SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
"De routeplanner zoekt de dichtstbijzijnde boom voor u op. Selecteer uw voorkeur: populier, eik, berk of beuk?"quote:![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
"Uw blaas is 69% vol. De routeplanner zoekt een sanitaire tussenstop voor u op."quote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat je auto zegt: hé waarom rijd je niet rechtstreeks naar huis?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"De routeplanner zoekt de dichtstbijzijnde boom voor u op. Selecteer uw voorkeur: populier, eik, berk of beuk?"
een hurktoilet![]()
![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @moemoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga zo wel verkassenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog geen zin om te slapenSame shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Tussen 15.00 en16.00 uur verzamelen. Dus een uur bij die piano wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
dat moet @Paul zelluf wetenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Paul wil dat jij hem niet meer mentiont.![]()
![]()
ff deuntje spelenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tussen 15.00 en16.00 uur verzamelen. Dus een uur bij die piano wachten?![]()
![]()
Tijd voor een pauzemuziekjequote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tussen 15.00 en16.00 uur verzamelen. Dus een uur bij die piano wachten?![]()
![]()
Albert Heijn to go om de hoekquote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tussen 15.00 en16.00 uur verzamelen. Dus een uur bij die piano wachten?
ze hebben daar gewoon tafels en banken staan
dus Jauurtje daar vertoeven
![]()
@kree ook .... als hij op tijd isquote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@:Grotetijd kan spelen![]()
![]()
Dit noemen ze ook wel karma... Dik verdiendquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fuck yeah.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit noemen ze ook wel karma... Dik verdiend![]()
18 seconden te laat.quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
en @Paul kan er nog 109 dagen lekker lang van genieten ookquote:Op maandag 10 februari 2025 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit noemen ze ook wel karma... Dik verdiend![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
en @:Paul kan er nog 109 dagen lekker lang van genieten ook![]()
![]()
![]()
![]()
Anders had je drie keer 22 gehadquote:
Doe ik ook nooit als ik 1234 post hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik postte dan ook geen seconden erbij
heb ik 1 keer gedaan en je moet stoppen op je hoogtepuntquote:
Harrie in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #69![]()
Nou danquote:Op maandag 10 februari 2025 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit als ik 1234 post hoor![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
MEER MEER MEER!!quote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
Willen jullie meer of minder "HOU OP NU HOU OP"
@:Paul we gooien het even in de groep![]()
MEER! MEER! MEER!quote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
Willen jullie meer of minder "HOU OP NU HOU OP"
@:Paul we gooien het even in de groep![]()
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Miss you alreadyquote:Op maandag 10 februari 2025 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Uitgehuild.
Wie nog een film met een lach en een traan wil kijken: miss you already
Theo en Theaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doet me denken aan Theo en Thea: hou op! Ga weg jij!![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:35 schreef DJMO het volgende:
Maar ik jullie en @:paul verlaten voor vandaag. Ik moet naar bed van huawei![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zat dat in deze sketchquote:![]()
Vraag me nou niet wat ik gisteren hen gegeten maar dit weet ik dan nog wel![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heet nog ongewenste intimiteiten ook![]()
@Paul
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 22:37:28 ]![]()
Wat heb je gisteren gegeten?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat in deze sketch![]()
Vraag me nou niet wat ik gisteren hen gegeten maar dit weet ik dan nog welIk heb er één en ik ben er trots op
Wat hen je gisteren gegeten?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat in deze sketch![]()
Vraag me nou niet wat ik gisteren hen gegeten maar dit weet ik dan nog wel![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Trustequote:Op maandag 10 februari 2025 22:35 schreef DJMO het volgende:
Maar ik jullie en @:paul verlaten voor vandaag. Ik moet naar bed van huawei![]()
![]()
Waarom zoek je nou weer steeds aandacht van me. We zouden elkaar met rust laten weet je nogquote:Op maandag 10 februari 2025 22:35 schreef DJMO het volgende:
Maar ik jullie en @:paul verlaten voor vandaag. Ik moet naar bed van huawei
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoop dat het hier rustig is dat ik kan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
warm aankleden!
en nieuwe kans! hopelijk naar je zinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Precies wat ik zei. Karma. Alsof jij je aan die 'afspraak' hield destijds. Maar wees gerust 'vriend'. Ik ga slapen dus van mij zul je geen last meer hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zoek je nou weer steeds aandacht van me. We zouden elkaar met rust laten weet je nog
als het nu rustig is, nu alvast gaan pitten dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoop dat het hier rustig is dat ik kan slapen.![]()
quote:![]()
weer wat anders dan die standaard 3 willekeurige emoji'sRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
kom je ook naar de meeting want dan kan ik je ook op de lijst zettenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
weer wat anders dan die standaard 3 willekeurige emoji's![]()
![]()
welke meetingquote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom je ook naar de meeting want dan kan ik je ook op de lijst zetten
Revolutions are the locomotives of history.
@Paul wat vind jij hiervan?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
weer wat anders dan die standaard 3 willekeurige emoji's![]()
Ik vind @Paul wel top 10 beste users van dit forum.Revolutions are the locomotives of history.
Omdat ik @Paul niet al te vaak wil Mentionen hier een linkje naar de infoquote:
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17778] slagroomtetten![]()
Is net zo'n schijtlijster als @Paulquote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom je ook naar de meeting want dan kan ik je ook op de lijst zetten
Die durft sowieso niet.![]()
jullie staan beiden wel in een top10 bij mij maar ik zeg niet welkequote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind @:paul wel top 10 beste users van dit forum.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zo zijn er wel meerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is net zo'n schijtlijster als @:Paul
Die durft sowieso niet.![]()
![]()
Weet ik welquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie staan beiden wel in een top10 bij mij maar ik zeg niet welke![]()
Ja maar voor sommigen is het te ver reizen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 22:50:58 ]![]()
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar 109 dagen is wel verquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Omdat ik @:Paul niet al te vaak wil Mentionen hier een linkje naar de info
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17778] slagroomtetteniemand moet me dan wel mentionen een week van tevoren ofzo
ben wel benieuwd wie iedereen hier is eigenlijk. Ik kom wel wssquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is net zo'n schijtlijster als @:Paul
Die durft sowieso niet.Revolutions are the locomotives of history.
Dat bedoelde ik niet, ik snap dat het voor sommige gewoon te ver is of te duur of dat ze niet kunnen daar had ik het niet over.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar voor sommigen is het te ver reizen.
Ik bedoelde de echteHelden
van Fok!
![]()
![]()
@Paul doet iig niet net alsof hij kanker heeft.
Of voor 2000 dollar uiteten gaat in Amerika.
Of dat hij in China meerdere keren is geweest.
Etc etc etc![]()
Ik heb goed nieuws voor je, ik zet je op misschien dan krijg je elke keer de updates in je Mentionquote:Op maandag 10 februari 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar 109 dagen is wel veriemand moet me dan wel mentionen een week van tevoren ofzo
![]()
![]()
wat een feest![]()
![]()
@maily, klopt dit?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Paul doet iig niet net alsof hij kanker heeft.
Of voor 2000 dollar uiteten gaat in Amerika.
Of dat hij in China meerdere keren is geweest.
Etc etc etcRevolutions are the locomotives of history.
Pest gedrag. Met zijn alle op één
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Deze manquote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je, ik zet je op misschien dan krijg je elke keer de updates in je Mention![]()
![]()
wat een feest![]()
![]()
![]()
als ik zeg ik kom niet, ben ik dan van de mentions af?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu je dit zo gezegd hebt waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
als ik zeg ik kom niet, ben ik dan van de mentions af?![]()
![]()
je kunt vragen of @Harrie je doorstreeptquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
als ik zeg ik kom niet, ben ik dan van de mentions af?
o wacht![]()
![]()
Ben net klaar met 2.5 uur repeteren, vind je 't erg als mijn jukebox ff leeg is?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@:Grotetijd kan spelen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
zou wel jammer zijn natuurlijk, misschien kun je er beter nog even over nadenkenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
als ik zeg ik kom niet, ben ik dan van de mentions af?![]()
![]()
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik kom ookquote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
misschienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zien we tegen die tijd welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou weet je. Ik zou bijna zeggen, kijk ff hoe we met z'n 3tjes een groepDM kunnen vormen dan gaan we dat toch regelen? Voor mij is niks te gek. Lijkt mij echt gezellig. @kree vind ik ook ondanks z'n af en toe wat gekke posts een hele leuke vent.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.Well, life can be a riot
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel okquote:
bikini aan en op naar katwijk strandquote:Op maandag 10 februari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou weet je. Ik zou bijna zeggen, kijk ff hoe we met z'n 3tjes een groepDM kunnen vormen dan gaan we dat toch regelen? Voor mij is niks te gek. Lijkt mij echt gezellig. @:Kree vind ik ook ondanks z'n af en toe wat gekke posts een hele leuke vent.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik snap het wel maar het is teveel gedoe iedere keerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel okOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
bikini aan en op naar katwijk strand
Eerlijk even rondbanjeren op de Tramstraat en daarna aan 't strand een cock/mocktail drinken? Ja hoorWell, life can be a riot
Kijkquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap het wel maar het is teveel gedoe iedere keer
bovendien pik ik op de een of andere manier steeds de verkeerde en dan krijg je gelijk 'ENDATISDANMOD????'Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik met mensen die altijd zo zuur zijn maar verder ben je wel okequote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel ok![]()
kopje koffie is letterlijk altijd goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeer zeker.quote:
Kop koffie, goede gesprekken. Wie weet wat er uit voortkomt.Well, life can be a riot
Mods :’)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
bovendien pik ik op de een of andere manier steeds de verkeerde en dan krijg je gelijk 'ENDATISDANMOD????'I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Haal me maar van de meet lijst af. ik wil maar één keer gementioned worden, 1 week voor de meet.Revolutions are the locomotives of history.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snap ook wel dat het constante mentionen vervelend isquote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Haal me maar van de meet lijst af. ik wil maar één keer gementioned worden, 1 week voor de meet.Maar joh doe gewoon leuk!
Well, life can be a riot
TR gemaaktquote:Revolutions are the locomotives of history.
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die altijd zo zuur zijn maar verder ben je wel okeIedereen is een kutlultrut
hoezo tr mikeyttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit is geen koffiedrinker jongens dat zie ik gelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mikeytrquote:Well, life can be a riot
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms zo fucking verwarrend, er zijn wat subtiele pi's maar deze standaard hebben is echt kut.![]()
![]()
Mention zonder consentquote:Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bijNoouuuu altijd.
Well, life can be a riot
hoe moet ik nu consent krijgen zonder mentionquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga ff asmr kijken om te slapen
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
Je staat op de lijst dus je wordt vanaf nu op de hoogte gehoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
ik ga ff asmr kijken om te slapen
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
@Rozevla, kan jij dit even rechtzettenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je staat op de lijst dus je wordt vanaf nu op de hoogte gehoudenRevolutions are the locomotives of history.
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jequote:Op maandag 10 februari 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn berichten zijn altijd positief dus deze pi past daar prima bijin een overlijdens topic post (wat ook echt gebeurt) snap je fok niet helemaal.
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe moet ik nu consent krijgen zonder mention![]()
![]()
Ik had "quote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jein een overlijdens topic post (wat ook echt gebeurt) snap je fok niet helemaal.
" als standaard PI, dus je zag me weleens met
posten in topics over een moord ofzo
Eens. Of een sneertje met eenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo erg storend, maar ze zijn eigenlijk bedoeld om je post kracht bij te zetten, en als je met je duimpje of jein een overlijdens topic post (wat ook echt gebeurt) snap je fok niet helemaal.
in de PI.
![]()
Helemaal gelijk in.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar van bepaalde mensen weet je ook dat ze een PI als standaard hebben ingesteld. Die zie ik al nieteens meer.![]()
ik Post ook altijd met deze PI maar ik weet al heel erg lang dat ik niks van Fok! begrijp dus daar gaat die PI niks aan veranderenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja precies, WTF wil je nouquote:Op maandag 10 februari 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Eens. Of een sneertje met eenin de PI.
Ik wel, er is een user met constantquote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.
Maar van bepaalde mensen weet je ook dat ze een PI als standaard hebben ingesteld. Die zie ik al nieteens meer.Die kan ik echt niet serieus nemen.
Maar misschien gaat 't wel wat veranderen m.b.t hoe het overkomt als je je PI aanpast.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik Post ook altijd met deze PI maar ik weet al heel erg lang dat ik niks van Fok! begrijp dus daar gaat die PI niks aan veranderenWell, life can be a riot
Flippiequote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, er is een user met constantDie kan ik echt niet serieus nemen.
![]()
![]()
Die haat ik ook alsof het je helemaal geen zak kan schelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
^ Dit is de krachtigste PI. Een goede sneer hiermee kan niet overtroffen worden.Ja ik ben er waarschijnlijk wat gevoelig voor. Ik lees die dingen
@FlippingCoin , er wordt over je gesubtweetquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, er is een user met constantDie kan ik echt niet serieus nemen.
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Harrie het volgende:
je kunt ook gewoon overal wat in zien om over te zeuren natuurlijk![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De vraag is of ik dat wel wilquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar misschien gaat 't wel wat veranderen m.b.t hoe het overkomt als je je PI aanpast.
Kom hier voor mijn lol en ik flats er alles uit wat ik denk (Dat doe ik in het echte leven ooken als mensen daar moeite mee hebben dan probeer ik daar soms wel rekening mee te houden maar ik ga echt niet meer helemaal veranderen en ik bedoel de meeste dingen altijd echt gewoon positief alleen dat ik soms gewoon typ wat andere mensen alleen maar durven denken dat zal altijd zo blijven ben ik bang
![]()
![]()
Ja hier ook met Soury eensquote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.Well, life can be a riot
Dat is vooral goed, anders kunnen we niet zeiken hieroverquote:Op maandag 10 februari 2025 23:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
De vraag is of ik dat wel wil
Kom hier voor mijn lol en ik flats er alles uit wat ik denk (Dat doe ik in het echte leven ooken als mensen daar moeite mee hebben dan probeer ik daar soms wel rekening mee te houden maar ik ga echt niet meer helemaal veranderen en ik bedoel de meeste dingen altijd echt gewoon positief alleen dat ik soms gewoon typ wat andere mensen alleen maar durven denken dat zal altijd zo blijven ben ik bang
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzonderingquote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Soury eens. Soms is de PI gewoon niet passend bij de post die iemand plaatst. Maar volgens mij pas jij 'm weleens aan adhv je post.![]()
Ik moet om 4 uur op, maar kan niet slapenRevolutions are the locomotives of history.
Nou ja daar gaat het ook om, soms is iets serieus (zelfs op fok)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzondering
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 10 februari 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja daar gaat het ook om, soms is iets serieus (zelfs op fok)![]()
![]()
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk dan doe ik dat wel eens ja (Vooral als iets echt serieus is) maar dat is uitzondering
In bijv NWS kan een PI best behoorlijk ongepast zijn.
Ik zie het nieteens meer, maar bijv Soury of Shii wel.![]()
Die tijd heb ik gehad, ik post hier of in het Fok!Stok topic dat is voor mij wel ff voldoendequote:Op maandag 10 februari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.
Ik zie het nieteens meer, maar bijv Soury of Shii wel.heb ook nog gewoon een sociaal leven tussendoor
![]()
![]()
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maargoed, jij komt ook niet verder dan DTS.
Ik zie het nieteens meer, maar bijv Soury of Shii wel.Iedereen is een kutlultrut
Hoor racebaan geluidquote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
als het nu rustig is, nu alvast gaan pitten dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op maandag 10 februari 2025 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet om 4 uur op, maar kan niet slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)hagrijnig-op-de-bank
"ook Francis van Broekhuizen zit soms chagrijnig op de bank"
Ff nieuw topic in SHO, brb![]()
Overigens Francis van Broekhuizen.![]()
![]()
weinig BN'ers die je urenlang kan aanhoren zonder probleem.
Heb je nou al oordopjes? Kan je een hoop ergernis schelen en de scherpe randjes van geluidsoverlast afhalen.quote:![]()
Ik ook en ik werk ook nog en nog mantelzorg ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad, ik post hier of in het Fok!Stok topic dat is voor mij wel ff voldoendeheb ook nog gewoon een sociaal leven tussendoor
Heb ik nog steeds tijd voor NWS.![]()
Jij mag er van denken wat je wil van mijquote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.
Ik vind het spijkers op laag water zoeken als je er een punt van gaat maken als iemand hem vergeet aan te passen want het standaard lijstje slaat ook nergens op vind ik![]()
![]()
SHO / Ook Francis van Broekhuizen zit soms 'chagrijnig op de bank'quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Zolang ze niet gaat zingenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
![]()
Ik heb echt heeeel erg weinig met operette. Enige wat ik kan aanhoren (omdat 't niet té veel is en te veel geschreeuw) is dat album van Freddie Mercury met Montserrat Caballe.
Maar verder zie ik operette niet als hele prettige muziekHet komt zo schreeuwerig over
Well, life can be a riot
Owja werken doe ik ook nog wel soms tussendoorquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook en ik werk ook nog en nog mantelzorg ook.
Heb ik nog steeds tijd voor NWS.
maar als standaarddrinker heb ik tussen het drinken door altijd wel tijd om hier actief te zijn want ik kijk toch bijna nooit tv![]()
![]()
Jaaaaaa sowieso die tijd wel hoor. Wat was het leven nog onbezorgd toenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
Even posten om te zien wat mijn pi is![]()
![]()
Maar bij opera is het juist de bedoeling om niet te schreeuwenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zingen![]()
Ik heb echt heeeel erg weinig met operette. Enige wat ik kan aanhoren (omdat 't niet té veel is en te veel geschreeuw) is dat album van Freddie Mercury met Montserrat Caballe.
Maar verder zie ik operette niet als hele prettige muziekHet komt zo schreeuwerig over
anders is het niet zuiver meer
Ik vind dit heel jammer dat er zo wordt gesproken over mensen die er niet zijn!!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:flippingcoin , er wordt over je gesubtweetI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Jullie moeten je schamen!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij mag er van denken wat je wil van mij
Ik vind het spijkers op laag water zoeken als je er een punt van gaat maken als iemand hem vergeet aan te passen want het standaard lijstje slaat ook nergens op vind ikIedereen is een kutlultrut
Naja. Dat overdreven hoge belten wat ze doen... Het is loepzuiver, en de techniek er achter is fantastischquote:Op maandag 10 februari 2025 23:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar bij opera is het juist de bedoeling om niet te schreeuwenanders is het niet zuiver meer
Maar het valt voor mij niet onder "mooi"
Terwijl ik mannelijke opera dan wel weer beter kan verdragen.Well, life can be a riot
Hoiquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja werken doe ik ook nog wel soms tussendoor
maar als standaarddrinker heb ik tussen het drinken door altijd wel tijd om hier actief te zijn want ik kijk toch bijna nooit tv
Trust nobody![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.
*insert geluid van zweepslag*Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*insert geluid van zweepslag*
Trust nobody![]()
Zet @FlippingCoin er gewoon op.quote:Revolutions are the locomotives of history.
Nou dat denk ik nietquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ben diep geraakt nuquote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.lekker op de persoon zoals altijd, het was zeer aangenaam dit weer even mee te mogen maken maar ik pas wel weer.
![]()
![]()
Want jij gaat inderdaad zelf nóóóóit op de persoon hequote:Op maandag 10 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben diep geraakt nulekker op de persoon zoals altijd, het was zeer aangenaam dit weer even mee te mogen maken maar ik pas wel weer.
Hoe vaak heb ik jou wel niet iets zien typen over mij, of de keren dat ik m'n ex benoem? Precies. Dus dou niet zo hypocriet Harrie, dat siert je niet.
Well, life can be a riot
Lol jij zet me op negeer dat is prima. Ik zeg wat over pi's in het algemeen en jij voelt je persoonlijk aangevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben diep geraakt nulekker op de persoon zoals altijd, het was zeer aangenaam dit weer even mee te mogen maken maar ik pas wel weer.
![]()
Gaat niet lekker Harry
Dus ik mag niet gewoon eerlijk zijn dat ik de stijl van een bepaald iemand zo negatief vind dat ik daar geen zin in hebquote:Op maandag 10 februari 2025 23:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want jij gaat inderdaad zelf nóóóóit op de persoon heHoe vaak heb ik jou wel niet iets zien typen over mij, of de keren dat ik m'n ex benoem? Precies. Dus dou niet zo hypocriet Harrie, dat siert je niet.
jammer voor je want meer dan dat is er niet aan de hand.
![]()
Ik mocht hem nooit zoquote:
omg, bijna een Naomi Jon video gemist!!!
Zou ik mezelf nooit hebben vergeven. Perfect voor het slapen gaan.
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je nou al oordopjes? Kan je een hoop ergernis schelen en de scherpe randjes van geluidsoverlast afhalen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik voelde me niet aangevallen maar ik vind het gewoon onzin los van mijn standaard PIquote:Op maandag 10 februari 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij zet me op negeer dat is prima. Ik zeg wat over pi's in het algemeen en jij voelt je persoonlijk aangevallen![]()
Gaat niet lekker Harry![]()
Ik zou investeren in goede oordopjes.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
Het is jammer dat je de rekening niet bij hem neer kan leggen.![]()
Het was ook niet op jou persoonlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangevallen maar ik vind het gewoon onzin los van mijn standaard PIIedereen is een kutlultrut
Oh jee. En dat mag en kan.quote:
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....![]()
Man van minimaal 50 plus waarschijnlijk 70 moeilijk te zien bij harddrugs gebruikers die elke nacht tot de ochtend gamed of tv kijkt. En begeleiding heeft die voor hem het huishouden moet doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik las die twitter, naar wijf. Hou gewoon je smoel even.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jee. En dat mag en kan.
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....Iedereen is een kutlultrut
Die tweet was zeer smakeloos.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....![]()
Dat is dan ook wel zo'n misselijke trut bah bah daar komt alleen haat en verderf uit maar dan nog zal ik niet gaan lopen juichen als ze dood is want er zijn op zeker ook mensen die daar wel echt verdriet van hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
"spider season" in Australië
Sylvana wilde weer even haar plasje doen jaWell, life can be a riot
wat schreef ze?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit te zappen en kom bij Shownieuws en blijkbaar heeft Sylvana Simons wat negatiefs over hem getwitterd vandaag. Dat is wel heel smakeloos en laag. Ook al mag je iemand niet zo, dan nog ga je dat niet diezelfde dag nog wereldkundig maken lijkt mij.....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: