissen.
Heb je een bron?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:48:39 #283
498210 KoningWouter
pi_218006384
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:47 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Oke dan, naja dat ga ik niet meer meemaken dan. ;(

Moet morgen vroeg op.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:50:43 #284
438527 MissButterflyy
pi_218006403
Die B2’s trouwens, die heb ik volgens mij in de lucht zien hangen toen ik in 2007 een rondreis maakte door de VS maakte en vlakbij area 51 (?)was.
Lijkt echt heel erg!
Kunnen die stilhangen in de lucht? Zag er echt bizar uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissButterflyy op 21-06-2025 20:58:10 ]
pi_218006406
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je een bron?
Stond eerder in dit topic, ergens tussen pagina 1 en 4.

Maar dit is misschien ook wel een antwoord:
twitter
pi_218006408
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je een bron?
Het halve internet bijvoorbeeld.
pi_218006430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Die B2’s trouwens, die heb ik volgens mij in de lucht zien hangen toen ik in 2007 een rondreis maakte door de VS maakte en vlakbij area 59 (?) was.
Lijkt echt heel erg!
Ze kunnen extreem langzaam vliegen, van een afstandje kan dat inderdaad op stilhangen lijken. Verder is een grappig weetje dat de VS ze aan geen enkel land verkoopt, omdat de technologie nog door geen enkel ander land begrepen wordt (het volledig stealth kunnen vliegen).
  Forum Admin zaterdag 21 juni 2025 @ 20:55:10 #288
pi_218006441
quote:
Die B2’s trouwens, die heb ik volgens mij in de lucht zien hangen toen ik in 2007 een rondreis maakte door de VS maakte en vlakbij area 59 (?) was.
Lijkt echt heel erg!
offtopic, in theorie kan het bij heel veel toestellen (ook verkeersvliegtuigen) lijken alsof ze stilhangen :D
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:56:45 #289
438527 MissButterflyy
pi_218006455
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
offtopic, in theorie kan het bij heel veel toestellen (ook verkeersvliegtuigen) lijken alsof ze stilhangen :D
Ok, maar was duidelijk geen verkeersvliegtuig. ;)
Qua vorm leek het precies.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:59:04 #290
498210 KoningWouter
pi_218006470
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kan ook nog een F-117 Nighthawk zijn.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 20:59:19 #291
38496 Perrin
pi_218006471
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er zijn volgens mij niet zoveel vliegtuigen die je met een B-2 kunt verwarren.
pi_218006481
Parralax effect
  zaterdag 21 juni 2025 @ 21:01:53 #293
438527 MissButterflyy
pi_218006493
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:59 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Kan ook nog een F-117 Nighthawk zijn.
[ afbeelding ]
Ja ok, dat kan ook.
pi_218006518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Een Iraanse oud-collega van mij had een grote Iraanse vlag op zijn werkkamer hangen, met het symbool in het midden eruit geknipt.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 21:07:03 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218006541
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef Eagles89 het volgende:

Ze kunnen extreem langzaam vliegen, van een afstandje kan dat inderdaad op stilhangen lijken. Verder is een grappig weetje dat de VS ze aan geen enkel land verkoopt, omdat de technologie nog door geen enkel ander land begrepen wordt (het volledig stealth kunnen vliegen).
Roswell?
pi_218006558
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Deze mensen ontkennen en ontkrachten zelfs de gebeurtenissen van 7 oktober 2023, ze denken dat het een allesomvattend Isralisch complot is om de Palestijnen te vernietigen, jammer de bammer alleen dat er veel beelden van zijn, die ze vervolgens categorisch weigeren te bekijken overigens, Lord_Omdraai en Greta Thunberg praten en denken ook precies zo.
Bullshit ik heb geen moment 7 oktober ontkent. Waarom zou ik. Het is nogal vermoeiend dat we het meer dan 60.000 doden later nog steeds over die oorspronkelijke 1200+- bruut vermoorde onschuldige mensen hebben.
pi_218006564
quote:
Die B2’s trouwens, die heb ik volgens mij in de lucht zien hangen toen ik in 2007 een rondreis maakte door de VS maakte en vlakbij area 51 (?)was.
Lijkt echt heel erg!
pi_218006575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Bullshit ik heb geen moment 7 oktober ontkent. Waarom zou ik. Het is nogal vermoeiend dat we het meer dan 60.000 doden later nog steeds over die oorspronkelijke 1200+- bruut vermoorde onschuldige mensen hebben.
Ja belachelijk toch dat we het daar nog steeds over hebben?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 21:24:59 #299
38496 Perrin
pi_218006714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja belachelijk toch dat we het daar nog steeds over hebben?
Eigenlijk verwaarloosbaar.
pi_218006737
quote:
Palestijnse vlag snap ik meer. Want mensen die geloven in twee staten geloven in een Palestina. Daarbij is dat niet direct steun voor Hamas. Met een Iraanse vlag zou ik niet snel lopen want dat lijkt nogal snel op steun voor een van de meer kansloze regime's op aarde. Maar de Israelische vlag vind ik ook nogal bijzonder hoor dat mensen daarmee nog te koop lopen.
pi_218006756
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Eigenlijk verwaarloosbaar.
How dare you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')