Woeiiquote:
Ah, de nieuwe uitdaging. Die is gaaf.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Proostquote:
Wauw gaaf, daar ben je ook wel even mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Dat doet de wind vandaagquote:
Wow!! Daar ben je wel ff zoet mee lijkt mij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Nou idd vanmiddag een harde woei.. heel mijn haar in de warquote:
Hopelijk wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow!! Daar ben je wel ff zoet mee lijkt mij?
True!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk wel.
Het houdt je van de straat he
Wauw. En nog wel een echte LEGO.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Komt goed. Ben nog even bezig met Rivendell (ook 6500 stukjes). Daarna ga ik deze bouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True!!!![]()
Wel tof! En ik hoop op een foto als je hem helemaal in elkaar hebt gezet?![]()
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.quote:
Tering!! Respect!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed. Ben nog even bezig met Rivendell (ook 6500 stukjes). Daarna ga ik deze bouwen.
Wat fijn voor je. Topquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd vanmiddag een harde woei.. heel mijn haar in de war
Is zo'n abonnement niks voor jou?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel tweedehands he. Ben er achter gekomen dat ik hier in de achterhoek goedkoop echte LEGO tweedehands kan kopen.
Dit inderdaadquote:
quote:
Inclusief speen?quote:
handig welquote:
Heb nooit een speen gehadquote:
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...quote:
Zie je kan het welquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aeque, nu geen vunzige opmerking maken...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |