Nou dit is geen compliment als je denkt dat ik er al een tokkie uitzie en als een manquote:
Nee een was symbolisch. Ik dacht inderdaad niet dat je eruit ziet als iemand uit Maaskantje met een badjas openquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dit is geen compliment als je denkt dat ik er al een tokkie uitzie en als een man
Topic dood na je postquote:
O die paar minuutjes, het is pas dood na een uur of zo volgens mij, dan ga ik mij afvragen wat er aan de hand isquote:
In Onz is dit toch wel bijzonderquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die paar minuutjes, het is pas dood na een uur of zo volgens mij, dan ga ik mij afvragen wat er aan de hand is
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:39 schreef aeque het volgende:
Nog geen twintig minuten later en nu heerlijk grijs met wind.
Nog spannender met open badjasquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee een was symbolisch. Ik dacht inderdaad niet dat je eruit ziet als iemand uit Maaskantje met een badjas open
Wat heb je gegeten voor die wind?quote:
Ik geloof ook niet dat je eruit ziet als een man.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dit is geen compliment als je denkt dat ik er al een tokkie uitzie en als een man
Nee een paar minuten niet hoor, anders kunnen mensen nooit veel punten halen.quote:
Steven ziet een openbadjas en denkt gelijk dat ik het ben. Het moet niet gekker worden hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat je eruit ziet als een man.
Sommigen posten net zo lang smilies en praten niet tot anderen weggaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een paar minuten niet hoor, anders kunnen mensen nooit veel punten halen.
Het gebeurde wel eens dat ik zo 20 minuten of nog langer alleen heb gezeten
Met hoevaak jij mij laat weten dat je badjas half open staat snap ik wel dat hij dat denkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steven ziet een openbadjas en denkt gelijk dat ik het ben. Het moet niet gekker worden hier
Nogal een verschilquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik beelde het me als volgt in eigenlijk:
[ afbeelding ]
Haha woepsquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steven ziet een openbadjas en denkt gelijk dat ik het ben. Het moet niet gekker worden hier
Ja dat is waar, dat is de truc van het punten harkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommigen posten net zo lang smilies en praten niet tot anderen weggaan
Schijnbaar ben je in de war met een van de andere dames, want ik draag nooit een badjasquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Met hoevaak jij mij laat weten dat je badjas half open staat snap ik wel dat hij dat denkt.
Dus zat je te jokken tegen mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar ben je in de war met een van de andere dames, want ik draag nooit een badjas
Ik hoef geen puntenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat is de truc van het punten harken
We hebben ook een tijd gehad dat er allemaal nederlandse flut nummers in werden gegooid ook vreselijk
Nee hoor je verward mij met een van de andere dames schijnbaarquote:
Af en toe wel lekker..quote:
Nee de een wel en de ander nietquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je verward mij met een van de andere dames schijnbaar
Wat mag jij graag drinken?quote:
quote:
Ja en ik werd al gezien als een manquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:40 schreef Rob het volgende:
Vreemde TT Vrouwenmiddag...
Ik identificeer mezelf nu maar even als vrouw dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |