abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2025 @ 23:44:33 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628454

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Januari
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 10 februari 2025 @ 23:44:58 #2
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216628457
Ik had "spinnenseks" als TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216628459
Goeie TT jammer van het plaatje
pi_216628462
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die tweet was zeer smakeloos.
En waarom? Dat mag ze ook wel gaan uitleggen natuurlijk in Shownieuws. Dan staat die vergane glorie ook weer eens in the picture. Al was Ron niet vies van de vrouwtjes, maar de vrouwtjes ook niet van hem
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 10 februari 2025 @ 23:45:39 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628467
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef Harrie het volgende:
Goeie TT jammer van het plaatje
al fixed
pi_216628468
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggen

quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik las het in een ander topic.

Wat een achterlijk mens. Zeg dan inderdaad ook helemaal niets met je schijttweet.
  Spellchecker maandag 10 februari 2025 @ 23:46:00 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216628470
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?

En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.
pi_216628474
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggen
[..]

_O_
pi_216628477
quote:
88s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wat schreef ze?
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."
pi_216628482
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:

[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."
Echt.. zeg dan niks :o
Trust nobody
  maandag 10 februari 2025 @ 23:48:08 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628489
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.
  maandag 10 februari 2025 @ 23:48:28 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628492
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar kan ik heel slecht tegen.
oei, gespoilered
  maandag 10 februari 2025 @ 23:48:43 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216628493
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef maily het volgende:

[..]
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?

En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216628494
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden? :r
pi_216628495
quote:

[..]
oei, gespoilered
Nou ja had het toch al gezien
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216628496
quote:

[..]
pfff
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 10 februari 2025 @ 23:50:03 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628501
Nog maar 2 weken tot fashion week. Benieuwd naar de outfits dit jaar en of ze Doja Cat zullen overtreffen.
pi_216628505
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende: ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt -O- 🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven) 🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
Nee, sorry.

Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij :*.
pi_216628507
quote:

[..]
*knip*
Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X.
*knip*
Hahahahahahahahaha ik moest lachen _O- _O- Het is een slap aftreksel van X dat heeft niks met vervanger te maken :N
pi_216628509
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden? :r
Echt he 8)7
pi_216628510
quote:
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.

Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.
Trust nobody
pi_216628511
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:

[..]
Nee, sorry.

Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij :*.
Gelijk heb je :*
  maandag 10 februari 2025 @ 23:52:03 #23
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216628514
ok, nou ga ik echt slapen
pi_216628515
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Mikeytt het volgende:
ok, nou ga ik echt slapen
:W
Trust nobody
  maandag 10 februari 2025 @ 23:52:49 #25
508590 Grotetijd
pi_216628518
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.

SPOILER
Well, life can be a riot
pi_216628519
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:

[..]
Nee, sorry.

🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)

aangepast -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 23:55:09 ]
pi_216628522
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.

Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
pi_216628525
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.

SPOILER
Sorry ik moest lachen _O-
pi_216628526
quote:
maak van betekend ajb betekent :@
  maandag 10 februari 2025 @ 23:54:20 #30
508590 Grotetijd
pi_216628527
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
He-le-maal mee eens. Maar we weten ondertussen hoe Sylvana is toch?
Well, life can be a riot
pi_216628532
quote:

[..]
helemaal mee eens :Y

Achterbakse KUT hond zelfs
pi_216628539
quote:

[..]
Waarom zo tegen mij?
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.
Trust nobody
pi_216628543
quote:

[..]
Dat zeg ze toch ook? :?
pi_216628545
bijna vergeten -O-

Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd -O-
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.

Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg

Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)

🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)

🟨 @HappyCharly
@AardappelSchotel
@Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
@Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
@mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)

-----------------------------------------------------------------------------------------
*O* 🟩 = Komt zeker
*O* 🟨 = Komt bijna zeker
. -O- .🟪 = Dubbel NIET
. -O- .✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------
:N :Y ⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
:Y :N ⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
):O Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht :Y
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt :Y
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven :Y

):O Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus :Y
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties :N

):O Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)

):O Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur :Y

):O De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!

*O* Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
*O* Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
*O* Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
-O- Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat -O-

Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.

☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraag :? HIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILER
  Spellchecker maandag 10 februari 2025 @ 23:56:35 #35
197773 crew  maily
pi_216628546
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.
Ja natuurlijk.
pi_216628547
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Radio 49 leeft op donderdag- en zaterdagavond.
Ah leuk, gelukkig is het er nog :Y.

En jij bent een vaste luisteraar? :P.

quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Over het algemeen prima *G*
En daar?
Jawel, wel goed hoor over het algemeen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Jawel, ik kom af en toe ff buurten als @:dj11 z'n huisdiertje subtiel laat weten dat hij gaat draaien. :P
Leuk :Y.

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende: [..] Zeker, al zijn het vooral Melting en ondergetekende die draaien. MadMaster af en toe, maar doorgaans zonder aankondiging. Melting meestal elke donderdag om 19:00 uur en zaterdag om 21:00 uur. Ik regelmatig voorafgaand aan Melting op zaterdag (dus om 19:00 uur), soms op een doordeweekse avond. Gewoon goed het topic in de gaten houden :)
Leuk dat je nog steeds van de partij bent *O*.
pi_216628551
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom zo tegen mij?
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeik :{w
pi_216628552
quote:
18s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:

SPOILER
Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.
pi_216628553
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeik :{w
Jij quote mij
Trust nobody
pi_216628557
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat zeg ze toch ook? :?
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzo _O-
pi_216628559
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef moemoe het volgende:
Leuk dat je nog steeds van de partij bent *O*.
Ja, volgens mij heb jij dat allemaal veroorzaakt, toch?

Inmiddels zijn we 474 uitzendingen en ruim 8,5 jaar verder :7
  Spellchecker maandag 10 februari 2025 @ 23:58:04 #42
197773 crew  maily
pi_216628560
quote:
18s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:

SPOILER
Verkapte?
pi_216628561
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
bijna vergeten -O-

Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.

Waar? Tilburg

Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)

🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)

🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)

*O* 🟩 = Komt zeker
*O* 🟨 = Komt bijna zeker
. -O- .🟪 = Dubbel NIET
):O Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven :Y

):O Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus :Y
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties :N

En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)

Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur :Y

Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!

-O- Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat -O-

Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.

☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraag :? HIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILER
Wordt steeds uitgebreider dit bericht :D
Trust nobody
  maandag 10 februari 2025 @ 23:58:08 #44
268260 Dr.Mikey
pi_216628562
:Y
R.I.P DTS.
  maandag 10 februari 2025 @ 23:58:27 #45
508590 Grotetijd
pi_216628564
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Shii het volgende:

[..]
Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.
Vind zoiets hoe dan ook niet zo fraai.
Well, life can be a riot
  maandag 10 februari 2025 @ 23:59:05 #46
508590 Grotetijd
pi_216628569
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom :@
Well, life can be a riot
pi_216628570
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Jij quote mij
Ja ik geef commentaar op je post, fucking hel. Dit is een forum toch geen persoonlijk één op één gedoe.
pi_216628572
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
@Harrie
pi_216628573
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzo _O-
verder ga je wel helemaal lekker :? positiviteit straalt er weer af vandaag -O-

Nee ik voel me niet aangevallen :N
pi_216628574
quote:

[..]
@Harrie
Grotetijd mag erbij met n groen bolkje
Trust nobody
pi_216628578
quote:

[..]
Ja ik houd alles bij en blijf alles up2date houden voor jullie allemaal :Y
pi_216628580
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ja ik houd alles bij en blijf alles up2date houden voor jullie allemaal :Y
Lief O+
Trust nobody
pi_216628582
quote:

[..]
Vooral blijven quoten en er een random mention bij doen zoals @Mikeytt bijv
pi_216628584
quote:
13s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Harrie het volgende:

[..]
verder ga je wel helemaal lekker :? positiviteit straalt er weer af vandaag -O-

Nee ik voel me niet aangevallen :N
dan post ik vanaf nu alleen maar O+ ok ?
pi_216628586
Waren ze allemaal maar zo makkelijk :D

twitter
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628588
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
bijna vergeten -O-

Waar? Tilburg

Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)

🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)

🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)

*O* 🟩 = Komt zeker
*O* 🟨 = Komt bijna zeker
. -O- .🟪 = Dubbel NIET

Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties :N

Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo

Drink with mates!

SPOILER
Of @Paul
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:01:44 #57
268260 Dr.Mikey
pi_216628589
Gezellig
R.I.P DTS.
pi_216628591
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik geef commentaar op je post, fucking hel. Dit is een forum toch geen persoonlijk één op één gedoe.
Bijzonder felle manier van zeggen dat je het met me eens bent dan
Trust nobody
pi_216628593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
dan post ik vanaf nu alleen maar O+ ok ?
:O
pi_216628594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezellig
Soms :)
Trust nobody
pi_216628597
quote:

[..]
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten ) Hij staat er bij.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:02:50 #62
268260 Dr.Mikey
pi_216628598
R.I.P DTS.
pi_216628599
Nog steeds bijna bedtijd :O
Trust nobody
pi_216628605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:02 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Bijzonder felle manier van zeggen dat je het met me eens bent dan
Weet je wat, ik quote je nooit meer pfffffffffffffffffffffff
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:04:02 #65
508590 Grotetijd
pi_216628606
quote:

Ik krijg deze vibe bij die foto
Well, life can be a riot
pi_216628607
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Waren ze allemaal maar zo makkelijk :D

[ x ]
_O_ _O_ Whoehaaaaaa _O_ _O_
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:05:52 #67
268260 Dr.Mikey
pi_216628612
Wel moe ook
R.I.P DTS.
pi_216628613
Gaaaap
Even fok bijlezen
Trust nobody
pi_216628615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel moe ook
Ook
Ga je zo slapen?
Trust nobody
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:07:39 #70
268260 Dr.Mikey
pi_216628623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:06 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ook
Ga je zo slapen?
Gezellig samen?
R.I.P DTS.
pi_216628624
@Grotetijd ik zat ff te denken waarom jij er niet bij stond maar jij was nog aan het twijfelen of je nog wel tot die datum op Fok! zou blijven daarom heb ik in afwachting van even gewacht :Y
pi_216628625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Gezellig samen?
HahahA
Trust nobody
pi_216628636
gezellig O+
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:10:34 #74
268260 Dr.Mikey
pi_216628638
:)
R.I.P DTS.
pi_216628647
:G
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:13:14 #76
268260 Dr.Mikey
pi_216628650
Zou wel kunnen slapen zo.
R.I.P DTS.
pi_216628652
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel kunnen slapen zo.
Maar?
Trust nobody
pi_216628653
Ik ben echt zoooooooo moe vd dag
Trust nobody
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:14:17 #79
508590 Grotetijd
pi_216628655
Ik denk dat je beter wakker kan blijven. Als je nu die paar uurtjes gaat slapen ben je waarschijnlijk meer naar de getver dan wanneer je gewoon "ff" doorhaalt
Well, life can be a riot
pi_216628656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
Wij allemaal.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:14:33 #81
268260 Dr.Mikey
pi_216628657
quote:

[..]
Maar?
Ja lawaai van beneden.
R.I.P DTS.
pi_216628658
quote:
ik ook en ik heb geen dutje gedaan na het werk want ik moest de administratie bijwerken :Y
pi_216628660
ik zou ook wel willen slapen
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628664
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik zou ook wel willen slapen
wat houd je tegen :?
pi_216628666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja lawaai van beneden.
Ohh kut..
Wat ga je doen? Oordopjes?
Trust nobody
pi_216628669
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:

[..]
ik ook en ik heb geen dutje gedaan na het werk want ik moest de administratie bijwerken :Y
Oeh dan kun je zo ook lekker slapen O+
Trust nobody
pi_216628670
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef Harrie het volgende:

[..]
wat houd je tegen :?
geen slaap
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oeh dan kun je zo ook lekker slapen O+
ik heb nog helemaal geen slaap :N

quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
geen slaap
dit
pi_216628676
toen ik de laatste dingen deed met werk was ik best slaperig en bij het uitloggen werd ik weer wakker :') _O-
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628679
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
toen ik de laatste dingen deed met werk was ik best slaperig en bij het uitloggen werd ik weer wakker :') _O-
Hoe vroeg moet je straks weer aan de bak :?
pi_216628681
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:

[..]

Neem nog een patertje? B-)
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:18:57 #92
268260 Dr.Mikey
pi_216628682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ohh kut..
Wat ga je doen? Oordopjes?
Moet straks wel.
R.I.P DTS.
pi_216628683
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:

[..]
Hoe vroeg moet je straks weer aan de bak :?
9.30
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628684
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Neem nog een patertje? B-)
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrink :Y
pi_216628685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Moet straks wel.
Maar koop nu eens goede.
pi_216628686
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
9.30
Mooie tijd wel :Y
pi_216628687
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ja, volgens mij heb jij dat allemaal veroorzaakt, toch?

Inmiddels zijn we 474 uitzendingen en ruim 8,5 jaar verder :7
Ik wist destijds dat het echt iets voor jou zou zijn :D.

Ik las laatst dat je betaald kunt worden voor je eigen Spotify playlists :o. Lijkt me wel leuk om in zoiets te duiken.

Ooit was ik wel bezig met nieuwe muziek ontdekken, maar dat hoeft niet per se aan te slaan natuurlijk :P.
pi_216628688
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:

[..]
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrink :Y
Thee een optie?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:21:57 #99
268260 Dr.Mikey
pi_216628690
Vis een optie?
R.I.P DTS.
pi_216628692
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Thee een optie?
Alleen als ik ziek ben :Y
pi_216628693
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:

[..]
[..]
dit
Oh onhandig
Trust nobody
pi_216628695
Nog maar 4 dagen O+
Trust nobody
pi_216628696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vis een optie?
een potvis of een bakvis :?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:22:50 #104
268260 Dr.Mikey
pi_216628697
Visje is wel een goeie woensdag moet ik werken in het centrum waar ik eerst woonde haalde ik ook altijd een visje op de markt.
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:22:57 #105
508590 Grotetijd
pi_216628698
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:22 schreef Harrie het volgende:

[..]
Maar Thee is zo lekker man O+
Well, life can be a riot
pi_216628699
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:

[..]
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:23:19 #107
268260 Dr.Mikey
pi_216628700
quote:

[..]
een potvis of een bakvis :?
Sowieso gebakken
R.I.P DTS.
pi_216628701
quote:

[..]
Is sowieso fijn dan ja
pi_216628703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.
focus zoek? Die snap ik ff niet
pi_216628704
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Maar Thee is zo lekker man O+
Deze man weet _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 00:24:18 ]
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:24:48 #111
508590 Grotetijd
pi_216628708
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Deze man weet _O_
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijd _O_
Well, life can be a riot
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:24:49 #112
268260 Dr.Mikey
pi_216628709
Drink echt nooit thee.
R.I.P DTS.
pi_216628712
Sgaap
Trust nobody
pi_216628716
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:

[..]
focus zoek? Die snap ik ff niet
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.
pi_216628722
Vis stomen is ook lekker
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628723
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijd _O_
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.

Zoals sommige mensen hun sterke bak koffie in de ochtend nodig hebben zo heb ik dat met Thee O+
pi_216628724
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Sowieso gebakken
de vis wordt duur betaald tegenwoordig -O-
haalde laatst 3 lekkerbekken want 3 voor een tientje en dan een pondje Kibbeling er bij en dat was meer dan ¤20 en als je dan gezonde trek hebt dan is het gewoon op voor je het weet :Y

Heb die avond niet ook nog een hele maaltijd in mijn kop zitten proppen trouwens moet een beetje op de lijn letten -O-
pi_216628726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.
Ik, nu bedoel je :?

Ja dat klopt wel *O* *O*
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:27:58 #119
508590 Grotetijd
pi_216628728
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.

Zoals sommige mensen hun sterke bak koffie in de ochtend nodig hebben zo heb ik dat met Thee O+
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.
Bak sterke koffie vind ik ook :r Hou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt _O-
Well, life can be a riot
pi_216628730
R
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Bak sterke koffie vind ik ook :r Hou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt _O-
Rood?
Trust nobody
pi_216628731
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Rood?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:29:11 #122
508590 Grotetijd
pi_216628732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
R
[..]
Rood?
Ja ligt aan de thee.
Maar hele donkere thee van 't trekken vind ik niet lekker
Well, life can be a riot
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:29:28 #123
508590 Grotetijd
pi_216628734
Hoe ik bij rood kom weet ik ook niet... :')
Well, life can be a riot
pi_216628739
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja ligt aan de thee.
Maar hele donkere thee van 't trekken vind ik niet lekker
Hoe sterker, hoe beter :9
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:31:44 #125
508590 Grotetijd
pi_216628742
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hoe sterker, hoe beter :9
Oh nee :r
Well, life can be a riot
pi_216628745
ik snap wel dat mensen thee lekker vinden :Y
verschillende smaken en ieder zijn eigen ding maar mijn drankje is het niet.

Koffie wel maar dat drink ik in de avond eigenlijk bijna nooit dus dan blijft er maar 1 ding over O-)
pi_216628751
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:31 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh nee :r
Je hebt ook van die mensen die even het theezakje in hun kopje heet water dompelen :')
Ja dan begrijp ik wel dat je 4 dagen met 1 theezakje doet :{w
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:35:47 #128
508590 Grotetijd
pi_216628764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je hebt ook van die mensen die even het theezakje in hun kopje heet water dompelen :')
Dat vind ik ook nasty ja. Die willen eigenlijk gewoon water :')
Sowieso ben ik niet iemand die een theezakje hergebruikt. weet dat 't in sommige gevallen kan, maar vind dat zo'n nasty idee.
Well, life can be a riot
pi_216628766
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:

Koffie wel maar dat drink ik in de avond eigenlijk bijna nooit dus dan blijft er maar 1 ding over O-)
Heb een korte periode koffie gedronken maar dat was gewoon omdat ik te lui was om thee te zetten :@
Was toen vaak bij mijn vader en daar was altijd koffie in de thermoskan.
pi_216628768
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:

ik hoef echt niet elke dag patertjes te klappen
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628771
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:35 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat vind ik ook nasty ja. Die willen eigenlijk gewoon water :')
Sowieso ben ik niet iemand die een theezakje hergebruikt. weet dat 't in sommige gevallen kan, maar vind dat zo'n nasty idee.
Waarom nasty?
Trust nobody
pi_216628774
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
ik heb met een Welshman samengewoond en thee was een soort van ritueel. Eerst kokend water in de theepot omspoelen en dan thee erin en laten trekken. Zo doe ik het nog steeds. O+ Geen gehaast
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:37:52 #133
508590 Grotetijd
pi_216628778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom nasty?
Het idee van iets hergebruiken wat al eens ondergedompeld is komt bij mij niet over als "ja dit kan"
Weet dat het gewoon kan, veel mensen doen het. Maar ik gooi m'n theezakje altijd weg na 1x.
Well, life can be a riot
pi_216628791
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het idee van iets hergebruiken wat al eens ondergedompeld is komt bij mij niet over als "ja dit kan"
Weet dat het gewoon kan, veel mensen doen het. Maar ik gooi m'n theezakje altijd weg na 1x.
Oh
Het kan idd gewoon
Niks vies aan
Vind het wel een grappige gedachte
Trust nobody
pi_216628799
Ik moet me eens verdiepen in losse thee, koffie maak ik ook helemaal zonder apparatuur, dan kan dat met thee ook
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:

[..]
ik heb met een Welshman samengewoond en thee was een soort van ritueel. Eerst kokend water in de theepot omspoelen en dan thee erin en laten trekken. Zo doe ik het nog steeds. O+ Geen gehaast
Ben weer van plan om de theepot te gebruiken, is al van bovenop de keukenkast nu op mijn werkblad, en dan gaat dat bij mij dus ook zo.

En dan met losse zwarte thee O+ Het liefste Darjeeling O+
pi_216628808
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik hoef echt niet elke dag patertjes te klappen
moeten is een groot woord maar ik drink er elke dag wel een paar :Y lekker na het werk even een koude pater om de werkdag af te sluiten maar als ik in de avond afspraken heb of nog met de auto weg moet dan drink ik ook gewoon niet en dan is er ook geen stress alleen weet ik dan nooit wat ik wel zal drinken :N
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:43:37 #138
268260 Dr.Mikey
pi_216628812
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:

[..]
de vis wordt duur betaald tegenwoordig -O-
haalde laatst 3 lekkerbekken want 3 voor een tientje en dan een pondje Kibbeling er bij en dat was meer dan ¤20 en als je dan gezonde trek hebt dan is het gewoon op voor je het weet :Y

Heb die avond niet ook nog een hele maaltijd in mijn kop zitten proppen trouwens moet een beetje op de lijn letten -O-
Ja grote kibbeling is ook rustig 7,50 momenteel
R.I.P DTS.
pi_216628815
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet me eens verdiepen in losse thee, koffie maak ik ook helemaal zonder apparatuur, dan kan dat met thee ook
Marokkaanse thee heb ik wel eens gedronken bij een oud collega en dat was best te doen :Y maar daar gaat ook wel een hoop tijd in zitten voordat dat echt goed is :Y
pi_216628824
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb hier 2 koffieapparaten, een losse filter, oploskoffie en de Belgische koffie.....

En ik drink nieteens koffie _O-
pi_216628825
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:

[..]
Marokkaanse thee heb ik wel eens gedronken bij een oud collega en dat was best te doen :Y maar daar gaat ook wel een hoop tijd in zitten voordat dat echt goed is :Y
dat is muntthee toch?
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628831
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb hier 2 koffieapparaten, een losse filter, oploskoffie en de Belgische koffie.....

En ik drink nieteens koffie _O-
apart, of krijg je veel bezoek over de vloer?
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628833
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dat is muntthee toch?
Muntthee heeft niks met thee te maken.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:49:23 #144
268260 Dr.Mikey
pi_216628840
Dat is gewoon blaadjes munt in een glas.
R.I.P DTS.
pi_216628843
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:

[..]
Wel eens koffie gemaakt masbroet ofzo heette dat. Was in Egypte, ik was 15 ofzo en was trots dat ik het had gemaakt. Zegt één of andere kerel (Een Egyptenaar, kennis van mijn zus) tegen mij "Your koffie is 0,0"
Achteraf een gebbetje mijn koffie is altijd 0,0
pi_216628848
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
apart, of krijg je veel bezoek over de vloer?
Het is gewoon zo gebeurd opeens :D

Iedereen drinkt wel koffie hoor.
pi_216628852
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dat is muntthee toch?
Nou dat weet ik niet precies want er zat van alles in en dat moest trekken en dit en dat en opnieuw heet gestookt enzo dus het smaakte heel vol en intens maar wat ik zat te zuipen weet ik echt niet
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:50:41 #148
268260 Dr.Mikey
pi_216628856
:P
R.I.P DTS.
pi_216628860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is gewoon blaadjes munt in een glas.
Nou dan is het ook thee, groene thee zwarte thee.
pi_216628864
ik laat het orakel even los gaan over thee en dan pak ik zelf nog een koud patertje
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:52:53 #151
268260 Dr.Mikey
pi_216628867
Thee beetje een vrouwen drankje.
R.I.P DTS.
pi_216628868
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Muntthee heeft niks met thee te maken.
Ja en nee

Er zit geen theebladeren in, dus in die zin geen thee

Je drinkt en zet het wel als thee, dus in die zin wel thee, anders zou het geen muntthee heten
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628869
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:

[..]
Nou dat weet ik niet precies want er zat van alles in en dat moest trekken en dit en dat en opnieuw heet gestookt enzo dus het smaakte heel vol en intens maar wat ik zat te zuipen weet ik echt niet
las dat er een combi van munt en gunpowder thee in zit (een groene theesoort)
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628870
Ik wil eigenlijk ook wel een sjieke espressomachine. Dan kan ik briljante cappuccino maken.
Dat vind ik wel lekker. Met 6 zoetjes erin. Want anders smaakt het te veel naar koffie ;(
pi_216628873
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een sjieke espressomachine. Dan kan ik briljante cappuccino maken.
Dat vind ik wel lekker. Met 6 zoetjes erin. Want anders smaakt het te veel naar koffie ;(
ok _O-
Uw ADH vitamine Worst
  dinsdag 11 februari 2025 @ 00:54:29 #156
268260 Dr.Mikey
pi_216628874
Koffie wel goeie
R.I.P DTS.
pi_216628876
Ik maal de bonen met de hand en gebruik een Melitta opzetfilter
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628880
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
las dat er een combi van munt en gunpowder thee in zit (een groene theesoort)
Ik heb niet gevraagd wat er in zat, hebben gezellig zitten ouwehoeren en heb 2 bakken van dat spul op en groene thee en munt dat zou zomaar kunnen ja :Y maar als het een andere kleur thee was zou dat ook kunnen
pi_216628881
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik maal de bonen met de hand en gebruik een Melitta opzetfilter
Die heb ik ook _O_

alleen ik koop meestal gewoon snelfiltermaling van DE want ik heb geen ding om bonen te malen :N
pi_216628882
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Gooi nergens suiker in, thee niet en koffie moet sterk zijn heel sterk. Mijn oma gooide gewoon suiker in mijn thee, omdat kinderen dat lekker moeten vinden. Vond dat toen niet lekker.
pi_216628883
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ok _O-
Ik vind dit allemaal zo logisch ook :@
pi_216628889
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik vind dit allemaal zo logisch ook :@
Je kunt nooit koffiezetters genoeg hebben bedoel je :? net als schoenen :?
pi_216628891
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Gooi nergens suiker in, thee niet en koffie moet sterk zijn heel sterk. Mijn oma gooide gewoon suiker in mijn thee, omdat kinderen dat lekker moeten vinden. Vond dat toen niet lekker.
Thee met melk en suiker vroeger.....hoe heb ik dat ooit lekker gevonden :X
pi_216628896
geen idee :N
pi_216628898
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:59 schreef Harrie het volgende:

[..]
Je kunt nooit koffiezetters genoeg hebben bedoel je :? net als schoenen :?
Als ik geen sjieke espressomachine koop dan zou ik toch wel zo'n 8 tot 13 paar Converse kunnen kopen.

Of 4-6 paar UGG's :7

Maar ga alledrie niet doen hoor ;)
pi_216628904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Als ik geen sjieke espressomachine koop dan zou ik toch wel zo'n 8 tot 13 paar Converse kunnen kopen.

Of 4-6 paar UGG's :7

Maar ga alledrie niet doen hoor ;)
jij gaat echt nog wel meer schoenen kopen :Y
pi_216628909
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:

[..]
Die heb ik ook _O_

alleen ik koop meestal gewoon snelfiltermaling van DE want ik heb geen ding om bonen te malen :N
heb geen vaste merk, probeer van alles uit. Heb nu illy :9 normaal heel duur maar 1+1 gratis
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628910
Het sneeuwt!!!!! @Paul *O*
pi_216628912
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:

[..]
jij gaat echt nog wel meer schoenen kopen :Y
Ohhhh ja natuurlijk :7
pi_216628914
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:04 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
heb geen vaste merk, probeer van alles uit. Heb nu illy :9 normaal heel duur maar 1+1 gratis
Ik denk dat ik ook een bonenmaler ga kopen dan kan ik gewoon op het werk bonen meenemen, die smaken goed en dan worden ze ook niet zo oud want heel veel koffie drink ik thuis niet
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:07:21 #171
268260 Dr.Mikey
pi_216628916
Trusten
R.I.P DTS.
pi_216628918
welterusten Mike
pi_216628921
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ik denk dat ik ook een bonenmaler ga kopen dan kan ik gewoon op het werk bonen meenemen, die smaken goed en dan worden ze ook niet zo oud want heel veel koffie drink ik thuis niet
Ookal hou ik niet van koffiedrinken: de geur van versgemalen bonen en een vers bakkie, ookal is het van het jumbo huismerk snelfiltermaling....heerlijk! O+

Voelt altijd zo huiselijk O+
pi_216628922
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:

[..]
handmaler of machine?
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trusten
Trusten
Trust nobody
pi_216628927
Ik vind veel thee trouwens ook wel lekker ruiken alleen moet het dan niet in water zitten.

Mijn collega die drinkt op het werk vaak bosvruchten thee en dan ruik ik dat al als ie nog op de gang staat dus dat kan nooit gezond zijn als het zo sterk ruikt
pi_216628930
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
handmaler of machine?
please advise
pi_216628931
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
handmaler of machine?
Heb ik ook nog, een grinder voor koffiebonen _O-
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:13:08 #179
268260 Dr.Mikey
pi_216628933
:Z
R.I.P DTS.
pi_216628934
hoe drinkt kapoentje zijn koffie het liefst ?
pi_216628936
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
hoe drinkt kapoentje zijn koffie het liefst ?
Hij drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doen :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 01:15:39 ]
pi_216628938
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:

[..]
please advise
Grinder....gemak dient de mens en techniek staat voor alles ;)
pi_216628942
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doen :'(
schandalig -O-

Dan heb je alles in huis om een goede bak koffie te maken en dan dit.... Ik had hem hoog zitten :Y maar hier scoort ie geen punten :N
pi_216628943
Ik ga ook
Trusten!
Trust nobody
pi_216628944
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Grinder....gemak dient de mens en techniek staat voor alles ;)
linkjes er bij :Y
pi_216628946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ook
Trusten!
Welterusten HC :*
pi_216628948
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:16 schreef Harrie het volgende:

[..]
linkjes er bij :Y
Moment
pi_216628950
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:

[..]
please advise
machine is makkelijker, handmaler gebruik ik als een halve fitnessapparaat _O-
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628952
+1

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Moment
Heb ik :Y
pi_216628966
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
+1
[..]
Heb ik :Y
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.

Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.

Maar Google op grinder en koffie en er gaat een wereld voor je open.

pi_216628972
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.

Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.

[ link | afbeelding ]
ik had al wel een googletje gedaan maar dan komen er zoveel en dan weet ik weer niet welke ik moet nemen want er zit best een berg prijsverschil in ook :Y

Deze heb ik genoteerd :Y
pi_216628973
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
en Bedankt
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:28:45 #193
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216628979
:@
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_216628980
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:25 schreef Harrie het volgende:

[..]
en Bedankt
De match:
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:29:11 #195
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216628981
|:)
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_216628985
En de rest van de koffie in een giga-blik
pi_216628987
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De match:
[ link | afbeelding ]
Die koffiefilterhouder O+

Ik denk dat ik rood wel een toffe kleur vind, dan kan ik hem makkelijk terug vinden tussen de zooi overal hahahahaha
pi_216628988
Ik heb zin in kaasbroodkes
Trust nobody
pi_216628990
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snob
Uw ADH vitamine Worst
pi_216628991
ik hoop dat Killem snel komt want ik begin langzaam slaap te krijgen
pi_216628993
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb zin in kaasbroodkes
Steek een teen in je mond :Y)
pi_216628994
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteld :N
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:33:00 #203
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216628996
* Homijn wil de tent wel een poosje bewaken :7
pi_216628997
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:33 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil de tent wel een poosje bewaken :7
en niet op de meeting komen -O-
  dinsdag 11 februari 2025 @ 01:34:03 #205
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216628999
Ik moet die avond bolken
pi_216629002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Steek een teen in je mond :Y)
:o :D
pi_216629003
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:

[..]
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteld :N
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloeden
Uw ADH vitamine Worst
pi_216629006
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:35 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloeden
klinkt logisch maar die zijn tering duur :? ik heb echt geen idee namelijk
pi_216629009
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Harrie net DM daar al over gestuurd ;)

Is mijn smaak en ik kijk naar de ervaringen wat ik van het merk heb en ook wel het design en natuurlijk de reviews.
pi_216629012
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:

[..]
klinkt logisch maar die zijn tering duur :? ik heb echt geen idee namelijk
Zijn wel duurder ja

Zie ook

https://zwarteroes.nl/blo(...)-wat-is-het-verschil
Uw ADH vitamine Worst
pi_216629014
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb Harrie net DM daar al over gestuurd ;)

Is mijn smaak en ik kijk naar de ervaringen wat ik van het merk heb en ook wel het design en natuurlijk de reviews.
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fase :Y

Ik waardeer alle input en ervaringen (en ja ik lees ook de reviews)
pi_216629017
Ik heb deze, maar daar moet je maar net zin in hebben, al valt een kleine hoeveelheid per dag maken wel mee als je net als ik aan 1 max ,2 mokken genoeg hebt

Ben er half tevreden mee, de maling bepalen is niet heel makkelijk met deze

Uw ADH vitamine Worst
pi_216629024
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb deze, maar daar moet je maar net zin in hebben, al valt een kleine hoeveelheid per dag maken wel mee als je net als ik aan 1 max ,2 mokken genoeg hebt

[ afbeelding ]
Dat is wel een lief dingetje O+

ik drink helemaal niet zo veel koffie thuis :N

en dan die Bosch om kruiden te malen want alles in de vijzel is soms ook een hoop gedoe :Y
pi_216629027
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fase :Y

Ik waardeer alle input en ervaringen (en ja ik lees ook de reviews)
Dan gaat het helemaal goedkomen ;)

Vind dat soort dingen ook best lastig. Had het hier met de inductiekookplaat :X

Werkt perfect, weet ook dat als deze kapot is dat ik er eentje met een deksel moet hebben :X
pi_216629029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:34 schreef Homijn het volgende:
Ik moet die avond bolken
Lukt niet zo goed hé :D :*
pi_216629035
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dan gaat het helemaal goedkomen ;)

Vind dat soort dingen ook best lastig. Had het hier met de inductiekookplaat :X

Werkt perfect, weet ook dat als deze kapot is dat ik er eentje met een deksel moet hebben :X
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfect *O*

maar waarom een deksel ?
pi_216629048
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfect *O*

maar waarom een deksel ?
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderen :X

Had gelukkig hier wel genoeg budget voor een fijne inductiekookplaat.

En die deksel is nodig omdat er vanalles achter mijn kookplaat valt tijdens het koken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 01:56:06 ]
pi_216629053
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderen :X

Had gelukkig hier wel genoeg budget voor een fijne inductiekookplaat.

En die deksel is nodig omdat er vanalles achter mijn kookplaat valt tijdens het koken.
Zo kook ik ook :Y
pi_216629054
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:57 schreef Harrie het volgende:

[..]
Zo kook ik ook :Y
Wildkokers United _O_
pi_216629056
Hier hebben ze alleen de gaskraan uit de keuken vervangen door een rozet en een dop om hem af te dichten dus daar een kraantje op draaien is niet echt een grote verbouwing en kan ik ook wel weer heel makkelijk ongedaan maken als ik weer weg ga :Y alleen ff bedenken waar ik die dop ga neerleggen dat ik die nog ooit ga vinden :N
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 februari 2025 @ 02:00:42 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216629059
Bolk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_216629060
ga pissen jij :)
pi_216629061
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 01:59 schreef Harrie het volgende:
Hier hebben ze alleen de gaskraan uit de keuken vervangen door een rozet en een dop om hem af te dichten dus daar een kraantje op draaien is niet echt een grote verbouwing en kan ik ook wel weer heel makkelijk ongedaan maken als ik weer weg ga :Y alleen ff bedenken waar ik die dop ga neerleggen dat ik die nog ooit ga vinden :N
Ik denk dat dit bij mij ook zo gedaan is.
Denk niet dat de verzekering iets gaat vergoeden als er iets gebeurt.

Meterkast was ookal helemaal veranderd voor de kookplaat.
pi_216629067
perilex aansluiting hebben ze hier ook gemaakt :Y

kan weinig gebeuren met een kraantje (ik heb al wel wat rondvraag gedaan) een oude gasslang daar zijn ze tegenwoordig veel feller op als er wat gebeurd.
pi_216629071
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:05 schreef Harrie het volgende:
perilex aansluiting hebben ze hier ook gemaakt :Y

kan weinig gebeuren met een kraantje (ik heb al wel wat rondvraag gedaan) een oude gasslang daar zijn ze tegenwoordig veel feller op als er wat gebeurd.
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.

Het kost de wereld ook niet.
pi_216629074
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.

Het kost de wereld ook niet.
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
pi_216629080
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.

Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.

Nouja, een 6-pits inductie dan :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 02:12:17 ]
pi_216629090
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg deze vibe bij die foto
O+

Bekijk deze YouTube-video

O+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216629095
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.

Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.

Nouja, een 6-pits inductie dan :@
Heb geen krachtstroom alleen 2 groepen naar de keuken maar het kan ook zijn dat ik een losse wokbrander op propaan koop en dan wel gewoon inductie doe maar gewoon lekker gas is ook wel fijn dus ik ga er zometeen eerst even rustig over nadenken in mijn slaap :Y en dan weet ik het morgen nog steeds niet maar ik neem jouw ervaringen mee in mijn keuze (gelukkig heb ik geen haast dus kan ik er rustig over nadenken)
pi_216629106
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:

[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...

Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
pi_216629111
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...

die kan wel tegen een stootje toch :?

ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaag -O-
pi_216629113
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:

[..]

Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapot :D

En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)
pi_216629114
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:23 schreef Harrie het volgende:

[..]
die kan wel tegen een stootje toch :?
Jaja... vraag dat aan @ToT ...? :X :@
quote:
ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaag -O-
pi_216629117
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapot :D

En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder *O*

Welterusten :*
pi_216629120
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Jaja... vraag dat aan @:ToT ...? :X :@
[..]

Laat die krulletjes toch lekker slapen.

Wat jij @Paul?
pi_216629121
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:

[..]

:D _O-

Trusten Harrie.
pi_216629125
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat jij @:Paul?
Heel goed om @Paul af en toe bij het gesprek te betrekken :*
pi_216629126
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat jij @:Paul?
Krulletjes...?

En wat heeft @Paul er dan mee van doen... :+
pi_216629127
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:

[..]

Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg een :* van harrie :o :*
pi_216629132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit zie -O-

truste :W

* Harrie is nu echt slapen
pi_216629134
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:27 schreef Sally het volgende:

[..]
Krulletjes...?

En wat heeft @:Paul er dan mee van doen... :+
Ohhh mijn auto-correct doet weer zijn eigen ding
pi_216629136
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik wilde net zeggen :D

Harrie valt wel mee hoor ;) (heb m gemeet :P )

quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef Harrie het volgende:

[..]
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit zie -O-

truste :W

* Harrie is nu echt slapen
pi_216629137
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-02-2025 02:30

nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1427 / +89 / +0 / 4997 / 5287
2. Harrie / 479 / +27 / +29 / 1574 / 1771
3. KillemWieft / 411 / +26 / +0 / 273 / 407
4. Dr.Mikey / 317 / +21 / +3 / 368 / 490
5. sp3c / 312 / +4 / +0 / 229 / 312
6. mascara-klodder / 293 / +4 / +25 / 447 / 563
7. DJMO / 262 / +25 / +0 / 354 / 486
8. _UserName_ / 141 / +3 / +0 / 307 / 370
9. mario390 / 129 / +4 / +0 / 389 / 466
10. kree / 121 / +95 / +0 / 511 / 601
11. HappyCharly / 120 / +13 / +2 / 768 / 860
12. Pinnenmutske / 119 / +1 / +0 / 536 / 651
13. greysbones / 117 / +11 / +0 / 1171 / 1233
14. Rob / 116 / +1 / +0 / 72 / 96
15. Lovely / 116 / +11 / +0 / 1078 / 1199
16. drakin / 115 / +8 / +0 / 572 / 651
17. Sally / 115 / +28 / +5 / 127 / 170
18. sinterklaaskapoentje / 99 / +10 / +0 / 965 / 1086
19. AardappelSchotel / 90 / +17 / +0 / 858 / 928
20. maily / 88 / +5 / +0 / 1879 / 1995
SPOILER
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
pi_216629138
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:30 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik wilde net zeggen :D

Harrie valt wel mee hoor ;) (heb m gemeet :P )
[..]

En je leeft nog _O_
pi_216629139
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En je leeft nog _O_
Ja duh.

Ik geloof dat men eerder bang moet zijn dat zij nog leven, als ze mij ontmoeten :+

Al ligt het aan de setting ;) B-)
pi_216629141
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja duh.

Ik geloof dat men eerder bang moet zijn dat zij nog leven, als ze mij ontmoeten :+

Al ligt het aan de setting ;) B-)
Deze vrouw _O_
pi_216629142
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Deze vrouw _O_
~O> o|O ~O>

Edit:
SPOILER
pi_216629143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:32 schreef Sally het volgende:

[..]
~O> o|O ~O>
:9~
pi_216629145
quote:
80s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
:9~
Oeh - jij ook...? O-)
pi_216629149
|:)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_216629150
Ah.

:blauwoog:
pi_216629154
Uit met de pret. Máár eerst eten! :Y)
pi_216629157
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret. Máár eerst eten! :Y)
Smakelijk!

Hier toch slapen.

:O :O :O
pi_216629159
Pyamaparty met @KillemWieft nu :W
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:49:46 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629167
punten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216629171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Pyamaparty met @:KillemWieft nu :W
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:51:09 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629173
nul
pi_216629174
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Omg sp3c en jij zijn twinning
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:52:08 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629175
ik niet
pi_216629176
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:52 schreef sp3c het volgende:
ik niet
Jawel
pi_216629177
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:52 schreef sp3c het volgende:
ik niet
Heb jij ook van die mooie pyjama’s?
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:53:10 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629178
geen idee denk van niet
pi_216629179

_O-
pi_216629180
quote:
88s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:53 schreef sp3c het volgende:
geen idee denk van niet
Correct
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:53:43 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629181
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Heb jij ook van die mooie pyjama’s?
b0xers en klaar
pi_216629182
quote:
Dit is echt fout op alle manieren :D
pi_216629184
Correctie: boxers + t-shirt. :7
pi_216629185
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
Correctie: boxer + t-shirt. :7
Saai
pi_216629186
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit is echt fout op alle manieren :D
Zou je daarop afknappen?
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 02:55:43 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216629187
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
Correctie: boxer + t-shirt. :7
boxers plus niet per se nodig
pi_216629188
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Saai
Slapen is serieuze business.
pi_216629189
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Slapen is serieuze business.
Slapen is overrated.
pi_216629190
quote:
Deze pyjama heeft @Paul hoogstwaarschijnlijk wel :@
pi_216629191
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Slapen is overrated.
True, maar als je het doet dan moet je het goed doen.
pi_216629192
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Deze pyjama heeft @:Paul hoogstwaarschijnlijk wel :@
Dit is meer zijn stijl.

pi_216629193
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 02:58 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
True, maar als je het doet dan moet je het goed doen.
Mijn bed is mijn tempel meestal _O_
pi_216629194
:s)
pi_216629195
:s)
Smile, it's free therapy.
pi_216629196
quote:
O+ O+ O+
pi_216629197
quote:
Early bird! _O_
pi_216629198
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Early bird! _O_
Killem!! *O*
Al :Y) gedaan?
pi_216629199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Early bird! _O_
De allerliefste vrouw hier samen met de rest van de vrouwen _O_
pi_216629200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:03 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Killem!! *O*
Al :Y) gedaan?
Was maar een snack. -O-
pi_216629201
Niet te dik worden!

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 03:05:26 ]
pi_216629202
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Was maar een snack. -O-
wat had je gesnackt?
pi_216629203
:) bolk :)
pi_216629204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:05 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
wat had je gesnackt?
Kaas-uienbroodje. :{
pi_216629205
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:07 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Kaas-uienbroodje. :{
Ga eens wat fatsoenlijks te eten maken dan.
pi_216629206
Kaas-uienbroodjebolk -O-
pi_216629207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:08 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
noodles!
pi_216629208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:08 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ik lig alweer. Te lui om op te staan.
pi_216629209
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
noodles!
Nein poppedein!
pi_216629210
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:09 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Wat als je moet plassen?
pi_216629211
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:09 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
:wtf: beter eten komt wel als je honger krijgt straks.
pi_216629212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:11 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:wtf: beter eten komt wel als je honger krijgt straks.
Zie post boven jou.
pi_216629214
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wat als je moet plassen?
Ben net geweest. :6
pi_216629215
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:

[..]