Ik heb het ook alquote:
De zomer is dan ook al begonnenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, altijd 25 mei
Of de vrijdag ervoor, als het in het weekend valt
Voor sommige zit het er al opquote:
In juni krijg je hier vakantiegeld ipv salaris.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg jij vakantiegeld? Hier zit dat gewoon in je salaris.
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapen
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluitenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer geld vind ik dat persoonlijk 194 euro om te slapen
hmm nix kan de werkelijkheid nabootsen denk ik..quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn apparaatjes om de menstruatiepijn te simuleren, zodat de man snapt wat een vrouw maandelijks doormaakt.
Ieder zijn ding toch, ik zou dat persoonlijk voor een meet niet over hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, anders moet ze helemaal nog terug, laat in de avond, in de nacht.
Ja doorhalen is voor mij geen goede optie. Maar nuchter en auto kan op zich ook nog wel. Of dronken en vroege treinquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke dag met je vriendin of zo voor hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluiten
Ik word wel elke keer weer heel blij als ik je UI ziequote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje, vandaar mn twijfels. Naja, nog een week om te besluiten
Gewoon ff een slaapplek tinderenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 21 dagen vakantie en daarnaast zijn er nog iets van 8 a 10 dagen die we krijgen (bv aankomende maandag voor memorial day en tussen kerst en nieuwjaar). Maar goed beschouwd is het een potje met 'leave hours' en kun je het opnemen wanneer je het maar wilt (met beperlongen, ik heb nu 40 dagen opgespaard, maar denk niet dat mijn team en mijn supervisor het goed vind als ik 2 maanden "verdwijn"quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
In juni krijg je hier vakantiegeld ipv salaris.
Het vakantiegeld spaar je als deel van het salaris het jaar ervoor. Ik vind het maar een stom systeem.
Maar heb jij wel 'fatsoenlijk' recht op vakantie bij jouw werkgever of is het eigenlijk een potje met 'personal time'?
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook dol op waterfietsenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik word wel elke keer weer heel blij als ik je UI zie
Fijne avond Robquote:
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgtquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg geen vakantiegeld apart uitgekeerd
Ik ga ineens toch wel naar de meet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delen
Klinkt alsof je het beter hebt dan vele anderen in de VS.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 21 dagen vakantie en daarnaast zijn er nog iets van 8 a 10 dagen die we krijgen (bv aankomende maandag voor memorial day en tussen kerst en nieuwjaar). Maar goed beschouwd is het een potje met 'leave hours' en kun je het opnemen wanneer je het maar wilt (met beperlongen, ik heb nu 40 dagen opgespaard, maar denk niet dat mijn team en mijn supervisor het goed vind als ik 2 maanden "verdwijn"![]()
Ik heb ook nog 150 dagen ziekteverlof opgespaard, dus eigenlijk hoef ik dit jaar niet meer te werken
Ik kan niet klagen. Ik heb ook een goede ziektekostenverzekering en redelijk "pensioen" opbouwquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het beter hebt dan vele anderen in de VS.
Welke vriendin?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke dag met je vriendin of zo voor hebben.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook dol op waterfietsen
Ik heb net mn Tinder verwijderd.quote:
Maar ik heb maar 1 tweepersoonsbed op de kamerquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan iemand met je mee zodat je de kosten kan delen
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dagquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vriendin?
Mja, ik ga er natuurlijk van uit dat dit ook een leuke dag wordt
Krijg aan het eind van het jaar ikb uitgekeerd daar zit het inquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zit in je normale salaris. Kun je zelf bepalen wat je ermee doet ipv wachten tot mei voor je het krijgt
Nou, dat zijn natuurlijk wel 3 van mn favoriete dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je van zuipen en blote tieten houdt dan is het een leuke dag
O nooit van gehoord.quote:
Ik las het had google even gevraagd.quote:
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberijquote:
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UIquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Da's meer voor Steven met zijn waterfiets liefhebberij
Ah op die fietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft ze het ook gemaakt, zij en steven hadden allebei het zelfde dier als UI
Ik zei dat ik mij vergisteren toen maakte steven een waterfiets als UI en toen kon amy niet achterblijven en maakte deze
Mooi op tijdquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Zo avondeten op omdat ik straks de deur uit moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |