Ja zal ik zeker onthouden mocht ik over wat dagen nog last hebben. De fysio die me hielp bij de vorige blessure ken ik ook persoonlijk en app ik ook mee. Wel goed om serieus naar je lichaam te luisterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen ik serieus
Bellen en langs gaan
Zij weet heel erg veel
Ik ga er wel met de auto heen :$ maar in meinerswijk mogen geen auto's en is heerlijk zorgeloos lopen in de natuur met een muziekje opquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Ja hardlopen met de auto gaat ook een beetje moeilijk lijkt mij
Moet je wel eerst door een wijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga er wel met de auto heen :$ maar in meinerswijk mogen geen auto's en is heerlijk zorgeloos lopen in de natuur met een muziekje op
quote:
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?quote:
Das echt niet tof daarquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar ga ik meer de centrale deurvergrendeling aan door een zet de auto onder de brug en ga dan meinerswijk in lopen
Hutje op de hei misschien iets voor jou 😉quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?
Er zijn meerdere wijken die wel prima zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik moet niet naar Arnhem verhuizen?
Jij ook van de lego bouw?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man wouter. Daar kun je toch prima een kermis van maken synchroon met mij? 😉
Heb het bijna af moet ik het weer slopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man wouter. Daar kun je toch prima een kermis van maken synchroon met mij? 😉
Ik vind dat meer dan logisch. Als de werkgever (of uitkeringsinstantie) dat vakantie geld uitbetaald, doen ze er dan ook rente bij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.
@aeque kan daar toch gewoon onder slapen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 1 tweepersoonsbed op de kamer
Niet actief, maar heb wel veel lego. Stelde vd week wouter voor dat we beiden een kermis zouden bouwen zoals: Bekijk deze YouTube-videoquote:
Is hij de matras van dts?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
@:aeque kan daar toch gewoon onder slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |