Lol jij zet me op negeer dat is prima. Ik zeg wat over pi's in het algemeen en jij voelt je persoonlijk aangevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben diep geraakt nulekker op de persoon zoals altijd, het was zeer aangenaam dit weer even mee te mogen maken maar ik pas wel weer.
Dus ik mag niet gewoon eerlijk zijn dat ik de stijl van een bepaald iemand zo negatief vind dat ik daar geen zin in hebquote:Op maandag 10 februari 2025 23:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want jij gaat inderdaad zelf nóóóóit op de persoon heHoe vaak heb ik jou wel niet iets zien typen over mij, of de keren dat ik m'n ex benoem? Precies. Dus dou niet zo hypocriet Harrie, dat siert je niet.
Ik mocht hem nooit zoquote:
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je nou al oordopjes? Kan je een hoop ergernis schelen en de scherpe randjes van geluidsoverlast afhalen.
Ik voelde me niet aangevallen maar ik vind het gewoon onzin los van mijn standaard PIquote:Op maandag 10 februari 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij zet me op negeer dat is prima. Ik zeg wat over pi's in het algemeen en jij voelt je persoonlijk aangevallen![]()
Gaat niet lekker Harry
Ik zou investeren in goede oordopjes.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
Het was ook niet op jou persoonlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen maar ik vind het gewoon onzin los van mijn standaard PI
Oh jee. En dat mag en kan.quote:
Ja ik las die twitter, naar wijf. Hou gewoon je smoel even.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jee. En dat mag en kan.
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....
Die tweet was zeer smakeloos.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....
Dat is dan ook wel zo'n misselijke trut bah bah daar komt alleen haat en verderf uit maar dan nog zal ik niet gaan lopen juichen als ze dood is want er zijn op zeker ook mensen die daar wel echt verdriet van hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
wat schreef ze?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |