Zolang ze niet gaat zingenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)hagrijnig-op-de-bank
"ook Francis van Broekhuizen zit soms chagrijnig op de bank"
Ff nieuw topic in SHO, brb![]()
Overigens Francis van Broekhuizen.![]()
![]()
weinig BN'ers die je urenlang kan aanhoren zonder probleem.
Owja werken doe ik ook nog wel soms tussendoorquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook en ik werk ook nog en nog mantelzorg ook.
Heb ik nog steeds tijd voor NWS.
Jaaaaaa sowieso die tijd wel hoor. Wat was het leven nog onbezorgd toenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat zelfs in mijn onderschrift. Copycat had er ook een bloed hekel aan, ik mis haar.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
Even posten om te zien wat mijn pi is
Maar bij opera is het juist de bedoeling om niet te schreeuwenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zingen![]()
Ik heb echt heeeel erg weinig met operette. Enige wat ik kan aanhoren (omdat 't niet té veel is en te veel geschreeuw) is dat album van Freddie Mercury met Montserrat Caballe.
Maar verder zie ik operette niet als hele prettige muziekHet komt zo schreeuwerig over
Ik vind dit heel jammer dat er zo wordt gesproken over mensen die er niet zijn!!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:flippingcoin , er wordt over je gesubtweet
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij mag er van denken wat je wil van mij
Ik vind het spijkers op laag water zoeken als je er een punt van gaat maken als iemand hem vergeet aan te passen want het standaard lijstje slaat ook nergens op vind ik
Naja. Dat overdreven hoge belten wat ze doen... Het is loepzuiver, en de techniek er achter is fantastischquote:Op maandag 10 februari 2025 23:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar bij opera is het juist de bedoeling om niet te schreeuwenanders is het niet zuiver meer
Hoiquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Owja werken doe ik ook nog wel soms tussendoor
maar als standaarddrinker heb ik tussen het drinken door altijd wel tijd om hier actief te zijn want ik kijk toch bijna nooit tv
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*insert geluid van zweepslag*
Nou dat denk ik nietquote:
Ben diep geraakt nuquote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk eigenlijk helemaal niks van jou. Dus voel je niet aangesproken.
Want jij gaat inderdaad zelf nóóóóit op de persoon hequote:Op maandag 10 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben diep geraakt nulekker op de persoon zoals altijd, het was zeer aangenaam dit weer even mee te mogen maken maar ik pas wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |