@Paul wat vind jij hiervan?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
weer wat anders dan die standaard 3 willekeurige emoji's
Omdat ik @Paul niet al te vaak wil Mentionen hier een linkje naar de infoquote:
Is net zo'n schijtlijster als @Paulquote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom je ook naar de meeting want dan kan ik je ook op de lijst zetten
jullie staan beiden wel in een top10 bij mij maar ik zeg niet welkequote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind @:paul wel top 10 beste users van dit forum.
zo zijn er wel meerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is net zo'n schijtlijster als @:Paul
Die durft sowieso niet.
Weet ik welquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie staan beiden wel in een top10 bij mij maar ik zeg niet welke
Ja maar voor sommigen is het te ver reizen.quote:
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar 109 dagen is wel verquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Omdat ik @:Paul niet al te vaak wil Mentionen hier een linkje naar de info
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17778] slagroomtetten
ben wel benieuwd wie iedereen hier is eigenlijk. Ik kom wel wssquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is net zo'n schijtlijster als @:Paul
Die durft sowieso niet.
Dat bedoelde ik niet, ik snap dat het voor sommige gewoon te ver is of te duur of dat ze niet kunnen daar had ik het niet over.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar voor sommigen is het te ver reizen.
Ik heb goed nieuws voor je, ik zet je op misschien dan krijg je elke keer de updates in je Mentionquote:Op maandag 10 februari 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar 109 dagen is wel veriemand moet me dan wel mentionen een week van tevoren ofzo
@maily, klopt dit?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Paul doet iig niet net alsof hij kanker heeft.
Of voor 2000 dollar uiteten gaat in Amerika.
Of dat hij in China meerdere keren is geweest.
Etc etc etc
Deze manquote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je, ik zet je op misschien dan krijg je elke keer de updates in je Mention![]()
![]()
wat een feest
Nu je dit zo gezegd hebt waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
als ik zeg ik kom niet, ben ik dan van de mentions af?
je kunt vragen of @Harrie je doorstreeptquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
Ben net klaar met 2.5 uur repeteren, vind je 't erg als mijn jukebox ff leeg is?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@:Grotetijd kan spelen
zou wel jammer zijn natuurlijk, misschien kun je er beter nog even over nadenkenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.quote:
ik kom ookquote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.
Nou weet je. Ik zou bijna zeggen, kijk ff hoe we met z'n 3tjes een groepDM kunnen vormen dan gaan we dat toch regelen? Voor mij is niks te gek. Lijkt mij echt gezellig. @kree vind ik ook ondanks z'n af en toe wat gekke posts een hele leuke vent.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet mijn kopje thee, al zou ik graag kree een keer zien en Grotetijd. Maar ik ben uit gemeet.
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel okquote:
bikini aan en op naar katwijk strandquote:Op maandag 10 februari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou weet je. Ik zou bijna zeggen, kijk ff hoe we met z'n 3tjes een groepDM kunnen vormen dan gaan we dat toch regelen? Voor mij is niks te gek. Lijkt mij echt gezellig. @:Kree vind ik ook ondanks z'n af en toe wat gekke posts een hele leuke vent.
ik snap het wel maar het is teveel gedoe iedere keerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel ok
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
bikini aan en op naar katwijk strand
Kijkquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap het wel maar het is teveel gedoe iedere keer
Dat heb ik met mensen die altijd zo zuur zijn maar verder ben je wel okequote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan users met een vaste pi. Die snappen het gebruik er niet van, verder ben je wel ok
Zeer zeker.quote:
Mods :’)quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
bovendien pik ik op de een of andere manier steeds de verkeerde en dan krijg je gelijk 'ENDATISDANMOD????'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |