SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Kijk deze man weet hoe het moet. thnx heer Rob
6 koppen in een keer is wel wat veel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey Moonquote:
6 koppen wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er zijn apparaatjes om de menstruatiepijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:40 schreef Rob het volgende:
Godver... dat doe ik dus nooit meer...
Ik werd meteen ongesteldHow can I make this topic about me?![]()
verdeeld over de dag kan bestquote:
Ik had weinig last gelukkig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
er zijn apparaatjes om de menstruatie pijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.
Een beetje buikpijn maar kon er gewoon om blijven functioneren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FffffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat topic alweer dicht, even werken en floepquote:
Bolken is wel leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hier werd het ineens zwart.quote:
Heeft wel een heel kwartier geduurd, heftig he?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarna een lekkere bastogne koek?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud![]()
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsquote:Ja best een verschil.
Heb al aardig wat bastognekoeken op vanmiddag (niet meer zo'n zin in nu)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Yoghurt met Bastogne erdoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
Oh nee dan lekker datquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
![]()
![]()
Heel soms heb ik ze wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aeque dat is best een idee om eens te proberen
quote:beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wilde het laatst al neerzetten als alternatieve meet voor de vrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Smakelijk etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ga jij dan ook mee?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
![]()
Ach, morgen vakantiegeld dus hotelletje kan wel op zich, alleen jammer dat het Tilburg is, ik ben niet heel dol op die stad
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vakantiegeld? Nu al?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gisteren een uurtje hard gelopen en het geeft gewoon een lekker gevoel na afloop. Uitgeput, maar niet half-doodquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud![]()
![]()
Ja, altijd 25 mei
Of de vrijdag ervoor, als het in het weekend valtWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij dan ook mee?![]()
Ach, morgen vakantiegeld dus hotelletje kan wel op zich, alleen jammer dat het Tilburg is, ik ben niet heel dol op die stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: