Snap ook wel dat het constante mentionen vervelend isquote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Haal me maar van de meet lijst af. ik wil maar één keer gementioned worden, 1 week voor de meet.
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die altijd zo zuur zijn maar verder ben je wel oke
dit is geen koffiedrinker jongens dat zie ik gelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.
Mikeytrquote:
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bij
hoe moet ik nu consent krijgen zonder mentionquote:
Je staat op de lijst dus je wordt vanaf nu op de hoogte gehoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
ik ga ff asmr kijken om te slapen
Bekijk deze YouTube-video
@Rozevla, kan jij dit even rechtzettenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je staat op de lijst dus je wordt vanaf nu op de hoogte gehouden
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jequote:Op maandag 10 februari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bij
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe moet ik nu consent krijgen zonder mention
Ik had "quote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jein een overlijdens topic post (wat ook echt gebeurt) snap je fok niet helemaal.
Eens. Of een sneertje met eenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jein een overlijdens topic post (wat ook echt gebeurt) snap je fok niet helemaal.
Helemaal gelijk in.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
ik Post ook altijd met deze PI maar ik weet al heel erg lang dat ik niks van Fok! begrijp dus daar gaat die PI niks aan veranderenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, WTF wil je nouquote:Op maandag 10 februari 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Eens. Of een sneertje met eenin de PI.
Ik wel, er is een user met constantquote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.
Maar van bepaalde mensen weet je ook dat ze een PI als standaard hebben ingesteld. Die zie ik al nieteens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |