Maar misschien gaat 't wel wat veranderen m.b.t hoe het overkomt als je je PI aanpast.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik Post ook altijd met deze PI maar ik weet al heel erg lang dat ik niks van Fok! begrijp dus daar gaat die PI niks aan veranderen
Flippiequote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, er is een user met constantDie kan ik echt niet serieus nemen.
Die haat ik ook alsof het je helemaal geen zak kan schelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
^ Dit is de krachtigste PI. Een goede sneer hiermee kan niet overtroffen worden.
@FlippingCoin , er wordt over je gesubtweetquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, er is een user met constantDie kan ik echt niet serieus nemen.
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Harrie het volgende:
je kunt ook gewoon overal wat in zien om over te zeuren natuurlijk
De vraag is of ik dat wel wilquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar misschien gaat 't wel wat veranderen m.b.t hoe het overkomt als je je PI aanpast.
Ja hier ook met Soury eensquote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.
Dat is vooral goed, anders kunnen we niet zeiken hieroverquote:Op maandag 10 februari 2025 23:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
De vraag is of ik dat wel wil
Kom hier voor mijn lol en ik flats er alles uit wat ik denk (Dat doe ik in het echte leven ooken als mensen daar moeite mee hebben dan probeer ik daar soms wel rekening mee te houden maar ik ga echt niet meer helemaal veranderen en ik bedoel de meeste dingen altijd echt gewoon positief alleen dat ik soms gewoon typ wat andere mensen alleen maar durven denken dat zal altijd zo blijven ben ik bang
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzonderingquote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.
Nou ja daar gaat het ook om, soms is iets serieus (zelfs op fok)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzondering
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 10 februari 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja daar gaat het ook om, soms is iets serieus (zelfs op fok)
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzondering
Die tijd heb ik gehad, ik post hier of in het Fok!Stok topic dat is voor mij wel ff voldoendequote:Op maandag 10 februari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.
In bijv NWS kan een PI best behoorlijk ongepast zijn.
Ik zie het nieteens meer, maar bijv Soury of Shii wel.
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.
In bijv NWS kan een PI best behoorlijk ongepast zijn.
Ik zie het nieteens meer, maar bijv Soury of Shii wel.
Hoor racebaan geluidquote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
als het nu rustig is, nu alvast gaan pitten dan.
lolquote:Op maandag 10 februari 2025 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet om 4 uur op, maar kan niet slapen
Heb je nou al oordopjes? Kan je een hoop ergernis schelen en de scherpe randjes van geluidsoverlast afhalen.quote:
Ik ook en ik werk ook nog en nog mantelzorg ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad, ik post hier of in het Fok!Stok topic dat is voor mij wel ff voldoendeheb ook nog gewoon een sociaal leven tussendoor
Jij mag er van denken wat je wil van mijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.
SHO / Ook Francis van Broekhuizen zit soms 'chagrijnig op de bank'quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)hagrijnig-op-de-bank
"ook Francis van Broekhuizen zit soms chagrijnig op de bank"
Ff nieuw topic in SHO, brb![]()
Overigens Francis van Broekhuizen.![]()
![]()
weinig BN'ers die je urenlang kan aanhoren zonder probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |