Krijg aan het eind van het jaar ikb uitgekeerd daar zit het inquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgt
Nou, dat zijn natuurlijk wel 3 van mn favoriete dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dag
O nooit van gehoord.quote:
Ik las het had google even gevraagd.quote:
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberijquote:
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UIquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberij
Ah op die fietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UI
Ik zei dat ik mij vergisteren toen maakte steven een waterfiets als UI en toen kon amy niet achterblijven en maakte deze
Mooi op tijdquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg jij vakantiegeld? Hier zit dat gewoon in je salaris.
rechtsom of linksom blijft het eigenlijk hetzelfde, alleen de ene krijgt het in een keer uitbetaald en de andere maandelijksquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Werken wij toevallig bij dezelfde werkgever? Bij mij zit vakantiegeld en tevens 13e maand in het maandsalaris verwerkt. Alleen van de 13e maand blijft aan het einde van het jaar wat over en dat wordt dan uitgekeerd.
Waterfietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
Voor mijn doen heel vroegquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Ik heb het ook net op was laat voor mij doen
Ooohhh dat gaat zo'n tegenvaller worden voor iedereen op de meet danquote:
Ja maar als je de deur nog uit moet wel zo handigquote:
Klopt, op jaarbasis maakt het niet uit. Ik kan het eventueel ook in een potje stoppen en dan op een eigen gekozen moment uit laten betalen maar vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rechtsom of linksom blijft het eigenlijk hetzelfde, alleen de ene krijgt het in een keer uitbetaald en de andere maandelijks
Gelukkig kom ik niet op de meet, dus mij kan het in ieder geval niet tegenvallen danquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh dat gaat zo'n tegenvaller worden voor iedereen op de meet dan
Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, op jaarbasis maakt het niet uit. Ik kan het eventueel ook in een potje stoppen en dan op een eigen gekozen moment uit laten betalen maar vind het wel prima zo.
Wel goed vast zetten met wasknijpers, anders is je wasgoed zo weg gewaaidquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat een wind
Goed idee ga meteen de was ophangen 🖖🫡
Zo droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed vast zetten met wasknijpers, anders is je wasgoed zo weg gewaaidHier klappen de deuren dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Valt hier nu wel mee, volgens mij als ik zo naar buiten kijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier klappen de deuren dicht.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
Ja hier ook ik zie het zand gewoon voorbij waaienquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier klappen de deuren dicht.weet niet waar jij zit maar het oosten waait flink hard nu
Zit mobiel dus kan niet zo makkelijk die grote tekst kopiërenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Harrie @:Grrrrrrrr @:hemarookworst spammen maar
Nee ik kom toch nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Harrie @:Grrrrrrrr @:hemarookworst spammen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |