Hier werd het ineens zwart.quote:
Daarna een lekkere bastogne koek?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsquote:
Yoghurt met Bastogne erdoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
Heb al aardig wat bastognekoeken op vanmiddag (niet meer zo'n zin in nu)
Oh nee dan lekker datquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk een lekker bakkie yoghurt of chipsJa best een verschil.
Heb al aardig wat bastognekoeken op vanmiddag (niet meer zo'n zin in nu)
Heel soms heb ik ze wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aeque dat is best een idee om eens te proberen
quote:
Ik wilde het laatst al neerzetten als alternatieve meet voor de vrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Ga jij dan ook mee?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]beetje heel duur, maar je gaat liever naar de mannenststripclub in Rotterdam zeker
Gisteren een uurtje hard gelopen en het geeft gewoon een lekker gevoel na afloop. Uitgeput, maar niet half-doodquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond even een rondje hardlopen. Lekker weer voor niet te warm/niet te koud
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij dan ook mee?![]()
Ach, morgen vakantiegeld dus hotelletje kan wel op zich, alleen jammer dat het Tilburg is, ik ben niet heel dol op die stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |