SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik had "spinnenseks" als TTWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En waarom? Dat mag ze ook wel gaan uitleggen natuurlijk in Shownieuws. Dan staat die vergane glorie ook weer eens in the picture. Al was Ron niet vies van de vrouwtjes, maar de vrouwtjes ook niet van hemquote:Op maandag 10 februari 2025 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die tweet was zeer smakeloos.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
al fixedquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las het in een ander topic.
Wat een achterlijk mens. Zeg dan inderdaad ook helemaal niets met je schijttweet.![]()
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggen
[..]![]()
![]()
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."quote:![]()
Echt.. zeg dan niksquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."
Trust nobody![]()
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.Revolutions are the locomotives of history.
oei, gespoileredquote:Revolutions are the locomotives of history.
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.![]()
![]()
Nou ja had het toch al gezienquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
pfffquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, sorry.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende: ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven) 🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
Hahahahahahahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
*knip*
Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X.
*knip*![]()
Het is een slap aftreksel van X dat heeft niks met vervanger te maken
![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?![]()
![]()
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.
Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.Trust nobody![]()
Gelijk heb jequote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
![]()
ok, nou ga ik echt slapenRevolutions are the locomotives of history.
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, sorry.
aangepast
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 23:55:09 ]![]()
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.
Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Sorry ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maak van betekend ajb betekentquote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekend dus niet dat je komt)
aangepast![]()
![]()
He-le-maal mee eens. Maar we weten ondertussen hoe Sylvana is toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.Well, life can be a riot
helemaal mee eensquote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
Achterbakse KUT hond zelfs![]()
Waarom zo tegen mij?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.Trust nobody![]()
Dat zeg ze toch ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.![]()
![]()
bijna vergeten![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.![]()
Ah leuk, gelukkig is het er nogquote:Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Radio 49 leeft op donderdag- en zaterdagavond..
En jij bent een vaste luisteraar?.
Jawel, wel goed hoor over het algemeen.quote:Leukquote:Op maandag 10 februari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, ik kom af en toe ff buurten als @:dj11 z'n huisdiertje subtiel laat weten dat hij gaat draaien..
Leuk dat je nog steeds van de partij bentquote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende: [..] Zeker, al zijn het vooral Melting en ondergetekende die draaien. MadMaster af en toe, maar doorgaans zonder aankondiging. Melting meestal elke donderdag om 19:00 uur en zaterdag om 21:00 uur. Ik regelmatig voorafgaand aan Melting op zaterdag (dus om 19:00 uur), soms op een doordeweekse avond. Gewoon goed het topic in de gaten houden
![]()
.
![]()
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zo tegen mij?
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.
Iedereen is een kutlultrut
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij quote mijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeik
Trust nobody![]()
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzoquote:
Ja, volgens mij heb jij dat allemaal veroorzaakt, toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef moemoe het volgende:
Leuk dat je nog steeds van de partij bent.
Inmiddels zijn we 474 uitzendingen en ruim 8,5 jaar verder![]()
![]()
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Verkapte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
bijna vergeten![]()
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Wordt steeds uitgebreider dit berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind zoiets hoe dan ook niet zo fraai.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.Well, life can be a riot
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker komquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wordt steeds uitgebreider dit bericht
Well, life can be a riot
Ja ik geef commentaar op je post, fucking hel. Dit is een forum toch geen persoonlijk één op één gedoe.quote:Iedereen is een kutlultrut
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom![]()
verder ga je wel helemaal lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzopositiviteit straalt er weer af vandaag
![]()
Nee ik voel me niet aangevallen![]()
![]()
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom
Grotetijd mag erbij met n groen bolkjeTrust nobody![]()
Ja ik houd alles bij en blijf alles up2date houden voor jullie allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wordt steeds uitgebreider dit bericht![]()
![]()
Liefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik houd alles bij en blijf alles up2date houden voor jullie allemaal
Trust nobody![]()
Vooral blijven quoten en er een random mention bij doen zoals @Mikeytt bijvquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wordt steeds uitgebreider dit bericht![]()
dan post ik vanaf nu alleen maarquote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
verder ga je wel helemaal lekkerpositiviteit straalt er weer af vandaag
![]()
Nee ik voel me niet aangevallenok ?
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
bijna vergeten![]()
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
Drink with mates!
Of @PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijzonder felle manier van zeggen dat je het met me eens bent danquote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik geef commentaar op je post, fucking hel. Dit is een forum toch geen persoonlijk één op één gedoe.Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
dan post ik vanaf nu alleen maarok ?
![]()
![]()
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten ) Hij staat er bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Weet je wat, ik quote je nooit meer pfffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijzonder felle manier van zeggen dat je het met me eens bent danIedereen is een kutlultrut
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Waren ze allemaal maar zo makkelijk![]()
[ x ]![]()
Whoehaaaaaa
![]()
![]()
![]()
Wel moe ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig samen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Grotetijd ik zat ff te denken waarom jij er niet bij stond maar jij was nog aan het twijfelen of je nog wel tot die datum op Fok! zou blijven daarom heb ik in afwachting van even gewacht![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zou wel kunnen slapen zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat je beter wakker kan blijven. Als je nu die paar uurtjes gaat slapen ben je waarschijnlijk meer naar de getver dan wanneer je gewoon "ff" doorhaaltWell, life can be a riot
Ja lawaai van beneden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh dan kun je zo ook lekker slapenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook en ik heb geen dutje gedaan na het werk want ik moest de administratie bijwerken
Trust nobody![]()
ik heb nog helemaal geen slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oeh dan kun je zo ook lekker slapenditquote:![]()
toen ik de laatste dingen deed met werk was ik best slaperig en bij het uitloggen werd ik weer wakker![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hoe vroeg moet je straks weer aan de bakquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
toen ik de laatste dingen deed met werk was ik best slaperig en bij het uitloggen werd ik weer wakker![]()
![]()
![]()
Moet straks wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh kut..
Wat ga je doen? Oordopjes?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9.30quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je straks weer aan de bakUw ADH vitamine Worst
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrinkquote:![]()
![]()
Ik wist destijds dat het echt iets voor jou zou zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb jij dat allemaal veroorzaakt, toch?
Inmiddels zijn we 474 uitzendingen en ruim 8,5 jaar verder.
Ik las laatst dat je betaald kunt worden voor je eigen Spotify playlists. Lijkt me wel leuk om in zoiets te duiken.
Ooit was ik wel bezig met nieuwe muziek ontdekken, maar dat hoeft niet per se aan te slaan natuurlijk.
![]()
Thee een optie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrink![]()
Vis een optie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh onhandigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen slaap
[..]
ditTrust nobody![]()
Visje is wel een goeie woensdag moet ik werken in het centrum waar ik eerst woonde haalde ik ook altijd een visje op de markt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar Thee is zo lekker manquote:
Well, life can be a riot
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrinkIedereen is een kutlultrut
Sowieso gebakkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
focus zoek? Die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.![]()
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijdquote:
Well, life can be a riot
Drink echt nooit thee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijd
Zoals sommige mensen hun sterke bak koffie in de ochtend nodig hebben zo heb ik dat met Thee![]()
![]()
de vis wordt duur betaald tegenwoordigquote:![]()
haalde laatst 3 lekkerbekken want 3 voor een tientje en dan een pondje Kibbeling er bij en dat was meer dan ¤20 en als je dan gezonde trek hebt dan is het gewoon op voor je het weet
Heb die avond niet ook nog een hele maaltijd in mijn kop zitten proppen trouwens moet een beetje op de lijn letten![]()
![]()
Ik, nu bedoel jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.![]()
Ja dat klopt wel![]()
![]()
![]()
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.
Zoals sommige mensen hun sterke bak koffie in de ochtend nodig hebben zo heb ik dat met Thee
Bak sterke koffie vind ik ookHou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt
Well, life can be a riot
RRood?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.
Bak sterke koffie vind ik ookHou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt
Trust nobody![]()
Rood?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.
![]()
Ja ligt aan de thee.quote:
Maar hele donkere thee van 't trekken vind ik niet lekkerWell, life can be a riot
Hoe ik bij rood kom weet ik ook niet...
Well, life can be a riot
Hoe sterker, hoe beterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ligt aan de thee.
Maar hele donkere thee van 't trekken vind ik niet lekker![]()
![]()
Oh neequote:
Well, life can be a riot
ik snap wel dat mensen thee lekker vinden
verschillende smaken en ieder zijn eigen ding maar mijn drankje is het niet.
Koffie wel maar dat drink ik in de avond eigenlijk bijna nooit dus dan blijft er maar 1 ding over![]()
![]()
Je hebt ook van die mensen die even het theezakje in hun kopje heet water dompelenquote:![]()
Ja dan begrijp ik wel dat je 4 dagen met 1 theezakje doet![]()
![]()
Dat vind ik ook nasty ja. Die willen eigenlijk gewoon waterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die even het theezakje in hun kopje heet water dompelen![]()
Ja dan begrijp ik wel dat je 4 dagen met 1 theezakje doet
Sowieso ben ik niet iemand die een theezakje hergebruikt. weet dat 't in sommige gevallen kan, maar vind dat zo'n nasty idee.Well, life can be a riot
Heb een korte periode koffie gedronken maar dat was gewoon omdat ik te lui was om thee te zettenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
Koffie wel maar dat drink ik in de avond eigenlijk bijna nooit dus dan blijft er maar 1 ding over![]()
Was toen vaak bij mijn vader en daar was altijd koffie in de thermoskan.![]()
ik hoef echt niet elke dag patertjes te klappenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
Koffie wel maar dat drink ik in de avond eigenlijk bijna nooit dus dan blijft er maar 1 ding overUw ADH vitamine Worst
Waarom nasty?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nasty ja. Die willen eigenlijk gewoon water
Sowieso ben ik niet iemand die een theezakje hergebruikt. weet dat 't in sommige gevallen kan, maar vind dat zo'n nasty idee.Trust nobody![]()
ik heb met een Welshman samengewoond en thee was een soort van ritueel. Eerst kokend water in de theepot omspoelen en dan thee erin en laten trekken. Zo doe ik het nog steeds.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die even het theezakje in hun kopje heet water dompelen![]()
Ja dan begrijp ik wel dat je 4 dagen met 1 theezakje doetGeen gehaast
Het idee van iets hergebruiken wat al eens ondergedompeld is komt bij mij niet over als "ja dit kan"quote:
Weet dat het gewoon kan, veel mensen doen het. Maar ik gooi m'n theezakje altijd weg na 1x.Well, life can be a riot
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het idee van iets hergebruiken wat al eens ondergedompeld is komt bij mij niet over als "ja dit kan"
Weet dat het gewoon kan, veel mensen doen het. Maar ik gooi m'n theezakje altijd weg na 1x.
Het kan idd gewoon
Niks vies aan
Vind het wel een grappige gedachteTrust nobody![]()
Ik moet me eens verdiepen in losse thee, koffie maak ik ook helemaal zonder apparatuur, dan kan dat met thee ookUw ADH vitamine Worst
Ben weer van plan om de theepot te gebruiken, is al van bovenop de keukenkast nu op mijn werkblad, en dan gaat dat bij mij dus ook zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb met een Welshman samengewoond en thee was een soort van ritueel. Eerst kokend water in de theepot omspoelen en dan thee erin en laten trekken. Zo doe ik het nog steeds.Geen gehaast
En dan met losse zwarte theeHet liefste Darjeeling
![]()
![]()
moeten is een groot woord maar ik drink er elke dag wel een paarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoef echt niet elke dag patertjes te klappenlekker na het werk even een koude pater om de werkdag af te sluiten maar als ik in de avond afspraken heb of nog met de auto weg moet dan drink ik ook gewoon niet en dan is er ook geen stress alleen weet ik dan nooit wat ik wel zal drinken
![]()
![]()
Ja grote kibbeling is ook rustig 7,50 momenteelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
de vis wordt duur betaald tegenwoordig![]()
haalde laatst 3 lekkerbekken want 3 voor een tientje en dan een pondje Kibbeling er bij en dat was meer dan ¤20 en als je dan gezonde trek hebt dan is het gewoon op voor je het weet
Heb die avond niet ook nog een hele maaltijd in mijn kop zitten proppen trouwens moet een beetje op de lijn lettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Marokkaanse thee heb ik wel eens gedronken bij een oud collega en dat was best te doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet me eens verdiepen in losse thee, koffie maak ik ook helemaal zonder apparatuur, dan kan dat met thee ookmaar daar gaat ook wel een hoop tijd in zitten voordat dat echt goed is
![]()
![]()
Ik heb hier 2 koffieapparaten, een losse filter, oploskoffie en de Belgische koffie.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet me eens verdiepen in losse thee, koffie maak ik ook helemaal zonder apparatuur, dan kan dat met thee ook
En ik drink nieteens koffie![]()
![]()
dat is muntthee toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Marokkaanse thee heb ik wel eens gedronken bij een oud collega en dat was best te doenmaar daar gaat ook wel een hoop tijd in zitten voordat dat echt goed is
Uw ADH vitamine Worst
apart, of krijg je veel bezoek over de vloer?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 koffieapparaten, een losse filter, oploskoffie en de Belgische koffie.....
En ik drink nieteens koffieUw ADH vitamine Worst
Dat is gewoon blaadjes munt in een glas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel eens koffie gemaakt masbroet ofzo heette dat. Was in Egypte, ik was 15 ofzo en was trots dat ik het had gemaakt. Zegt één of andere kerel (Een Egyptenaar, kennis van mijn zus) tegen mij "Your koffie is 0,0"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Marokkaanse thee heb ik wel eens gedronken bij een oud collega en dat was best te doenmaar daar gaat ook wel een hoop tijd in zitten voordat dat echt goed is
Achteraf een gebbetje mijn koffie is altijd 0,0Iedereen is een kutlultrut
Het is gewoon zo gebeurd opeensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
apart, of krijg je veel bezoek over de vloer?
Iedereen drinkt wel koffie hoor.![]()
Nou dat weet ik niet precies want er zat van alles in en dat moest trekken en dit en dat en opnieuw heet gestookt enzo dus het smaakte heel vol en intens maar wat ik zat te zuipen weet ik echt nietquote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou dan is het ook thee, groene thee zwarte thee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is gewoon blaadjes munt in een glas.Iedereen is een kutlultrut
Thee beetje een vrouwen drankje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Muntthee heeft niks met thee te maken.
Er zit geen theebladeren in, dus in die zin geen thee
Je drinkt en zet het wel als thee, dus in die zin wel thee, anders zou het geen muntthee hetenUw ADH vitamine Worst
las dat er een combi van munt en gunpowder thee in zit (een groene theesoort)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet precies want er zat van alles in en dat moest trekken en dit en dat en opnieuw heet gestookt enzo dus het smaakte heel vol en intens maar wat ik zat te zuipen weet ik echt nietUw ADH vitamine Worst
Ik wil eigenlijk ook wel een sjieke espressomachine. Dan kan ik briljante cappuccino maken.
Dat vind ik wel lekker. Met 6 zoetjes erin. Want anders smaakt het te veel naar koffie![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een sjieke espressomachine. Dan kan ik briljante cappuccino maken.
Dat vind ik wel lekker. Met 6 zoetjes erin. Want anders smaakt het te veel naar koffie
Uw ADH vitamine Worst
Koffie wel goeieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik maal de bonen met de hand en gebruik een Melitta opzetfilterUw ADH vitamine Worst
Ik heb niet gevraagd wat er in zat, hebben gezellig zitten ouwehoeren en heb 2 bakken van dat spul op en groene thee en munt dat zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
las dat er een combi van munt en gunpowder thee in zit (een groene theesoort)maar als het een andere kleur thee was zou dat ook kunnen
![]()
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik maal de bonen met de hand en gebruik een Melitta opzetfilter![]()
alleen ik koop meestal gewoon snelfiltermaling van DE want ik heb geen ding om bonen te malen![]()
![]()
Gooi nergens suiker in, thee niet en koffie moet sterk zijn heel sterk. Mijn oma gooide gewoon suiker in mijn thee, omdat kinderen dat lekker moeten vinden. Vond dat toen niet lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat vind ik wel lekker. Met 6 zoetjes erin. Want anders smaakt het te veel naar koffieIedereen is een kutlultrut
Je kunt nooit koffiezetters genoeg hebben bedoel jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal zo logisch ooknet als schoenen
![]()
![]()
Thee met melk en suiker vroeger.....hoe heb ik dat ooit lekker gevondenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi nergens suiker in, thee niet en koffie moet sterk zijn heel sterk. Mijn oma gooide gewoon suiker in mijn thee, omdat kinderen dat lekker moeten vinden. Vond dat toen niet lekker.![]()
![]()
Als ik geen sjieke espressomachine koop dan zou ik toch wel zo'n 8 tot 13 paar Converse kunnen kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt nooit koffiezetters genoeg hebben bedoel jenet als schoenen
Of 4-6 paar UGG's![]()
Maar ga alledrie niet doen hoor![]()
![]()
jij gaat echt nog wel meer schoenen kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik geen sjieke espressomachine koop dan zou ik toch wel zo'n 8 tot 13 paar Converse kunnen kopen.
Of 4-6 paar UGG's![]()
Maar ga alledrie niet doen hoor![]()
![]()
heb geen vaste merk, probeer van alles uit. Heb nu illyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
alleen ik koop meestal gewoon snelfiltermaling van DE want ik heb geen ding om bonen te malennormaal heel duur maar 1+1 gratis
Uw ADH vitamine Worst
Ohhhh ja natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij gaat echt nog wel meer schoenen kopen![]()
![]()
Ik denk dat ik ook een bonenmaler ga kopen dan kan ik gewoon op het werk bonen meenemen, die smaken goed en dan worden ze ook niet zo oud want heel veel koffie drink ik thuis nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb geen vaste merk, probeer van alles uit. Heb nu illynormaal heel duur maar 1+1 gratis
![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ookal hou ik niet van koffiedrinken: de geur van versgemalen bonen en een vers bakkie, ookal is het van het jumbo huismerk snelfiltermaling....heerlijk!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een bonenmaler ga kopen dan kan ik gewoon op het werk bonen meenemen, die smaken goed en dan worden ze ook niet zo oud want heel veel koffie drink ik thuis niet![]()
Voelt altijd zo huiselijk![]()
![]()
handmaler of machine?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een bonenmaler ga kopen dan kan ik gewoon op het werk bonen meenemen, die smaken goed en dan worden ze ook niet zo oud want heel veel koffie drink ik thuis nietUw ADH vitamine Worst
Ik vind veel thee trouwens ook wel lekker ruiken alleen moet het dan niet in water zitten.
Mijn collega die drinkt op het werk vaak bosvruchten thee en dan ruik ik dat al als ie nog op de gang staat dus dat kan nooit gezond zijn als het zo sterk ruikt![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
hoe drinkt kapoentje zijn koffie het liefst ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 01:15:39 ]![]()
schandaligquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doen![]()
Dan heb je alles in huis om een goede bak koffie te maken en dan dit.... Ik had hem hoog zittenmaar hier scoort ie geen punten
![]()
![]()
linkjes er bijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grinder....gemak dient de mens en techniek staat voor alles![]()
![]()
machine is makkelijker, handmaler gebruik ik als een halve fitnessapparaatquote:
Uw ADH vitamine Worst
ik had al wel een googletje gedaan maar dan komen er zoveel en dan weet ik weer niet welke ik moet nemen want er zit best een berg prijsverschil in ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.
Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.
Maar Google op grinder en koffie en er gaat een wereld voor je open.
[ link | afbeelding ]
Deze heb ik genoteerd![]()
![]()
en Bedanktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.
Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.
Maar Google op grinder en koffie en er gaat een wereld voor je open.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Die koffiefilterhouderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De match:
[ link | afbeelding ]![]()
Ik denk dat ik rood wel een toffe kleur vind, dan kan ik hem makkelijk terug vinden tussen de zooi overal hahahahaha![]()
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snobUw ADH vitamine Worst
Steek een teen in je mondquote:
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snob![]()
![]()
* Homijn wil de tent wel een poosje bewaken
en niet op de meeting komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:33 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil de tent wel een poosje bewaken![]()
![]()
Ik moet die avond bolkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloedenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteldUw ADH vitamine Worst
klinkt logisch maar die zijn tering duurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloedenik heb echt geen idee namelijk
![]()
Heb Harrie net DM daar al over gestuurdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snob
Is mijn smaak en ik kijk naar de ervaringen wat ik van het merk heb en ook wel het design en natuurlijk de reviews.![]()
Zijn wel duurder jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
klinkt logisch maar die zijn tering duurik heb echt geen idee namelijk
Zie ook
https://zwarteroes.nl/blo(...)-wat-is-het-verschilUw ADH vitamine Worst
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fasequote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb Harrie net DM daar al over gestuurd
Is mijn smaak en ik kijk naar de ervaringen wat ik van het merk heb en ook wel het design en natuurlijk de reviews.
Ik waardeer alle input en ervaringen (en ja ik lees ook de reviews)![]()
Ik heb deze, maar daar moet je maar net zin in hebben, al valt een kleine hoeveelheid per dag maken wel mee als je net als ik aan 1 max ,2 mokken genoeg hebt
Ben er half tevreden mee, de maling bepalen is niet heel makkelijk met deze
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel een lief dingetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb deze, maar daar moet je maar net zin in hebben, al valt een kleine hoeveelheid per dag maken wel mee als je net als ik aan 1 max ,2 mokken genoeg hebt
[ afbeelding ]![]()
ik drink helemaal niet zo veel koffie thuis
en dan die Bosch om kruiden te malen want alles in de vijzel is soms ook een hoop gedoe![]()
![]()
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fase
Ik waardeer alle input en ervaringen (en ja ik lees ook de reviews)
Vind dat soort dingen ook best lastig. Had het hier met de inductiekookplaat
Werkt perfect, weet ook dat als deze kapot is dat ik er eentje met een deksel moet hebben![]()
![]()
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfectquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal goedkomen
Vind dat soort dingen ook best lastig. Had het hier met de inductiekookplaat
Werkt perfect, weet ook dat als deze kapot is dat ik er eentje met een deksel moet hebben![]()
maar waarom een deksel ?![]()
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfect![]()
maar waarom een deksel ?![]()
Had gelukkig hier wel genoeg budget voor een fijne inductiekookplaat.
En die deksel is nodig omdat er vanalles achter mijn kookplaat valt tijdens het koken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 01:56:06 ]![]()
Zo kook ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderen![]()
Had gelukkig hier wel genoeg budget voor een fijne inductiekookplaat.
En die deksel is nodig omdat er vanalles achter mijn kookplaat valt tijdens het koken.![]()
![]()
Hier hebben ze alleen de gaskraan uit de keuken vervangen door een rozet en een dop om hem af te dichten dus daar een kraantje op draaien is niet echt een grote verbouwing en kan ik ook wel weer heel makkelijk ongedaan maken als ik weer weg gaalleen ff bedenken waar ik die dop ga neerleggen dat ik die nog ooit ga vinden
![]()
![]()
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk dat dit bij mij ook zo gedaan is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:59 schreef Harrie het volgende:
Hier hebben ze alleen de gaskraan uit de keuken vervangen door een rozet en een dop om hem af te dichten dus daar een kraantje op draaien is niet echt een grote verbouwing en kan ik ook wel weer heel makkelijk ongedaan maken als ik weer weg gaalleen ff bedenken waar ik die dop ga neerleggen dat ik die nog ooit ga vinden
Denk niet dat de verzekering iets gaat vergoeden als er iets gebeurt.
Meterkast was ookal helemaal veranderd voor de kookplaat.![]()
perilex aansluiting hebben ze hier ook gemaakt
kan weinig gebeuren met een kraantje (ik heb al wel wat rondvraag gedaan) een oude gasslang daar zijn ze tegenwoordig veel feller op als er wat gebeurd.![]()
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:05 schreef Harrie het volgende:
perilex aansluiting hebben ze hier ook gemaakt
kan weinig gebeuren met een kraantje (ik heb al wel wat rondvraag gedaan) een oude gasslang daar zijn ze tegenwoordig veel feller op als er wat gebeurd.
Het kost de wereld ook niet.![]()
weet ik maar ik vind gas zo fijn kokenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.
Het kost de wereld ook niet.![]()
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.
Nouja, een 6-pits inductie dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 02:12:17 ]![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg deze vibe bij die foto
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heb geen krachtstroom alleen 2 groepen naar de keuken maar het kan ook zijn dat ik een losse wokbrander op propaan koop en dan wel gewoon inductie doe maar gewoon lekker gas is ook wel fijn dus ik ga er zometeen eerst even rustig over nadenken in mijn slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.
Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.
Nouja, een 6-pits inductie danen dan weet ik het morgen nog steeds niet maar ik neem jouw ervaringen mee in mijn keuze (gelukkig heb ik geen haast dus kan ik er rustig over nadenken)
![]()
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
die kan wel tegen een stootje tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaag![]()
![]()
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.![]()
En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)![]()
Jaja... vraag dat aan @ToT ...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
die kan wel tegen een stootje toch
quote:ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaagOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapot![]()
En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)![]()
Welterusten![]()
![]()
Laat die krulletjes toch lekker slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja... vraag dat aan @:ToT ...?![]()
[..]
Wat jij @Paul?![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterusten![]()
Trusten Harrie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heel goed om @Paul af en toe bij het gesprek te betrekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?![]()
![]()
Krulletjes...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?
En wat heeft @Paul er dan mee van doen...
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterustenvan harrie
![]()
![]()
![]()
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit ziequote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenvan harrie
![]()
![]()
truste![]()
* Harrie is nu echt slapen![]()
Ohhh mijn auto-correct doet weer zijn eigen dingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Krulletjes...?
En wat heeft @:Paul er dan mee van doen...![]()
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenvan harrie
![]()
Harrie valt wel mee hoor(heb m gemeet
)
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit zie![]()
truste![]()
* Harrie is nu echt slapenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1427 / +89 / +0 / 4997 / 5287
2. Harrie / 479 / +27 / +29 / 1574 / 1771
3. KillemWieft / 411 / +26 / +0 / 273 / 407
4. Dr.Mikey / 317 / +21 / +3 / 368 / 490
5. sp3c / 312 / +4 / +0 / 229 / 312
6. mascara-klodder / 293 / +4 / +25 / 447 / 563
7. DJMO / 262 / +25 / +0 / 354 / 486
8. _UserName_ / 141 / +3 / +0 / 307 / 370
9. mario390 / 129 / +4 / +0 / 389 / 466
10. kree / 121 / +95 / +0 / 511 / 601
11. HappyCharly / 120 / +13 / +2 / 768 / 860
12. Pinnenmutske / 119 / +1 / +0 / 536 / 651
13. greysbones / 117 / +11 / +0 / 1171 / 1233
14. Rob / 116 / +1 / +0 / 72 / 96
15. Lovely / 116 / +11 / +0 / 1078 / 1199
16. drakin / 115 / +8 / +0 / 572 / 651
17. Sally / 115 / +28 / +5 / 127 / 170
18. sinterklaaskapoentje / 99 / +10 / +0 / 965 / 1086
19. AardappelSchotel / 90 / +17 / +0 / 858 / 928
20. maily / 88 / +5 / +0 / 1879 / 1995SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En je leeft nogquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen
Harrie valt wel mee hoor(heb m gemeet
)
[..]![]()
![]()
Ja duh.quote:
Ik geloof dat men eerder bang moet zijn dat zij nog leven, als ze mij ontmoeten
Al ligt het aan de setting![]()
Deze vrouwquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja duh.
Ik geloof dat men eerder bang moet zijn dat zij nog leven, als ze mij ontmoeten
Al ligt het aan de setting![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oeh - jij ook...?quote:
Ah.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret. Máár eerst eten!
Hier toch slapen.![]()
![]()
puntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Pyamaparty met @:KillemWieft nu
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nulOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen idee denk van nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
b0xers en klaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb jij ook van die mooie pyjama’s?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou je daarop afknappen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is echt fout op alle manierenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
boxers plus niet per se nodigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is meer zijn stijl.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze pyjama heeft @:Paul hoogstwaarschijnlijk wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn bed is mijn tempel meestalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
True, maar als je het doet dan moet je het goed doen.![]()
![]()
noodles!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga eens wat fatsoenlijks te eten maken dan.![]()
Ik lig alweer. Te lui om op te staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga eens wat fatsoenlijks te eten maken dan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat als je moet plassen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lig alweer. Te lui om op te staan.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lig alweer. Te lui om op te staan.beter eten komt wel als je honger krijgt straks.
Smile, it's free therapy.![]()
Zie post boven jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]beter eten komt wel als je honger krijgt straks.
![]()
Ik ben nog niet bejaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zegt niks op jouw leeftijdProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: