Aardig in lijn met hoe men het inschatte in dit topic... moet het CDA nog wel iets verder door groeien: POL / Wie wordt de nieuwe premier en op welke datum?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
Hier is de peiling, voor de geinteresseerden:
[ x ]
Irak was dikke prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik geloof er niks van. Als in Europa de Tories al zinspelen op misschien toch maar meedoen met Amerika en er ook best wat Democraten in Amerika altijd te porren zijn voor een oorlog hier of daar kan het zomaar toch weer zo'n drama als Irak worden.
Mja, gaat ook weer een beetje ver natuurlijk, maar het is wel schrikbarend om te zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Ze roepen nog net geen heil hitler
Ik vraag me wel eens af wanneer het vermogen om gezichten te lezen verloren is gegaan bij een heleboel mensen, als je kijkt naar de mimiek en het hoofd van Frans Timmermans en Kati Piri weet je toch al genoeg, deze mensen denken dat ze als enige deugen in de hele wereld en zijn bereid heel erg ver te gaan op jou en iedereen daarvan te overtuigen, alsof de zon op hun gezicht plaats heeft gemaakt voor een citroen.quote:
Ja graaf je eigen graf maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:13 schreef Doler12 het volgende:
Voorlopig niet dus.![]()
Boze meneer met de verklaring.
[ x ]
Elke keer als ze weer iets gestoords doen roept men van "ja, dat zal wel zijn om te onderhandelen", maar dat is in strijd met het feit dat ze problemen verzinnen waar dus ook geen oplossing voor is (fentanyl vanuit Canada, handelstekort verwarren voor importheffing), en zelf bereikte akkoorden weer te verscheuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gewoon spierballentaal is om Iran naar de onderhandelingstafel te krijgen. Als dat uberhaupt nog een mogelijkheid is.
Je stemt in ieder geval op dezelfde partij als Mohammed Bouyeri en Volkert van der Graaf en dan zou er eigenlijk al wel een lichtje moeten gaan branden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, gaat ook weer een beetje ver natuurlijk, maar het is wel schrikbarend om te zien.
Een deel van het electoraat van GroenLinks–PvdA radicaliseert ook snel. Het is geen 'centrumlinkse' partij zoals mensen soms zeggen maar een links tot radicaal linkse partij met extremistische elementen. Deze motie is daar natuurlijk een voorbeeld van, maar ook de recente video waarin men gewapende strijd van de Palestijnen probeert te legitimeren.
Er valt weinig anders te concluderen dan dat mensen die voor deze partij stemmen en het met deze motie eens zijn, moreel verwerpelijk zijn. Simpelweg verachtelijke mensen die schijnbaar graag zien dat Israël als land vernietigd wordt en er zoveel mogelijk Joden om het leven komen.
Men zou nooit zo'n standpunt innemen als het over Arabische moslims ging, die ziet men immers als een quasi heilige groep.
Zou daarin de recente gekte van de PvdA zijn meegenomen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
Hier is de peiling, voor de geinteresseerden:
[ x ]
Die mensen hebben elkaar vreselijk lopen opjutten op social media om toch maar weer vooral op Wilders te stemmen en zorgen dat hij de grootste is en blijft. Ze zijn daadwerkelijk in de waan dat hij het voor elkaar krijgt om in zijn eentje 76 zetels te krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat PVV nog steeds op 30 zetels staat, ondanks dat ze de boel verkloot hebben het afgelopen jaar en eigenlijk niks voor elkaar gekregen hebben.
Tsja, Trumps wegen zijn moeilijk te doorgronden. Ik probeer het niet eens meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Elke keer als ze weer iets gestoords doen roept men van "ja, dat zal wel zijn om te onderhandelen", maar dat is in strijd met het feit dat ze problemen verzinnen waar dus ook geen oplossing voor is (fentanyl vanuit Canada, handelstekort verwarren voor importheffing), en zelf bereikte akkoorden weer te verscheuren.
Bovendien had de VS al een prima werkend akkoord met Iran, wat nota bene door Trump door de schredder is gehaald.
Ja bullshit verhaal dat door de jaren is opgejut, dat Irak onnodig was enz.quote:
Volgens mij is het bullshit. Die knakkers worden gekozen. Ook niet door het volk, maar een groepje incontinente bejaarden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef UitStraling het volgende:
De democratische vrije verkiezingen in Iran zijn ook weer afgelopen,
https://x.com/Jerusalem_Post/status/1936374603313471746
Misschien nog niet, maar je onderschat vrees ik hoe populair dit standpunt eigenlijk is. Vooral bij de jongere generaties die niet het moreel kompas hebben van bijvoorbeeld de meer oudere PvdA'ers.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou daarin de recente gekte van de PvdA zijn meegenomen?
Toen ze Koeweit binnen waren gevallen was het prima ja, die tweede keer na 9-11 was totaal overbodig, want militair gezien lag Irak toen al volledig op zijn gat. Dat was gewoon iets persoonlijks tussen Bush en Saddam.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bullshit verhaal dat door de jaren is opgejut, dat Irak onnodig was enz.
Irak was een prima oorlog voor het westen met goede uitkomst.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou daarin de recente gekte van de PvdA zijn meegenomen?
Kun je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bullshit verhaal dat door de jaren is opgejut, dat Irak onnodig was enz.
Irak was een prima oorlog voor het westen met goede uitkomst.
Ik denk niet dat ik dat onderschat. Ik ken de Cohen-kliek vrij goed en kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst ernstig gaan twijfelen hierdoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien nog niet, maar je onderschat vrees ik hoe populair dit standpunt eigenlijk is. Vooral bij de jongere generaties die niet het moreel kompas hebben van bijvoorbeeld de meer oudere PvdA'ers.
Denk zou 100% zijn natuurlijk.quote:
Veel jonge PvdA'ers hebben dan ook een vrij typische achternaam.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien nog niet, maar je onderschat vrees ik hoe populair dit standpunt eigenlijk is. Vooral bij de jongere generaties die niet het moreel kompas hebben van bijvoorbeeld de meer oudere PvdA'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |