SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik had "spinnenseks" als TTWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En waarom? Dat mag ze ook wel gaan uitleggen natuurlijk in Shownieuws. Dan staat die vergane glorie ook weer eens in the picture. Al was Ron niet vies van de vrouwtjes, maar de vrouwtjes ook niet van hemquote:Op maandag 10 februari 2025 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die tweet was zeer smakeloos.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
al fixedquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las het in een ander topic.
Wat een achterlijk mens. Zeg dan inderdaad ook helemaal niets met je schijttweet.![]()
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggen
[..]![]()
![]()
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."quote:![]()
Echt.. zeg dan niksquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."
Trust nobody![]()
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.Revolutions are the locomotives of history.
oei, gespoileredquote:Revolutions are the locomotives of history.
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.![]()
![]()
Nou ja had het toch al gezienquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
pfffquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, sorry.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende: ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven) 🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
Hahahahahahahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
*knip*
Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X.
*knip*![]()
Het is een slap aftreksel van X dat heeft niks met vervanger te maken
![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?![]()
![]()
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.
Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.Trust nobody![]()
Gelijk heb jequote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
![]()
ok, nou ga ik echt slapenRevolutions are the locomotives of history.
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, sorry.
aangepast
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 23:55:09 ]![]()
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.
Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Sorry ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maak van betekend ajb betekentquote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekend dus niet dat je komt)
aangepast![]()
![]()
He-le-maal mee eens. Maar we weten ondertussen hoe Sylvana is toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.Well, life can be a riot
helemaal mee eensquote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
Achterbakse KUT hond zelfs![]()
Waarom zo tegen mij?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.Trust nobody![]()
Dat zeg ze toch ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen gelijk om deze shit op twitter te gooien. Dan had die kut muts eerder aan de bel moeten hangen. En niet op zijn sterfdag, dan ben je echt een smerige achterbakse hond.![]()
![]()
bijna vergeten![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.![]()
Ah leuk, gelukkig is het er nogquote:Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Radio 49 leeft op donderdag- en zaterdagavond..
En jij bent een vaste luisteraar?.
Jawel, wel goed hoor over het algemeen.quote:Leukquote:Op maandag 10 februari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, ik kom af en toe ff buurten als @:dj11 z'n huisdiertje subtiel laat weten dat hij gaat draaien..
Leuk dat je nog steeds van de partij bentquote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende: [..] Zeker, al zijn het vooral Melting en ondergetekende die draaien. MadMaster af en toe, maar doorgaans zonder aankondiging. Melting meestal elke donderdag om 19:00 uur en zaterdag om 21:00 uur. Ik regelmatig voorafgaand aan Melting op zaterdag (dus om 19:00 uur), soms op een doordeweekse avond. Gewoon goed het topic in de gaten houden
![]()
.
![]()
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zo tegen mij?
We zijn het ongeveer eens.. al gebruik ik andere woorden.
Iedereen is een kutlultrut
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij quote mijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou weer tegen jou? Schiet ajb op met je gezeik
Trust nobody![]()
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzoquote:
Iedereen is een kutlultrut
Ja, volgens mij heb jij dat allemaal veroorzaakt, toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef moemoe het volgende:
Leuk dat je nog steeds van de partij bent.
Inmiddels zijn we 474 uitzendingen en ruim 8,5 jaar verder![]()
![]()
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.Verkapte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
bijna vergeten![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Wordt steeds uitgebreider dit berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind zoiets hoe dan ook niet zo fraai.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Een groepsapp is wat anders dan dat je een bn'er bent en het wereldkundig maakt.Well, life can be a riot
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker komquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wordt steeds uitgebreider dit bericht
Well, life can be a riot
Ja ik geef commentaar op je post, fucking hel. Dit is een forum toch geen persoonlijk één op één gedoe.quote:Iedereen is een kutlultrut
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom![]()
verder ga je wel helemaal lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik quote jou toch niet, wtf zit er iets in het fok water ofzopositiviteit straalt er weer af vandaag
![]()
Nee ik voel me niet aangevallen![]()
![]()
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens bij terwijl ik al aangegeven heb dat ik 99% zeker kom
Grotetijd mag erbij met n groen bolkjeTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: