SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
Kijk deze man weet hoe het moet. thnx heer Rob
6 koppen in een keer is wel wat veel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey Moonquote:
6 koppen wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er zijn apparaatjes om de menstruatiepijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:40 schreef Rob het volgende:
Godver... dat doe ik dus nooit meer...
Ik werd meteen ongesteldHow can I make this topic about me?![]()
verdeeld over de dag kan bestquote:
Ik had weinig last gelukkig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
er zijn apparaatjes om de menstruatie pijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.
Een beetje buikpijn maar kon er gewoon om blijven functioneren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FffffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat topic alweer dicht, even werken en floepquote:
Bolken is wel leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hier werd het ineens zwart.quote:
Heeft wel een heel kwartier geduurd, heftig he?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarna een lekkere bastogne koek?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud![]()
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsquote:Ja best een verschil.
Heb al aardig wat bastognekoeken op vanmiddag (niet meer zo'n zin in nu)
Yoghurt met Bastogne erdoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
Oh nee dan lekker datquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
![]()
![]()
Heel soms heb ik ze wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aeque dat is best een idee om eens te proberen
quote:beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wilde het laatst al neerzetten als alternatieve meet voor de vrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Smakelijk etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ga jij dan ook mee?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
![]()
Ach, morgen vakantiegeld dus hotelletje kan wel op zich, alleen jammer dat het Tilburg is, ik ben niet heel dol op die stad
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vakantiegeld? Nu al?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gisteren een uurtje hard gelopen en het geeft gewoon een lekker gevoel na afloop. Uitgeput, maar niet half-doodquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud![]()
![]()
Ja, altijd 25 mei
Of de vrijdag ervoor, als het in het weekend valtWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij dan ook mee?![]()
Ach, morgen vakantiegeld dus hotelletje kan wel op zich, alleen jammer dat het Tilburg is, ik ben niet heel dol op die stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het ook alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zomer is dan ook al begonnenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, altijd 25 mei
Of de vrijdag ervoor, als het in het weekend valt![]()
![]()
Jaaaa vakantiegeld was wel dikke primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor sommige zit het er al opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In juni krijg je hier vakantiegeld ipv salaris.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg jij vakantiegeld? Hier zit dat gewoon in je salaris.
Het vakantiegeld spaar je als deel van het salaris het jaar ervoor. Ik vind het maar een stom systeem.
Maar heb jij wel 'fatsoenlijk' recht op vakantie bij jouw werkgever of is het eigenlijk een potje met 'personal time'?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapenHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluitenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapen
hmm nix kan de werkelijkheid nabootsen denk ik..quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn apparaatjes om de menstruatiepijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.![]()
Ieder zijn ding toch, ik zou dat persoonlijk voor een meet niet over hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doorhalen is voor mij geen goede optie. Maar nuchter en auto kan op zich ook nog wel. Of dronken en vroege treinquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.
Kan je ook een leuke dag met je vriendin of zo voor hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word wel elke keer weer heel blij als ik je UI ziequote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluiten
Gewoon ff een slaapplek tinderenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.
I'm surrounded by morons!
Ik krijg iets van 21 dagen vakantie en daarnaast zijn er nog iets van 8 a 10 dagen die we krijgen (bv aankomende maandag voor memorial day en tussen kerst en nieuwjaar). Maar goed beschouwd is het een potje met 'leave hours' en kun je het opnemen wanneer je het maar wilt (met beperlongen, ik heb nu 40 dagen opgespaard, maar denk niet dat mijn team en mijn supervisor het goed vind als ik 2 maanden "verdwijn"quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
In juni krijg je hier vakantiegeld ipv salaris.
Het vakantiegeld spaar je als deel van het salaris het jaar ervoor. Ik vind het maar een stom systeem.
Maar heb jij wel 'fatsoenlijk' recht op vakantie bij jouw werkgever of is het eigenlijk een potje met 'personal time'?![]()
Ik heb ook nog 150 dagen ziekteverlof opgespaard, dus eigenlijk hoef ik dit jaar niet meer te werken![]()
![]()
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluiten![]()
![]()
Ja, maar jij bent dan ook dol op waterfietsenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik word wel elke keer weer heel blij als ik je UI zie
Fijne avond Robquote:
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgtquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg geen vakantiegeld apart uitgekeerd![]()
Ik ga ineens toch wel naar de meet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delen
Klinkt alsof je het beter hebt dan vele anderen in de VS.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 21 dagen vakantie en daarnaast zijn er nog iets van 8 a 10 dagen die we krijgen (bv aankomende maandag voor memorial day en tussen kerst en nieuwjaar). Maar goed beschouwd is het een potje met 'leave hours' en kun je het opnemen wanneer je het maar wilt (met beperlongen, ik heb nu 40 dagen opgespaard, maar denk niet dat mijn team en mijn supervisor het goed vind als ik 2 maanden "verdwijn"![]()
Ik heb ook nog 150 dagen ziekteverlof opgespaard, dus eigenlijk hoef ik dit jaar niet meer te werken
I'm surrounded by morons!
Ik kan niet klagen. Ik heb ook een goede ziektekostenverzekering en redelijk "pensioen" opbouwquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het beter hebt dan vele anderen in de VS.![]()
Welke vriendin?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke dag met je vriendin of zo voor hebben.
Mja, ik ga er natuurlijk van uit dat dit ook een leuke dag wordt
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook dol op waterfietsen
Ik heb net mn Tinder verwijderd.quote:
Maar moet nog 90 dagen wachten voor het definitief is, dus kan nog terug
Maar ik heb maar 1 tweepersoonsbed op de kamerquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delen
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dagquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vriendin?
Mja, ik ga er natuurlijk van uit dat dit ook een leuke dag wordt
Krijg aan het eind van het jaar ikb uitgekeerd daar zit het inquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgtUw ADH vitamine Worst
wat is ikb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, dat zijn natuurlijk wel 3 van mn favoriete dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dag
O nooit van gehoord.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
Ik las het had google even gevraagd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
olkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu heb ik jou zo in gedachten
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberijquote:
Uw ADH vitamine Worst
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UIquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberij
Ik zei dat ik mij vergisteren toen maakte steven een waterfiets als UI en toen kon amy niet achterblijven en maakte dezeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah op die fietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UI
Ik zei dat ik mij vergisteren toen maakte steven een waterfiets als UI en toen kon amy niet achterblijven en maakte deze
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moetUw ADH vitamine Worst
Mooi op tijdquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
Ik heb het ook net op was laat voor mij doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg jij vakantiegeld? Hier zit dat gewoon in je salaris.![]()
rechtsom of linksom blijft het eigenlijk hetzelfde, alleen de ene krijgt het in een keer uitbetaald en de andere maandelijksquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waterfietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
Voor mijn doen heel vroegquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Ik heb het ook net op was laat voor mij doenUw ADH vitamine Worst
Ooohhh dat gaat zo'n tegenvaller worden voor iedereen op de meet danquote:
Ja maar als je de deur nog uit moet wel zo handigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een wind
Goed idee ga meteen de was ophangen 🖖🫡
Zo droog'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt, op jaarbasis maakt het niet uit. Ik kan het eventueel ook in een potje stoppen en dan op een eigen gekozen moment uit laten betalen maar vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rechtsom of linksom blijft het eigenlijk hetzelfde, alleen de ene krijgt het in een keer uitbetaald en de andere maandelijks![]()
Gelukkig kom ik niet op de meet, dus mij kan het in ieder geval niet tegenvallen danquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh dat gaat zo'n tegenvaller worden voor iedereen op de meet dan![]()
Maar waarom zou het tegenvallen? Je bent blond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, op jaarbasis maakt het niet uit. Ik kan het eventueel ook in een potje stoppen en dan op een eigen gekozen moment uit laten betalen maar vind het wel prima zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goed vast zetten met wasknijpers, anders is je wasgoed zo weg gewaaidquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat een wind
Goed idee ga meteen de was ophangen 🖖🫡
Zo droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed vast zetten met wasknijpers, anders is je wasgoed zo weg gewaaidHier klappen de deuren dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Valt hier nu wel mee, volgens mij als ik zo naar buiten kijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier klappen de deuren dicht.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hier ook ik zie het zand gewoon voorbij waaienquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier klappen de deuren dicht.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
Zit mobiel dus kan niet zo makkelijk die grote tekst kopiërenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Harrie @:Grrrrrrrr @:hemarookworst spammen maarUw ADH vitamine Worst
Nee ik kom toch nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Harrie @:Grrrrrrrr @:hemarookworst spammen maar
Leuk voor de vorm om uitgenodigd te worden maar was niet zo.
En nu ik mijn vriend heb denk ik, dan laat ik dit gaan is niet zo erg. Maar ik wens jullie wel allemaal veel plezier!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wel frisjes, moet wel jassie aan als die niet beschadigd isUw ADH vitamine Worst
Heb je maar 1 jassie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Wel frisjes, moet wel jassie aan als die niet beschadigd is
Dan doe je even de datum en zeg je wat jullie gaan doen het hoe en hoelaat en waarquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit mobiel dus kan niet zo makkelijk die grote tekst kopiëren
Nee hoeft niet toch bedanktquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je even de datum en zeg je wat jullie gaan doen het hoe en hoelaat en waar
Ik hoor de verhalen wel later
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
Ow kut de mentions gaan niet goed ff opnieuw (Ook speciaal voor @:Paul en @:SwJ en @:Yvonne)
Meetupdate van 12-5-2025
Door Harrie, omdat ome Grrrrrrrr even een lang weekend in Spanje zit.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @:Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟩 @:Mr Porno Komt lekker op de Piano liggen
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers hier in Rotterdam gaat hem dus ook niet wordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik kom toch niet
Leuk voor de vorm om uitgenodigd te worden maar was niet zo.
En nu ik mijn vriend heb denk ik, dan laat ik dit gaan is niet zo erg. Maar ik wens jullie wel allemaal veel plezier!Uw ADH vitamine Worst
O oeps had het even opgezocht voor jequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet toch bedankt
Ik hoor de verhalen wel laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 jassie waar ik het niet te warm zal hebben, maar zonder jassie is het te frisquote:Uw ADH vitamine Worst
Maakt niet uit, behulpzaam wel haha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps had het even opgezocht voor je'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Misschien een hoodie aan doen, als je dit hebt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1 jassie waar ik het niet te warm zal hebben, maar zonder jassie is het te fris
Ja je hebt idd wel een jassie nodig
Ja kutzooi. Ja nee dat kan idd niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers hier in Rotterdam gaat hem dus ook niet worden
En stripclubquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker avondje zuipen dus? En tanzen?
Uw ADH vitamine Worst
Ja echt johquote:![]()
Dat word een avondje, ik leef al mee.
Of je stuurt je vriend ook het podium op daarquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja kutzooi. Ja nee dat kan idd niet meer
Uw ADH vitamine Worst
![]()
dansen
Nee nee neequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of je stuurt je vriend ook het podium op daar
Hij heeft een mooie kont steelt hij veel te veel de show mee
Nee wel brunette, maar een stuk lelijker en dikker welquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet op de meet, dus mij kan het in ieder geval niet tegenvallen dan![]()
Maar waarom zou het tegenvallen? Je bent blond?
Maar als ze mooie vrouwen willen zien, moeten ze maar naar een stripclub gaan
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee wel brunette, maar een stuk lelijker en dikker wel
Maar als ze mooie vrouwen willen zien, moeten ze maar naar een stripclub gaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee nee nee
Hij heeft een mooie kont steelt hij veel te veel de show mee
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers hier in Rotterdam gaat hem dus ook niet worden
![]()
Ok stoppen met guerrilla posten
Dag weer
Voor de zoveelste keer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Etenstijd
Oooh maar ik ga ook niet naar de meet om leuk gevonden te worden hoor, iig niet op die manierquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.
Ik hou graag de verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen
Ja dat snap ik wel dat je dat doet, maar toch wou ik dat zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh maar ik ga ook niet naar de meet om leuk gevonden te worden hoor, iig niet op die manier
Ik hou graag de verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.
![]()
WOrdt tijd dat @JustinK weer terug komt voor de smiley bolk
Ja die kan dat goed, jij bent tweedequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
Die kan dat wel als de beste![]()
We missen je Justie![]()
Jullie samen kunnen dat goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onze koffie man is er
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muisquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kan dat goed, jij bent tweede![]()
Jullie samen kunnen dat goed
Ik ken maar een paar codes uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muisen
en
How can I make this topic about me?![]()
ZOlang ik jou ken krijg je er nog geen genoeg vanquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muis
Ik noemde je al ver voor Jussie er was miss smiely weet je nog
Ik wel meer, maar dan heb ze op den duur ook wel allemaal gehadquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar codes uit mijn hoofd.en
``"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel meer, maar dan heb ze op den duur ook wel allemaal gehad
``
Ojaa hahahquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang ik jou ken krijg je er nog geen genoeg van
Ik noemde je al ver voor Jussie er was miss smiely weet je nog
Al lang iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt je avondeten al op zeker?
Ik moet nog.
Nou dan snel de keuken maar in
Die is zooooo lekkerquote:![]()
Meestal hou ik niet van melk, maar deze welWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Heerlijk, had het gehaald bij Die Grenze is een stuk goedkoperquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is zooooo lekker![]()
Meestal hou ik niet van melk, maar deze wel
Die van Jumbo zelf is ook net zo lekker, en volgens mij ook niet zo prijzig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hou ook niet meer van melkchocoladequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is zooooo lekker![]()
Meestal hou ik niet van melk, maar deze welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het bij de Action gekocht, is hier sowieso geen jumboquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk, had het gehaald bij Die Grenze is een stuk goedkoper
Die van Jumbo zelf is ook net zo lekker, en volgens mij ook niet zo prijzigWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nee maar jij van puur, ik juist van wit en niet van melk en puurquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet meer van melkchocolade
Ik vind puur wel t lekkerst, maar melkchocolade met vulling is ook wel lekker op zijn tijd
Witte chocolade vind ik net boter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee maar jij van puur, ik juist van wit en niet van melk en puurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet het ook wel eens, bv als ik bonbons krijg. Ik vind het zo zet nu die melk chocoladquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Ik vind puur wel t lekkerst, maar melkchocolade met vulling is ook wel lekker op zijn tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihi nee dat lijkt mij ook niets, zo een pakje boter opetenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te eten
Nee, al ben ik van de dikke boter op broodquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te eten
met een plakje kaas of ham eet geen zoet op broodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel maar ook wel hartigIs maar net waar ik zin in heb
GG bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na al die jaren nog ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te eten![]()
Getverdemmequote:
Niet zo raar als je pure bakboter zo zit te etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo raar als je pure bakboter zo zit te eten
Ik ook niet hoor bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Harrie , wat ben je aan het doen ?Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
------------>Mijn geheim ! <-----------![]()
Heyquote:![]()
Ik vermoed genieten van een patertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij vraagt waar Harrie is niet waar jij bentquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Poepen in de schoen van Jeroen![]()
Jij bent van de poepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dan heb je wel een hele zware harde drolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
Dan heb je wel een hele zware harde drol
Of als je zo'n diepspoel toilet hebt dat 'ie erin plonst...How can I make this topic about me?![]()
Ik wil het allemaal niet weten
Ah, de nieuwe uitdaging. Die is gaaf.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Wauw gaaf, daar ben je ook wel even mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Dat doet de wind vandaagquote:
Wow!! Daar ben je wel ff zoet mee lijkt mij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou idd vanmiddag een harde woei.. heel mijn haar in de warquote:
Hopelijk wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow!! Daar ben je wel ff zoet mee lijkt mij?
Het houdt je van de straat he![]()
![]()
True!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk wel.
Het houdt je van de straat he![]()
Wel tof! En ik hoop op een foto als je hem helemaal in elkaar hebt gezet?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wauw. En nog wel een echte LEGO.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt goed. Ben nog even bezig met Rivendell (ook 6500 stukjes). Daarna ga ik deze bouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True!!!![]()
Wel tof! En ik hoop op een foto als je hem helemaal in elkaar hebt gezet?![]()
![]()
![]()
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.quote:![]()
Tering!! Respect!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed. Ben nog even bezig met Rivendell (ook 6500 stukjes). Daarna ga ik deze bouwen.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat fijn voor je. Topquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd vanmiddag een harde woei.. heel mijn haar in de war
Is zo'n abonnement niks voor jou?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je daar ook al abonnemten voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Inclusief speen?quote:
Abonnementenhandig welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OiDon't follow me. I am lost too
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...quote:
![]()
Zie je kan het welquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Druk dagje.Don't follow me. I am lost too
![]()
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oeps geen zweepslag?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDon't follow me. I am lost too
BolkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BolkkDon't follow me. I am lost too
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou in de gaten houden dan maar. Je moet natuurlijk te vaak je kuiten uitrekken om die koekjes achter op de kast te pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou in de gaten houden dan maar. Je moet natuurlijk te vaak je kuiten uitrekken om die koekjes achter op de kast te pakken.haha, Ja die kuiten moeten daarom nog jaren mee
Wees er maar zuinig op danquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha, Ja die kuiten moeten daarom nog jaren mee
Ah joh daar hebben ze grijpers voor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha, Ja die kuiten moeten daarom nog jaren mee
![]()
Ff naar de fysioquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
Oeh pijnlijk Steve, dan maar even rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hij idd doen. Mocht het na zoveel dagen niet over isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik houd me wel ff koest. Fysio kan idd nog. Heb een hamstring blessure gehad en die 1,5 jaar om mbv fysio weer terug te kunnen hardlopen. Hoop dat t nu met rust weer beter gaan. Gaan het wel zien. Ik wil niet mopperen verder
Kan idd.Don't follow me. I am lost too
Veel mensen raken de kleine gelukjes kwijt, omdat ze steeds maar blijven hopen op het grote geluk.... ?![]()
Goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik houd me wel ff koest. Fysio kan idd nog. Heb een hamstring blessure gehad en die 1,5 jaar om mbv fysio weer terug te kunnen hardlopen. Hoop dat t nu met rust weer beter gaan. Gaan het wel zien. Ik wil niet mopperen verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je woont toch in de buurt van Arnhem ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja lekker de posbank op wil je denk ik zeggen greysquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je woont toch in de buurt van Arnhem ?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja lekker de posbank op wil je denk ik zeggen greys
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greys.quote:
Meen ik serieusquote:
Bellen en langs gaan
Zij weet heel erg veelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meinerswijk ga ik zelfs om de zoveel weken hardlopen. Lekker zonder auto's
Ja hardlopen met de auto gaat ook een beetje moeilijk lijkt mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zal ik zeker onthouden mocht ik over wat dagen nog last hebben. De fysio die me hielp bij de vorige blessure ken ik ook persoonlijk en app ik ook mee. Wel goed om serieus naar je lichaam te luisterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen ik serieus
Bellen en langs gaan
Zij weet heel erg veelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga er wel met de auto heen :$ maar in meinerswijk mogen geen auto's en is heerlijk zorgeloos lopen in de natuur met een muziekje opquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Ja hardlopen met de auto gaat ook een beetje moeilijk lijkt mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet je wel eerst door een wijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga er wel met de auto heen :$ maar in meinerswijk mogen geen auto's en is heerlijk zorgeloos lopen in de natuur met een muziekje op
quote:
Ja daar ga ik meer de centrale deurvergrendeling aan door een zet de auto onder de brug en ga dan meinerswijk in lopen
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Das echt niet tof daarquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar ga ik meer de centrale deurvergrendeling aan door een zet de auto onder de brug en ga dan meinerswijk in lopen
Hutje op de hei misschien iets voor jou 😉quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn meerdere wijken die wel prima zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aan de rand van de posbank arnhem heeft mooie groene wijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn veel mooie plekken in Arnhem hoor. Maar wat greys noemt dat is wel echt een minder stuk. Daar heb je ook een voetbalclub waar de eigenaar veelbesproken is. Oa omdat er iemand snachts voor zijn deur stond met een kettingzaag en hij op diegene heeft geschotenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O lekker dan. Mijn zoon woont ook in Arnhem. Donderdag ben ik daar 😉 ik zal een spoor van bastogne kruimels achter laten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk is je knie dan een stuk beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mooi man wouter. Daar kun je toch prima een kermis van maken synchroon met mij? 😉quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Drakin
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jij ook van de lego bouw?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man wouter. Daar kun je toch prima een kermis van maken synchroon met mij? 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het bijna af moet ik het weer slopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man wouter. Daar kun je toch prima een kermis van maken synchroon met mij? 😉![]()
![]()
Ik vind dat meer dan logisch. Als de werkgever (of uitkeringsinstantie) dat vakantie geld uitbetaald, doen ze er dan ook rente bij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.![]()
Het houdt je wel bezig danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@aeque kan daar toch gewoon onder slapen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 1 tweepersoonsbed op de kamer![]()
Niet actief, maar heb wel veel lego. Stelde vd week wouter voor dat we beiden een kermis zouden bouwen zoals: Bekijk deze YouTube-videoquote:
En dat we foto's maken en DTS mag stemmen wat de mooiste kermis isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is hij de matras van dts?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
@:aeque kan daar toch gewoon onder slapen?Uw ADH vitamine Worst
Wel een leuk idee. Ben benieuwdquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet actief, maar heb wel veel lego. Stelde vd week wouter voor dat we beiden een kermis zouden bouwen zoals: Bekijk deze YouTube-video
En dat we foto's maken en DTS mag stemmen wat de mooiste kermis isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: