Welke vriendin?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke dag met je vriendin of zo voor hebben.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook dol op waterfietsen
Ik heb net mn Tinder verwijderd.quote:
Maar ik heb maar 1 tweepersoonsbed op de kamerquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delen
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dagquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vriendin?
Mja, ik ga er natuurlijk van uit dat dit ook een leuke dag wordt
Krijg aan het eind van het jaar ikb uitgekeerd daar zit het inquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgt
Nou, dat zijn natuurlijk wel 3 van mn favoriete dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dag
O nooit van gehoord.quote:
Ik las het had google even gevraagd.quote:
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberijquote:
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UIquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberij
Ah op die fietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UI
Ik zei dat ik mij vergisteren toen maakte steven een waterfiets als UI en toen kon amy niet achterblijven en maakte deze
Mooi op tijdquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |