O oeps had het even opgezocht voor jequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet toch bedankt
Ik hoor de verhalen wel later
1 jassie waar ik het niet te warm zal hebben, maar zonder jassie is het te frisquote:
Maakt niet uit, behulpzaam wel haha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps had het even opgezocht voor je
Misschien een hoodie aan doen, als je dit hebt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1 jassie waar ik het niet te warm zal hebben, maar zonder jassie is het te fris
Ja kutzooi. Ja nee dat kan idd niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers hier in Rotterdam gaat hem dus ook niet worden
En stripclubquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker avondje zuipen dus? En tanzen?
Ja echt johquote:
Of je stuurt je vriend ook het podium op daarquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja kutzooi. Ja nee dat kan idd niet meer
Nee nee neequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of je stuurt je vriend ook het podium op daar
Nee wel brunette, maar een stuk lelijker en dikker welquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet op de meet, dus mij kan het in ieder geval niet tegenvallen dan![]()
Maar waarom zou het tegenvallen? Je bent blond?
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee wel brunette, maar een stuk lelijker en dikker wel
Maar als ze mooie vrouwen willen zien, moeten ze maar naar een stripclub gaan
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee nee nee
Hij heeft een mooie kont steelt hij veel te veel de show mee
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nieuwe stripclub met alleen mannelijke strippers hier in Rotterdam gaat hem dus ook niet worden
Oooh maar ik ga ook niet naar de meet om leuk gevonden te worden hoor, iig niet op die manierquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.
Ja dat snap ik wel dat je dat doet, maar toch wou ik dat zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh maar ik ga ook niet naar de meet om leuk gevonden te worden hoor, iig niet op die manier
Ik hou graag de verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lieve schat, niet zo jezelf naar beneden halen. Als je ze jou niet leuk vinden dan is dat maar zo. Zoals je bent is goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |