Is zo'n abonnement niks voor jou?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.
Dit inderdaadquote:
quote:
Inclusief speen?quote:
handig welquote:
Heb nooit een speen gehadquote:
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...quote:
Zie je kan het welquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...
[ afbeelding ]
Oeps geen zweepslag?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..quote:
quote:
Nou in de gaten houden dan maar. Je moet natuurlijk te vaak je kuiten uitrekken om die koekjes achter op de kast te pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |